Het zou me niet verbazen als dat het sterkste team is dit jaar. Alleen Shaq, sjezus wat een olifant is dat geworden. Ziet er niet uit.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:40 schreef LuieSurinamer het volgende:
Ik kan niet wachten tot iedereen bij Boston fit is.
haha zo'n gast is toch geweldigquote:Op donderdag 23 december 2010 10:41 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als dat het sterkste team is dit jaar. Alleen Shaq, sjezus wat een olifant is dat geworden. Ziet er niet uit.
Ach, hij krijgt het nog wel steeds gedaan op zijn 38e. Hij is trouwens al 4 jaar de meest fitte en slechtst betaalde O'Neal in de leaguequote:Op donderdag 23 december 2010 10:41 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als dat het sterkste team is dit jaar. Alleen Shaq, sjezus wat een olifant is dat geworden. Ziet er niet uit.
Ja dat is waar.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:22 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Ach, hij krijgt het nog wel steeds gedaan op zijn 38e. Hij is trouwens al 4 jaar de meest fitte en slechtst betaalde O'Neal in de league
Heat- lakersquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:32 schreef Doublepain het volgende:
Celtics zouden toch tegen de Lakers gaan op Christmas Day?
3pt shooting is het probleem ook niet, maar dat gaat ten koste van rebounding. God wat heb ik hier lopen vloeken als Boozer of Thomas weer een makkelijke offensive rebound kan krijgen, dat moet echt beter.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:43 schreef Djokotron het volgende:
Oh, commercie, commercie
3pt shooting van new york is echt sick bij momenten, looks soooo easy.
waar kun je die gratis dag league pass 'halen'? want ik heb nu dat mailtje gekregen, met een code, alleen waar kan ik die invoeren?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:29 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb een leauge pass gekocht voor een dag, even kijken wat het is straks om 23:00. Heat tegen Lakers.
Ik heb ook een gehaald, Shaq en Howard..quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:29 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb een leauge pass gekocht voor een dag, even kijken wat het is straks om 23:00. Heat tegen Lakers.
Heb ik ook, mooie kwaliteit..quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:41 schreef Dos37 het volgende:
Geen idee ik heb gewoon hier gedaan, 0,99 dollar cent
https://ilp.nba.com/nbalp(...)utm_campaign=holiday
Serieus?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:42 schreef NoJokes het volgende:
Die league pass is vandaag gewoon gratis als je de actiecode NBAHOLIDAY in vult.
Oow sorry Jezus, ik ga mijn faillissement vast aanvragen want het koste me nu wel 0,79 euro cent. Ik ga me uit het raam gooien mensen tot ooitquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:42 schreef NoJokes het volgende:
Die league pass is vandaag gewoon gratis als je de actiecode NBAHOLIDAY in vult.
Was geen aanval hoor, maar niet iedereen heeft een credit card waarmee hij 0,79 cent kan betalen. Dus voordat je reageert kan je misschien ook eens nadenken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Oow sorry Jezus, ik ga mijn faillissement vast aanvragen want het koste me nu wel 0,79 euro cent. Ik ga me uit het raam gooien mensen tot ooit
Ik heb ook geen Creditcard, gewoon via Paypal.. Over 2 dagen ofzo boekt Paypal 1,20 van bank..quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:45 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Was geen aanval hoor, maar niet iedereen heeft een credit card waarmee hij 0,79 cent kan betalen. Dus voordat je reageert kan je misschien ook eens nadenken.
Denk dat de jongere kijkers onder ons dat niet allemaal hebben.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Creditcard, gewoon via Paypal.. Over 2 dagen ofzo boekt Paypal 1,20 van bank..
een bankpas?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:53 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Denk dat de jongere kijkers onder ons dat niet allemaal hebben.
Yep.. Kwaliteit van ILP is heel goed eigenlijk. Zit op dit moment op een verbinding die max. 50 kb/s haalt, maar het beeld loopt vloeiend!quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:52 schreef Tompsen het volgende:
heerlijke kwaliteit is dit.
en nu een 10-0 run boston
vergeleken met de stream die ik had is alles heel goedquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:58 schreef Levitas het volgende:
[..]
Yep.. Kwaliteit van ILP is heel goed eigenlijk. Zit op dit moment op een verbinding die max. 50 kb/s haalt, maar het beeld loopt vloeiend!![]()
Howard moet een beetje oppassen met de fouten. Orlando wordt toch een beetje kwetsbaar zonder Howard
Okee no probs, dat het maar een mooie wedstrijd mag worden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:45 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Was geen aanval hoor, maar niet iedereen heeft een credit card waarmee hij 0,79 cent kan betalen. Dus voordat je reageert kan je misschien ook eens nadenken.
dat is een of ander online spel, als ik het commentaar goed gevolgt heb?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:13 schreef Doublepain het volgende:
godver..
http://www.nbahooptroop.com/international/index.html
IP blocker gebruiken?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:13 schreef Doublepain het volgende:
godver..
http://www.nbahooptroop.com/international/index.html
Je kon een stadion ofzo bouwen..quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:16 schreef Tompsen het volgende:
[..]
dat is een of ander online spel, als ik het commentaar goed gevolgt heb?
Da's ook mooi... "International" en vervolgens krijg je een melding dat het alleen in de USA te gebruiken is..quote:
+ een T. Die mag op gaan passen. 3 fouls deze game en 10 t's in dit seizoen..quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:23 schreef Tompsen het volgende:
howard zit nog niet lekker in de game, krijgt net een 10 seconden tegen
5 in Nederland(/Europa), 6 in de NBAquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:27 schreef Doublepain het volgende:
Bij hoeveel fouls ging je er nou uit?
5 toch?
a ok..quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
5 in Nederland(/Europa), 6 in de NBA
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:26 schreef Doublepain het volgende:
Die scheids met dat grijze haar moet oppassen.. Howard gaat hem zo opeten..
Welcome to the USA..quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:37 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat ze altijd reclame laten zien en niet de close up op de coach...
dat dus! wat een gezever!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:23 schreef Djokotron het volgende:
Zal best, maar word wel moe van die refs die zelf de 'star of the game' willen zijn.. pfff laat die lui toch spelen man. Die technicals slaan zo vaak helemaal nergens op.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:56 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Die commentator net over hoe goed Howard in defence is, en matig in offence.. zo spectaculair ist in defence toch niet!?
Je kan toch gratis kijken met de league pass ofzo?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:13 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
iemand nog een degelijke stream?!
ILP met code 'NBAHOLIDAY' kun je 24 uur gratis kijkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:13 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
iemand nog een degelijke stream?!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:17 schreef Doublepain het volgende:
Is de wedstrijd nog niet begonnen ofzo?
HIj is toch 17 min bezig ofniet?
Dat geschreeuw van hem elke keer..quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:49 schreef Djokotron het volgende:
Gasol heeft echt de uitstraling van een pussy en hij speelt ook als een wijf. Zo'n grote gast en hij loopt er bij alsof ie 12 en 1.50m is
DIt. En dat doet ie ook alleen als ie mist, als ie scoort is er niks aan het handjequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat geschreeuw van hem elke keer..
Hier ook dacht al dat het aan mijn PC lag.quote:Op zondag 26 december 2010 00:11 schreef Fukjoeman het volgende:
Leaguepass hapert hier wel, meer mensen last van?
volgens mij zijn dat dezelfde als waar durant zometeen op gaat spelen, praat niks goed hoor, ze zijn kotslelijkquote:Op zondag 26 december 2010 00:12 schreef Fukjoeman het volgende:
Die schoenen van Gasol mogen er ook zijn
Juist bij Durant. Hij heeft dat niet nodig, zo'n gewone jongen zeg maar. Kijk het is wel iets voor James, die graag de pimp uithangt, maar daar moeten Durant en Gasol al helemaal niet mee lopen. Moarja, moneymoneymoneyyyyquote:Op zondag 26 december 2010 00:15 schreef Tompsen het volgende:
[..]
volgens mij zijn dat dezelfde als waar durant zometeen op gaat spelen, praat niks goed hoor, ze zijn kotslelijk
Ja daar heb je wel gelijk in, maargoed wat je zegt, voor een paar tien- of honderduizenden dollars trekt iedereen wel 2 uur een paar clownsschoenen aan.quote:Op zondag 26 december 2010 00:42 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Juist bij Durant. Hij heeft dat niet nodig, zo'n gewone jongen zeg maar. Kijk het is wel iets voor James, die graag de pimp uithangt, maar daar moeten Durant en Gasol al helemaal niet mee lopen. Moarja, moneymoneymoneyyyy
Stream hapert hier ook heel erg. Even van wedstrijd wisselen helpt wel. Voor 30sec dan
Vergeet Bosh niet..quote:Op zondag 26 december 2010 01:48 schreef Doublepain het volgende:
Iedereen kan daar PG zijn.. Gewoon de bal krijgen en afgeven aan Wade of Lebron..![]()
Lebron
quote:Op zondag 26 december 2010 11:38 schreef DUK het volgende:
Heb Lakers v Heat na 15 minuten uitgezet. Sowieso vind ik het allebei nare teams maar als ook nog eens een van de twee weggespeeld wordt is de lol er snel van af...
Ik heb er ook niets mee. Lakers stralen altijd uit van wij zijn de beste etc (zijn ze ook wel de laatste jaren, maar echt symphatiek komt het niet over op buitenstaanders) Miami heeft Jamesquote:
Toch vind ik het gek dat de Lakers tegenvallen... Gasol heeft een topjaar, Odom is in bloedvorm...quote:Op zondag 26 december 2010 15:18 schreef Colplay het volgende:
James is een fantastische speler en kijk echt graag naar hem. Bovendien is t een echte teamspeler. Was vorige week in Madison Square Garden voor de Knicks - Heat, en vanaf het moment dat hij het veld op komt dan gebeurt er wat. Het is altijd spektakel, maar in de wedstrijd heeft hij ook zoveel oog voor zijn teamgenoten. Niet voor niets dat hij afgelopen week twee triple-doubles heeft. Miami begint ingespeeld te raken en verdedigen echt veel beter dan ik had verwacht gezien het feit dat ze geen goede verdedigende center hebben. Maar toch slagen ze er in Amar'e en Gasol af te stoppen. En in de eerste ontmoeting ook Howard.
Maar als Laker-fan zou ik mij toch zorgen gaan maken. Ik weet dat het nog vroeg is, maar het wordt wel moeilijk als ze zo door gaan. Nog weinig aansprekende zeges geboekt dit seizoen en staan al flink achter Spurs en Dallas. Natuurlijk kunnen ze hier nog steeds van winnen in de play-offs, maar zoals t nu is moet dat dus wel on the road gebeuren. En waarschijnlijk ook in de finals. Dat kan de Lakers wel eens op gaan breken, ook omdat ze nu toch zullen gaan merken dat ze de afgelopen jaren veel extra play-offwedstrijden hebben gespeeld.
Nicequote:Op zondag 26 december 2010 22:15 schreef Levitas het volgende:
Haha, je kunt die NBAHOLIDAY code gewoon meerdere keren gebruiken op hetzelfde ILP account.. Had eigenlijk verwacht dat je dat max. 1 keer kon gebruiken (per account)
Haalt elke wedstrijd 20+ geloof ik..quote:Op zondag 26 december 2010 23:12 schreef Levitas het volgende:
Hoe doet de #1 draft van dit jaar het eigenlijk (Wall toch?). Daar hoor ik vrijwel niks meer van, alleen Griffin (maar die is ook écht goed!)
Eerst de 5e nog he.quote:Op zondag 26 december 2010 23:14 schreef DjRex89 het volgende:
Nog even en Griffin krijgt zn 6e fout.. Hij zit het wel uit te lokken.
Oh ik had me mistelt dan. Maar nu heeft ie alsnog zn 5equote:
quote:Op zondag 26 december 2010 23:39 schreef Levitas het volgende:
Ik vermoed dat Pietrus heel goed verdedigd moet gaan worden, anders gooit ie er weer een 3 in..
Dat dus.quote:Op zondag 26 december 2010 23:27 schreef Multiply het volgende:
Ohja en wat een trieste strategie van de Suns.
Wall was/is tijd geblesseerd. Maar mooi dat ze daar in Washington van Arenas af zijn, weg vrij voor John Wall als PGquote:Op zondag 26 december 2010 23:12 schreef Levitas het volgende:
Hoe doet de #1 draft van dit jaar het eigenlijk (Wall toch?). Daar hoor ik vrijwel niks meer van, alleen Griffin (maar die is ook écht goed!)
Tja tattoo's & NBA...quote:Op maandag 27 december 2010 03:37 schreef Doublepain het volgende:
Nuggets![]()
Ik zie gewoon 4 spelers helemaal onder de tattoo's
'THE birdman'quote:Op maandag 27 december 2010 03:37 schreef Doublepain het volgende:
Nuggets![]()
Dit min of meer.quote:Op zondag 26 december 2010 12:52 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets mee. Lakers stralen altijd uit van wij zijn de beste etc (zijn ze ook wel de laatste jaren, maar echt symphatiek komt het niet over op buitenstaanders) Miami heeft James![]()
Beest van een speler, maar heb echt een hekel aan die gast. Gun het alleen Wade daar, jammer dat ie met lebron moet spelen
Wall heeft al best veel wedstrijden gemist en is als PG zeker wat minder aanwezig bij de Wizards dan Griffin bij de Clippers. Griffin moet rookie of the year hands down winnen.quote:Op zondag 26 december 2010 23:12 schreef Levitas het volgende:
Idem, voor de Heat althans. Ik kijk er graag naar, maar heb niks met de 'club'. Lakers zijn wel echt een legendarisch team natuurlijk. Ik ga in maart naar Lakers-Heat iigquote:Op maandag 27 december 2010 13:35 schreef DUK het volgende:
[..]
Dit min of meer.
Lakers heb ik nooit iets mee gehad. In de hoogtij dagen van Worthy, Magic, Divac, Kareem al niet. Het is me te showy allemaal. Neemt niet weg dat Kobe een FANTASTISCHE speler is.
Miami had voorheen al niets mee, wel altijd een beetje een zwak gehad voor Wade, maar sinds ik er ben geweest eerder dit jaar heb ik er HELEMAAL niets mee. Miami is geen basketbalstad. Ze hebben de beste speler uit de NBA in de schoot geworpen gekregen en zijn nu een grote hype.
Let wel, geen kwaad woord over de kwaliteiten dus van Kobe, James en Wade. Fantastische spelers..geen leuke teams. Ik keek naar Heat v Lakers dan ook in de 'hoop' dat ze allebei verliezen/winnen.
Geef mij maar Boston, New York en het o zo saaie San Antonio..(en Chicago, en New Orleans...)
Nou sfeer verschilt echt wel per ploeg hoor. Was deze maand bij zowel de Knicks als de Nets en dat is echt niet te vergelijken. Nets niet uitverkocht, zelfs niet tegen de Lakers. Publiek wordt alleen enthousiast als er gratis t-shirts weg worden gegeven. En zelfs als ze na drie weken weer een keer winnen gaat de helft al tijdens het vierde kwart weg.quote:Op maandag 27 december 2010 13:45 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Idem, voor de Heat althans. Ik kijk er graag naar, maar heb niks met de 'club'. Lakers zijn wel echt een legendarisch team natuurlijk. Ik ga in maart naar Lakers-Heat iig.
Geef mij maar Celtics en Knicks. Het ligt ook een beetje aan het klimaat en de omgeving ofzo heb ik het idee. Ik heb bij NBA altijd het gevoel van grootstedelijke airshots en een arena in downtown NYC of Boston. Zon stadion aan de zee met palmbomen dr om heen, ik weet et niet. Dat heeft toch een andere sfeer dan bv MSG.
Nu is heel de NBA natuurlijk een groot commercieel circus met inwisselbare stadions en standaard 'defense'-geschreeuw, dus voor de sfeer hoef je het sowieso al minder te doen als je bv veel voetbal kijkt.
Ik denk dat dit idee ook buiten Amerika zich begint te ontwikkelen (richting de Heat), in ieder geval voor NBA volgers.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:46 schreef Multiply het volgende:
De Lakers zijn voor de nederlandse NBA-volgers een beetje het Ajax van de NBA. Veel mensen willen ze zien verliezen.
Toch grappig dat het anders is in Amerika. Waar veel mensen liever de Heat zien verliezen.
Hé. Nuggets staan toch ook wel beetje bekend als een 'thugteam'. K-Mart, Birdman, J.R.quote:Op maandag 27 december 2010 03:37 schreef Doublepain het volgende:
Nuggets![]()
Ja dat denk ik ook wel, maar dan meer onder de mensen die het al wat langer volgen dan 1 of 2 jaar.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:16 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ik denk dat dit idee ook buiten Amerika zich begint te ontwikkelen (richting de Heat), in ieder geval voor NBA volgers.
Denver Thuggets toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:19 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Hé. Nuggets staan toch ook wel beetje bekend als een 'thugteam'. K-Mart, Birdman, J.R.
Dat moet je toch wel eerder zijn opgevallen
Ben trouwens bang dat de Nuggets, als Carmelo weggaat, in een soort van zwart gaat gaan vallen bij de Draft. Als 'Melo weggaat, dan zal het denk ik halverwege januari zijn of pas net voor de deadline en dan gaan ze denk ik tussen de lijn zitten van: Niet zo slecht, maar al helemaal niet goed. Wat je dus uiteindelijk ook teruggaat zien in de draft. Kleine kans op first pick etc. etc.
Zag er niet goed uit idd...quote:Op donderdag 30 december 2010 02:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
KG valt met een knieblessure uit, niet goed voor de Celtics...
Miami speelt met 2 elite-players in 1 team. De liefhebbers zien de grote sterren liever tegen elkaar spelen dan dat ze met zijn allen in 1 team zitten. Daarnaast zijn mensen van nature voor de underdog en zal de haat (voornamelijk van de nieuwere volgers) verder vooral komen doordat Miami zó goed isquote:Op donderdag 30 december 2010 01:16 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ik denk dat dit idee ook buiten Amerika zich begint te ontwikkelen (richting de Heat), in ieder geval voor NBA volgers.
Wat een bal inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2010 06:44 schreef Djokotron het volgende:Grizzlies vieren al feest, Kings nemen bal in het spel, Evans met een alles of niets poging van halverwege eigen helft en dat schot blijkt een buzzerbeater te zijn
Kings win 100 -98
![]()
Donte Green vanaf de bank, die man kan in de toekomst kijkenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:04 schreef Djokotron het volgende:
Blijft ook gewoon briljant. Hoe vaak je het ook ziet
Ik heb het niet gezien maar is dat niet al de 14e dit seizoen voor Howard? Lijkt me ook niet echt toeval..quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:22 schreef Djokotron het volgende:
Howard binnen 2min al weer een technical, wtf.. die refs echt
Ik vind het sowieso echt een waardeloze regel.. Vond ik ook met de wedstrijd van Knicks - Miami toen had ik zelfs het idee dat Wade een T kreeg ter compensatie van die van de Knicks (die ook niet allemaal terecht waren...) maar het voegt echt niks toe aan de wedstrijdquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:28 schreef Djokotron het volgende:
Ja.. en het sloeg weer nergens op, althans.. Hij had een offensive rebound en die lui uit New York sprongen met zijn drieen boven op hem, hij verloor de bal out of bounds, ref gaf hem aan new york en howard vroeg of het uberhaupt geen foul was, hup technical
Nu vind ik dat een T soms wel terechts is, maar zoals bij sommige wedstrijden dat er gewoon 5 a 6 T's gegeven worden.. Je maakt mij niet wijs dat die allemaal zeer terecht waren.. Een T krijg je voor mijn gevoel echt alleen bij het zwaar beledigen/uitschelden of bij gedrag/reactie die niet echt aanvaardbaar is..quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:35 schreef Djokotron het volgende:
Krijg altijd sterk het idee dat het puur machtsvertoon is.. De fans/clubs/spelers krijgen steeds meer macht in de NBA en het lijkt alsof de organisatie even wil laten zien wie er echt de baas is.
Emotie hoort sowieso bij de sport, ze willen het zoiets als dammen maken ofzo
De League Pass wil het hier niet doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:53 schreef Djokotron het volgende:
En nu stoudemire een T en niemand weet waarom
Hij wilde sowieso nie openen, maar nu werkt het weerquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:55 schreef Djokotron het volgende:
Hij faalt hier ook vaak, even klikken op een game van gisteren en dan weer terug helpt vaak wel, of even in een nieuw venster openen
Oh dat was tegen Miami volgens mij. Toen zei die dat ie de bal naar een speler van Miami wilde gooien maar er stond toevallig een ref tussenquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:59 schreef Djokotron het volgende:
Ja weet het ook niet, maar eentje was dat ie een bal naar een ref gooide en daar hebben ze een 'delay of game' van gemaakt, dusja.
Dus eigenlijk als je langer dan 3sec balletje staat te wachten tijdens de aanval dan krijg je die call. Opzich ook maar een onzinnige regel dan..quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:12 schreef Djokotron het volgende:
Dat ie gewoon langer dan 3sec daar staat te wachten zonder dat ie de bal heeft/krijgt. Vaak met die extra dribbels van de PG terwijl Howard al gepositioneerd staat en hij de bal niet krijgt. Ken de exacte definitie van die regel niet, maar daar zal het op neer komen.
Dusss..quote:The offensive player cannot be allowed in the 3-second lane for more than the allotted time. This causes the defensive player to 'hand-check' because he cannot control the offensive player for that extended period of time. If the offensive player is in the 3-second lane for less than three seconds and receives the ball, he must make a move toward the hoop for the official to discontinue his three second count. If he attempts to back the defensive player down, attempting to secure a better position in relation to the basket, offensive three seconds or an offensive foul must be called. If he passes off and immediately makes a move out of the lane, there should be no whistle.
wtf dus als ie er langer dan 3sec staat zou het onmogelijk zijn om hem te verdedigen en dus dan is het een overtredingquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:16 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dusss..
Weet niet of je dat wel eens kijkt, maar die halftime reports/postgame shows op TNT zijn echt briljant. Met EJ, Kenny Smith en Charles Barkley
Omdat je anders een defensive 3sec zou krijgenquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
wtf dus als ie er langer dan 3sec staat zou het onmogelijk zijn om hem te verdedigen en dus dan is het een overtredingSchiet mij maar lek maar dat is toch onzin. Het feit dat ie dan minder goed te verdedigen is, is toch niet zijn probleem?
Nee want een 3sec defensive krijg je toch wanneer je langer dan 3sec niet in de buurt van je mannetje staat? Dat is idd om te voorkomen dat iemand balletjes weg gaat slaan onder de basket. Maar die 3sec offensive begrijp ik niet, krijg je die al als je 3sec of langer staat te posten en dan de bal opeens krijgt. Dat snap ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:41 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Omdat je anders een defensive 3sec zou krijgenDie regels zijn denk ik gewoon gemaakt om het spel aantrekkelijker te maken en zo de teams te dwingen sneller te spelen. Net zoiets als goaltending. Anders kan je net zo goed iemand van 2.20m de hele tijd onder de basket te laten wachten op een schot om hem dan weg te slaan
Ik weet het ook niet precies, zou je het op moeten zoekenquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee want een 3sec deffensive krijg je toch wanneer je langer dan 3sec niet in de buurt van je mannetje staat? Dat is idd om te voorkomen dat iemand balletjes weg gaat slaan onder de basket. Maar hoe ik die 3sec offensive begrijp krijg je die al als je 3sec of langer staat te posten en dan de bal opeens krijgt. Dat snap ik dan weer niet.
Ja dan krijg je die wazige uitleg die jij net ook had gevondenquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:46 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies, zou je het op moeten zoeken
Gewoon van de NBA site. Uit het handboek voor refs ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dan krijg je die wazige uitleg die jij net ook had gevondenIk heb nog nergens een normale uitleg kunnen vinden.
Ik wilde eigenlijk naar bed gaan, maar kijk denk ik deze kwart nog ff af. Nou staan de Knicks er wel bekend om dat ze het tegen het eind nog best spannend kunnen maken dus hopelijk wordt het nog watquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:48 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Gewoon van de NBA site. Uit het handboek voor refs ofzo
Ben benieuwd of de Knicks er nog een wedstrijd van kunnen maken.
Als ie die niet eens raakt dan zie ik het treurig in voor de Knicksquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:56 schreef Djokotron het volgende:
Die dunk van Stoudemire D:
Nu Gallinari op Howard, kansloos naturlich maarja.
In de buurt van je mannetje? Sinds wanneer ben je verplicht om man-to-man defence te spelen? Wat als je zone defence speelt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee want een 3sec defensive krijg je toch wanneer je langer dan 3sec niet in de buurt van je mannetje staat? Dat is idd om te voorkomen dat iemand balletjes weg gaat slaan onder de basket. Maar die 3sec offensive begrijp ik niet, krijg je die al als je 3sec of langer staat te posten en dan de bal opeens krijgt. Dat snap ik dan weer niet.
Ja dat bedoel ik dus met "bij je mannetje zijn"quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:18 schreef Greetings het volgende:
[..]
In de buurt van je mannetje? Sinds wanneer ben je verplicht om man-to-man defence te spelen? Wat als je zone defence speelt?
Voor zover ik het kan uitleggen betekent een defensive 3 second fout dat je 3 seconden in de paint staat zonder dat je actief iemand aan het dekken bent. Dus je moet af en toe een voetje erbuiten zetten en dan is het weer goed.
Dat betekent dat je (met of zonder bal) 3 seconden in de offensive paint staat. Je moet dus vaak even een voetje erbuiten zetten, nog vaker dan bij het verdedigen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus met "bij je mannetje zijn"Dus niet dat je daar 3sec staat af te wachten..
Maar kun jij me dan uitleggen wat de 3sec offensive precies inhoud?
Ja maar dat is toch onzin? Bij het verdedigen kan ik me daar iets bij voorstellen maar waarom zoiets verplichten in de aanval?quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:23 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dat betekent dat je (met of zonder bal) 3 seconden in de offensive paint staat. Je moet dus vaak even een voetje erbuiten zetten, nog vaker dan bij het verdedigen.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch onzin? Bij het verdedigen kan ik me daar iets bij voorstellen maar waarom zoiets verplichten in de aanval?
Of moet ik dit vergelijken met de 3sec regel zoals in NL?
Die regel is ingevoerd om het met de reet naar achter naar de basket beuken in toom te houden. Zoals Barkley dat altijd deed vroeger. Je kan het nu nog wel proberen, maar moet nu toch al snel draaien om te schieten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch onzin? Bij het verdedigen kan ik me daar iets bij voorstellen maar waarom zoiets verplichten in de aanval?
Of moet ik dit vergelijken met de 3sec regel zoals in NL?
Ahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 03:26 schreef Greetings het volgende:
[..]
[..]
Die regel is ingevoerd om het met de reet naar achter naar de basket beuken in toom te houden. Zoals Barkley dat altijd deed vroeger. Je kan het nu nog wel proberen, maar moet nu toch al snel draaien om te schieten.
Tja de Knicks hebben ook wel een beetje boven hun stand geleefd tijdens die dikke winningstreak. Je kunt niet verwachten dat Stoudemire elke avond een 30+, 12-15rbs heeft.quote:Op vrijdag 31 december 2010 05:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer.. had wel gehoopt op zege voor knicks
Dat is eigenlijk wel jammer aan de play-offs in de NBA, je moet gewoon je best doen om daar niet in te komen. Zoveel teams. Bij MLB is het veel spannender omdat er van elke divisie maar 4 doorgaan. Fouten en slecht spel wordt dus eerder afgestraft.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:36 schreef Colplay het volgende:
Lakers verliezen weer eens dik thuis. Nu van Memphis, die op de tweede dag van een back-to-back spelen. Ongelofelijk hoe t daar gaat. Natuurlijk zullen ze tegen de tijd dat de play-offs beginnen wel in vorm zijn, maar wel kans dat ze maar 1 ronde thuisvoordeel hebben.
Das waar, maar in honkbal heb je daardoor wel veel ploegen voor wie het seizoen in juli al klaar is en dan moeten ze nog een half jaar. Thuisvoordeel is volgens mij in de NBA groot genoeg om daar echt voor te spelen en dan kunnen die nederlagen nu toch invloed hebben op het uiteindelijke resultaat.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel jammer aan de play-offs in de NBA, je moet gewoon je best doen om daar niet in te komen. Zoveel teams. Bij MLB is het veel spannender omdat er van elke divisie maar 4 doorgaan. Fouten en slecht spel wordt dus eerder afgestraft.
Het zal ook niet meevallen om van dit naar een niveau te gaan waarbij je de Mavs, Spurs, Heat, Magic en Celtics kunt verslaan. Met dit record ontmoet je met een beetje pech 3 teams uit dit rijtje. Dat zal niet meevallen.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:13 schreef Colplay het volgende:
[..]
Das waar, maar in honkbal heb je daardoor wel veel ploegen voor wie het seizoen in juli al klaar is en dan moeten ze nog een half jaar. Thuisvoordeel is volgens mij in de NBA groot genoeg om daar echt voor te spelen en dan kunnen die nederlagen nu toch invloed hebben op het uiteindelijke resultaat.
Eindigt met 24 rebounds, meeste ooit in TD Garden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:54 schreef Djokotron het volgende:
Kevin Love in de eerste helft gewoon meer rebounds dan heel Boston bij mekaar
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:44 schreef NoJokes het volgende:
Die stats boeien niet zo, de Celtics winnen wel gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |