Hahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Als het weer met Roadburn is, dan voorspel ik volgend jaar een vulkanenthema
Zonde dat ze gestopt zijn, ik vond het debuutalbum erg goed en keek al uit naar meer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:26 schreef On het volgende:
De band Hooghwater is uit elkaar, toch bedankt voor het album. Deze kan je nu ook streamen op hun site. http://www.hooghwater.com/
quote:We are proud to announce the second installment of Roadburn Festival Introduces. The idea is to showcase promising up-and-coming Dutch bands firmly rooted in either psychedelica or the heavy Seventies. This year, we will offer Gingerpig the opportunity to connect with the international Roadburn community during an intimate show at the Cul De Sac music café on Saturday April 16th. Doors open 12:30pm and showtime 1.30pm. We feel that Gingerpig, revolving around Gorefest guitarist Boudewijn Bonebakker, has something unique and interesting to offer Roadburners.
Ik was erquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:43 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan er hier nog mensen heen?
Ja, toen met My Sleeping Karma. Vond er toen eerlijk gezegd niet veel aan, maar dat komt waarschijnlijk omdat Colour Haze al geweest was.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:00 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik was er
Sungrazer
The Machine
Jammer van de volgorde, een beetje. Sungrazer viel nu wat weg na het geweld van The Machine.
Ik denk dat dat zondag wel anders zal zijn, als ze in elk geval vóór Colour Haze spelen (al heb ik bij 013 ook al eens meegemaakt dat Colour Haze en hun voorprogramma van plaats wisselden).
Ik ook, wordt vast super duper, maar ik ken Lonely Kamel niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:18 schreef A-mineur het volgende:
Zondag aanwezig in 013maar nog steeds niets voor vanavond
Ow ik ook niet hoor, maar ik woon toch vlakbij dus mij maakt het eigenlijk niet uit, de andere 2 bands zijn wel geweldig vind ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:23 schreef 73 het volgende:
[..]
Ik ook, wordt vast super duper, maar ik ken Lonely Kamel niet.
Klinkt lekkerquote:
Het was zeker vet! Goeie setlist ook, en ook wel goeie support actsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |