Nog tijd voor een rokertje?quote:
Ja en?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:49 schreef hcwp het volgende:
Als de ns al die koffie nu eens niet gratis weggaf, maar dat geld stak in hun dienstverleningplus, ik heb aan het einde van de winter een koffie verslaving
Niet als het zulk weer blijft. De NS blijft het dan toch wel verkloten=gratis koffie.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:12 schreef hcwp het volgende:
Dan kost het me na de winter klauwen met geld aan koffie
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:05 schreef Vortix het volgende:
Zo, anders heb ik even kut geslapen vannacht.
Goedemorgen...
Mooie tijd voor R&T.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:16 schreef Vortix het volgende:
Nja, nu ben ik klaarwakker. Dikke kans dat rond elf uur vanavond het licht uit gaat
Laat ik nou net een station hebben waar niet eens een automaat staat...quote:Op donderdag 23 december 2010 08:49 schreef hcwp het volgende:
Als de ns al die koffie nu eens niet gratis weggaf, maar dat geld stak in hun dienstverleningplus, ik heb aan het einde van de winter een koffie verslaving
Onder de bloedvlag II?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:40 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de Marine mannen vast een hele opluchting.
Deze blokkentrekker gaat beginnen aan een boek over de O21.
Ik heb "Onder de bloedvlag van de O21" 1940-1945 door LTZ1 Van Dulm.quote:
Huh?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:58 schreef Rave_NL het volgende:
Hoeveel ruimte is er dan nog over voor een tweede boek?
Of ga je het vanuit een andere invalshoek schrijven?
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:05 schreef Rave_NL het volgende:
"beginnen" te lezen...
Ik dacht daadwekelijk beginnen..
Ik weet alles van mijn vakgebied en lees graag over die van anderen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:17 schreef Rave_NL het volgende:
Ach je bent tegenwoordig al 'defensieexpert' als je in een grijs verleden met een sloophamer op een onderzeeër hebt staan rammen..
Hello.quote:
Doorgaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:30 schreef Cobra4 het volgende:
Heb ik nog wel toestemming van de heren om dat boek te lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |