Ik ookquote:
jammer is dat hequote:
Daar moet ik nog even 2 weekjes op wachtenquote:
Ja maar die aanblikquote:Op donderdag 23 december 2010 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag hem voorbijkomen bij the roast van Flavor flav hij kan wel grappig zijn hoor
hijs droogquote:Op donderdag 23 december 2010 11:28 schreef PeuRac het volgende:
Duurde 20 jaar, maar eindelijk iemand die het bedacht heeft: http://www.dumpert.nl/med(...)_hek_bouwpakket.html
Op mn oude werk was het al in november.quote:
Fijn zo'n VVE met een goede financiele huishoudingquote:Op donderdag 23 december 2010 11:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Op mn oude werk was het al in november.
Maar maar goed dat het nu al is, moet voor 1 januari 1000 euro overmaken naar de VVE als extra bijdrage ivm de staat van ons dak. Beetje jammer..
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
en dan doe jij?
hoe denk je dat hij zich voelt
We hebben/hadden een flinke buffer hoor, alleen de staat van het dak was een stuk slechter dan we in eerste instantie dachten.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fijn zo'n VVE met een goede financiele huishouding
lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 11:32 schreef HeatWave het volgende:
En hop, nog even een flesje champagne gekregen.
Bitch please, je hebt je Alphastatus al verloren toen de Beatles nog bij elkaar waren en witte sportsokken nog konden!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:11 schreef Kreator het volgende:
Oh. Mocht hier ooit een echte redhead voorbijkomen, met prontige tietjes en een roomwit kontje, dan beroep ik mij vast op mijn alphamannetjesstatus en claim ik der.
Dat jullie het ff weten.
Groetjes,
Krea.
Ik val niet op vrouwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |