abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90328283
Er zijn hierover al eens topics geweest zag ik, maar die zijn allemaal zou oud als de weg naar Rome. Dus een nieuw topic;

Wat ik me afvraag is: regelmatig roepen mannen en vrouwen dat mannen op de eerste date alleen seksen als het geen relatiemateriaal is, of dat de kans op relatie afneemt bij seksen op de eerste date. Mijn ervaring is eerlijk gezegd anders.

Dus mijn vraag: hoeveel mannen willen nu écht geen seks op de eerste date als het potentieel relatiemateriaal is? En: waaróm niet?

En aan de vrouwen: wel/geen seks op de eerste date?

om eerlijk te zijn had ik me tot voor kort niet eens gerealiseerd dat seks op de eerste date nog zo'n 'issue' was...
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_90328497
Het is precies zo'n groot issue als je het er zelf van maakt. Als je een super leuk eerste date hebt kan het toch een geweldige afsluiter zijn...

Gedoe hier altijd over.
pi_90328702
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 05:05 schreef cinnamon_M het volgende:

om eerlijk te zijn had ik me tot voor kort niet eens gerealiseerd dat seks op de eerste date nog zo'n 'issue' was...
Dit dus. Toevallig een poosje geleden dat een collega helemaal verbaasd was dat er iemand bij mij bleef slapen. Voor haar was dat echt ondenkbaar tenzij ze toch al voor een redelijke tijd een relatie had. Nou ga ik zeker niet bewust wachten tot ik een relatie met iemand heb, maar misschien zou ik het eens wat vaker een paar dates moeten rekken.

En terwijl ik dit typ snap ik weer eigenlijk niet waarom ik zou wachten, als het een goede avond was en een tof persoon dan vind ik het wel leuk eigenlijk.
  donderdag 23 december 2010 @ 07:02:38 #4
329287 Wickyleaks
Wat doooooooeeeeee je?
pi_90328801
Lekker belangrijk.... als je sex wilt op eerste date dan doe je het gewoon, wil je dat niet dan doe je dat niet. Als je sex op 3e date hebt oid dan zegt dat ook niet of iemand relatie waardig is
pi_90328965
Zijn er mannen die op de eerste date geen sex willen? Kan het me niet voorstellen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_90328989
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 07:39 schreef DroogDok het volgende:
Zijn er mannen die op de eerste date geen sex willen? Kan het me niet voorstellen.
Die zijn er zat, anders had je alleen maar Keith Bakkertjes :')
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_90329104
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 07:41 schreef existenz het volgende:

[..]

Die zijn er zat, anders had je alleen maar Keith Bakkertjes :')
:D
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 23 december 2010 @ 08:31:36 #8
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90329568
Denk je nou echt, dat als een man een geweldige date heeft gehad met een vrouw, hij er echt veel meer in ziet, hij haar zal laten staan wanneer ze vraagt of hij mee naar boven wilt komen?

Wat hier doorgaans bedoelt wordt, is dat een gemakkelijk meisje, zeg maar dat je twee drankjes geeft een complimentje en dan mag neuken geen relatie materiaal is.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90332345
Er zijn weinig mannen die een vrouw af gaan wijzen als zij seks wilt na de eerste date, relatiemateriaal of niet. Het gaat erom of ze ervan uitgaan dat ze seks gaan krijgen of niet. Uit mijn ervaring gaan de mannen die je echt willen leren kennen geen hints geven om na de date nog even seks te hebben.

Als ik de jongen echt leuk vind zou ik op de eerste date geen seks hebben want dan vind ik het op de een of andere manier toch de waardevol. Als het een twijfelgeval is en je giet er wat alcohol bij dan misschien wel.
pi_90338628
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:32 schreef Sofia90 het volgende:
Er zijn weinig mannen die een vrouw af gaan wijzen als zij seks wilt na de eerste date, relatiemateriaal of niet. Het gaat erom of ze ervan uitgaan dat ze seks gaan krijgen of niet. Uit mijn ervaring gaan de mannen die je echt willen leren kennen geen hints geven om na de date nog even seks te hebben.
Mmm tja, uit mijn ervaring wel, althans, met al mijn relatie-partners (op de 1e na, toen waren we ook beiden nog maagd) ben ik op de eerste date het bed in gedoken. En dat was zeker niet altijd mijn initiatief (eerder andersom).

Of ze zijn allemaal toch achteraf van gedachten veranderd :o

quote:
En terwijl ik dit typ snap ik weer eigenlijk niet waarom ik zou wachten, als het een goede avond was en een tof persoon dan vind ik het wel leuk eigenlijk.
Ja, dat is mijn insteek eigenlijk ook een beetje. Als het nou leuk is, en je hebt er allebei zin in... why not?
// wandelende paradox //
pi_90338767
quote:
14s.gif Op donderdag 23 december 2010 06:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit dus. Toevallig een poosje geleden dat een collega helemaal verbaasd was dat er iemand bij mij bleef slapen. Voor haar was dat echt ondenkbaar tenzij ze toch al voor een redelijke tijd een relatie had. Nou ga ik zeker niet bewust wachten tot ik een relatie met iemand heb, maar misschien zou ik het eens wat vaker een paar dates moeten rekken.

Verbaast me niks, je probeerde mij na 1 zin al uit de kleren te krijgen :P
Wel leuke actie.
pi_90345632
Maakt echt geen verschil voor mij. Heb leuke relaties gehad bij wie het is begonnen met sex op de eerste date en ik heb leuke relaties gehad met vrouwen waar ik pas na een tijdje sex mee had. Zegt imho helemaal niks.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_90346502
Om seks op de eerste date zou ik haar niet afwijzen, maar ik moet ook weer niet de indruk krijgen dat ik echt een slet getroffen heb, want dat brengt mij wel goed aan het twijfelen.
Of ze er wel 100% achter staat, ect.
En of ik niet gewoon "nummer 35" ben en wel echt "de hare".

Dus ik zou zeggen dat seks op de eerste date prima is, maar wel "gepast" moet zijn.
Na een geweldig afspraakje? Sure.
Na net een uurtje in de kroeg te zijn, jezelf volgegoten te hebben, het bed in te duiken? Nee, dankje.
Ik doe mijn best.
pi_90350795
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 13:18 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Mmm tja, uit mijn ervaring wel, althans, met al mijn relatie-partners (op de 1e na, toen waren we ook beiden nog maagd) ben ik op de eerste date het bed in gedoken. En dat was zeker niet altijd mijn initiatief (eerder andersom).

Of ze zijn allemaal toch achteraf van gedachten veranderd :o

Ik denk ook wel dat het voor iedereen verschilt en er eigenlijk geen vaste regels voor zijn. Als het voor jou alleen maar goed uitpakt waarom ook niet maar je kan ook bij iemand terecht komen die je na die ene date niet meer zo interessant vindt om verder tijd en moeite in te steken en dan voel je je behoorlijk kut als je wel met hem het bed hebt gedeeld en hem wel erg leuk vindt.
pi_90354735
Ik zou niet eens een relatie overwegen met iemand die daar uberhaupt een issue van maakt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_90355046
Als een man vindt dat ik seks tegen moet werken ondanks dat ik hem geweldig vind, is ie blijkbaar toch mijn type niet.
  donderdag 23 december 2010 @ 19:15:19 #17
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90355130
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:13 schreef Dipkip het volgende:
Als een man vindt dat ik seks tegen moet werken ondanks dat ik hem geweldig vind, is ie blijkbaar toch mijn type niet.
Nogmaals, zijn er nou echt mannen die daar een punt van maken wanneer de vrouw daadwerkelijk relatie materiaal is?
er is een verschil tussen een vrouw die tegemakkelijk over komt en een vrouw die gewoon hartstikke leuk is en een leuke avond op een speciale manier wilt afsluiten....
pi_90355267
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:15 schreef Frag_adder het volgende:
Nogmaals, zijn er nou echt mannen die daar een punt van maken wanneer de vrouw daadwerkelijk relatie materiaal is?
Heb ik nooit meegemaakt. Die waarmee ik het deed werden allemaal relaties. En niet van twee weken ofzo. Maar ik heb ook wel eens gehad dat ik het gevoel kreeg dat de man daarop uit was, en toen heb ik vriendelijk bedankt voor het eten en ben ik m gesmeerd. Ook al was de man nog steeds aantrekkelijk, ik voelde gewoon dat het niet goed zat, dat hij met een andere insteek die avond in ging dan ik. Misschien was dat dan wel het soort man wat achteraf dan zegt dat de vrouw te makkelijk was blabla? Het soort wat doet alsof ze een relatie willen en je compleet naar de mond praat maar na de seks ineens doen alsof jij je druipend in hun schoot hebt geworpen?
  donderdag 23 december 2010 @ 19:19:29 #19
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90355311
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Heb ik nooit meegemaakt. Die waarmee ik het deed werden allemaal relaties. En niet van twee weken ofzo. Maar ik heb ook wel eens gehad dat ik het gevoel kreeg dat de man daarop uit was, en toen heb ik vriendelijk bedankt voor het eten en ben ik m gesmeerd. Ook al was de man nog steeds aantrekkelijk, ik voelde gewoon dat het niet goed zat, dat hij met een andere insteek die avond in ging dan ik. Misschien was dat dan wel het soort man wat achteraf dan zegt dat de vrouw te makkelijk was blabla? Het soort wat doet alsof ze een relatie willen en je compleet naar de mond praat maar na de seks ineens doen alsof jij je druipend in hun schoot hebt geworpen?
Als dat zo is, dan was je voor hem in de eerste instantie al geen relatie materiaal maar was je hoe dan ook nooit meer dan een neukertje (dat was dus ook mijn punt)
pi_90355553
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:19 schreef Frag_adder het volgende:
Als dat zo is, dan was je voor hem in de eerste instantie al geen relatie materiaal maar was je hoe dan ook nooit meer dan een neukertje (dat was dus ook mijn punt)
Ja precies. Ik denk dat sommige mannen misschien tijdens de date constateren dat ze geen relatie met je willen, maar het dan nog wel een optie vinden om te neuken. En dan is het natuurlijke een mooie draai om er aan te geven "ja ik wou wel een relatie maar als ze zo sletterig is om met me te neuken dan laat maar hoor" :') terwijl als ze dat niet had gedaan (zoals ik toen bij die vent) dan was het helemaal niet alsnog een relatie geworden.
  donderdag 23 december 2010 @ 19:28:21 #21
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90355682
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:25 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja precies. Ik denk dat sommige mannen misschien tijdens de date constateren dat ze geen relatie met je willen, maar het dan nog wel een optie vinden om te neuken. En dan is het natuurlijke een mooie draai om er aan te geven "ja ik wou wel een relatie maar als ze zo sletterig is om met me te neuken dan laat maar hoor" :') terwijl als ze dat niet had gedaan (zoals ik toen bij die vent) dan was het helemaal niet alsnog een relatie geworden.
We kunne het wel ooit eens zijn :P
Maar volgens mij is dit daadwerkelijk het antwoord:
Geen relatie na seks op de eerste date betekend alleen maar dat hij voor de seks al besloten had hoe dan ook geen relatie met de desbetreffende vrouw te willen
pi_90356052
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:25 schreef Dipkip het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:28 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Maar volgens mij is dit daadwerkelijk het antwoord:
Geen relatie na seks op de eerste date betekend alleen maar dat hij voor de seks al besloten had hoe dan ook geen relatie met de desbetreffende vrouw te willen
Hier ben ik het ook wel mee eens.
Ik doe mijn best.
pi_90356676
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:28 schreef Frag_adder het volgende:
Alleen met Kerst he. Dan blijft het bijzonder. ~:)
  donderdag 23 december 2010 @ 19:54:30 #24
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90356904
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:49 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Alleen met Kerst he. Dan blijft het bijzonder. ~:)
>:O Zo af en toe, fijne kerst dan maar ~:)
pi_90356935
Nah zou k niet doen.
dan is het spannende er al van af voordat het begonnen is.. -O-
If you want to fly,
You got to give up the shit that weighs you down.
[Toni Morrisson]
pi_90357000
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:55 schreef miss-bakvis het volgende:
Nah zou k niet doen.
dan is het spannende er al van af voordat het begonnen is.. -O-
Is het met jou maar één keer spannend dan?
pi_90357347
Een man heeft wel andere manieren om een vrouw duidelijk te maken dat hij haar relatie-materiaal vindt.
Ik denk niet dat een man geen sex wil op de eerste date, maar ik denk dat een man vrouwen die op een eerste date zich al laten uitwonen, toch niet zijn ding zijn.
Het is dus eigenlijk niet dat de man niet wil, maar dat de man het signaal krijgt dat hij wel even zal moeten wachten als hij een stuk van die date wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 24-12-2010 01:23:55 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_90363685
Tja, ik weiger de sex niet natuurlijk,(niet het feit dat we sex gehad hebben dat het minder relatiemateriaal is-maar het feit dat ze er (te)makkelijk in is)

Blijkblaar toch nog iets met jagersinstinct te maken, dat ik iets veroverd heb voor langere termijn;wat moeilijker te krijgen is dan twee uur daten
dit vul ik later wel eens in, yo!
pi_90365799
Ik kies er toch liever voor om elkaar rustig beter te leren kennen en zo langzaam een relatie op te bouwen. Mocht het door omstandigheden toch zo uitkomen dat je bij elkaar in bed beland, dan zou ik er geen probleem van maken, maar het moet niet zo zijn dat ik het idee krijg dat ze té makkelijk is, wat mij het idee geeft dat ik gewoon de zoveelste ben op een lange lijst.
pi_90366370
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:35 schreef Matel het volgende:
Ik kies er toch liever voor om elkaar rustig beter te leren kennen en zo langzaam een relatie op te bouwen. Mocht het door omstandigheden toch zo uitkomen dat je bij elkaar in bed beland, dan zou ik er geen probleem van maken, maar het moet niet zo zijn dat ik het idee krijg dat ze té makkelijk is, wat mij het idee geeft dat ik gewoon de zoveelste ben op een lange lijst.
Dit, precies zoals ik er tegenaan kijk.
Ik doe mijn best.
pi_90366746
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:19 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik vind dat eigenlijk het meest logisch. Bij sommige dates draait het alleen om de seks, maar dan is er niet de causale connectie "seks gehad => daardoor nu geen relatiemateriaal meer".

Al hoor ik hier toch een hoop mensen zeggen dat ze niet het idee willen hebben dat de vrouw 'te makkelijk' is. Maar... why? Iemand die altijd op de eerste date seks heeft als ze de man in kwestie leuk vindt, kan nog steeds enorm kieskeurig zijn in wélke mannen dan leuk genoeg zijn. En als ie dat niet is, komt er geen seks én geen volgende date (of wel seks én geen volgende date).

En dat t spannende er meteen af is... dat heb ik nou helemaal niet. Het was een eerste date, je weet nog helemaal niet hoe het gaat lopen, bent elkaar nog aan het aftasten... Spanning genoeg. Als je na een maand pas sekst, dan is het toch ook niet zo dat na die 1e keer de spanning eraf is?
// wandelende paradox //
pi_90366989
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Ik vind dat eigenlijk het meest logisch. Bij sommige dates draait het alleen om de seks, maar dan is er niet de causale connectie "seks gehad => daardoor nu geen relatiemateriaal meer".

Al hoor ik hier toch een hoop mensen zeggen dat ze niet het idee willen hebben dat de vrouw 'te makkelijk' is. Maar... why? Iemand die altijd op de eerste date seks heeft als ze de man in kwestie leuk vindt, kan nog steeds enorm kieskeurig zijn in wélke mannen dan leuk genoeg zijn. En als ie dat niet is, komt er geen seks én geen volgende date (of wel seks én geen volgende date).

En dat t spannende er meteen af is... dat heb ik nou helemaal niet. Het was een eerste date, je weet nog helemaal niet hoe het gaat lopen, bent elkaar nog aan het aftasten... Spanning genoeg. Als je na een maand pas sekst, dan is het toch ook niet zo dat na die 1e keer de spanning eraf is?
^O^
pi_90368178
quote:

[..]

Persoonlijk bedoel ik er ook (OOK ja; vind het stukken erger als ze dit bij veel merdere was)mee dat ze te makkelijk tegenover MIJ is->ik wil het gevoel hebben dat ik iets veroverd heb hoe achterhaald dat ook mag zijn.

Ze kan idd kieskeurig zijn met welke mannen ze dan date en dat doet, maar het geeft wel meer een indicatie van''te makkelijk'' dan als ze het niet gedaan had..

Spannende tja, teasen is leuk en vind zelf sex toch blijvend specialer als er eerst een poos vooraf heeft gespeeld, vind de vertrouwenskwestie(het gevoel dat ze jou vertrouwt wat ze niet zomaar bij een ander zou doen) erg belangrijk
dit vul ik later wel eens in, yo!
  donderdag 23 december 2010 @ 23:22:02 #34
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_90368591
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:45 schreef Woutjeh het volgende:
Dit, precies zoals ik er tegenaan kijk.
Idem. Het is ook niet onlogisch denk ik. Je hebt toch meestal de beste match met iemand die seks een beetje op dezelfde manier beleeft. Hoewel je natuurlijk ook wel eens verrast kan worden. Ik zelf stuur op een eerste date niet op seks aan, samen slapen vind ik al behoorlijk intiem en een goede tryout terwijl de spanning opbouwt, maar het is ook wel eens wel gebeurd, ook prima.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_90369040
quote:

[..]

Dit.

Al had m'n vriend wel zo even z'n twijfels na onze eerste date. Vooral omdat vriendinnen hem vertelden dat ik dan wel erg makkelijk zou zijn en voor Jan en alleman m'n benen wel uit elkaar zou doen. Maargoed, gelukkig zag hij ook wel in dat het onzin was. Nu zijn we drie jaar verder en volgend jaar gaan we trouwen.

Ligt wat mij betreft ook helemaal aan de situatie en de rest van de persoonlijkheid.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_90380703
quote:
Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Precies. Ik ben uiteindelijk zelfs getrouwd met iemand met wie ik alleen een one night stand had. Althans, het was de bedoeling dat we alleen een keertje zouden vrijen, maar een relatie hadden we alleibei geen zin in. Dat was 10 jaar terug.
pi_90381390
Een man die met mij na de 1e date al naar bed wilt, kan ik niet serieus nemen, want dan ga ik ervan uit dat ie dat bij iedereen doet en jou niet goed genoeg wilt leren kennen. Voor een man kan ik niet spreken, maar hoewel mannen evolutionair gezien graag veel sex hebben met meerdere vrouwen, denk ik niet dat ze een meisje dat meteen na de eerste date met hun naar bed gaat als relatiemateriaal kunnen zien, natuurlijk zijn er ook uitzonderingen. Maar je moet bij jezelf eens nagaan wat je na die 1e date wilt, een relatie? of een scharrel? Natuurlijk is er met beiden niks mis, maar het is altijd wel fijn als er een balans is tussen de verwachtingen van beide partijen.

Toen ik mijn vriend 2 jaar terug leerde kennen was ik nog maagd. Maar tijdens het proces van elkaar leren kennen, was hij altijd oprecht en serieus in zijn bedoelingen, hij wilde MIJ leren kennen en was bang dat hij iets verkeerds zou doen waardoor ik op hem afknapte, omdat hij op een gegeven moment ook erachter kwam dat ik nog maagd was. Wat hij zeker op mijn leeftijd toentertijd ontzettend waardeerde. :)
Zo hebben we (nadat we een relatie hadden) gewacht totdat ik het gevoel had dat ik er klaar genoeg voor was ( 2 maanden) en hem voldoende vertrouwde.
  vrijdag 24 december 2010 @ 08:57:17 #38
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90381464
Dus nadat je in 500 topics hebt lopen verkondigen dat je al jaren geen vriend hebt, heb je er nu al een voor 2 jaar? :D

Als de vrouw een maagd is kan ik mij overigens sowieso niet indenken dat het zou leiden tot seks op de eerste date maar de gemiddelde man heeft er niet zo heel veel problemen mee hoor :P
pi_90381482
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 08:57 schreef Frag_adder het volgende:
Dus nadat je in 500 topics hebt lopen verkondigen dat je al jaren geen vriend hebt, heb je er nu al een voor 2 jaar? :D
Dát is de kunst van een goede trol zijn :Y)
  vrijdag 24 december 2010 @ 09:01:21 #40
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90381513
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 08:59 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

Dát is de kunst van een goede trol zijn :Y)
goed :')
pi_90382302
quote:

[..]

Nee, dan krijg je dat "nummer zoveel" effect weer.
Ik doe mijn best.
pi_90382723
Interessant dit topic. De meeste vrouwen zeggen "Wat is het probleem?" en een aantal mannen hebben er wél een probleem mee.

Veel stumperds lopen in meerdere of mindere mate rond met een madonna-whore complex. Dat betekent dat ze liefde en seks afzonderlijk zien. Hun vriendin moet 'goed' zijn, en braaf en netjes. Maar ze neuken graag met 'sletjes', die heel seksueel, sletterig en dirty zijn (want is geil). Deze mannen zien dus niet in dat zelfs het braafste meisje soms lekker stout wil zijn in bed. Er zijn goede meiden en er zijn sletten, en goede meiden zijn voor relaties en sletten voor geile seks.

Mannen die ik respecteer hebben echter wel gezegd dat je beter niet de eerste nacht seks kan hebben als je een relatie wil, in verband met wederzijds respect. Weet niet of ik het ermee eens ben, maar je kan sowieso al heel veel leuks doen zonder 'het' te doen de eerste nacht. ;)
pi_90385861
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:03 schreef PMK111 het volgende:
Interessant dit topic. De meeste vrouwen zeggen "Wat is het probleem?" en een aantal mannen hebben er wél een probleem mee.

Veel stumperds lopen in meerdere of mindere mate rond met een madonna-whore complex. Dat betekent dat ze liefde en seks afzonderlijk zien. Hun vriendin moet 'goed' zijn, en braaf en netjes. Maar ze neuken graag met 'sletjes', die heel seksueel, sletterig en dirty zijn (want is geil). Deze mannen zien dus niet in dat zelfs het braafste meisje soms lekker stout wil zijn in bed. Er zijn goede meiden en er zijn sletten, en goede meiden zijn voor relaties en sletten voor geile seks.

Mannen die ik respecteer hebben echter wel gezegd dat je beter niet de eerste nacht seks kan hebben als je een relatie wil, in verband met wederzijds respect. Weet niet of ik het ermee eens ben, maar je kan sowieso al heel veel leuks doen zonder 'het' te doen de eerste nacht. ;)
Echt een onzin mentaliteit vind ik dat van kerels.
Een vrouw heeft net zoveel recht op een divers sex leven buiten een relatie als een man, en heeft net zoveel recht om er van te genieten als een man.

Van mij mag een vrouw zijn zoals ze wilt, maar verwacht wel loyaliteit in een relatie, daar ik het zelf ook geef, maar als ze lekker dirty willen doen, zou dat geen probleem moeten zijn.

Ik vind ook dat het hele gedoe rond, een vrouw met veel mannen is een hoer, afgelopen moet zijn.
Als het voor een man positief word ervaren om veel sexuele ervaring te hebben, dan moet dat voor een vrouw ook als positief worden gezien.
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:38:42 #44
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90387692
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:46 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Echt een onzin mentaliteit vind ik dat van kerels.
Een vrouw heeft net zoveel recht op een divers sex leven buiten een relatie als een man, en heeft net zoveel recht om er van te genieten als een man.

Van mij mag een vrouw zijn zoals ze wilt, maar verwacht wel loyaliteit in een relatie, daar ik het zelf ook geef, maar als ze lekker dirty willen doen, zou dat geen probleem moeten zijn.

Ik vind ook dat het hele gedoe rond, een vrouw met veel mannen is een hoer, afgelopen moet zijn.
Als het voor een man positief word ervaren om veel sexuele ervaring te hebben, dan moet dat voor een vrouw ook als positief worden gezien.
Zo werkt het nou eenmaal. 'Hoereren' heeft nou eenmaal een prijs.
pi_90388937
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:38 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Zo werkt het nou eenmaal. 'Hoereren' heeft nou eenmaal een prijs.
Tis pas hoereren als je er geld voor vraagt :P
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:14:28 #46
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90389001
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:12 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Tis pas hoereren als je er geld voor vraagt :P
Das maar een technisch gegeven, aangezien alle vrouwen op enig moment 'hoeren' zijn.
De vraag is, voor wie en hoe vaak willen ze de hoer spelen. :P
pi_90389072
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:14 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Das maar een technisch gegeven, aangezien alle vrouwen op enig moment 'hoeren' zijn.
De vraag is, voor wie en hoe vaak willen ze de hoer spelen. :P
Mischien moeten vrouwen, het soort mannen dat begint over hoeren, maar lekker links laten liggen....
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:19:20 #48
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90389243
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:16 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Mischien moeten vrouwen, het soort mannen dat begint over hoeren, maar lekker links laten liggen....
Lukt ze niet, vrouwen willen uiteindelijk toch 'honden'. Gecultiveerde dan wel, beetje aangepast.
pi_90389290
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Lukt ze niet, vrouwen willen uiteindelijk toch 'honden'. Gecultiveerde dan wel, beetje aangepast.
Ik kan een hond zijn, maar dan alleen een prive hond, niet in het openbaar.
Dat soort mannen moeten de voorkeur krijgen, niet de 24/7 honden.
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:20:43 #50
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90389315
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:20 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Ik kan een hond zijn, maar dan alleen een prive hond, niet in het openbaar.
Braaf!
pi_90389344
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:20 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Braaf!
Vosjes zijn wel een beetje eigenwijs :)
Gooi eens een kippetje toe :P dan word ik wel rustig.
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:23:57 #52
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90389434
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:21 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Vosjes zijn wel een beetje eigenwijs :)
Gooi eens een kippetje toe :P dan word ik wel rustig.
_O-
pi_90389682
Het is en blijft wel een vage, of beter gezegd een persoonlijke discussie. Het is maar hoe je er zelf instaat. En je hebt naast vrouw-hoeren toch ook manhoeren?

Toen ik 16-17 was neukte ik alles wat los en vast zat, ik kreeg na een paar jaar m'n eerste relatie waar ik ook dezelfde nacht mee los ging, maar was wel direct 'trouw'.
Dat ging uit na 9 maanden en weer neukte ik twee jaar vrolijk door, waarna ik weer een lange relatie kreeg waarmee ik overigens weer diezelfde nacht sex had.
Zou je het in de tijd zien dan had ik periodes van 'manhoer' zijn en periodes van de brave trouwe vriend zijn.

Wat mij betreft zie ik dat niet anders voor vrouwen. ga lekker los als je los kunt gaan, maar zit je in een relatie en heb je daar bepaalde afspraken en/of verwachtingen over en weer; houd je er dan aan.

Hoe relatief is hoer of slet zijn? Woon je op de Veluwe in de bijbelbelt dan ben je al een hoer bij sex voor het huwelijk, woon je in Amsterdam dan ben je een sukkel als je met je 16e nog nooit geneukt hebt.

Het enige waar ik het wel hard aan afmeet is de vreemdganger of vreemdgangster. Als je vertrouwen beschadigd, als je los blijft gaan terwijl je weet dat die ander zich wel committeert.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:35:47 #54
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90389972
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:29 schreef Wanderingwhy het volgende:
Het is en blijft wel een vage, of beter gezegd een persoonlijke discussie. Het is maar hoe je er zelf instaat. En je hebt naast vrouw-hoeren toch ook manhoeren?

Toen ik 16-17 was neukte ik alles wat los en vast zat, ik kreeg na een paar jaar m'n eerste relatie waar ik ook dezelfde nacht mee los ging, maar was wel direct 'trouw'.
Dat ging uit na 9 maanden en weer neukte ik twee jaar vrolijk door, waarna ik weer een lange relatie kreeg waarmee ik overigens weer diezelfde nacht sex had.
Zou je het in de tijd zien dan had ik periodes van 'manhoer' zijn en periodes van de brave trouwe vriend zijn.

Wat mij betreft zie ik dat niet anders voor vrouwen. ga lekker los als je los kunt gaan, maar zit je in een relatie en heb je daar bepaalde afspraken en/of verwachtingen over en weer; houd je er dan aan.

Hoe relatief is hoer of slet zijn? Woon je op de Veluwe in de bijbelbelt dan ben je al een hoer bij sex voor het huwelijk, woon je in Amsterdam dan ben je een sukkel als je met je 16e nog nooit geneukt hebt.

Het enige waar ik het wel hard aan afmeet is de vreemdganger of vreemdgangster. Als je vertrouwen beschadigd, als je los blijft gaan terwijl je weet dat die ander zich wel committeert.
Wat je zegt klopt voor een groot deel, maar dat is eigenlijk het punt niet.
Natuurlijk is het relatief of iemand als een 'rondneuker' gezien kan worden.
Feit is nog steeds dat mannen makkelijker rondneuken. Als je tegen een man zegt dat hij rondneukt, zal hij lang niet zo beledigd zijn als een vrouw, mocht je dat tegen haar zeggen.
Die emancipatie gaat soms te ver. Natuurlijk mag je alles doen wat een man ook doet, maar WIL je dat wel? Je kunt ook genieten zonder rond te neuken.
Mannen hebben daar toch eerder moeite mee als hun meisje geneukt is door de halve buurt.
pi_90389986
Persoonlijke voorkeuren, zijn geen algemeen geldende regels voor te geven. Derhalve nutteloos topic.
Ja, ik generaliseer.
pi_90390037
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:13 schreef Dipkip het volgende:
_O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90390172
Op mijn laatste eerste date had ik de beste eerste-date seks die ik tot nu toe heb meegemaakt, en die relatie duurt inmiddels alweer 4,5 jaar :)
Niet meteen afschrijven als relatiemateriaal dus!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:49:06 #58
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90390578
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:39 schreef Gripper het volgende:
Op mijn laatste eerste date had ik de beste eerste-date seks die ik tot nu toe heb meegemaakt, en die relatie duurt inmiddels alweer 4,5 jaar :)
Niet meteen afschrijven als relatiemateriaal dus!
Hoeft niet perse. Er kan ook een hele goede reden zijn waarom de sex op de eerste date al plaatsvond.
Heb meer problemen met rondneukers.
En voor homo's gelden andere regels, eh... aangepaste regels, voorzover je ze regels mag noemen.
pi_90391032
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:49 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hoeft niet perse. Er kan ook een hele goede reden zijn waarom de sex op de eerste date al plaatsvond.
Heb meer problemen met rondneukers.
En voor homo's gelden andere regels, eh... aangepaste regels, voorzover je ze regels mag noemen.
Rondneukers binnen of buiten een relatie, binnen een relatie vind ik ook een no no.
Buiten een relatie zie ik het probleem echter niet..... mits het safe gebeurt.
pi_90391415
Een ander punt is dat ik met sex ook niet te lang wil wachten als het goed klikt. Dan mogen er natuurlijk een aantal dates voorbij gaan maar ik verlies wel mijn belangstelling als de dame in kwestie blijft afhouden. Dan wordt dat wel een vaag verhaal.
Sex vormt mij een te belangrijk onderdeel in een relatie en ook daar moet het klikken. Anders gezegd: Sex nog steeds niet na een aantal dates, dan ook geen relatiemateriaal.
Strek je eens uit !
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:29:58 #61
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90392402
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:58 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Rondneukers binnen of buiten een relatie, binnen een relatie vind ik ook een no no.
Buiten een relatie zie ik het probleem echter niet..... mits het safe gebeurt.
Iemand die hem overal inhangt, zit ik ook niet op te wachten, vrijgezel of niet.
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:30:50 #62
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90392438
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:09 schreef Wanderingwhy het volgende:
Een ander punt is dat ik met sex ook niet te lang wil wachten als het goed klikt. Dan mogen er natuurlijk een aantal dates voorbij gaan maar ik verlies wel mijn belangstelling als de dame in kwestie blijft afhouden. Dan wordt dat wel een vaag verhaal.
Sex vormt mij een te belangrijk onderdeel in een relatie en ook daar moet het klikken. Anders gezegd: Sex nog steeds niet na een aantal dates, dan ook geen relatiemateriaal.
Don't forget the chase is de beste tijd. *O* Komt niet meer terug.
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:35:27 #63
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90392614
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:29 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Iemand die hem overal inhangt, zit ik ook niet op te wachten, vrijgezel of niet.
Waarin wel, waarin niet?
J. <3
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:37:13 #64
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90392689
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:35 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Waarin wel, waarin niet?
That's the question?!
pi_90392765
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:29 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je bedoeld mensen die met iedereen neuken ongeacht het uiterlijk/karakter?
Ik zelf word alleen opgewonden als ik een vrouw leuk vind.
Dus ik wil alleen sex met vrouwen waar ik mij toe aangetrokken voel, en waar ik leuke karakter trekken inzie.
Alle andere vrouwen wil ik geen sex mee.

Dus de vrouwen waar ik sex mee wil, zijn per definitie al relatie materiaal, tis puur afhankelijk van de vrouw zelf (haar wensen) of er een relatie uit voort komt.
pi_90392811
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:38 schreef Foxgod het volgende:

[..]

I zelf word alleen opgewonden als ik een vrouw leuk vind.
Dus ik wil alleen sex met vrouwen waar ik mij toe aangetrokken voel, en waar ik leuke karakter trekken inzie.

Dus de vrouwen waar ik sex mee wil, zijn per definitie al relatie materiaal, tis puur afhankelijk van de vrouw zelf (haar wensen) of er een relatie uit voort komt.
Helemaal goed! Kippetje voor Foxgod!
Strek je eens uit !
pi_90392855
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:40 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Helemaal goed! Kippetje voor Foxgod!
Grom, snuif, krak, slobber, tnx :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:42:28 #68
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90392914
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:38 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Ik zelf word alleen opgewonden als ik een vrouw leuk vind.
Alle andere vrouwen wil ik geen sex mee.

Gewoon neuken om het neuken.
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:43:38 #69
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90392957
Nee, da's niks.

Moet wel een beetje een leuk meisje zijn :)
J. <3
pi_90393107
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Gewoon neuken om het neuken.
Dat ken ik dus niet met vrouwen die ik niet leuk en aardig vind :P
Anders stelt het niks voor.
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:58:26 #71
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90393638
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:47 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Dat ken ik dus niet met vrouwen die ik niet leuk en aardig vind :P
Anders stelt het niks voor.
Dan rest nog de vraag, hoe vaak vind je vrouwen, aardig en leuk en heb je daar dan sex mee?
pi_90393720
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:58 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dan rest nog de vraag, hoe vaak vind je vrouwen, aardig en leuk en heb je daar dan sex mee?
Dat houd ik prive :P
Iedergeval minder vaak dan mensen die neuken om het neuken.
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:01:11 #73
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90393770
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:59 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Dat houd ik prive :P
The one million dollar question. *O*
pi_90393979
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 15:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

The one million dollar question. *O*
Voor een miljoen krijg je het wel te weten ja :P
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:06:59 #75
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90394035
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 15:05 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Voor een miljoen krijg je het wel te weten ja :P
~O> w/
pi_90396667
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 08:50 schreef Grapefruitthee het volgende:
Een man die met mij na de 1e date al naar bed wilt, kan ik niet serieus nemen, want dan ga ik ervan uit dat ie dat bij iedereen doet en jou niet goed genoeg wilt leren kennen. Voor een man kan ik niet spreken, maar hoewel mannen evolutionair gezien graag veel sex hebben met meerdere vrouwen, denk ik niet dat ze een meisje dat meteen na de eerste date met hun naar bed gaat als relatiemateriaal kunnen zien, natuurlijk zijn er ook uitzonderingen. Maar je moet bij jezelf eens nagaan wat je na die 1e date wilt, een relatie? of een scharrel? Natuurlijk is er met beiden niks mis, maar het is altijd wel fijn als er een balans is tussen de verwachtingen van beide partijen.

Toen ik mijn vriend 2 jaar terug leerde kennen was ik nog maagd. Maar tijdens het proces van elkaar leren kennen, was hij altijd oprecht en serieus in zijn bedoelingen, hij wilde MIJ leren kennen en was bang dat hij iets verkeerds zou doen waardoor ik op hem afknapte, omdat hij op een gegeven moment ook erachter kwam dat ik nog maagd was. Wat hij zeker op mijn leeftijd toentertijd ontzettend waardeerde. :)
Zo hebben we (nadat we een relatie hadden) gewacht totdat ik het gevoel had dat ik er klaar genoeg voor was ( 2 maanden) en hem voldoende vertrouwde.
Maar waarom zou je bij seks op de 1e date ineens minder duidelijkheid hebben over de intenties van de ander dan bij latere seks? Waarom is het aannemelijker dat hij je beter wil leren kennen als je niet meteen seks hebt? Ik ken genoeg verhalen van mannen met 'projectjes': lieve woordjes, ik ben verliefd, ik wil je, en na date 5 komt er seks, en blijkt het allemaal gezegd om de dame in bed te krijgen. Volgens mij ben je dan beter af als je na de 1e date meteen weet waar je aan toe bent! Je kunt t ook omdraaien: als een man na de eerste date mét seks nog meer dates wil, dan draaide het klaarblijkelijk niet alleen om een eenmalige neuk-ervaring.

't enige wat ik kan verzinnen, is dat t kutter is om na de eerste date erachter te komen dat ie je verder niet wil, als je ook al t bed in gedoken bent. Anderzijds: t is m.i. nog kutter als je een maand lang steeds verliefder bent geworden en er dán pas achter komt.

En waarom zouden mannen nu toch een meisje dat op de eerste dat seks heeft niet als relatiemateriaal kunnen zien? Als iemand alleen one-nightstand materiaal is, heb je idd seks op de 1e date, maar waar komt die omkering vandaan: als je seks op de eerste date hebt, dan is het dús alleen one-nightstand materiaal?
// wandelende paradox //
pi_90397526
Zo kan het natuurlijk ook voorkomen (en misschien is dit meer wat TS bedoelde) dat je als man merkt dat je date erg snel zit aan te sturen op sex.
Om geen misverstand te laten ontstaan; als je dus nog in de verkenning zit die eerste avond :) .
Dan is voor mij wel snel dat moment aangebroken dat ik haar als relatiemateriaal niet meer serieus neem......
Strek je eens uit !
  vrijdag 24 december 2010 @ 20:29:56 #78
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90408421
Het is eigenlijk heel simpel, als je je snel laat neuken (op de eerste date) heb je een idee hoeveel mensen op bezoek zijn geweest. Een zichzelf respecterende man wil iets exclusiefs en geen afgelikte boterham. Dan moet ze of heeeeeeel veeeeel geld hebben, zooo mooi of misschien zooo geil zijn, maar het zal dan toch door je hoofd gaan dat als ze iemand anders tegenkomt ze sneller de slip omlaag doet omdat de drempel erg laag is.

Het is natuurlijk helemaal kut als je een vriendin hebt en je moet je steeds afvragen of ze met een de mensen met wie ze omgaat, in bed is beland.

Tsja, in het leven is je kunnen beheersen toch vaak een vereiste om uiteindelijk een betere beslissing te kunnen maken.
pi_90410204
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel, als je je snel laat neuken (op de eerste date) heb je een idee hoeveel mensen op bezoek zijn geweest. Een zichzelf respecterende man wil iets exclusiefs en geen afgelikte boterham. Dan moet ze of heeeeeeel veeeeel geld hebben, zooo mooi of misschien zooo geil zijn, maar het zal dan toch door je hoofd gaan dat als ze iemand anders tegenkomt ze sneller de slip omlaag doet omdat de drempel erg laag is.

Het is natuurlijk helemaal kut als je een vriendin hebt en je moet je steeds afvragen of ze met een de mensen met wie ze omgaat, in bed is beland.

Tsja, in het leven is je kunnen beheersen toch vaak een vereiste om uiteindelijk een betere beslissing te kunnen maken.
Dat vind ik maar een raar soort betoog met een ingebouwde speculatie die als feit door moet gaan.
Hoezo "als je je snel laat neuken"? Ik ben behoorlijk selectief als het aankomt op relatiemateriaal en hang 'm er niet zomaar ff in. Maar als het dan aankomt op die ene speciale date en er dat speciale 'iets' ook in de lucht hangt dan vind ik die opmerking van "als je je snel laat neuken" wel een heleboel overslaan.
Om je met je eigen betoog om je oren te slaan: ja mijn ex'en hebben zich allen redelijk snel door mij laten neuken na die eerste date, maar er zat een hoop voorwerk voor die eerste date en vervolgens ook een relatie na die eerste date. Ook waren ze allen niet van het prototype zoals jij dat zo graag afschildert hier.
Ik denk dat het gewoon niet zo jouw ding is om dat wel snel te doen en dat je je vooroordelen projecteert ;)
Strek je eens uit !
pi_90415338
Waarom uitstellen .. Tijd is relatief begrip
pi_90416285
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:17 schreef cinnamon_M het volgende:

[quote]Maar waarom zou je bij seks op de 1e date ineens minder duidelijkheid hebben over de intenties van de ander dan bij latere seks? Waarom is het aannemelijker dat hij je beter wil leren kennen als je niet meteen seks hebt? Ik ken genoeg verhalen van mannen met 'projectjes': lieve woordjes, ik ben verliefd, ik wil je, en na date 5 komt er seks, en blijkt het allemaal gezegd om de dame in bed te krijgen. Volgens mij ben je dan beter af als je na de 1e date meteen weet waar je aan toe bent! Je kunt t ook omdraaien: als een man na de eerste date mét seks nog meer dates wil, dan draaide het klaarblijkelijk niet alleen om een eenmalige neuk-ervaring
elke man is natuurlijk anders en dat geldt ook voor de vrouwen met wie ze daten. Ik denk dat wanneer een man een vrouw écht leuk vindt dat hij echt heel voorzichtig met haar omgaat om haar niet af te schrikken of op hem te laten afknappen. Om even terug te komen op de diversiteit tussen mannen en vrouwen: Stél een man vindt een meisje leuk dat nogal braaf en voorzichtig is/oogt wat betreft sex dan zal deze man op de eerste date écht niet met haar over sex beginnen of met haar naar bed gaan, omdat hij zich dan beseft dat de kans groot is dat hij haar zal afschrikken. MAAR stél dat deze zelfde man een meisje leuk vindt dat wat opener is wat betreft sex, dan weet deze man dat hij haar niet zal afschrikken met sex op de eerste date aangezien zij ook mee zal stemmen. Dus dat de mannen die jij kent alles uit de kast halen om na 5 dates met een meisje naar bed te gaan om haar vervolgens te dumpen hangt voor een groot deel van het meisje. Zij heeft nog niet toegehapt en de man in kwestie doet er alles aan om haar te laten toehappen, om haar vervolgens te dumpen, omdat hij op sex met haar uit was (om haar te scoren) of hij kwam er na 5 dates achter dat ze toch geen relatiemateriaal is, maar de man in kwestie wil de zijn kansen op sex niet vergooien.

quote:
En waarom zouden mannen nu toch een meisje dat op de eerste dat seks heeft niet als relatiemateriaal kunnen zien? Als iemand alleen one-nightstand materiaal is, heb je idd seks op de 1e date, maar waar komt die omkering vandaan: als je seks op de eerste date hebt, dan is het dús alleen one-nightstand materiaal?
Toch blijf ik van mening dat een groot deel van de mannen liever voor meisje 1 gaat dan voor meisje 2 (zoals ik hierboven heb beschreven). Meisje 1 laat zien dat ze dit niet bij elke man doet en de man in kwestie voelt zich op een gegeven "speciaal", omdat zij voor hém heeft gekozen om sex mee te hebben. Bovendien bouw op deze manier spanning op waardoor het spannend blijft aangezien je naarmate de tijd verstrijkt steeds meer naar elkaar verlangt. Meisje 2 daarentegen moet wel écht leuk zijn mocht de man in kwestie haar na de sex op de 1e date willen. Ik denk dat meisje 2 over het algemeen als "makkelijk" bestempeld wordt, in de zin van: dit doet ze met elke man op de eerste date los van het feit of ze hem leuk vindt of niet. De jongen in kwestie voelt zich dan ook niet meer "speciaal". Ook is al het spannende weg wanneer je met elkaar meteen de koffer induikt.
pi_90417391
grapefruitthee :')
pi_90417433
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 23:35 schreef Shalimar het volgende:
grapefruitthee :')
Wa mot je
pi_90418972
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 23:05 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

Toch blijf ik van mening dat een groot deel van de mannen liever voor meisje 1 gaat dan voor meisje 2 (zoals ik hierboven heb beschreven). Meisje 1 laat zien dat ze dit niet bij elke man doet en de man in kwestie voelt zich op een gegeven "speciaal", omdat zij voor hém heeft gekozen om sex mee te hebben.
[....]
Ik denk dat meisje 2 over het algemeen als "makkelijk" bestempeld wordt, in de zin van: dit doet ze met elke man op de eerste date los van het feit of ze hem leuk vindt of niet. De jongen in kwestie voelt zich dan ook niet meer "speciaal". Ook is al het spannende weg wanneer je met elkaar meteen de koffer induikt.
Maar, of je het met elke man doet staat toch los van hoe snel je het met een bepaalde (speciale, erg leuke, etc.) man doet...?!

Ik bedoel, volgens dezelfde redenatie zou iemand die meteen 'ja' zegt als een bijzonder leuke man haar vraagt of ze een keer wat met hem wil drinken, vast wel tegen élke man die het vraagt zeggen dat ze wel wat met hem wil drinken. Dan zou een vrouw ook eerst even de boot moeten afhouden voor ze instemt met een date. Tja, als dat zou zijn hoe de meeste mannen denken dan vind ik het ineens veel minder vreemd dat zoveel vrouwen zo enorm moeilijk kunnen doen.
// wandelende paradox //
pi_90419396
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:12 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Maar, of je het met elke man doet staat toch los van hoe snel je het met een bepaalde (speciale, erg leuke, etc.) man doet...?!

Ik bedoel, volgens dezelfde redenatie zou iemand die meteen 'ja' zegt als een bijzonder leuke man haar vraagt of ze een keer wat met hem wil drinken, vast wel tegen élke man die het vraagt zeggen dat ze wel wat met hem wil drinken. Dan zou een vrouw ook eerst even de boot moeten afhouden voor ze instemt met een date. Tja, als dat zou zijn hoe de meeste mannen denken dan vind ik het ineens veel minder vreemd dat zoveel vrouwen zo enorm moeilijk kunnen doen.
Hey Cinnamon_M: Zo erg QFT!

Stop maar met je te laten overtuigen door alle V'tjes, jij begrijpt de M'metjes veel beter! :Y

Waar zitten jullie toch over te 'diepte-analyseren'? Wordt hier echt gedacht dat we zo nadenken over dat soort zaken. Huhuh!
Strek je eens uit !
pi_90419504
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:22 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hey Cinnamon_M: Zo erg QFT!

Stop maar met je te laten overtuigen door alle V'tjes, jij begrijpt de M'metjes veel beter! :Y

Waar zitten jullie toch over te 'diepte-analyseren'? Wordt hier echt gedacht dat we zo nadenken over dat soort zaken. Huhuh!
^O^ een man naar mijn hart. Ik kan zo slecht tegen onnodig moeilijk doen.
// wandelende paradox //
pi_90419513
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:12 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Ik bedoel ook niet de élke man die ze tegenkomt :')

Sowieso moet er al een bepaalde mate van interesse zijn om te gaan daten.

Nee ik bedoel dat ze ervan uit gaan dat zij met elke man met wie ze date naar bed gaat en ja hetzelfde zou ik van een man denken (als ik nog single was).
pi_90419605
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:25 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Ik kan zo slecht tegen onnodig moeilijk doen.
maar blijkbaar vind je het wel belangrijk genoeg om er een topic over te openen
pi_90419644
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:25 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

Ik bedoel ook niet de élke man die ze tegenkomt :')

Sowieso moet er al een bepaalde mate van interesse zijn om te gaan daten.

Nee ik bedoel dat ze ervan uit gaan dat zij met elke man met wie ze date naar bed gaat en ja hetzelfde zou ik van een man denken (als ik nog single was).
Als ik van "elke man" "elke man die ze date" maak dan komt de redenering nog steeds op hetzelfde neer.
// wandelende paradox //
pi_90419725
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:27 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

maar blijkbaar vind je het wel belangrijk genoeg om er een topic over te openen
Ja. Ik vind het nogal fascinerend dat klaarblijkelijk veel mensen toch negatieve associaties hebben bij seks op de eerste date.
// wandelende paradox //
pi_90419996
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:30 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Ja. Ik vind het nogal fascinerend dat klaarblijkelijk veel mensen toch negatieve associaties hebben bij seks op de eerste date.
Nee hoor, helemaal niet! ;)

(dan was het plan om juist die date met die vrouw door te zetten de juiste, met de rest wil ik dan veelal niet daten, of dachten de dames hier dat elke man als een ongeleid projectiel maar met elke vrouw wil daten?)
Strek je eens uit !
pi_90420103
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:28 schreef cinnamon_M het volgende:

[..][quote]1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:28 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Als ik van "elke man" "elke man die ze date" maak dan komt de redenering nog steeds op hetzelfde neer.
met elke man bedoel ik niet elke man die ze op straat, op haar werk, op school, op het toilet tegenkomt :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:30 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

dat je het zo facinerend vindt, heeft een reden en die reden heeft te maken met wat jij wilt en zoals het op mij overkomt, wil jij graag een relatie. jij wilt een relatie maar denkt dat als je met hem op de 1e date naar bed gaat, je kansen verkeken zijn en misschien is het je zelfs overkomen,waardoor je je afvraagt waar die negatieve associatie van anderen over seks op de eerste date vandaan komt.

Maargoed zoals ik al eerder een voorbeeld gaf het hangt van het soort man en soort vrouw af, maar aangezien je zelf al aangeeft dat VEEL mensen een negatieve associatie hebben bij seks op de eerste date, dan is het statistisch gezien wel logisch dat de meeste mensen met wie je date, op deze manier omgaan met seks op de eerste date en als je graag een relatie wilt, dan kun je je beter hier op aanpassen
pi_90420113
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:36 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Nee hoor, helemaal niet! ;)

(dan was het plan om juist die date met die vrouw door te zetten de juiste, met de rest wil ik dan veelal niet daten, of dachten de dames hier dat elke man als een ongeleid projectiel maar met elke vrouw wil daten?)
Gelukkig maar. Ik ben weer een beetje gerustgesteld ;)
En nee, dat soort mannen bestaan er wel, maar een evengroot deel van de mannen m.i. niet van het kaliber "het ademt, het heeft een vagina, dus daar moet mijn lul in". En met het eerste type wil ik toch niks te maken hebben.

Overigens, niks mis met mannen die wat losbandig zijn, maar dan kun je nog altijd wel kritisch zijn met wíe je dan t bed in duikt.
// wandelende paradox //
pi_90420141
Er worden hier trouwens wel erg gemakkelijk gaten gemaakt in de redeneringen:

1. Niet elke date leidt tot sex. Een date kan ook tot "neh..." leiden, van beide kanten overigens.

2. Niet elke date leidt tot een "neh..." maar ook niet tot sex. Dan naar een tweede date! :)

3. Niet elke date leidt tot een "neh..." of een tweede date, om welke reden dan ook.

Mag ik vragen? Waar gaat deze hele discussie eigenlijk over? :?
Strek je eens uit !
pi_90420357
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:40 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

met elke man bedoel ik niet elke man die ze op straat, op haar werk, op school, op het toilet tegenkomt :')

[..]

dat je het zo facinerend vindt, heeft een reden en die reden heeft te maken met wat jij wilt en zoals het op mij overkomt, wil jij graag een relatie. jij wilt een relatie maar denkt dat als je met hem op de 1e date naar bed gaat, je kansen verkeken zijn en misschien is het je zelfs overkomen,waardoor je je afvraagt waar die negatieve associatie van anderen over seks op de eerste date vandaan komt.

Maargoed zoals ik het al eerder een voorbeeld gaf het hangt van het soort man en soort vrouw af, maar aangezien je zelf al aangeeft dat VEEL mensen een negatieve associatie hebben bij seks op de eerste date, dan is het statistisch gezien wel logisch dat de meeste mensen met wie je date, op deze manier omgaan met seks op de eerste date en als je graag een relatie wilt, dan kun je je beter hier op aanpassen
Laat maar. Als je gaat discussieren obv een of andere semi-psychologische analyse van mij, dan schiet het niet echt op.

Nog even ter verduidelijking: 1) ik wil niet graag een relatie (ik heb er al 1); 2) ik ben niet bang dat mannen me afwijzen omdat ik op de eerste date met ze het bed in duik (denk dat ik over het algemeen niet eens op dat soort types val, en als het toch voorkomt, nou prima, dan wordt het niks). 3) doel van dit topic was juist erachter komen óf zoveel mensen nu idd negatieve associaties met sex op de eerste date hebben. Als ik de reacties zie, dan lijkt het erop dat toch redelijk wat mensen dat wel hebben, wat me oprecht verbaast.
// wandelende paradox //
pi_90420436
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:42 schreef Wanderingwhy het volgende:
Er worden hier trouwens wel erg gemakkelijk gaten gemaakt in de redeneringen:

1. Niet elke date leidt tot sex. Een date kan ook tot "neh..." leiden, van beide kanten overigens.

2. Niet elke date leidt tot een "neh..." maar ook niet tot sex. Dan naar een tweede date! :)

3. Niet elke date leidt tot een "neh..." of een tweede date, om welke reden dan ook.

Mag ik vragen? Waar gaat deze hele discussie eigenlijk over? :?
Weet het eigenlijk ook niet meer. Oorsprong was simpelweg de vraag: huh, mensen die moeilijk doen over seks op de eerste date? Zijn er echt veel mensen die daar iets op tegen hebben dan?
// wandelende paradox //
pi_90420766
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:50 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Weet het eigenlijk ook niet meer. Oorsprong was simpelweg de vraag: huh, mensen die moeilijk doen over seks op de eerste date? Zijn er echt veel mensen die daar iets op tegen hebben dan?
De Katholieke kerk zit er vol mee, die willen veelal veel en veel eerder sex....
(ja sorry hoor, daar daar ga ik nu werkelijk gruwelijk van over mijn :r )
Strek je eens uit !
pi_90421376
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:59 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

De Katholieke kerk zit er vol mee, die willen veelal veel en veel eerder sex....
(ja sorry hoor, daar daar ga ik nu werkelijk gruwelijk van over mijn :r )
Das weer een heel ander onderwerp, maar idd, dat is gewoon walgelijk :|W
// wandelende paradox //
  zaterdag 25 december 2010 @ 02:35:29 #99
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90423265
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:29 schreef ThunderBitch het volgende:

Een zichzelf respecterende man kiest wat ie kiest en laat zich niet tegenhouden door conventies of hoog van de toren blazende vrouwen (danwel mannen) als jijzelf.

:)

Die doet gewoon wat ie denkt dat ie nodig heeft.
J. <3
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:55:03 #100
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_90530647
op een 1e date moet je (als man) niet te veel met sex bezig zijn. Krijg je het aangeboden en is ze relatiemateriaal dan ga je dat echter niet uit de weg
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:00:43 #101
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90530831
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 02:35 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Een zichzelf respecterende man kiest wat ie kiest en laat zich niet tegenhouden door conventies of hoog van de toren blazende vrouwen (danwel mannen) als jijzelf.

:)

Die doet gewoon wat ie denkt dat ie nodig heeft.
Dan ben jij in ieder geval niet een zichzelf respecterende man. Die houden echt wel rekening met bepaalde zaken. Die kennen het verschil tussen je pik achterna lopen en een relatie met iemand aangaan.
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:02:53 #102
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90530920
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dan ben jij in ieder geval niet een zichzelf respecterende man. Die houden echt wel rekening met bepaalde zaken. Die kennen het verschil tussen je pik achterna lopen en een relatie met iemand aangaan.
Wanneer je beide kan combineren is het wel beter hoor :P
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:03:20 #103
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90530933
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:02 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Wanneer je beide kan combineren is het wel beter hoor :P
Ja, inderdaad. _O-
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:04:25 #104
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90530972
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:03 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Welke beide?
Hij duurde ff voor hij viel zag ik, naja ninja edit dan maar :P
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:05:02 #105
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90530999
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:04 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Je lul achterna lopen en iemand die relatie materiaal is :P
Dan heb je tenminste zowel een persoonlijk als een sexueel iets
Yep, had eerst niet goed door wat je bedoelde.
pi_90531560
Sex op de eerste date moet kunnen, bij mij staat sex niet bovenaan mijn todo lijstje op een eerste date, maar als beide ervoor openstaan?? waarom niet?

Vind het ook een afknapper als ik moet zeggen, ik vind je heel leuk maar ik wil uit respect vanavond geen sex met je.

Als de dame in kwestie ontzettend geil is kan het zelfs de relatie die je in gedachten had beinvloeden. Vrouwen worden niet graag afgewezen namelijk.

Ik zal mezelf niet opdringen maar als ik merk dat een dame gewillig was dan zei ik geen nee, en zag ik daarna wel verder..
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:29:41 #107
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90536899
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat zijn ook twee verschillende zaken.

Jij bent duidelijk zo'n vrouwtje dat zich graag wil laten gelden, maar helaas telkens de plank finaal misslaat. Omdat ze eigenlijk geen idee heeft wat ze zelf nu eigenlijk loopt te bazelen.

Ergerlijk, maar ergens ook zielig.
J. <3
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:28:03 #108
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90549336
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:29 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Dat zijn ook twee verschillende zaken.

Jij bent duidelijk zo'n vrouwtje dat zich graag wil laten gelden, maar helaas telkens de plank finaal misslaat. Omdat ze eigenlijk geen idee heeft wat ze zelf nu eigenlijk loopt te bazelen.

Ergerlijk, maar ergens ook zielig.
  woensdag 29 december 2010 @ 10:16:00 #109
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90572328
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja... Als iemand zegt dat een vent doet wat ie wil, dan is dat bij jou opeens "het verschil niet kennen tussen je pik achterna lopen en een relatie aangaan".

Dan heb je echt een tik van de molen gehad hoor schat :)
J. <3
  woensdag 29 december 2010 @ 10:24:10 #110
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90572537
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:16 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Ja... Als iemand zegt dat een vent doet wat ie wil, dan is dat bij jou opeens "het verschil niet kennen tussen je pik achterna lopen en een relatie aangaan".

Dan heb je echt een tik van de molen gehad hoor schat :)
Kap nou eens met janken kutkloon.
  woensdag 29 december 2010 @ 10:25:04 #111
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90572554
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:24 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Kap nou eens met janken kutkloon.
[ afbeelding ]
En nu wordt ze boos. Vrij typerend voor je kinderlijke gedrag dit :)
J. <3
pi_90572588
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:19 schreef htctouch2 het volgende:
Sex op de eerste date moet kunnen, bij mij staat sex niet bovenaan mijn todo lijstje op een eerste date, maar als beide ervoor openstaan?? waarom niet?

Vind het ook een afknapper als ik moet zeggen, ik vind je heel leuk maar ik wil uit respect vanavond geen sex met je.

Als de dame in kwestie ontzettend geil is kan het zelfs de relatie die je in gedachten had beinvloeden. Vrouwen worden niet graag afgewezen namelijk.

Ik zal mezelf niet opdringen maar als ik merk dat een dame gewillig was dan zei ik geen nee, en zag ik daarna wel verder..
Nee, vrouwen worden idd niet graag afgewezen. Mannen ook niet. Maar wat als er nou een goede reden voor is, zonder dat het met de persoon te maken heeft?
pi_90574793
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Sorry, maar Siempre heeft hier wel een punt imo. Ik bedoel, eerst roep je dat een vrouw die seks op de 1e date heeft ws wel met veel meer mannen het bed heeft gedeeld, en dat t een 'afgelikte boterham' is; wat sowieso nergens op slaat lijkt mij. Zoals ik al eerder zei: met hoeveel kerels je het bed in duikt staat los van hoe snel je het bed met één specifieke kerel induikt.

Dan roep je ook nog dat je vent zich continu zou moeten afvragen of ze met de mensen met wie ze omgaat in bed is beland, als ze seks met je heeft gehad op de eerste date. Dat slaat om bovenstaande reden al nergens op, bovendien: ik weet niet hoe jouw relaties werken, maar ik praat wel eens met mijn kerel. Hij wéét dus met hoeveel mensen ik naar bed ben geweest, wie dat waren en wat in het algemeen mijn seksuele moraal is (en dat is dus niet dat ik maar met jan en alleman neuk). Communicatie, dan hoef je je niet af te vragen of je vriendin met jan en alleman het bed induikt).

En als Siempre dan (terecht!) zegt dat een zichzelf respecterende man kiest wat ie kiest, en zich niet door dat soort conventies laat tegenhouden dan vertaal jij dat met "je pik achterna lopen", wat al net zo krom is als roepen dat een vrouw die op de eerste date het bed in duikt met alle mannen het bed in duikt.

Dus in jouw wereld duiken vrouwen die seks hebben op de 1e date met jan en alleman het bed in, en hebben mannen die geen moeite hebben met seks op de eerste date geen kaas gegeten van hoe relaties werken en lopen ze hun pik achterna. Sorry, maar dat vind ik wel een beetje hoog van de toren blazen, en een beetje kortzichtig.

Je hoeft het niet met me eens te zijn, ieder mag vinden wat ie vindt, maar je brengt het nogal zwart-wit en veroordelend, alsof jij de waarheid in pacht hebt. Dat vind ik toch wat vreemd, en onnodig.
// wandelende paradox //
pi_90576397
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 11:33 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Sorry, maar Siempre heeft hier wel een punt imo. Ik bedoel, eerst roep je dat een vrouw die seks op de 1e date heeft ws wel met veel meer mannen het bed heeft gedeeld, en dat t een 'afgelikte boterham' is; wat sowieso nergens op slaat lijkt mij. Zoals ik al eerder zei: met hoeveel kerels je het bed in duikt staat los van hoe snel je het bed met één specifieke kerel induikt.

Dan roep je ook nog dat je vent zich continu zou moeten afvragen of ze met de mensen met wie ze omgaat in bed is beland, als ze seks met je heeft gehad op de eerste date. Dat slaat om bovenstaande reden al nergens op, bovendien: ik weet niet hoe jouw relaties werken, maar ik praat wel eens met mijn kerel. Hij wéét dus met hoeveel mensen ik naar bed ben geweest, wie dat waren en wat in het algemeen mijn seksuele moraal is (en dat is dus niet dat ik maar met jan en alleman neuk). Communicatie, dan hoef je je niet af te vragen of je vriendin met jan en alleman het bed induikt).

En als Siempre dan (terecht!) zegt dat een zichzelf respecterende man kiest wat ie kiest, en zich niet door dat soort conventies laat tegenhouden dan vertaal jij dat met "je pik achterna lopen", wat al net zo krom is als roepen dat een vrouw die op de eerste date het bed in duikt met alle mannen het bed in duikt.

Dus in jouw wereld duiken vrouwen die seks hebben op de 1e date met jan en alleman het bed in, en hebben mannen die geen moeite hebben met seks op de eerste date geen kaas gegeten van hoe relaties werken en lopen ze hun pik achterna. Sorry, maar dat vind ik wel een beetje hoog van de toren blazen, en een beetje kortzichtig.

Je hoeft het niet met me eens te zijn, ieder mag vinden wat ie vindt, maar je brengt het nogal zwart-wit en veroordelend, alsof jij de waarheid in pacht hebt. Dat vind ik toch wat vreemd, en onnodig.
Zo helemaal waar. Bovendien vraag ik me af, de posts van Thunderbitch lezende, of ze niet gewoon een standaard 'probleem' heeft met algemene omgangsvormen. Iemand 'kutkloon' noemen als ie niet dezelfde mening heeft vindt ik ronduit respectloos en kortzichtig.
Dat zou het tyoe vrouw zijn met wie ik niet de 1ste, 2e....of 100ste date in bed zou willen belanden. Sterker nog, die date zou er al niet komen, absoluut geen relatiemateriaal! ;)
Strek je eens uit !
  woensdag 29 december 2010 @ 12:29:16 #115
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90576761
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 11:33 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Nog even voor jou dan.
Een vrouw die bij de eerste date al met een man naar bed gaat is over het algemeen wel erg makkelijk, natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar dat is toch de algemene indruk/mening van mannen die ik erover gehoord heb.
Ik kan me voorstellen dat een man dan denkt (op dat moment en niet als je 10 jaar met hem getrouwd bent) zo, die is daar makkelijk in. Het gaat dan om het feit of de man dan denkt dat zo iemand relatie materiaal is. Ik zou dan langer en dieper nadenken als ik in zijn schoenen stond.

Een man is een jager, die wil jagen en de jacht is waar het uiteindelijk om gaat.

Ik maak het onderscheid tussen relatie materiaal of misschien niet, wat kan een afweging zijn.
Je mag het veroordelend vinden, het is mijn mening. Ik veroordeel niemand, iedereen mag meteen met de benen wijd op de eerste date, ik zeg nergens dat het niet mag.

Ik denk echter dat een man die een vrouw wil/zoekt, toch (over het algemeen) een vrouw die niet meteen gaat liggen, serieuzer en geschikter vindt om een relatie te overwegen.
Natuurlijk spelen er meer zaken mee, maar het is nou eenmaal niet anders.

Een man die zijn pik achterna loopt, zal natuurlijk eerder zeggen dat het hem niets uitmaakt, dat snap ik ook.
  woensdag 29 december 2010 @ 12:29:41 #116
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90576777
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:19 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Zo helemaal waar. Bovendien vraag ik me af, de posts van Thunderbitch lezende, of ze niet gewoon een standaard 'probleem' heeft met algemene omgangsvormen. Iemand 'kutkloon' noemen als ie niet dezelfde mening heeft vindt ik ronduit respectloos en kortzichtig.
Dat zou het tyoe vrouw zijn met wie ik niet de 1ste, 2e....of 100ste date in bed zou willen belanden. Sterker nog, die date zou er al niet komen, absoluut geen relatiemateriaal! ;)
Ik heb mijn reden waarom ik hem een kutkloon noem en die kent hij. Kijk verder dan je neus lang is, dan kom je er misschien ook achter. :*
pi_90577029
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:29 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik heb mijn reden waarom ik hem een kutkloon noem en die kent hij. Kijk verder dan je neus lang is, dan kom je er misschien ook achter. :*
Misschien houd ik je een spiegel voor?

Je loopt van veronderstelling naar speculatie naar feit ("Een vrouw die bij de eerste date al met een man naar bed gaat is over het algemeen wel erg makkelijk", wft?). Mocht je een probleem met iemand in het bijzonder hebben, vecht dat dan buiten het topic met hem/haar uit en vervuil het topic niet daarmee. Anderen lezen dat namelijk ook en kennen niet alle bijsluiters die jij wel hebt met die personen. Ergo; die willen jouw bijsluiters ook niet weten.
Strek je eens uit !
  woensdag 29 december 2010 @ 12:42:23 #118
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90577284
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:36 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Misschien houd ik je een spiegel voor?

Je loopt van veronderstelling naar speculatie naar feit ("Een vrouw die bij de eerste date al met een man naar bed gaat is over het algemeen wel erg makkelijk", wft?). Mocht je een probleem met iemand in het bijzonder hebben, vecht dat dan buiten het topic met hem/haar uit en vervuil het topic niet daarmee. Anderen lezen dat namelijk ook en kennen niet alle bijsluiters die jij wel hebt met die personen. Ergo; die willen jouw bijsluiters ook niet weten.
Ik hoef niets uit te vechten, als je goed gelezen hebt, is het die kutkloon die dat juist doet.
En ja, ik vind wat ik vind.

Edit: jij zal wat mij betreft ook geen relatie materiaal zijn, dus niet getreurd. ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door ThunderBitch op 29-12-2010 12:48:37 ]
  woensdag 29 december 2010 @ 12:43:26 #119
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90577327
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik hoef niets uit te vechten, als je goed gelezen hebt, is het die kutkloon die dat juist doet.
En ja, ik vind wat ik vind.
Ik spreek je alleen aan op je uitermate gebrekkige logica en je kinderlijke manier van het uiteenzetten van je alom bekende, grijsgedraaide, zelfingenomen mening.
J. <3
  woensdag 29 december 2010 @ 12:44:59 #120
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90577396
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:43 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Ik spreek je alleen aan op je uitermate gebrekkige logica en je kinderlijke manier van het uiteenzetten van je alom bekende, grijsgedraaide, zelfingenomen mening.
Ik zie niet wat mis is met mijn logica. Je kan het oneens zijn met mijn mening, maar dat is het dan.
Je bent gewoon een stalker.
  woensdag 29 december 2010 @ 12:47:52 #121
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90577501
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:44 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik zie niet wat mis is met mijn logica. Je kan het oneens zijn met mijn mening, maar dat is het dan.
Nee, maar ik wel. En het is je net door een ander ook vrij helder uitgelegd.

quote:
Je bent gewoon een stalker.
Je bent gewoon een dromer met een licht narcistische inslag :)
J. <3
pi_90577548
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:29 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nog even voor jou dan.
Een vrouw die bij de eerste date al met een man naar bed gaat is over het algemeen wel erg makkelijk, natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar dat is toch de algemene indruk/mening van mannen die ik erover gehoord heb.
Ik kan me voorstellen dat een man dan denkt (op dat moment en niet als je 10 jaar met hem getrouwd bent) zo, die is daar makkelijk in. Het gaat dan om het feit of de man dan denkt dat zo iemand relatie materiaal is. Ik zou dan langer en dieper nadenken als ik in zijn schoenen stond.

Een man is een jager, die wil jagen en de jacht is waar het uiteindelijk om gaat.

Ik maak het onderscheid tussen relatie materiaal of misschien niet, wat kan een afweging zijn.
Je mag het veroordelend vinden, het is mijn mening. Ik veroordeel niemand, iedereen mag meteen met de benen wijd op de eerste date, ik zeg nergens dat het niet mag.

Ik denk echter dat een man die een vrouw wil/zoekt, toch (over het algemeen) een vrouw die niet meteen gaat liggen, serieuzer en geschikter vindt om een relatie te overwegen.
Natuurlijk spelen er meer zaken mee, maar het is nou eenmaal niet anders.

Een man die zijn pik achterna loopt, zal natuurlijk eerder zeggen dat het hem niets uitmaakt, dat snap ik ook.
Ok, dan denk ik dat we het er maar over eens moeten zijn dat we het niet eens gaan worden.
Het lijkt mij nogal krom om te denken 'zo die is makkelijk' als ze met je naar bed gaat op de 1e date (al was het maar omdat de kerel in kwestie zich evenzogoed 'schuldig' maakt aan seks op de 1e date). Mannen die zo denken die krijgen op geen enkele date seks met mij, denk ik zo ;)

Verder vind ik wel dat in je post nogal wat kort-door-de-bocht opvattingen zitten:
"Een vrouw die bij de eerste date al met een man naar bed gaat is over het algemeen wel erg makkelijk"
"Een man is een jager, die wil jagen en de jacht is waar het uiteindelijk om gaat."

En "een man die zijn pik achterna loopt, zal natuurlijk eerder zeggen dat het hem niets uitmaakt", ja dat snap ik ook, maar jij draaide m net om: als een man zegt dat het hem niks uitmaakt, dan loopt hij zijn pik achterna.

Maargoed, zoals ik zei: jij je mening, ik de mijne :)
// wandelende paradox //
  woensdag 29 december 2010 @ 12:57:54 #123
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90577905
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:49 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

[quote]Ok, dan denk ik dat we het er maar over eens moeten zijn dat we het niet eens gaan worden.
Fair enough.
quote:
Het lijkt mij nogal krom om te denken 'zo die is makkelijk' als ze met je naar bed gaat op de 1e date (al was het maar omdat de kerel in kwestie zich evenzogoed 'schuldig' maakt aan seks op de 1e date). Mannen die zo denken die krijgen op geen enkele date seks met mij, denk ik zo ;)
Die kerel doet dat ook, maar zo zijn sommige kerels nou eenmaal. Die denken soms ook wel, een neukertje voor een keer, wat is er mis mee, voor een relatie neem ik wel een ander.
Don't shoot me, zo redeneren veel mannen, als ze niet ineens hopeloos verliefd worden (wat bij mannen niet zo snel gebeurt).

quote:
Verder vind ik wel dat in je post nogal wat kort-door-de-bocht opvattingen zitten:
"Een vrouw die bij de eerste date al met een man naar bed gaat is over het algemeen wel erg makkelijk"
"Een man is een jager, die wil jagen en de jacht is waar het uiteindelijk om gaat."
Het is inderdaad kort door de bocht, ofwel chargerend. Ik geef echter ook aan dat het over het algemeen zo is en dat er ook andere zaken van invloed zijn.

quote:
En "een man die zijn pik achterna loopt, zal natuurlijk eerder zeggen dat het hem niets uitmaakt", ja dat snap ik ook, maar jij draaide m net om: als een man zegt dat het hem niks uitmaakt, dan loopt hij zijn pik achterna.
Het is niet mijn bedoeling om iets om te draaien. Het was mijn reactie op DIE reactie die er gegeven werd, die zijn voeding heeft uit de vorige reacties.
Een zichzelf respecterende man en elke andere man doet wat ie wil, dus waar hebben we het over. Alleen de man die er goed over nadenkt zal eerder een overwogen keus maken.

Maargoed, zoals ik zei: jij je mening, ik de mijne :)
[/quote]
  woensdag 29 december 2010 @ 12:58:47 #124
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90577940
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:47 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Nee, maar ik wel. En het is je net door een ander ook vrij helder uitgelegd.

[..]

Je bent gewoon een dromer met een licht narcistische inslag :)
Wat je wilt, en ja ik heb een groot ego. :+ en mannetjes als jij kunnen daar niet mee overweg.
  woensdag 29 december 2010 @ 13:00:24 #125
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90578003
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:58 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat je wilt, en ja ik heb een groot ego. :+ en mannetjes als jij kunnen daar niet mee overweg.
Mwah... Ik loop eerder over vrouwen heen dan zij over mij, maar ik waardeer bijgoocheme vrouwen enorm.

Alleen hou ik er wel van wanneer de logica gerespecteerd blijft :)

Met een groot ego is niet zo heel veel mis verder.
J. <3
  woensdag 29 december 2010 @ 13:08:28 #126
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90578366
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:00 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Mwah... Ik loop eerder over vrouwen heen dan zij over mij, maar ik waardeer bijgoocheme vrouwen enorm.

Alleen hou ik er wel van wanneer de logica gerespecteerd blijft :)

Met een groot ego is niet zo heel veel mis verder.
Die moet je dan wel zelf hebben, anders wordt het moeilijk.
  woensdag 29 december 2010 @ 13:17:06 #127
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90578761
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:08 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Die moet je dan wel zelf hebben, anders wordt het moeilijk.
Met mijn logica is niet zoveel mis. Daarom werd jij ook door anderen op je gebrekkige logica gewezen, en niet ik :)

Dat is dan ook het verschil tussen jou en een leuke vrouw... Jij hebt veel te veel bewijzen.
J. <3
pi_90578961
Joepie TB loopt weer een topic te verkankeren met haar 'waarheid'.

Wanneer ga jij nou eens leren dat jou mening lang niet altijd DE waarheid is en ophouden met die te brengen als feit?

Helemaal niet veel mannen denken zo. Als dat wel zo was had ik er toch wel wat moeten kennen namelijk.
  woensdag 29 december 2010 @ 13:33:23 #129
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90579579
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:17 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Met mijn logica is niet zoveel mis. Daarom werd jij ook door anderen op je gebrekkige logica gewezen, en niet ik :)

Dat is dan ook het verschil tussen jou en een leuke vrouw... Jij hebt veel te veel bewijzen.
Ach zoveel mensen, zoveel meningen. Er zal nog wel iemand zijn die steunt, ik heb het niet nodig.
Het mooie van staan voor je mening, is dat je je daar niet druk over hoeft te maken.
Als mensen normaal reageren, reageer ik normaal terug.
  woensdag 29 december 2010 @ 13:33:46 #130
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90579605
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:21 schreef stbabylon het volgende:
Joepie TB loopt weer een topic te verkankeren met haar 'waarheid'.

Wanneer ga jij nou eens leren dat jou mening lang niet altijd DE waarheid is en ophouden met die te brengen als feit?

Helemaal niet veel mannen denken zo. Als dat wel zo was had ik er toch wel wat moeten kennen namelijk.
Ah, daar is tie. :+
Waarom verbaast het me niet dat je die niet kent.
  woensdag 29 december 2010 @ 13:34:08 #131
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90579622
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:33 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ach zoveel mensen, zoveel meningen. Er zal nog wel iemand zijn die steunt, ik heb het niet nodig.
Het mooie van staan voor je mening, is dat je je daar niet druk over hoeft te maken.
Als mensen normaal reageren, reageer ik normaal terug.
Nee. Wat jij nodig hebt is een lesje logica :P
J. <3
  woensdag 29 december 2010 @ 13:35:57 #132
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90579698
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:34 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Nee. Wat jij nodig hebt is een lesje logica :P
Omdat ik niet met je eens ben?
Tsja, ik kan zeggen dat jij een lesje hoe word ik een man nodig heb. Wat zeg je dan?
En er is zoveel meer, het snijdt nog geen hout.
Maar goed, ik weet dat je geen genoeg kan krijgen van mij, maar ik ga er mee stoppen, want ik val op echte mannen.
  woensdag 29 december 2010 @ 13:37:24 #133
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90579773
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:35 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Tsja, ik kan zeggen dat jij een lesje hoe word ik een man nodig heb. Wat zeg je dan?
En er is zoveel meer, het snijdt nog geen hout.
Maar goed, ik weet dat je geen genoeg kan krijgen van mij, maar ik ga er mee stoppen, want ik val op echte mannen.
Wat weet jij nou van echte mannen? :')

Ik denk dat ik heel wat echtere vrouwen heb gehad dan jij ooit zult worden. Maakt me man genoeg in mijn beleving.

Blijft over... jouw gebrekkige logica. Wat gaan we daar aan doen? :)

Edit: je logica is gebrekkig, omdat je dingen zegt die niet logisch zijn. Dat staat los van persoonlijke mening of smaak. Dus nee, niet omdat we het niet eens zijn, maar omdat jij dingen zegt die simpelweg geen hout snijden.
J. <3
  woensdag 29 december 2010 @ 13:38:08 #134
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90579816
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:37 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Wat weet jij nou van echte mannen? :')

Ik denk dat ik heel wat echtere vrouwen heb gehad dan jij ooit zult worden. Maakt me man genoeg in mijn beleving.

Blijft over... jouw gebrekkige logica. Wat gaan we daar aan doen? :)
Dream on!!!!
  woensdag 29 december 2010 @ 13:39:13 #135
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90579863
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:38 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dream on!!!!
Vroeger droomde ik daar idd van. En nu heb ik het gewoon.

Jammer dat de rest een beetje achterblijft. Maar qua vrouwen leef ik idd een droomleven ja :)
J. <3
pi_90582508
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:57 schreef ThunderBitch het volgende:

Die kerel doet dat ook, maar zo zijn sommige kerels nou eenmaal. Die denken soms ook wel, een neukertje voor een keer, wat is er mis mee, voor een relatie neem ik wel een ander.
Don't shoot me, zo redeneren veel mannen, als ze niet ineens hopeloos verliefd worden (wat bij mannen niet zo snel gebeurt).

Ja, maar dat sommige kerels een neukertje voor één keer willen (waar imo niks mis mee is, trouwens), staat los van de vraag of mannen bij seks op de eerste date de vrouw in kwestie ook automatisch zien als neukertje voor één keer. Mijn vorige twee relaties dachten dat overduidelijk niet, die zagen in mij na seks op de 1e date wel relatiemateriaal. Ik weet niet wat alle mannen denken, vandaar dit topic, maar uit jouw woorden maak ik op dat jij het wel denkt te weten: dat mannen je bij seks op de eerste date alleen als neukertje zien, dat mannen niet zo snel hopeloos verliefd worden e.d... Waar is dat op gebaseerd, je eigen ervaring?

quote:
Alleen de man die er goed over nadenkt zal eerder een overwogen keus maken.
Maar waarom zou wél seks hebben op de 1e date géén weloverwogen keuze kunnen zijn?
// wandelende paradox //
  woensdag 29 december 2010 @ 14:46:34 #137
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90583000
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:35 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

[quote]Ja, maar dat sommige kerels een neukertje voor één keer willen (waar imo niks mis mee is, trouwens), staat los van de vraag of mannen bij seks op de eerste date de vrouw in kwestie ook automatisch zien als neukertje voor één keer. Mijn vorige twee relaties dachten dat overduidelijk niet, die zagen in mij na seks op de 1e date wel relatiemateriaal. Ik weet niet wat alle mannen denken, vandaar dit topic, maar uit jouw woorden maak ik op dat jij het wel denkt te weten: dat mannen je bij seks op de eerste date alleen als neukertje zien, dat mannen niet zo snel hopeloos verliefd worden e.d... Waar is dat op gebaseerd, je eigen ervaring?
Je hoeft je niet aangesproken te voelen. Ik heb het niet over jou of over wie dan ook. Ik heb het over het algemeen. Het staat los van jouw verhaal. Waarom is dat zo moeilijk te begrijpen.
Het wil ook niet zeggen dat het altijd zo is. Ik heb ook gezegd dat het ook met andere zaken te maken heeft, niet alleen met het meteen het bed ik duiken de eerste de beste date.

[..]

quote:
Maar waarom zou wél seks hebben op de 1e date géén weloverwogen keuze kunnen zijn?
Je hebt een instelling over een situatie voordat je in de situatie terecht komt. Het kan een basisinstelling zijn, wat niet wil zeggen dat de man in kwestie dat anders beoordeelt in specifieke situaties, omdat hij meer zaken meeneemt. Een verstandige man doet dat. Ik heb het niet over een man die dat perse tijdens of na de sex pas bedenkt.
pi_90584285
Godsamme wat een gezeik en gegeneraliseer zeg over jagers en makkelijke vrouwen, en het begon nog wel als een kwaliteitstopic. Kan iemand gauw een plaatje van een wijdopen anus posten, zodat TB misschien wegblijft? :')
Mijn foto's op Flickr!
  woensdag 29 december 2010 @ 15:38:27 #139
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90585439
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:12 schreef Gripper het volgende:
Godsamme wat een gezeik en gegeneraliseer zeg over jagers en makkelijke vrouwen, en het begon nog wel als een kwaliteitstopic. Kan iemand gauw een plaatje van een wijdopen anus posten, zodat TB misschien wegblijft? :')
Je hebt gelijk, ik heb niets met anussen, maar daar gaat het hier niet over, vooral niet met opengesperde. Sue me.
  woensdag 29 december 2010 @ 16:02:26 #140
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_90586501
Het ligt er maar net aan op wat voor type je valt.. of je elkaar al langer kent.. bv via internet..
Of je goed geil bent.. wat je eigen insteek is... ;)
meer nuttigs heb ik er eigenlijk ook niet over melden :P
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  woensdag 29 december 2010 @ 16:17:16 #141
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90587243
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:38 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik heb niets met anussen, maar daar gaat het hier niet over, vooral niet met opengesperde. Sue me.
Je vasthoudendheid is dan wel weer iets wat ik bewonder. Of het dan een DSM iets is of gewoon een stalen karakter, dat laten we gewoon ff in het midden O-)
J. <3
  woensdag 29 december 2010 @ 16:49:12 #142
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90588956
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:17 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Je vasthoudendheid is dan wel weer iets wat ik bewonder. Of het dan een DSM iets is of gewoon een stalen karakter, dat laten we gewoon ff in het midden O-)
Ik wist wel dat je me stiekem leuk vond. :P
  woensdag 29 december 2010 @ 16:50:41 #143
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90589043
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:49 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik wist wel dat je me stiekem leuk vond. :P
hehehe :D

Als het maar een anus naast d'r kutje heeft jwt :D
J. <3
  woensdag 29 december 2010 @ 16:51:52 #144
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90589104
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:50 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

hehehe :D

Als het maar een anus naast d'r kutje heeft jwt :D
Nee, voor mij vooralsnog geen anussen, maar er blijft nog genoeg over. *)
  woensdag 29 december 2010 @ 16:53:13 #145
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90589168
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:51 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee, voor mij vooralsnog geen anussen, maar er blijft nog genoeg over. *)
Aight O-)

Bij dezen tekenen wij de vrede van de venusheuvel O-)
J. <3
  woensdag 29 december 2010 @ 16:56:59 #146
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90589360
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:53 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Aight O-)

Bij dezen tekenen wij de vrede van de venusheuvel O-)
pi_90589624
quote:
Op woensdag 29 december 2010 13:33 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ah, daar is tie. :+
Waarom verbaast het me niet dat je die niet kent.
Als ik meer dan 100 zeer uiteenlopende mannen ken, en er is er geen 1 die er zo over denkt als jij... hmm...

Het ligt aan de meid of het relatiemateriaal is, niet of ze neukt op de eerste avond. En zo denken al die mannen er over. Waar zijn die 'veel' mannen van jou dan?
  woensdag 29 december 2010 @ 17:06:45 #148
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90589827
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:02 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als ik meer dan 100 zeer uiteenlopende mannen ken, en er is er geen 1 die er zo over denkt als jij... hmm...

Het ligt aan de meid of het relatiemateriaal is, niet of ze neukt op de eerste avond. En zo denken al die mannen er over. Waar zijn die 'veel' mannen van jou dan?
Jij kent jouw mannen, ik de mijne.
Ik ben nou eenmaal ander materiaal en verkeer niet in jouw kringen oftewel ken niet de mannen die jij kent. Mijn deurtje zit op slot totdat ik weet dat ik mijn lichaam met iemand wil delen. Hoe langer je hem laat wachten, hoe groter de prijs (meestal dan). Niets ten nadele van anderen, maar nogmaals het ligt aan meer dan alleen die eerste keer, de eerste date.
pi_90590091
quote:
Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Jij kent jouw mannen, ik de mijne.
Ik ben nou eenmaal ander materiaal en verkeer niet in jouw kringen oftewel ken niet de mannen die jij kent. Mijn deurtje zit op slot totdat ik weet dat ik mijn lichaam met iemand wil delen. Hoe langer je hem laat wachten, hoe groter de prijs (meestal dan). Niets ten nadele van anderen, maar nogmaals het ligt aan meer dan alleen die eerste keer, de eerste date.
Luisteren! Niet mannen die zo zijn als ik, allerlei mannen. Jij denkt er anders over, kijk dat is een mening. Die mag je hebben, omdat het ook alleen over Jou gaat.
  woensdag 29 december 2010 @ 17:17:46 #150
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90590361
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:11 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Luisteren! Niet mannen die zo zijn als ik, allerlei mannen. Jij denkt er anders over, kijk dat is een mening. Die mag je hebben, omdat het ook alleen over Jou gaat.
Nee, gaat niet alleen over mij. Ik spreek mannen, ik heb veel kennissen die man zijn en ik spreek gemakkelijk over dit soort dingen, en als je mij een beetje hebt gevolgd, begrijp je wel dat dit soort zaken snel onderwerp van gesprek zullen zijn. Praat gemakkelijk (vaak liever) met mannen dan met vrouwen, heb ook veel broers.
pi_90591299
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:17 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee, gaat niet alleen over mij. Ik spreek mannen, ik heb veel kennissen die man zijn en ik spreek gemakkelijk over dit soort dingen, en als je mij een beetje hebt gevolgd, begrijp je wel dat dit soort zaken snel onderwerp van gesprek zullen zijn. Praat gemakkelijk (vaak liever) met mannen dan met vrouwen, heb ook veel broers.
Je spreekt makkelijk maar luistert slecht. Drie keer 'spreken' en nergens 'luisteren'.....wanneer ga je het zelf eens ontdekken TB?
Strek je eens uit !
  woensdag 29 december 2010 @ 17:48:10 #152
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90591804
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:36 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Je spreekt makkelijk maar luistert slecht. Drie keer 'spreken' en nergens 'luisteren'.....wanneer ga je het zelf eens ontdekken TB?
Ga je moeder eens pesten met een kan jenever, dan doe je nog iets nuttigs.
  woensdag 29 december 2010 @ 17:58:48 #153
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90592267
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:48 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ga je moeder eens pesten met een kan jenever
Dan zegt ze: gvd, je lijkt je vader wel... die was ook altijd zo opdringerig na een kan jenever!

:')
J. <3
pi_90592276
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:17 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Luister er in het vervolg eens wat beter naar. Of kom je origineel uit een land waar mannen daar anders over denken en praat je voornamelijk met die mannen.
pi_90592577
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:48 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ga je moeder eens pesten met een kan jenever, dan doe je nog iets nuttigs.
TB:

Ik geef je een inhoudelijk argument en vervolgens een inhoudsloze opmerking terug?

Nog iets: het valt me op dat bijna de helft van dit draadje uit gekrakeel van jou begint te bestaan. Zoiets als 'waarheid' ontstaat niet uit inhoudsloos geschreeuw. Je hoeft niet verder te luisteren (begrijp jij dat woord wel? :) ). Zeik er maar weer overheen met je aandachtstrekkende gekrakeel. Soms leer je in een paar posts dat je niet in een discussie met iemand bent, maar tegen een blinde muur aan het praten bent :Y
Strek je eens uit !
pi_90592796
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:07 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

TB:

Ik geef je een inhoudelijk argument en vervolgens een inhoudsloze opmerking terug?

Nog iets: het valt me op dat bijna de helft van dit draadje uit gekrakeel van jou begint te bestaan. Zoiets als 'waarheid' ontstaat niet uit inhoudsloos geschreeuw. Je hoeft niet verder te luisteren (begrijp jij dat woord wel? :) ). Zeik er maar weer overheen met je aandachtstrekkende gekrakeel. Soms leer je in een paar posts dat je niet in een discussie met iemand bent, maar tegen een blinde muur aan het praten bent :Y
Het wordt gewoon tijd dat ze vertrekt, hoe maakt me niet uit, zolang ze hier maar niet meer post :)
  woensdag 29 december 2010 @ 18:21:21 #157
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90593232
quote:
99s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het wordt gewoon tijd dat ze vertrekt, hoe maakt me niet uit, zolang ze hier maar niet meer post :)
Wat laat jij je toch kennen.
Zullen we maar ontopic gaan? This is getting boring.
pi_90593386
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:21 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat laat jij je toch kennen.
Zullen we maar ontopic gaan? This is getting boring.
TB-law, elk seks-topic waar jij komt gaat hoe dan ook offtopic. Omdat je je mening zo ongelooflijk star als feit brengt, dat het wel reactie uit moet lokken.

Topics ontopic houden gaat een stuk beter als jij er niet bent :D
  woensdag 29 december 2010 @ 18:27:29 #159
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90593491
quote:
99s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef stbabylon het volgende:

[..]

TB-law, elk seks-topic waar jij komt gaat hoe dan ook offtopic. Omdat je je mening zo ongelooflijk star als feit brengt, dat het wel reactie uit moet lokken.

Topics ontopic houden gaat een stuk beter als jij er niet bent :D
Als je nou een langer pikkie zou hebben en kortere tenen, zou je er niet zo over blijven janken.
Ik zal je uit de droom helpen, het is maar een forum, neem even een borrel en laat me mijn mening. De pot verwijt de ketel.....
pi_90593535
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:27 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Als je nou een langer pikkie zou hebben en kortere tenen, zou je er niet zo over blijven janken.
Ik zal je uit de droom helpen, het is maar een forum, neem even een borrel en laat me mijn mening. De pot verwijt de ketel.....
Als je nou eens begint om op normale vragen een normaal antwoord te geven. Ideetje misschien. Paar posts terug, probeer ik het weer eens :)
  woensdag 29 december 2010 @ 18:30:51 #161
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90593615
quote:
99s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:28 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als je nou eens begint om op normale vragen een normaal antwoord te geven. Ideetje misschien. Paar posts terug, probeer ik het weer eens :)
Dit heeft geen zin. Ik weet wanneer ik moet stoppen, nu jij.
pi_90593655
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:30 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dit heeft geen zin. Ik weet wanneer ik moet stoppen, nu jij.
Jij stop ALTIJD op het moment dat iemand vragen stelt waar je geen antwoord op wil of kan geven. Dat is het probleem.
pi_90593772
Nogmaals:
kom je origineel uit een land waar mannen daar anders over denken en praat je voornamelijk met die mannen.
  woensdag 29 december 2010 @ 18:36:01 #164
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90593856
quote:
99s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:31 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Jij stop ALTIJD op het moment dat iemand vragen stelt waar je geen antwoord op wil of kan geven. Dat is het probleem.
Ik hoef niet mijn gelijk te halen, gelijk hebben is iets anders als gelijk krijgen. Ik heb goed duidelijk gemaakt wat ik vind, als je het er niet mee eens bent, prima.
  woensdag 29 december 2010 @ 18:38:20 #165
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90593929
quote:
99s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:34 schreef stbabylon het volgende:
Nogmaals:
kom je origineel uit een land waar mannen daar anders over denken en praat je voornamelijk met die mannen.
Het is ook jouw land, dus zou je niet vreemd moeten zijn, maar tja je hebt mannen en halfwas-mannen. Ik kan alleen overweg met mannen-mannen. Dat zal het wel zijn.
Maareh, ik ga aan mijn eten werken. Ik hoop niet dat je je nu eenzaam gaat voelen, kus op je boze bolletje.
pi_90593995
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:38 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het is ook jouw land, dus zou je niet vreemd moeten zijn, maar tja je hebt mannen en halfwas-mannen. Ik kan alleen overweg met mannen-mannen. Dat zal het wel zijn.
Maareh, ik ga aan mijn eten werken. Ik hoop niet dat je je nu eenzaam gaat voelen, kus op je boze bolletje.
Altijd leuk die verkapte beledigingen die richting homofobie gaan, als je jouw posts een beetje kent :')
pi_90596614
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:36 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik hoef niet mijn gelijk te halen, gelijk hebben is iets anders als gelijk krijgen. Ik heb goed duidelijk gemaakt wat ik vind, als je het er niet mee eens bent, prima.
Prima. Dan gaan we nu terug naar het onderwerp.

Ook Baby :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_90900106
Sex op het eerste date is geen relatie materiaal nee :{w
Vandaag een hele leuke man leren kennen irl (sprak mij aan bij mij in de buurt) en doe het lekker rustig aan. Hartstikke leuk enzo, maar wil natuurlijk geen vent die meteen aan 1 ding denkt en zelf ben ik zo ook niet. Al komt hij sowieso niet zo over, eerder heeeeeel erg lief O+ Vind het lieve smsjes sturen naar elkaar nu veel leuker dan meteen het bed in duiken :P *;
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:06:52 #169
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90903369
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:14 schreef Ernemmertje het volgende:
Vandaag een hele leuke man leren kennen irl (sprak mij aan bij mij in de buurt) en doe het lekker rustig aan. Hartstikke leuk enzo, maar wil natuurlijk geen vent die meteen aan 1 ding denkt en zelf ben ik zo ook niet. Al komt hij sowieso niet zo over, eerder heeeeeel erg lief O+ Vind het lieve smsjes sturen naar elkaar nu veel leuker dan meteen het bed in duiken :P *;
Alsof aan sex denken al het andere uitsluit.

Je bent vrij (ik moedig het aan!) je eigen mening te vormen en je handelen daarop af te stemmen, maar waarom moeten daarbij altijd van die absolute stellingen bij worden geponeerd?

Alsof je de wijsheid in pacht denkt te hebben, lijkt het dan.
J. <3
pi_90903987
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:06 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Alsof aan sex denken al het andere uitsluit.

Je bent vrij (ik moedig het aan!) je eigen mening te vormen en je handelen daarop af te stemmen, maar waarom moeten daarbij altijd van die absolute stellingen bij worden geponeerd?

Alsof je de wijsheid in pacht denkt te hebben, lijkt het dan.
Ben gewoon zelfverzekerd en trots :{w
pi_90919732
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:17 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Ben gewoon zelfverzekerd en trots :{w
En wat nou als jij op onverklaarbare wijze ineens beregeil was geworden van die leuke vent, en m t liefst ter plekke de kleren van het lijf wilde rukken? Ga je dat dan krampachtig zitten tegenhouden, met de gedachte: "Nee, dit mag ik pas voelen na de 3e date, straks vindt ie me een slet"
Mijn foto's op Flickr!
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:17:20 #172
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_90920105
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:14 schreef Ernemmertje het volgende:
Een man hoeft daar niet perse alleen maar op uit te zijn, het kan ook gewoon toevallig zo lopen dat je elkaar allebei erg leuk vindt en opgewonden raakt :{
Heb zelf ook wel dates gehad die bij voorbaat al zeiden dat ze geen sex op de eerste date wilden maar waarbij het uiteindelijk toch gebeurde en daar is ook gewoon een relatie uitgekomen :) dus het een sluit het ander niet uit imho.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_90920763
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:17 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Een man hoeft daar niet perse alleen maar op uit te zijn, het kan ook gewoon toevallig zo lopen dat je elkaar allebei erg leuk vindt en opgewonden raakt :{
Heb zelf ook wel dates gehad die bij voorbaat al zeiden dat ze geen sex op de eerste date wilden maar waarbij het uiteindelijk toch gebeurde en daar is ook gewoon een relatie uitgekomen :) dus het een sluit het ander niet uit imho.
Been there, done that. Maar uit ervaring kan ik je zeggen dat het toch beter is om geen sex te hebben op de eerste date, hoe leuk het ook is ;). Ik heb er trouwens een prachtige dochtertje aan overgehouden hahaha :X Maar, nee, ik hou het voortaan nog wel even spannend. :) O+
pi_90920847
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 08:56 schreef Gripper het volgende:

[..]

En wat nou als jij op onverklaarbare wijze ineens beregeil was geworden van die leuke vent, en m t liefst ter plekke de kleren van het lijf wilde rukken? Ga je dat dan krampachtig zitten tegenhouden, met de gedachte: "Nee, dit mag ik pas voelen na de 3e date, straks vindt ie me een slet"
Kwestie van een goede ruggengraat hebben :) Ik heb het meegemaakt en weet uit ervaring dat dat niet de beste en leukste oplossing is. Groot deel van de spanning is er dan al af, het gaat dan gewoon veels te snel vind ik. En dan nog moet je nog geluk hebben of het wel klikt, zo niet, dan zit je met zo'n vies schuldgevoel als je dan al jezelf helemaal hebt blootgegeven. Nee, niks voor mij meer :')
pi_90933777
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 08:56 schreef Gripper het volgende:
Ja, dat is precies hoe sommige vrouwen doen.
Ja, ik generaliseer.
pi_90940020
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:52 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Kwestie van een goede ruggengraat hebben :) Ik heb het meegemaakt en weet uit ervaring dat dat niet de beste en leukste oplossing is. Groot deel van de spanning is er dan al af, het gaat dan gewoon veels te snel vind ik. En dan nog moet je nog geluk hebben of het wel klikt, zo niet, dan zit je met zo'n vies schuldgevoel als je dan al jezelf helemaal hebt blootgegeven. Nee, niks voor mij meer :')
Niet de beste en de leukste oplossing, want? Ik snap het idee van 'de spanning is eraf' niet echt.
Na een eerste date ben je elkaar nog aan t aftasten, je weet nog niet zeker of t wat wordt, je bent verliefd dus je loopt met kriebels in je buik... Spanning genoeg.

En waarom een vies schuldgevoel als het niets wordt? Vind je het niet kunnen om seks te hebben als het geen relatie wordt? Dan kan ik me voorstellen dat je 't liever niet doet; ik heb daar zelf geen moeite mee dus voor mijzelf zou het geen argument tegen seks op de 1e date zijn.
// wandelende paradox //
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:11:20 #177
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90941826
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:31 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Niet de beste en de leukste oplossing, want? Ik snap het idee van 'de spanning is eraf' niet echt.
Na een eerste date ben je elkaar nog aan t aftasten, je weet nog niet zeker of t wat wordt, je bent verliefd dus je loopt met kriebels in je buik... Spanning genoeg.

En waarom een vies schuldgevoel als het niets wordt? Vind je het niet kunnen om seks te hebben als het geen relatie wordt? Dan kan ik me voorstellen dat je 't liever niet doet; ik heb daar zelf geen moeite mee dus voor mijzelf zou het geen argument tegen seks op de 1e date zijn.
Ik snap wel goed wat ze bedoelt.
Het verlangen is nog niet ingekleurd, dus je fantasie heeft de vrije loop en als je het niet uitdeelt, is het schaars en willen sommigen het JUIST hebben, wat hem of haar ook extra spanning oplevert.
pi_90942398
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:25 schreef Northside het volgende:

[..]

Ja, dat is precies hoe sommige vrouwen doen.
BLOEDirritant. En als ik dat door heb, komt die 3de date er dus echt niet :)
pi_90962521
quote:
99s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:24 schreef stbabylon het volgende:

[..]

BLOEDirritant. En als ik dat door heb, komt die 3de date er dus echt niet :)
:Y
// wandelende paradox //
pi_90962569
Mwah ik heb juist dat ik t in principe niet doe, omdat ik geen verkeerde indruk wil wekken...
maar ja shit happends dus echt heel principieel ben ik niet :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')