QFT.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:47 schreef Geo3kant het volgende:
Blijft met echt opvallen dat Coen en Gerard totaal niet flauw doen, bij Giel is het allemaal "Ja straks.. " .. "Ohja leuk nummer maar die draai ik niet " *bash bash*
Met je eens jaquote:Op donderdag 23 december 2010 02:47 schreef Geo3kant het volgende:
Blijft met echt opvallen dat Coen en Gerard totaal niet flauw doen, bij Giel is het allemaal "Ja straks.. " .. "Ohja leuk nummer maar die draai ik niet " *bash bash*
Het volgende onderkoelingsslachtoffer dient zich aan!quote:
Komt omdat ze in de freaknacht altijd bellen met belachelijke nummers/aanvragenquote:Op donderdag 23 december 2010 02:47 schreef Geo3kant het volgende:
Zo is Giel altijd een eerlijke, cynische klootzak.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:47 schreef Geo3kant het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 02:48 schreef JaneDoe het volgende:
die gasten krijgen echt waar voor hun geld!
Yepquote:Op donderdag 23 december 2010 02:48 schreef JaneDoe het volgende:
die gasten krijgen echt waar voor hun geld!
Dat is Gielquote:Op donderdag 23 december 2010 02:47 schreef Geo3kant het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |