Beetje jammer, onze rwd sprinters komen wel gewoon allen weg....:Pquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:14 schreef Sjoegerd het volgende:
Op mijn stagebedrijf komt de servicebus al 2 weken niet van zijn plek.. Achterwielaangedreven Hi-ace.. Dus telkens met de AX onderdelen halen
En dat ding staat zo vast dat ie niet weggesleept kan worden?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:14 schreef Sjoegerd het volgende:
Op mijn stagebedrijf komt de servicebus al 2 weken niet van zijn plek.. Achterwielaangedreven Hi-ace.. Dus telkens met de AX onderdelen halen
Hij staat niet vast.. Je krijgt m gewoon niet van de ijslaag afquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
En dat ding staat zo vast dat ie niet weggesleept kan worden?
Zelden, zelden.....quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Herken je humor/sarcasme als het op je pad komt?
Er is zat van die witte zooi te vinden.
Lekker aan het rangeren geweest?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
Een lege vrachtwagen in de sneeuw, dá's pas lache. En ik had er niet één, neehee, ik had er... euhm... 40?
Laat dat lekker er maar af. We hebben serieus een stuk of 7 auto's met kunst en vliegwerk weer aan het rollen gekregenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Lekker aan het rangeren geweest?
Ik heb gister en vandaag vastgezeten tijdens het inparkerenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef BrinkydeBMW het volgende:
vandaag kon ik geeneens een drempel opkomen na een noodremNa 5 minuten lang pogingen lukte het eindelijk
Volgens mij blijven het gewoon schijthokkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef Piles het volgende:
Hoe zou zo'n Subaru Justy rijden in deze omstandigheden trouwens? Dat is AWD
Je kunt er niet altijd iets aan doen. Vorig jaar stond ik een keer vast met een CF en een chassis met een lege reefer er op.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laat dat lekker er maar af. We hebben serieus een stuk of 7 auto's met kunst en vliegwerk weer aan het rollen gekregenEn een hand vol hebben we fijn laten staan. Zo van: u kunt hem zo belacheloos neerzetten, dan wensen wij u maandagmorgen ook veel plezier en vooral succes
Wij hadden een paar linkmiegels die de auto in de volle sneeuw met een ferme trap op de rem stilzetten. En dan dus ook echt aan komen rijden vanaf het pad dat redelijk begaanbaar is, de volle sneeuw in sturen, en dan niet doorrijden naar de andere kant, neehee, gewoon vol op die rem duiken, gewoon, omdat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je kunt er niet altijd iets aan doen. Vorig jaar stond ik een keer vast met een CF en een chassis met een lege reefer er op.
Aan de buitenkant was niks raars te zien maar ik stond met de voorwielen in een ienieminie kuiltje en heel de rotzooi wou niet meer vooruit of achteruit.
Er uit moeten trekken met een terminaltrekker..... Of er uit, meer iets naar voren.
Maar jij moest dus echt de trekkers hebben, wasstraat vandaag?
Lomp driften is leuk!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wij hadden een paar linkmiegels die de auto in de volle sneeuw met een ferme trap op de rem stilzetten. En dan dus ook echt aan komen rijden vanaf het pad dat redelijk begaanbaar is, de volle sneeuw in sturen, en dan niet doorrijden naar de andere kant, neehee, gewoon vol op die rem duiken, gewoon, omdat.Met de losse trekkers moesten we er ook wel door, maar dat heb ik maar zelf gedaan. Leverde wel het een en ander aan lomp driftwerk op, maar ach
Je bent iig veilig gearriveerdquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:05 schreef monsterd. het volgende:
Jongens, ik ben veilig bij mijn oma aangekomen (nu al ondertussen 12 gerechten verder, en een kilo zwaarder). Met de trein reizen was echt een drama, verslag daarvan komt maandag wel ofzo. Volgende x pak ik toch de auto
Zelf de airfryer klaargezet, voor als paps en mans weer thuis komen.. Lekker bitterballetjes eten straksquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:31 schreef Purdey het volgende:
Monsterd! Fijn dat je veilig bent aangekomen
Haha, dus je familie probeert je weer aardig vet te mesten
Koel he, dat er ruim 7 miljoen is opgehaald bij Serious Request
Ik ben weer aardig opgewarmd, moet zelfs bekennen dat ik het bloedheet heb :/
M'n voeten gloeien helemaalNet allemaal kerstchocolaatjes op tafel gezet, heerlijk he, kerst
Die mis ik ook alweer een tijdjequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:32 schreef Piles het volgende:
Waar hangt Cherrylips eigenlijk uit?Of is die gestopt met rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |