abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90407774
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 20:14 schreef Sjoegerd het volgende:
Op mijn stagebedrijf komt de servicebus al 2 weken niet van zijn plek.. Achterwielaangedreven Hi-ace _O-.. Dus telkens met de AX onderdelen halen :P
Beetje jammer, onze rwd sprinters komen wel gewoon allen weg....:P
Vorig. Jaar ook maar 1 keer ermee vast gezeten, door eigen schuld
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_90407804
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:14 schreef Sjoegerd het volgende:
Op mijn stagebedrijf komt de servicebus al 2 weken niet van zijn plek.. Achterwielaangedreven Hi-ace _O-.. Dus telkens met de AX onderdelen halen :P
En dat ding staat zo vast dat ie niet weggesleept kan worden?
pi_90408153
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:16 schreef vannelle het volgende:

[..]

En dat ding staat zo vast dat ie niet weggesleept kan worden?
Hij staat niet vast.. Je krijgt m gewoon niet van de ijslaag af :P.. Hebben al met veel moeite een Sorento binnengekregen die niet wilde starten.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  vrijdag 24 december 2010 @ 20:26:50 #254
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_90408280
Morgen weer naar Volendam, maandag weer naar Dronten, allemaal zonder moeite met de 4x4
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_90408335
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:14 schreef vannelle het volgende:

[..]

Herken je humor/sarcasme als het op je pad komt? ;)
Er is zat van die witte zooi te vinden. :)
Zelden, zelden..... :X

Even een foto van de Pruis vast in de sneeuw:

Het lijkt niet eens zo heel erg, maar die wagen kwam niet meer van zijn plek. 8)7
pi_90408464
Een lege vrachtwagen in de sneeuw, dá's pas lache. En ik had er niet één, neehee, ik had er... euhm... 40? :D
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_90408613
vandaag kon ik geeneens een drempel opkomen na een noodrem :') Na 5 minuten lang pogingen lukte het eindelijk
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90408667
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
Een lege vrachtwagen in de sneeuw, dá's pas lache. En ik had er niet één, neehee, ik had er... euhm... 40? :D
Lekker aan het rangeren geweest?
pi_90408849
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:35 schreef vannelle het volgende:

[..]

Lekker aan het rangeren geweest?
Laat dat lekker er maar af. We hebben serieus een stuk of 7 auto's met kunst en vliegwerk weer aan het rollen gekregen 8)7 En een hand vol hebben we fijn laten staan. Zo van: u kunt hem zo belacheloos neerzetten, dan wensen wij u maandagmorgen ook veel plezier en vooral succes :W
pi_90408961
Met mijn auto geen enkel probleem in de sneeuw :9... Smalle bandjes _O_
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_90409027
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef BrinkydeBMW het volgende:
vandaag kon ik geeneens een drempel opkomen na een noodrem :') Na 5 minuten lang pogingen lukte het eindelijk
Ik heb gister en vandaag vastgezeten tijdens het inparkeren :') Er zit zo'n klein geultje voor de parkeerplaats en steeds zat ik daar in vast. De eerste keer heeft pa lief mee een zetje naar voren gegeven zodat ik met een noodgang naar achteren kon. Vandaag heb ik maar plankgas gegeven waarna ik met moeite naar voren kwam. En mijn vader maar lachen achter dat raam :(
pi_90409055
Hoe zou zo'n Subaru Justy rijden in deze omstandigheden trouwens? Dat is AWD :P
pi_90409340
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef Piles het volgende:
Hoe zou zo'n Subaru Justy rijden in deze omstandigheden trouwens? Dat is AWD :P
Volgens mij blijven het gewoon schijthokken :P
pi_90409786
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:39 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Laat dat lekker er maar af. We hebben serieus een stuk of 7 auto's met kunst en vliegwerk weer aan het rollen gekregen 8)7 En een hand vol hebben we fijn laten staan. Zo van: u kunt hem zo belacheloos neerzetten, dan wensen wij u maandagmorgen ook veel plezier en vooral succes :W
Je kunt er niet altijd iets aan doen. Vorig jaar stond ik een keer vast met een CF en een chassis met een lege reefer er op.
Aan de buitenkant was niks raars te zien maar ik stond met de voorwielen in een ienieminie kuiltje en heel de rotzooi wou niet meer vooruit of achteruit.
Er uit moeten trekken met een terminaltrekker..... Of er uit, meer iets naar voren.
Maar jij moest dus echt de trekkers hebben, wasstraat vandaag?
pi_90410923
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:56 schreef vannelle het volgende:

[..]

Je kunt er niet altijd iets aan doen. Vorig jaar stond ik een keer vast met een CF en een chassis met een lege reefer er op.
Aan de buitenkant was niks raars te zien maar ik stond met de voorwielen in een ienieminie kuiltje en heel de rotzooi wou niet meer vooruit of achteruit.
Er uit moeten trekken met een terminaltrekker..... Of er uit, meer iets naar voren.
Maar jij moest dus echt de trekkers hebben, wasstraat vandaag?
Wij hadden een paar linkmiegels die de auto in de volle sneeuw met een ferme trap op de rem stilzetten. En dan dus ook echt aan komen rijden vanaf het pad dat redelijk begaanbaar is, de volle sneeuw in sturen, en dan niet doorrijden naar de andere kant, neehee, gewoon vol op die rem duiken, gewoon, omdat. :|W Met de losse trekkers moesten we er ook wel door, maar dat heb ik maar zelf gedaan. Leverde wel het een en ander aan lomp driftwerk op, maar ach ~O>
pi_90411830
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Wij hadden een paar linkmiegels die de auto in de volle sneeuw met een ferme trap op de rem stilzetten. En dan dus ook echt aan komen rijden vanaf het pad dat redelijk begaanbaar is, de volle sneeuw in sturen, en dan niet doorrijden naar de andere kant, neehee, gewoon vol op die rem duiken, gewoon, omdat. :|W Met de losse trekkers moesten we er ook wel door, maar dat heb ik maar zelf gedaan. Leverde wel het een en ander aan lomp driftwerk op, maar ach ~O>
Lomp driften is leuk!!!
Maar geen grip als je dat wel wilt dan weer niet. :(
pi_90413859
podver, gewoon dik 7 m opgehaald.. Lekker bezig :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 22:05:20 #268
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90414124
Jongens, ik ben veilig bij mijn oma aangekomen (nu al ondertussen 12 gerechten verder, en een kilo zwaarder :') ). Met de trein reizen was echt een drama, verslag daarvan komt maandag wel ofzo. Volgende x pak ik toch de auto ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_90415131
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 22:05 schreef monsterd. het volgende:
Jongens, ik ben veilig bij mijn oma aangekomen (nu al ondertussen 12 gerechten verder, en een kilo zwaarder :') ). Met de trein reizen was echt een drama, verslag daarvan komt maandag wel ofzo. Volgende x pak ik toch de auto ;)
Je bent iig veilig gearriveerd :) dat is het belangrijkste imho...
Ik zou het erg jammer vinden als we opeens 1 van de (maar liefst) 2 meiden in dit topic-reeksje kwijt raken...
  vrijdag 24 december 2010 @ 22:31:59 #270
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90415164
Monsterd! Fijn dat je veilig bent aangekomen :*
Haha, dus je familie probeert je weer aardig vet te mesten ;)

Koel he, dat er ruim 7 miljoen is opgehaald bij Serious Request :)
Ik ben weer aardig opgewarmd, moet zelfs bekennen dat ik het bloedheet heb :/
M'n voeten gloeien helemaal O+ Net allemaal kerstchocolaatjes op tafel gezet, heerlijk he, kerst :Y
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_90415168
Waar hangt Cherrylips eigenlijk uit? :o Of is die gestopt met rijden? :P
pi_90415202
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 22:31 schreef Purdey het volgende:
Monsterd! Fijn dat je veilig bent aangekomen :*
Haha, dus je familie probeert je weer aardig vet te mesten ;)

Koel he, dat er ruim 7 miljoen is opgehaald bij Serious Request :)
Ik ben weer aardig opgewarmd, moet zelfs bekennen dat ik het bloedheet heb :/
M'n voeten gloeien helemaal O+ Net allemaal kerstchocolaatjes op tafel gezet, heerlijk he, kerst :Y
Zelf de airfryer klaargezet, voor als paps en mans weer thuis komen.. Lekker bitterballetjes eten straks :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 22:36:29 #273
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90415312
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 22:32 schreef Piles het volgende:
Waar hangt Cherrylips eigenlijk uit? :o Of is die gestopt met rijden? :P
Die mis ik ook alweer een tijdje :)
Postte al niet meer zo fanatiek, maar nu de Note is overleden is ze helemaal stil ;(
Ik mis Cherry, want vrouwelijk ;)

@Marco: Mmm, bitterballennnn!
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_90416028
Zo, ik ben nu ook weer terug, even een rondje binnendoor richting Zutphen / Harfsen / Bathmen gereden.

Van het driften is weinig terecht gekomen, omdat het knopje voor de ESP verdwenen is. Blijkt ie vanaf MY2010 in de boordcomputer te zitten. |:(
pi_90416083
Jammer, preussen
Pur, Die Note was volgens mij echt een beetje haar autotje.. :)
* Marco001 doet de bitterballen vast uit de vriezer halen.. :) kan ik met 10 minuten de airfryer aanslingeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')