En aan gisteren toen ik een asociaal die ons bijna van de sokken reed op een haar na z'n deur intraptequote:
* Graaft vast een schuttersput na het plaatsen van mijn opmerkingquote:Op donderdag 23 december 2010 12:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En aan gisteren toen ik een asociaal die ons bijna van de sokken reed op een haar na z'n deur intrapte
heh, valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
* Graaft vast een schuttersput na het plaatsen van mijn opmerking
Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, valt wel mee hoor.
Ik ben eigenlijk best wel een toffe gozert, heb ik van horen zeggen........
Relnicht...quote:Op donderdag 23 december 2010 12:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Whaha, luister naar dit advies van de twee grootste relnichten van DEF!
Nee? Hier!!! op je bolle ogen!! Pak aan!!quote:
Kijk uit of ik pak Lotusss bij haar ballen!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee? Hier!!! op je bolle ogen!! Pak aan!!
Dat is zielug. Ze stond zo mooi op de foto met haar balletjes voor het Glazen Huisquote:Op donderdag 23 december 2010 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk uit of ik pak Lotusss bij haar ballen!
Die is wel zo goed...quote:Op donderdag 23 december 2010 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat is jullie mooiste kerstfilm?
Mijne is Stalingrad!!
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:pp-a7KSyGlODkM:http://www40.indowebster.(...)9.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Zeg maar gerust ballen! Lagen wel lekker in de hand trouwens.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is zielug. Ze stond zo mooi op de foto met haar balletjes voor het Glazen Huis
quote:
Kijk, dat jij ze mocht vasthouden zegt natuurlijk niks, ik mocht er wat mee doenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeg maar gerust ballen! Lagen wel lekker in de hand trouwens.
Bij mij gloeiden ze nog.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kijk, dat jij ze mocht vasthouden zegt natuurlijk niks, ik mocht er wat mee doen
Ha!!! Die had ik, was een driedelige serie, elk boek in een kleur van de NL vlagquote:Op donderdag 23 december 2010 12:38 schreef Erasmo het volgende:
Voor de mensen die graag lezen kan ik ook de boeken van K. Norel aanraden
Elke zichzelf respecterende luchtmobieler zal nu ook wel overstappen naar een minder nichterige bende..quote:Op donderdag 23 december 2010 12:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik nooit aan meegedaan!!!!
hehe, ik geef toe, het kwam bijzonder debiel over ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Elke zichzelf respecterende luchtmobieler zal nu ook wel overstappen naar een minder nichterige bende..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |