Mee eens, ik speel nu al 4 seizoenen met Scheveningen en alle spelers zijn Hollands. De enige uitzondering is een jongen die voor het Surinaamse elftal koos, zijn nationaliteit veranderde daardoor naar Surinaams. Ondertussen heb ik m ook al verkocht.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:54 schreef Kn0x het volgende:
Na een drukke periode op werk en hobbies vanavond weer ouderwets tijd voor FM. Verder gaan met mijn Roda game. Heb nu een leuke selectie op de been met veelal Nederlandse spelers. Ik houd niet zo van Brazilianen en Oost-blokkers. Geef mij maar liever bekende Nederlandse spelers.
Ik ben sowieso wel een namenhoer. Liever een slechtere speler die ik ken dan een onbekende speler die meer potentie heeft
Is leuk inderdaad, enig probleem is dat je in Nederland na een tijdje problemen krijgt, omdat de andere teams niet goed opleiden en het Nederlands elftal dan erg zwak wordt. Op die manier is het voor jou ook moeilijk om steeds weer goede Nederlandse spelers te halen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:37 schreef Denninho het volgende:
[..]
Mee eens, ik speel nu al 4 seizoenen met Scheveningen en alle spelers zijn Hollands. De enige uitzondering is een jongen die voor het Surinaamse elftal koos, zijn nationaliteit veranderde daardoor naar Surinaams. Ondertussen heb ik m ook al verkocht.
Ik hoop ooit met Scheveningen hofleverancier voor het Nederlands elftal te worden, zoals Barcelona in Spanje.
Bij mij heeft Ajax spelers zoals Higuain gehaald o.Oquote:Op donderdag 23 december 2010 02:37 schreef Doublepain het volgende:
Ik kap met mijn PSV game..
Ajax, Feyenoord en Twente halen alleen maar transfervrije Zuid-Koreanen/Arabische spelers..
Kom op man..
Dat heb ik met mijn Feijenoord game. Iedere Nederlandse club haalt vage tranfservrije spelers uit Afrikaanse, Zuid-Amerikaanse en Aziatische landen. Bizar...quote:Op donderdag 23 december 2010 02:37 schreef Doublepain het volgende:
Ik kap met mijn PSV game..
Ajax, Feyenoord en Twente halen alleen maar transfervrije Zuid-Koreanen/Arabische spelers..
Kom op man..
De bestanden moeten in deze map:quote:Op donderdag 23 december 2010 13:26 schreef Falstyr het volgende:
Hoe installeer je eigenlijk die hoofdklasse database. Wil maar niet lukken bij mij en vind de uitleg in de bijgeleverde txt file ook niet echt duidelijk. :S
Na de grote toernooien is het inderdaad huilen met de pet op, ook de stoelendans van trainers tussen de grote clubs ziet er hier treurig uitquote:Op donderdag 23 december 2010 14:59 schreef Scorpie het volgende:
Hebben jullie trouwens ook van die ontslaggolven? 1 keer in de zoveel tijd zijn er 25 landen op zoek naar een nieuwe manager
Irritant hè, ik heb er op de vorige pagina ook al mijn beklag over gedaan. Je kunt ze bij 'manage tactics' deleten, maar als je weer een wijziging in je tactiek maakt zonder deze op te slaan dan komen die 'currents' steeds weer terug. Waarschijnlijk voer voor de volgende patch...quote:Op donderdag 23 december 2010 16:55 schreef PirE het volgende:
Hoe kan ik die waslijst aan "Current" tactics wegkrijgen in mijn tactics-scherm?
Advanced Forward of een Poacher eventueel.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:50 schreef Kevillac het volgende:
[..]
Irritant hè, ik heb er op de vorige pagina ook al mijn beklag over gedaan. Je kunt ze bij 'manage tactics' deleten, maar als je weer een wijziging in je tactiek maakt zonder deze op te slaan dan komen die 'currents' steeds weer terug. Waarschijnlijk voer voor de volgende patch...
Welke rol/duty vinden jullie geschikt voor Cavani als spits in een 4-3-3?
Hele landen scouten met opdracht dat ze niet ouder dan 16/18 mogen zijn. Of zelf de grote clubs afstruinen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:49 schreef Alovenac het volgende:
Hoe scouten jullie regens in het spel? Of beter gezegd; hoe vinden jullie goede regens?
Gefeliciteerd man, hopelijk kun je ook daar snel aanhaken bij de top !quote:Op donderdag 23 december 2010 20:47 schreef Jorwol het volgende:
Sheffield Wednesday speelt in de Premier League
En em dan ¤65 per week gevenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:46 schreef Moron het volgende:
Dit is mijn duurste aankoop. Had toch geld als water, en vond hem het wel waard. Gekocht voor 12,5 en met na 30 wedstrijden nog eens 2,5 miljoen.
[ afbeelding ]
Omdat het woord challenge dan voor mij niet meer van toepassing is, duhquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:08 schreef VonHinten het volgende:
Wat weerhoudt mensen bij die challenge overigens om niet elke game opnieuw te spelen als ze verliezen?D'r zullen vast wel een paar van die linkmiegels bijzitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |