Ook dat jaquote:Op donderdag 23 december 2010 04:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatst werd er toch even met een mitrailleur een huis in puin geschoten?
quote:
Ja van mensen uit het criminele circuit. Maar dat zeggen ze er dan niet bij op het nieuws.quote:Op donderdag 23 december 2010 04:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatst werd er toch even met een mitrailleur een huis in puin geschoten?
Het was cobra4, ohnee de cobra6 BAMquote:Op donderdag 23 december 2010 04:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar er waren dus drie keiharde knallen een hele tijd uit elkaar en dan dook echt iedereen ineen, best freaky om te zien. Ik was niet bang ofzo want het was vuurwerk maar wel naar. Je zag de DJ die er dan zat ook echt HUH WTF kijken.
quote:Op donderdag 23 december 2010 04:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het was cobra4, ohnee de cobra6 BAM
daar waren de meeste zelf ook wel achter denk ikquote:Op donderdag 23 december 2010 04:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja van mensen uit het criminele circuit. Maar dat zeggen ze er dan niet bij op het nieuws.
Ja, dat heb je ook nogquote:
Ja hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 04:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik stond steeds rechts van de de microfoon trouwens (links voor de kijker), achter het hek. Voor degenen die het nogw at intereseert.
joh.quote:Op donderdag 23 december 2010 04:56 schreef heloef het volgende:
Mensen ik ben weer helemaal in orde, Het recept is James Brown een slok water en even gaan liggen.
Meis, pm djkoelkast morgen evenquote:Op donderdag 23 december 2010 04:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik stond steeds rechts van de de microfoon trouwens (links voor de kijker), achter het hek. Voor degenen die het nogw at intereseert.
als ik even ga liggen val ik zo in slaap denk ikquote:Op donderdag 23 december 2010 04:56 schreef heloef het volgende:
Mensen ik ben weer helemaal in orde, Het recept is James Brown een slok water en even gaan liggen.
misschien heb ik je in mijn onbewustzijn wel opgenomen in mijn gedachtenquote:Op donderdag 23 december 2010 04:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |