allemaal rechtstreeks uit het ROC zeker?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-nederlandse-marine/
Nee joh, alles dat met de defensie industrie te maken heeft zijn geen arbeiders, sterker nog, het zijn geen mensen en het boeit de SP geen ene flikker wat er daarna met ze gebeurt zolang den grote gevaarlijke oorlogsmachine er niet meer isquote:Op maandag 7 maart 2011 13:48 schreef Pumatje het volgende:
en de SP is natuurlijk meteen helemaal overstuur omtrend dat Oman en marine deal gebeuren. Die lui van de SP.. wat willen ze nu eigelijk?
Al die arbeiders, staalwerkers, plaatrollers en andere lui van Damen shipyard is juist kaasie kaasie voor de SP.. ze zijn alleen maar aan het janken om het "linkse geluid" te laten horen..
wapenverkoop. boehoe - hoe
We hebben die orders JUIST nodig om de werven up en running te laten blijven..
anders krijg je hetzelfde geval met het sluiten van de werven in de jaren 70/80..
echt.. SP wat een kut partij
zo .. dat is eraf
want die marineschepen gaan de democratie daar flink belemmeren ... ?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:00 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben niet per se tegen de verkoop, maar ik vind wel dat je in dit geval twee keer na moet denken voor je meewerkt aan zo'n deal gezien de onrust in de regio.
Het gaat natuurlijk om het principe: je versterkt de militaire slagkracht van een onderdrukkend (?) regime. Ik weet weinig van de situatie in Oman, maar als die dictator niet bijster veel oog heeft voor het welzijn van zijn onderdanen moet je niet zomaar zaken willen doen met zo iemand.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:12 schreef Pumatje het volgende:
[..]
want die marineschepen gaan de democratie daar flink belemmeren ... ?
dingen zijn freakin' water gebonden men...
tenzij damen peppie gaat doen met fregatjes met wieltjes eronder
quote:In November 2010, The United Nations Development Programme (UNDP) listed Oman as the most-improved nation over the last 40 years from among 135 countries worldwide.[6] According to international indices, Oman is one of the most developed and stable countries in the region.[7]
Waar haal jij dat uit het nieuwsbericht vandaan?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:48 schreef Pumatje het volgende:
en de SP is natuurlijk meteen helemaal overstuur omtrend dat Oman en marine deal gebeuren. Die lui van de SP.. wat willen ze nu eigelijk?
Al die arbeiders, staalwerkers, plaatrollers en andere lui van Damen shipyard is juist kaasie kaasie voor de SP.. ze zijn alleen maar aan het janken om het "linkse geluid" te laten horen..
wapenverkoop. boehoe - hoe
anders krijg je hetzelfde geval met het sluiten van de werven in de jaren 70/80..
echt.. SP wat een kut partij
zo .. dat is eraf
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:12 schreef Pumatje het volgende:
[..]
want die marineschepen gaan de democratie daar flink belemmeren ... ?
dingen zijn freakin' water gebonden men...
tenzij damen peppie gaat doen met fregatjes met wieltjes eronder
was een nieuw nieuwsbericht ( staat ook op de FP ) dat SP helemaal van streek is over bezoek beatrix om order Marineschepen oman.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waar haal jij dat uit het nieuwsbericht vandaan?
[..]
[ afbeelding ]
Doe er dan in het vervolg ook even een bronvermelding bij want in het nieuwsbericht boven jouw post staat niks over de SP.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:58 schreef Pumatje het volgende:
[..]
was een nieuw nieuwsbericht ( staat ook op de FP ) dat SP helemaal van streek is over bezoek beatrix om order Marineschepen oman.
zo'n regeling is er toch met de rooie diesel? Gaan ze bereken hoeveel je ongv heb gejaat aan aantal km's en dienstjaren enzoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:54 schreef paintmeester het volgende:
Ik schijt hier echt de balen van. Force vision is onderdeel van de DMO en niet van de KM![]()
Net als de rest van de DMO een organisatie volgepakt met burgerambtenaren...
Er moet een regeling komen voor de gehele krijgsmacht dat als je gepakt wordt op fraude (met uren en dienstvoertuigen) of spullen van de baas jat je op staande voet ontslagen moet worden + een dikke terugbetalingsregeling. Ongeacht rang of stand.![]()
Dit soort lowlifes zetten het hele onderdeel en de collega's te kakken.
Worden die schepen dan eigenlijk wel in NL gebouwd vraag ik me af. Damen heeft ook werven in het buitenland...quote:Op maandag 7 maart 2011 13:48 schreef Pumatje het volgende:
anders krijg je hetzelfde geval met het sluiten van de werven in de jaren 70/80
Nee, als je spullen steelt of fraudeert kun je wat mij betreft meteen de dienst verlatenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
zo'n regeling is er toch met de rooie diesel? Gaan ze bereken hoeveel je ongv heb gejaat aan aantal km's en dienstjaren enzo
Dat zeker! Maar niet zonder een mooie vergoeden van de spullen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:18 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Nee, als je spullen steelt of fraudeert kun je wat mij betreft meteen de dienst verlaten![]()
Meteen een voorbeeld stellen
Het is maar de vraag in hoeverre je zoiets wil handhaven. Is het meenemen van een rol schijtpapier (oefening) van de legering ook diefstal?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:18 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Nee, als je spullen steelt of fraudeert kun je wat mij betreft meteen de dienst verlaten![]()
Meteen een voorbeeld stellen
Precies, want ik ken die grappen onderhand wel. Op het moment dat de "top" een scheve schaats rijdt is bij de eerste de beste handhaving van regelgeving het klootjesvolk de klos.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:18 schreef jankaas020 het volgende:
En hoe zit het dan met mijn fittingschroevendraaier die altijd in m'n liboza zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |