Had ff gebeld, ik wil m'n nieuwe sleeptouw uitproberenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:48 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, de eerste 420km voor vandaag zitten erop, heb mijn auto vanochtend in Duitsland gewisseld met die van mijn vennoot. Omdat hij er momenteel meer aan heeft (en hij bij mij de laatste maanden alleen maar stilstond) heb ik hem aan hem overgegeven.
Om rond kerst mobiel te blijven een E220 CDI van de leasemij gekregen die hij heeft meegenomen, en daarmee ook prompt in de sneeuw vast komen te zitten. Gelukkig stopte er een man die samen met z'n 2 kinderen mij er weer uit geholpen hebben. Mooie kerstgedachte!
Zo, en dan ben ik nu weer op weg naar Rotterdam, tot vanavond.
En wanneer is die meet?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:03 schreef Purdey het volgende:
Mn voeten zitten bevroren in mn schoenen, maar het was een te gekke dag!
Zelfs overgebleven voedsel mee mogen nemen! Een kalkoenfilet, grote chocoladetaart en worstenbroodjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan niet meer zo snel met de autorijtopic, whats going on?!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef Dubish het volgende:
Zo net terug van werk..
Wow what happened? Enne het is zo'n beetje kerst, that's going on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan niet meer zo snel met de autorijtopic, whats going on?!![]()
Nou, tegen februari is alle meuk wel bedorven vrees ikquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef Dubish het volgende:
Zo net terug van werk..
Bah, das wel heel erg naar, dat ook precies voor kerst te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan niet meer zo snel met de autorijtopic, whats going on?!![]()
![]()
Toch een fijne kerst iedereen!![]()
Wat tof voor je Piles! Dat waar je het van de week over had tegen mij? Of iets anders?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:26 schreef Piles het volgende:
Kut voor je Dubisch
Maar ik kan het niet laten om toch even te melden dat ik juist vanaf 1 januari weer werk heb
Bij m'n oude werkgever weerquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:34 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat tof voor je Piles! Dat waar je het van de week over had tegen mij? Of iets anders?
Het is iets, en het is vertrouwd!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij m'n oude werkgever weerDus echt weer tijdelijk, van de rest weet ik nog niks
Met alleen achterwielaandrijving ga ik zometeen nog wel een besneeuwde vlakte opzoeken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:38 schreef Bartholomeus het volgende:
Zo! We zijn weer een dagje stunten in de sneeuw verder
In deze tijd van het jaar? Succes!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met alleen achterwielaandrijving ga ik zometeen nog wel een besneeuwde vlakte opzoeken.
Laat ik het zo zeggen, een parkeerplaats met sneeuw zou ook voldoen. Heb vandaag al één keer vastgezeten, dus de sneeuwschep ligt ook in de kofferbak, de volgende keer schep ik me er gewoon uit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
In deze tijd van het jaar? Succes!
Herken je humor/sarcasme als het op je pad komt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, een parkeerplaats met sneeuw zou ook voldoen. Heb vandaag al één keer vastgezeten, dus de sneeuwschep ligt ook in de kofferbak, de volgende keer schep ik me er gewoon uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |