Fixxedquote:Op donderdag 23 december 2010 01:25 schreef sveno1990 het volgende:
mis ik nou het black anthem van dit jaar fade to black?
want dat is toch voor mij het beste anthem van dit jaar.
ik zal hem morgen ook wel ff invullen nu eerst slapen
Nee joh die zit al een aantal jaar in 't vakquote:Op donderdag 23 december 2010 01:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Is Ran-D geen nieuwkomer meer?
En voor mij was Intents het beste outdoor festival.
Morgen vul ik hem in, nu dus slapen.
Ik denk toch niet dat daar op gestemd gaat wordenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:12 schreef Levitas het volgende:
Ik heb gestemd. Overigens een opmerking over de poll:
A decade of dedication is geen officieel anthem
Je weet het nooit, zelfs Brennan Heart heeft met zn Midifilez album een stem hahaquote:Op donderdag 23 december 2010 21:40 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik denk toch niet dat daar op gestemd gaat worden
quote:
Dankuquote:Op donderdag 23 december 2010 08:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Complimenten voor dit topic en de uitgebreide OP....
Lijkt erop dat deze koers dit jaar voortgezet is... Met in de tussenstand Theracords aan kop en Fusion, AVIO & TILLT daarachterquote:Op woensdag 23 december 2009 11:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
de tussenstand bij beste label laat toch wel zien dat mensen minder voor het blije werk gaan maar echt meer voor het wat duistere hardere werk, en ik hoop dat de andere labels dit voorbeeld gaan volgen
(dit is natuurlijk erg generaliserend maar ik vind het een mooie conclusie)
Ik heb hem bewust tot 80 min beperkt vanwege de jaarmix regels die we de afgelopen jaren hebben gehanteerd (zodat een mix op een cd zou passen). Vandaar dus de beperkte lengtequote:Op donderdag 23 december 2010 12:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die van Bartman vond ik te kort voor een jaarmix,
Oh oke, nou je staat op een goede 2e plaats bij mij hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik heb hem bewust tot 80 min beperkt vanwege de jaarmix regels die we de afgelopen jaren hebben gehanteerd (zodat een mix op een cd zou passen). Vandaar dus de beperkte lengte
En ik ben blij dat mijn voorspellende blik uit is gekomen
Thanks manquote:Op zondag 26 december 2010 18:06 schreef 16meter het volgende:
Mooi topic kerel! Moet zeggen dat hij me nu pas is opgevallen, misschien nog eens spammen in het hardstyle topic?
Kan je hem misschien toch inkorten tot een top 5?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:58 schreef mstx het volgende:
Het is een top10 geworden![]()
Pavo - Classic -> Heeft gewoon wat speciaals
Geck-o & Phrantic - The Hard Way -> Titel zegt genoeg
Max Enforcer - Damned -> Eigenlijk alleen vanwege die intro + opbouw![]()
Zatox & Vamper - The Crew -> Vette melodie en goede vocals
Max Enforcer – Gold (Original + Bioweapon Remix) -> Het zomerhitje dit jaar, geeft je een goed gevoel![]()
B-Front & Frontliner - Become The Sky -> Lekkere kick en ik vind 'm beter dan magic
Acti And Zot - Un Disco Per L'estate 2010 -> Vrolijke melodie![]()
2 Best Enemies - Unity (Original Mix) -> Vrolijke melodie als intro![]()
Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee -> Gewoon vrolijk (vooral dankzij de vocal)![]()
The R3bels - Bionicle -> Dikke kick
Wat ga je met die top 5 doen? Bij elkaar optellen?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Kan je hem misschien toch inkorten tot een top 5?![]()
Anders niet echt fair tegenover de rest die ook maar maximaal 5 heeft mogen kiezen...
Jepquote:Op donderdag 30 december 2010 00:19 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Wat ga je met die top 5 doen? Bij elkaar optellen?
De rest doet er maar lekker 10quote:Op donderdag 30 december 2010 00:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Kan je hem misschien toch inkorten tot een top 5?![]()
Anders niet echt fair tegenover de rest die ook maar maximaal 5 heeft mogen kiezen...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:56 schreef TrollenFTW het volgende:
Bij nieuwe talenten mis ik eigenlijk de Wasted Penguinz.
Ook snap ik niet echt dat Wildstylez - No Time To Waste zo hoog staat.. aangezien er een valse noot in zit en het niet goeie hardstyle is. (wel een lekker nummer, hoor)
quote:
Weer zon kankermongool die Wasted Penguinz hoort en dan meteenquote:
het wordt kanker gebruiken hierquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef EmreFCB het volgende:
[..]
Weer zon kankermongool die Wasted Penguinz hoort en dan meteenmoet doen. Luister beter, jij zit fout.
Mensen die meteen gaan schelden als iemand het niet met hem eens is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef EmreFCB het volgende:
[..]
Weer zon kankermongool die Wasted Penguinz hoort en dan meteenmoet doen. Luister beter, jij zit fout.
Mensen die niet gelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef EmreFCB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Mensen die niet gelijkdoen als ze Scantraxx hebben gehoord.
Sorry maar wat een idioten, kan die gasten niet uitstaan en de muziek vind ik ook maar niks...quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef EmreFCB het volgende:
[..]
Idioterie for teh win. Meeste Hardstyle DJ's zijn pure idioten. Voorbeeld:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Sorry maar wat een idioten, kan die gasten niet uitstaan en de muziek vind ik ook maar niks...
[..]
Als je dat serieus neemt ben je zelf een idiootquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:15 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Idioterie for teh win. Meeste Hardstyle DJ's zijn pure idioten. Voorbeeld:
Headhunterz: Klopt het dat Australië harder is dan Nederland?
Wildstylez: Ja zeker wel.
Headhunterz: Heeft het er iets mee te maken dat Australië een eiland is?
Wildstylez: Ja..
Ik bedoel.. Kom op
Ik nam het ook niet serieus, maar ik wilde bewijzen dat niet alleen onze Zweedse vrienden idioten zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Als je dat serieus neemt ben je zelf een idioot
Volgens mij hebben die dronken pinguïns te veel hersenschade opgelopen door overmatig alcoholgebruik, maar voor hoe ze zich gedragen vind ik ze nog wel redelijk kunnen produceren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |