Kunnen die zonder frikandelen dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:18 schreef Bellatrix het volgende:
Ze hadden de New Kids als slaapgasten moeten doen.
Joahhh!!!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:18 schreef Bellatrix het volgende:
Denk dat ze voor 9 uur lang echt niet leuk zijn, na 5 min heb je dat ey kut, ja bots.. wel gehadquote:Op donderdag 23 december 2010 00:18 schreef Bellatrix het volgende:
Gelukkig zijn ze wijzer geweest.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:18 schreef Bellatrix het volgende:
Serieus?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:19 schreef Yurithemaster het volgende:
moet je nog 18 zijn ook om mee te doen
dan komen er alleen maar van die boeren en van die sukkelsquote:
Want Blof is leuker inderdaad.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze wijzer geweest.
Nee hij zei:quote:
dat is ook weer zo...quote:Op donderdag 23 december 2010 00:20 schreef CindieY het volgende:
@ iBenny, volgens mij heeft iedereen hetzelfde gevoel over de slaapgasten.. Van bijv. Guus verwachtten we veel, maar viel erg tegen, zelfde met Willie. Maar bijvoorbeeld Dennis Weening en Lucille verwachtten we niet zo veel van, maar blijken juist erg leuk te zijn. Wie weet voor Blof?
ze doet het erg leukquote:Op donderdag 23 december 2010 00:20 schreef CindieY het volgende:
@ iBenny, volgens mij heeft iedereen hetzelfde gevoel over de slaapgasten.. Van bijv. Guus verwachtten we veel, maar viel erg tegen, zelfde met Willie. Maar bijvoorbeeld Dennis Weening en Lucille verwachtten we niet zo veel van, maar blijken juist erg leuk te zijn. Wie weet voor Blof?
ja kijk hoe laat dan jongenquote:Op donderdag 23 december 2010 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee hij zei:
DEE OO EE KAA OO EE
Nee maar zo'n eikel koos dat nummer en je kreeg Blof er gratis bij bahquote:Op donderdag 23 december 2010 00:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Want Blof is leuker inderdaad.
Sorry schat.quote:
Tja ik vind ze niks, maar hopelijk doen ze het heel leuk. New Kids is leuk voor de pubers..quote:Op donderdag 23 december 2010 00:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Want Blof is leuker inderdaad.
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:21 schreef Burner82 het volgende:
Hoeveel moet er geboden worden om Lucille naar bed te sturen?
1000quote:Op donderdag 23 december 2010 00:21 schreef Burner82 het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:22 schreef miieejj het volgende:
goed. ik ga . ik hoor het nog wel ..denk ik
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:22 schreef miieejj het volgende:
goed. ik ga . ik hoor het nog wel ..denk ik
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
Wie had mij nou bij de sms zien staan?
Waarom zou ze naar bed moeten? Tot nu toe, doet ze het leuk vind ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:21 schreef Burner82 het volgende:
Nu weet ik pas wie je bedoelt, ik dacht ook dat het een man was met de camera steeds.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Roos ziet er ook echt uit als een kerel.
Ik werd vanmorgen wakker met dat liedje in m'n hoofd.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:22 schreef iBenny het volgende:
Hoe vaker ik hem hoor, hoe leuker hij wordt
Bah.quote:
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:23 schreef Brennel het volgende:
Sorry, maar ik word schijtziek van dit liedje.
Helloquote:Op donderdag 23 december 2010 00:23 schreef Brennel het volgende:
ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 00:23 schreef Brennel het volgende:
Gelukkig niet plasziek, dan wordt het zo nat, nu kan je de substantie makkelijk afvoerenquote:Op donderdag 23 december 2010 00:23 schreef Brennel het volgende:
Ik vind het ook niet echt veel als ik eerlijk ben...quote:Op donderdag 23 december 2010 00:23 schreef Brennel het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:23 schreef alors het volgende:
Nou ik ga pitten
Mijn smsje was iets met kusjes aan fokik hoor morgen wel of ie voorbij is gekomen.
trusten allemaal straks![]()
Nou ik ga pitten
Mijn smsje was iets met kusjes aan fokik hoor morgen wel of ie voorbij is gekomen.
Kusjes terugquote:Op donderdag 23 december 2010 00:23 schreef alors het volgende:
Nou ik ga pitten
Ik had em op m'n werk steeds in m'n hoofd, ik zei nog net geen Hello tegen de prospectsquote:Op donderdag 23 december 2010 00:22 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen wakker met dat liedje in m'n hoofd.
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig niet plasziek, dan wordt het zo nat, nu kan je de substantie makkelijk afvoeren
officiële is die van blofquote:Op donderdag 23 december 2010 00:24 schreef iBenny het volgende:
Maar nog niet officieel Anthem toch?
ik voel je pijnquote:Op donderdag 23 december 2010 00:23 schreef Brennel het volgende:
HELLO!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:23 schreef Brennel het volgende:
Ze zeiden vanavond dat ze moesten kijken wie nummer twee werd, dus deze is niet meer in te halen.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:24 schreef iBenny het volgende:
Maar nog niet officieel Anthem toch?
Als in Jordy van Loon/It gets Betterquote:Op donderdag 23 december 2010 00:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
officiële is die van blof
Hihihihihihiquote:
quote:
Buddy Holly is ook een schijtnummer.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:23 schreef Brennel het volgende:
Ja echt super inderdaad. Ook het begin, van "Moet je dan weer opnieuw je handen wassen?" en dat maal 10quote:Op donderdag 23 december 2010 00:24 schreef Pino112 het volgende:
Dat filmpje bij de McDonalds is geniaal
Sander: "Wie is MC Flurry?"
Ik kon proefwerken nooit serieus nemen of maken als ze in dat getypt waren.quote:
Preciesquote:Op donderdag 23 december 2010 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kon proefwerken nooit serieus nemen of maken als ze in dat getypt waren._!
En dat van: Tik m aan: hij doet het niet..quote:Op donderdag 23 december 2010 00:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja echt super inderdaad. Ook het begin, van "Moet je dan weer opnieuw je handen wassen?" en dat maal 10
Nou ik ga pitten
Is dat niet bedacht door Coen & Sanderquote:
neuhjquote:Op donderdag 23 december 2010 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat niet bedacht door Coen & Sander
Ik heb 5 minuten dubbel gelegenquote:Op donderdag 23 december 2010 00:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja echt super inderdaad. Ook het begin, van "Moet je dan weer opnieuw je handen wassen?" en dat maal 10
Kensington!quote:
Dat heb ik dan effe gemist, morgen effe beter kijken. Word al laat.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dat van: Tik m aan: hij doet het niet..
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:29 schreef Geo3kant het volgende:
Kensington deze gasten leggen je aan ketting!
Oh echt?!quote:
Honderd miljoen miljard.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:29 schreef CindieY het volgende:
is 't nou 800 euro, 1600 euro of daar nog 350 euro bovenop? Ik volg ze even niet
@ 4.23quote:Op donderdag 23 december 2010 00:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat heb ik dan effe gemist, morgen effe beter kijken. Word al laat.
Bruce Springsteen - Meeting across the River.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bruce Springsteen - Meeting across the River.
Vanaf 23.10 uur toch al?quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bruce Springsteen - Meeting across the River.
Tis ook wel duidelijk dat dit topic vol zit met niet3fmluisteraars (niets ten nadele van jullie hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 00:31 schreef Pino112 het volgende:
De mensen die Kensington niet kennen luisteren niet genoeg naar 3FM.
Dat is zeker waar!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:31 schreef Pino112 het volgende:
De mensen die Kensington niet kennen luisteren niet genoeg naar 3FM.
Had ik ook niet erg gevondenquote:Op donderdag 23 december 2010 00:31 schreef heloef het volgende:
Loesje eigenlijk hadden ze deze plaat moeten overhypen in plaats van Hello.
Ga lekker naar KinkFM, draaien ze dit nietquote:Op donderdag 23 december 2010 00:31 schreef iBenny het volgende:
Ik wil een SR actie om dit nummer van de radio te houden
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:32 schreef CindieY het volgende:
Wat is dat trouwens met lyrics posten? Die kunnen we toch wel verstaan?
Nee, een 'breek' het is een nederlands nummer..quote:
Pics if happensquote:Op donderdag 23 december 2010 00:32 schreef Krantenman het volgende:
In Antwerpen op dit moment een paar duizend euro geboden voor blote tieten van de co-presentratrice Annemie Neskens. Ben benieuwd of er wat van terecht komt.![]()
Eerder vandaag al een naaktkalender met 16-jarige chiromeisjes.
quote:
dikke pwnquote:Op donderdag 23 december 2010 00:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wie is Loesje? (2x)
Wie, wie, wie is Loesje?
Wie is Loesje?
Wie is toch dat snoesje?
Loesje, is het meisje van de drummer van de band.
Daar gaat Loesje, met dat leuke blousje.
Loesje vindt de drummer toch zon echt een leuke vent.
Hoor, de drummer speelt een break.
-Loesje (2x)-
Wie is Loesje?
Wie is toch dat snoesje?
Loesje, is het meisje van de drummer van de band.
-Loesje-
Hoor, de drummer speelt een break.
Zij voelt in haar hart een steek.
-Loesje-
Echt een leuke vent.
(3x)
Als dat mogelijk is zou ik blof van de radio willen weren.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:31 schreef iBenny het volgende:
Ik wil een SR actie om dit nummer van de radio te houden
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, een 'breek' het is een nederlands nummer..
Dat komt omdat Nederland verengelst.quote:
Eens.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Break.. Want Engelse woorden gebruiken we in het Nederlandsquote:Op donderdag 23 december 2010 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga lekker naar KinkFM, draaien ze dit niet
Aan de andere kant, als je kijkt zie je!quote:
Je verpest mijn momentquote:Op donderdag 23 december 2010 00:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Break.. Want Engelse woorden gebruiken we in het Nederlandsen anders mag je nu een nieuw woord gaan verzinnen voor computer
En de Engelsen een ander woord voor apartheid.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Break.. Want Engelse woorden gebruiken we in het Nederlandsen anders mag je nu een nieuw woord gaan verzinnen voor computer
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:34 schreef Geo3kant het volgende:
Mag ik 1 honing moster rap.. wie is mc flurry![]()
![]()
andere keren waren ze echt saai maar bij de Mac
Ja maar taal enzo. NATHANAEL zat net ookal op mijn Engels te zeuren.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als je kijkt zie je!
Mwah boeit me niet zoquote:Op donderdag 23 december 2010 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
Dago, statgeiler, de dagcijfers zijn er
Zonder te kijken:quote:Op donderdag 23 december 2010 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
Dago, statgeiler, de dagcijfers zijn er
Meeeeeeeeeeeeeeerry christmas!!quote:
OfficeDepot was ook geniaalquote:Op donderdag 23 december 2010 00:34 schreef Geo3kant het volgende:
Mag ik 1 honing moster rap.. wie is mc flurry![]()
![]()
andere keren waren ze echt saai maar bij de Mac
Ik kende de naam niet, maar nu ik het zo hoor ken ik het welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |