Mee eens, ik speel nu al 4 seizoenen met Scheveningen en alle spelers zijn Hollands. De enige uitzondering is een jongen die voor het Surinaamse elftal koos, zijn nationaliteit veranderde daardoor naar Surinaams. Ondertussen heb ik m ook al verkocht.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:54 schreef Kn0x het volgende:
Na een drukke periode op werk en hobbies vanavond weer ouderwets tijd voor FM. Verder gaan met mijn Roda game. Heb nu een leuke selectie op de been met veelal Nederlandse spelers. Ik houd niet zo van Brazilianen en Oost-blokkers. Geef mij maar liever bekende Nederlandse spelers.
Ik ben sowieso wel een namenhoer. Liever een slechtere speler die ik ken dan een onbekende speler die meer potentie heeft
Is leuk inderdaad, enig probleem is dat je in Nederland na een tijdje problemen krijgt, omdat de andere teams niet goed opleiden en het Nederlands elftal dan erg zwak wordt. Op die manier is het voor jou ook moeilijk om steeds weer goede Nederlandse spelers te halen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:37 schreef Denninho het volgende:
[..]
Mee eens, ik speel nu al 4 seizoenen met Scheveningen en alle spelers zijn Hollands. De enige uitzondering is een jongen die voor het Surinaamse elftal koos, zijn nationaliteit veranderde daardoor naar Surinaams. Ondertussen heb ik m ook al verkocht.
Ik hoop ooit met Scheveningen hofleverancier voor het Nederlands elftal te worden, zoals Barcelona in Spanje.
Bij mij heeft Ajax spelers zoals Higuain gehaald o.Oquote:Op donderdag 23 december 2010 02:37 schreef Doublepain het volgende:
Ik kap met mijn PSV game..
Ajax, Feyenoord en Twente halen alleen maar transfervrije Zuid-Koreanen/Arabische spelers..
Kom op man..
Dat heb ik met mijn Feijenoord game. Iedere Nederlandse club haalt vage tranfservrije spelers uit Afrikaanse, Zuid-Amerikaanse en Aziatische landen. Bizar...quote:Op donderdag 23 december 2010 02:37 schreef Doublepain het volgende:
Ik kap met mijn PSV game..
Ajax, Feyenoord en Twente halen alleen maar transfervrije Zuid-Koreanen/Arabische spelers..
Kom op man..
De bestanden moeten in deze map:quote:Op donderdag 23 december 2010 13:26 schreef Falstyr het volgende:
Hoe installeer je eigenlijk die hoofdklasse database. Wil maar niet lukken bij mij en vind de uitleg in de bijgeleverde txt file ook niet echt duidelijk. :S
Na de grote toernooien is het inderdaad huilen met de pet op, ook de stoelendans van trainers tussen de grote clubs ziet er hier treurig uitquote:Op donderdag 23 december 2010 14:59 schreef Scorpie het volgende:
Hebben jullie trouwens ook van die ontslaggolven? 1 keer in de zoveel tijd zijn er 25 landen op zoek naar een nieuwe manager
Irritant hè, ik heb er op de vorige pagina ook al mijn beklag over gedaan. Je kunt ze bij 'manage tactics' deleten, maar als je weer een wijziging in je tactiek maakt zonder deze op te slaan dan komen die 'currents' steeds weer terug. Waarschijnlijk voer voor de volgende patch...quote:Op donderdag 23 december 2010 16:55 schreef PirE het volgende:
Hoe kan ik die waslijst aan "Current" tactics wegkrijgen in mijn tactics-scherm?
Advanced Forward of een Poacher eventueel.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:50 schreef Kevillac het volgende:
[..]
Irritant hè, ik heb er op de vorige pagina ook al mijn beklag over gedaan. Je kunt ze bij 'manage tactics' deleten, maar als je weer een wijziging in je tactiek maakt zonder deze op te slaan dan komen die 'currents' steeds weer terug. Waarschijnlijk voer voor de volgende patch...
Welke rol/duty vinden jullie geschikt voor Cavani als spits in een 4-3-3?
Hele landen scouten met opdracht dat ze niet ouder dan 16/18 mogen zijn. Of zelf de grote clubs afstruinen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:49 schreef Alovenac het volgende:
Hoe scouten jullie regens in het spel? Of beter gezegd; hoe vinden jullie goede regens?
Gefeliciteerd man, hopelijk kun je ook daar snel aanhaken bij de top !quote:Op donderdag 23 december 2010 20:47 schreef Jorwol het volgende:
Sheffield Wednesday speelt in de Premier League
En em dan ¤65 per week gevenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:46 schreef Moron het volgende:
Dit is mijn duurste aankoop. Had toch geld als water, en vond hem het wel waard. Gekocht voor 12,5 en met na 30 wedstrijden nog eens 2,5 miljoen.
[ afbeelding ]
Omdat het woord challenge dan voor mij niet meer van toepassing is, duhquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:08 schreef VonHinten het volgende:
Wat weerhoudt mensen bij die challenge overigens om niet elke game opnieuw te spelen als ze verliezen?D'r zullen vast wel een paar van die linkmiegels bijzitten.
Helemaal niets.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:08 schreef VonHinten het volgende:
Wat weerhoudt mensen bij die challenge overigens om niet elke game opnieuw te spelen als ze verliezen?D'r zullen vast wel een paar van die linkmiegels bijzitten.
Nee dat snap ik wel, en het was ook geen kritiek op de hier geposte, goede resultaten. Ik vroeg me alleen af of deze vorm van cheaten te controleren is (is bv. het aantal saves ergens terug te vinden?).quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Helemaal niets.
Maar wat is er leuk aan een challenge als je gaat cheaten.
Ja maar is het vele saven een teken? Ik ken iemand die savet na elke wedstrijd omdat ie vaak PC problemen heeft. Dus lijkt me een beetje raar om daar op te gaan kijken of iemand "eerlijk speelt"quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:32 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel, en het was ook geen kritiek op de hier geposte, goede resultaten. Ik vroeg me alleen af of deze vorm van cheaten te controleren is (is bv. het aantal saves ergens terug te vinden?).
Klopt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar is het vele saven een teken? Ik ken iemand die savet na elke wedstrijd omdat ie vaak PC problemen heeft. Dus lijkt me een beetje raar om daar op te gaan kijken of iemand "eerlijk speelt"
Tja, het is sowieso erg moeilijk te controleren, ook is het aantal keer saven geen goede controle, als mensen écht willen kunnen ze immers alles editen met savegame editors. Natuurlijk, dat is wel ubertriest, maar je hebt ze er tussen zitten!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar is het vele saven een teken? Ik ken iemand die savet na elke wedstrijd omdat ie vaak PC problemen heeft. Dus lijkt me een beetje raar om daar op te gaan kijken of iemand "eerlijk speelt"
Ziet er goed uit! In de Championship krijg je niet echt veel meer geld, probeer daarom goede spelers bij Manchester United/Arsenal/Chelsea etc te huren! Zijn vaak volledig gratisquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Kampioen !
[ afbeelding ]
Eigenlijk altijd spannend gebleven, al heb ik het grootste gedeelte van het seizoen wel in de top-3 gestaan. Soms dacht ik dat we het uit handen zouden geven, maar uiteindelijk bleek het team toch sterk genoeg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De meeste aankopen hebben prima gepresteerd, hoop wel dat ik in de Championship wat meer te besteden heb, kan nu nml. geen contracten verlengen van belangrijke spelers.
De tactiek :
[ afbeelding ]
Heb tot nu toe 4 nieuwe spelers kunnen halen, 3 gratis en eentje op huurbasis.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:00 schreef Jorwol het volgende:
Ziet er goed uit! In de Championship krijg je niet echt veel meer geld, probeer daarom goede spelers bij Manchester United/Arsenal/Chelsea etc te huren! Zijn vaak volledig gratis![]()
Nog behoefte aan screens van aankopen/tactieken/whatever?
Aankopen voor het seizoen in de League One:quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb tot nu toe 4 nieuwe spelers kunnen halen, 3 gratis en eentje op huurbasis.
Nog altijd geen vetpot idd. die Championship, ben erg benieuwd hoe sterk mijn team straks blijkt te zijn.
Screenshots zijn altijd leuk ja, wel benieuwd ook naar je aankopen voor seizoen 1.
Ik heb zelfs ingesteld dat mijn game automatisch 1x in de zoveel tijd (om de paar dagen geloof ik) saved. Hoef ik het zelf niet meer te doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Depends wat je bedoelt. met 'saai'.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:42 schreef Daniane het volgende:
O dit spel heb ik echt lang gespeeld! Maar na FM 2008 vond ik het een beetje saai worden.. was niet echt variatie ofzoIs FM 2010 een aanrader?
Het was steeds hetzelfde. Ik ownde hard met Ajax CL 300x winnen alles maar gewoon al die nieuwsberichten en alles bleef hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Depends wat je bedoelt. met 'saai'.
Dat is het probleem bij FM, en ik hoop dat ze hier ook ooit iets aan gaan doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:08 schreef VonHinten het volgende:
Ik doe nooit mee aan challanges, maar in 2008 vond ik het nog leuk om dat te doen, zodat ik tenminste eens kampioen werd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:08 schreef VonHinten het volgende:
Dus hij is transfervrij maar Telstar krijgt ook 550k?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik kwam net deze speler tegen in mijn game:
[ afbeelding ]
Is deze game met regels van voor het Bosman-arrest?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik kwam net deze speler tegen in mijn game:
[ afbeelding ]
Jeugdspeler misschien?! Dan betaal je ook altijd een vergoedingquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:10 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dus hij is transfervrij maar Telstar krijgt ook 550k?
Nou hij is twintig en hij komt uit de jeugdopleiding van Ajax dus dat is het denk ik niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jeugdspeler misschien?! Dan betaal je ook altijd een vergoeding
Ik ken hetquote:Op zondag 26 december 2010 00:29 schreef VonHinten het volgende:
Uberspits terug van 4 weken blessureleed. Zelfde uberspits bij rentree weer 4 maanden uit de roulatie geschopt.
FM soms
Goede Nederlandse spelers kopen. De 4 die je van de 25 aanmeldt van onder de 21 gebruik ik toch nooit.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe kan je toch zorgen dat je vooruit komt en ook nog rond de 8 Nederlandse spelers(of spelers met een NL band) in de basis hebt staan?
Weinig. Alleen CL en de KNVB beker wedstrijden. En dat meestal tegen kleine tegenstanders waar je van moet winnen. Om bijv. de CL door te komen of je moet tegen het lokale clubje de treffers uit de buurt in de beker en waar je dan 30 shots op goal op hebt tijdens een wedstrijd, 5 keer woodwork raakt en je toch 2 - 0 achter staat. Dat je dan alles en alles op de aanval zet, nieuwe spitsen er inzet, en hij wil er maar niet in. Jep.. dan is het direct opnieuw laden want anders vliegt de pc het raam uitquote:Op zondag 26 december 2010 10:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Elfling en hoe vaak reload je de game?
quote:Op zondag 26 december 2010 11:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Weinig. Alleen CL en de KNVB beker wedstrijden. En dat meestal tegen kleine tegenstanders waar je van moet winnen. Om bijv. de CL door te komen of je moet tegen het lokale clubje de treffers uit de buurt in de beker en waar je dan 30 shots op goal op hebt tijdens een wedstrijd, 5 keer woodwork raakt en je toch 2 - 0 achter staat. Dat je dan alles en alles op de aanval zet, nieuwe spitsen er inzet, en hij wil er maar niet in. Jep.. dan is het direct opnieuw laden want anders vliegt de pc het raam uitDat is zo frustrerend en totaal niet te vergelijken met een wedstrijd waarin je gewoon de mindere partij bent.
quote:
Onzin verkopen kun je ook ergens andersquote:Op zondag 26 december 2010 11:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
! Ik dacht het niet. Heb mede door dit topic nog wat leuke spelers weten te vinden en ga je maar ergens anders ergeren aan mensen die soms reloaden
Het is maar een spel.
Mja, blijven brallen ook. Het herladen van een spel bij FM is niks anders dan herladen bij een ander (sport) spel omdat je iets wil bereiken. En als je na een 1e seizoen ontslagen wordt en het opnieuw probeert is dat niet veel anders dan 'herladen' van je spel. De grootste brallers die claimen dat ze het goed doen zijn juist vaak degene die herladen.quote:Op zondag 26 december 2010 11:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Onzin verkopen kun je ook ergens anders..
Grappig, een cheater die zich irriteert aan een cheater. Pot, ketelquote:Op zondag 26 december 2010 11:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, blijven brallen ook. Het herladen van een spel bij FM is niks anders dan herladen bij een ander (sport) spel omdat je iets wil bereiken. En als je na een 1e seizoen ontslagen wordt en het opnieuw probeert is dat niet veel anders dan 'herladen' van je spel. De grootste brallers die claimen dat ze het goed doen zijn juist vaak degene die herladen.
Ik erger me dan ook meer aan mensen die managers toevoegen in het spel om spelers aan te schaffen zodat ze weer centen hebben of in de editor gaan klooien om meer geld te krijgen of spelers te verbeteren.
quote:Op zondag 26 december 2010 12:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Grappig, een cheater die zich irriteert aan een cheater. Pot, ketel
Dat dus.quote:Op zondag 26 december 2010 12:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Grappig, een cheater die zich irriteert aan een cheater. Pot, ketel
http://www.2shared.com/file/fmPyPvfA/FM_Challenge_Fok.htmlquote:Op zondag 26 december 2010 12:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik kan er niets van, maar ik ga toch de challenge proberen. Kijken hoe ver ik kom. Ik denk niet ver.
5 seizoenen spelen, niet cheaten, that's it.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |