It's not a bug, it's a featurequote:Op donderdag 23 december 2010 19:24 schreef von_Preussen het volgende:
Je ziet alleen wat je wilt zien.
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Fok! langzaam resistent tegen mijn uitbraaksels begint te worden?
Ik ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Altijd graag mag ik complimenten over mijn uitstraling horen.
Neehoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou verwacht je dat ik een complimentje terug geef?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
Misschien 1 van de vrouwelijke users in het topic.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel, want je had er (van mij) geen gekregen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:33 schreef Purdey het volgende:
Huilende vrouwen, pure chantage!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar gelijk heb je, je mag best voor je eigen opkomen hoor, laat je niet verneuken door die toko!
Been there, done that.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Misschien 1 van de vrouwelijke users in het topic.
/agree....quote:Op donderdag 23 december 2010 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Huilende vrouwen, pure chantage!![]()
Maar gelijk heb je, je mag best voor je eigen opkomen hoor, laat je niet verneuken door die toko!
[..]
Been there, done that.
Nou, het werd me aangeraden, thermo ondergoedquote:Op donderdag 23 december 2010 19:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
/agree....
En Purdey heeft dus ook van dat prachtige thermo ondergoed?
Nou hé!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:42 schreef Goddelijker het volgende:
Thermo-ondergoed, hoe sexy wil je het hebben.
Granny pantiesquote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou hé!
Je hebt van die kledingstukken die heel handig lijken, zoals bijvoorbeeld figuur corrigerend ondergoed. Dan ben je helemaal mooi gestroomlijnd slank zeg maar. Maar ik denk er altijd over na.Stel, je hebt een date, en je eindigt in bed. Dan ben je dus de hele avond wel prachtig slank geweest, maar dan moet je kleding uitSoort Bridet Jones idee
tja, dat is dan inderdaad een beetje jammer...quote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou hé!
Je hebt van die kledingstukken die heel handig lijken, zoals bijvoorbeeld figuur corrigerend ondergoed. Dan ben je helemaal mooi gestroomlijnd slank zeg maar. Maar ik denk er altijd over na.Stel, je hebt een date, en je eindigt in bed. Dan ben je dus de hele avond wel prachtig slank geweest, maar dan moet je kleding uitSoort Bridet Jones idee
Zij begon! Wie zijn wij om daar niet over door te gaan?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:55 schreef Bartholomeus het volgende:
Zeggehm, hebben we het nou serieus over het ondergoed van mijn aanstaande? Hmm?
Zag dit nu pasquote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef von_Preussen het volgende:
Het komt er in feite op neer dat iedereen gaat vreten, thuis of bij de familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |