Lelijke, maar goeie auto. En wat mensen er van denken zal me m'n reet roestenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Wat vinden jullie van een Subaru Forester voor iemand die nog geen 25 is?
Lelijk ja? Ik vind 'm wel tof eigenlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Lelijke, maar goeie auto. En wat mensen er van denken zal me m'n reet roesten
Voor dat type vind ik 'm niet mooi neequote:Op donderdag 23 december 2010 20:00 schreef Purdey het volgende:
[..]
Lelijk ja? Ik vind 'm wel tof eigenlijk
Valt jullie het ook op? We hebben het gewoon over auto's!
Echt mooi zijn ze niet nee maar lelijk kan ik ze ook niet vinden. Heb al aan een paar mogen werken en het lijken me best fijne auto's.. Zo'n mooie 2.0 Turboquote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Lelijke, maar goeie auto. En wat mensen er van denken zal me m'n reet roesten
Auto's moeten niet mooi zijn, pfffffff.....quote:Op donderdag 23 december 2010 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor dat type vind ik 'm niet mooi nee
Maar zoals een vriendin ooit zei: het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn! En dat is ie zeker
Oudere type. Denk je nou echt dat ik zo'n ding kan betalen over een paar jaar?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:00 schreef WhiteJoker het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dus? Ik vind hem een beetje lomp groot, ik zou overal tegen aan rijden... Maar als jij hem leuk vind moet je het doen!
Dat was het eerste plaatje die ik kon vinden. Vond het al zo vreemd. Die versie is wel mooi btw.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oudere type. Denk je nou echt dat ik zo'n ding kan betalen over een paar jaar?
Ging niet specifiek over auto'squote:Op donderdag 23 december 2010 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Auto's moeten niet mooi zijn, pfffffff.....
Nou hé! Allemaal Oost-Nederland. Ik voel me ineens heel alleen hierquote:Op donderdag 23 december 2010 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het topic zit vol met mensen hier uit de regio.
Zuid-West Nederland, olé oléquote:Op donderdag 23 december 2010 20:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou hé! Allemaal Oost-Nederland. Ik voel me ineens heel alleen hier
Subaruquote:Op donderdag 23 december 2010 19:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Wat vinden jullie van een Subaru Forester voor iemand die nog geen 25 is?
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:05 schreef WhiteJoker het volgende:
Zutphen
[..]
Dat was het eerste plaatje die ik kon vinden. Vond het al zo vreemd. Die versie is wel mooi btw.
Weet je waarom ze wijs waren? Kijk even waar ze naar toegingenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:13 schreef Bartholomeus het volgende:
U kent allen het kerstverhaal? Ja? En waar kwamen de wijzen ook alweer vandaan? Ja? Duidelijk
Om hun wijsheid daar over te brengen aan de sloebertjes van weleerquote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef Grielen het volgende:
[..]
Weet je waarom ze wijs waren? Kijk even waar ze naar toegingenJuist, het Westen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |