Niet alleen dom, maar ook nog es te lui om een nieuw topic te openen als dat toch duidelijk JOUW beurt is, blondiequote:Op donderdag 23 december 2010 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Kut, ik ben dus dom, ik zag gewoon een heerlijk vers wit bammetje met De Ruyter.
Ik vind het allebei wel lekker en ik heb best honger eigenlijk, misschien mag ik het laatste boterhammetje van Soury wel hebbenquote:
Teehee, dat vergat ik dus even. Ik zat te f5-en toen kwam ik er achter dat ik de lapo had.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet alleen dom, maar ook nog es te lui om een nieuw topic te openen als dat toch duidelijk JOUW beurt is, blondie
Ow ja, nu je het zegtquote:Op donderdag 23 december 2010 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Die zou gewoon te makkelijk zijn.
Speciaal voor uquote:Op woensdag 22 december 2010 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah..... wat lieffffffff![]()
ik wil hem wel heeeeeel graag hebben![]()
ik verzin wel iets leuks voor jou dan
ik doe het gewoon![]()
dank je wel !
Geen probleem hoor, heb ik ook wel eens.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Teehee, dat vergat ik dus even. Ik zat te f5-en toen kwam ik er achter dat ik de lapo had.
Sowwy Liesert!
Wie bedenkt nou zoiets, om zo'n foto te maken,quote:
Dat moet jij nu toch onderhand wel weten na tig maanden mod op SEX.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie bedenkt nou zoiets, om zo'n foto te maken,
Schatje, als ik mijn eikel nou in een eierdoos stop, maak jij dan een foto? Is leuk.
Breek me de bek niet open.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat moet jij nu toch onderhand wel weten na tig maanden mod op SEX.![]()
Maar ik zocht op eieren voor je geld.
Het was helemaal top, 12 uur naar bedje, om 9 uur op. En toch begint het alweer te verschuiven.... zucht.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, heb ik ook wel eens.
Hoe is het met je ritme, alweer een beetje normaal?
Ik heb vakantie en houd mijn hart vast.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was helemaal top, 12 uur naar bedje, om 9 uur op. En toch begint het alweer te verschuiven.... zucht.
Ooooooh jij gaat schuivenquote:Op donderdag 23 december 2010 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en houd mijn hart vast.
En als ik weer begin werk ik de middagen vanaf half 3 en woensdags half 12.
Dat gaat nooit goed natuurlijk.
Ja uitgepakt, ik zal even verslag doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ooooooh jij gaat schuivenHeb je alle cadeautjes al uitgepakt?
Mijn eerste naamtopic
Awwww dat is wel heel schattig! En nu op naar de volgende groep, ook wel weer leuk, allemaal nieuwe koppies.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja uitgepakt, ik zal even verslag doen.
Een laars met kleine merci, een kerstverpakking kleine merci, een doos merci.
een notitieboekje van lief en een ander notitieblokje.
Een kerstdingetje.
Een chocoladefontein.
Een doos kersenbonbons.
Een groot Dove paket, een hartvormig doosje met mini dove's en een klein dove paket.
Een boekenbon van 20 euro
En dus die map met lieve kaarten.
Ha! Serieus je eerste?
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja sorry, toch niet zo scherp, maar leuk gevonden.
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach joh, het is maar fok, zo is hij RL helemaal niet. Dat onderscheid zou je toch moeten kunnen maken.
Toch?
Hier is wel wat gevallen, maar hooguit een centimeter, dat had beter gekund en gemoeten. Gelukkig geven ze vanmiddag weer sneeuw af, voor het hele landquote:Op donderdag 23 december 2010 08:39 schreef Jian het volgende:
Goedmorgen,
Weer niet gesneeuwd hier vannacht, als het zo door gaat, in combinatie met die voorspelde dooi op de dag, dan moet m'n stoep toch met de kerst sneeuwvrij zijn
Nou ik zie voor het Westen niet meer als een waarschijnlijk, miniem buitje. Nee, we gaan het halen hoor, een schone kerstquote:Op donderdag 23 december 2010 08:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier is wel wat gevallen, maar hooguit een centimeter, dat had beter gekund en gemoeten. Gelukkig geven ze vanmiddag weer sneeuw af, voor het hele land
Van mij mag het, als er hier maar bijkomtquote:Op donderdag 23 december 2010 08:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ik zie voor het Westen niet meer als een waarschijnlijk, miniem buitje. Nee, we gaan het halen hoor, een schone kerst
Helemaal op? Alles weg? Yolanthe langsgeweest?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:49 schreef Marrije het volgende:
Wat wel een meevaller is, de Jumbo is gewoon op tijdens de kerstdagen
haha ik zag het net, tikte al net 'en' erachter maar jij was me weer eens voor natuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 08:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helemaal op? Alles weg? Yolanthe langsgeweest?
Wat bedoel je daarmee? Vind je me voordringen???quote:Op donderdag 23 december 2010 08:51 schreef Marrije het volgende:
haha ik zag het net, tikte al net 'en' erachter maar jij was me weer eens voor natuurlijk
You're so welcome to it, ik hoop dat je er straks lekker tot je knieën in wegzakt. Als we dan hier maar weer gewoon kunnen lopen en vooral rijdenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van mij mag het, als er hier maar bijkomt
Neeeee, ik ben een sloompiequote:Op donderdag 23 december 2010 08:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Vind je me voordringen???
![]()
Soms is het net Babylonië hier. Zonder Jos Brink.
Moet je in 020 gaan wonen, daar is de VVD goed bezig. Gisteren werkelozen aan het werk zetten, vandaag is het de beurt voor alle inwonersquote:Op donderdag 23 december 2010 08:54 schreef Jian het volgende:
[..]
You're so welcome to it, ik hoop dat je er straks lekker tot je knieën in wegzakt. Als we dan hier maar weer gewoon kunnen lopen en vooral rijden
quote:'Boete voor sneeuw op stoep'
AMSTERDAM - Mensen die weigeren de stoep voor hun huis sneeuwvrij te maken, moeten daarvoor een boete krijgen...
Dat plan wil de VVD doorvoeren in Amsterdam. Wat de partij betreft worden Amsterdammers verplicht hun stoep sneeuwvrij te houden. Enkele jaren geleden is deze plicht geschrapt uit de Algemene Plaatselijke Verordening (APV).
VVD-duoraadslid Maurice Piek: „Iedereen hoort dit uit zichzelf te doen, maar omdat de afgelopen dagen wel is gebleken dat dit vaak niet gebeurt, moeten we kijken of we het toch
Mafketels, die stoep is van de gemeente, zorgen die ook maar dat ie vrij blijft als ze dat zo nodig willen.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet je in 020 gaan wonen, daar is de VVD goed bezig. Gisteren werkelozen aan het werk zetten, vandaag is het de beurt voor alle inwoners
[..]
Jep, ook voor het wegbrengen van containersquote:Op donderdag 23 december 2010 09:03 schreef Marrije het volgende:
En als je in een flat woont dan een lijstje maken met wisseldiensten?
Gefeliciteerd met je pa en ma Piet, hoe laat begint het festijn?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
De VVD heeft 't iets te hoog in de bol in Amsterdam.
Morgen komen ze van de VVD om A'dam, net als de Arena, compleet te overdekken met een glazen koepel. Groen Links ziet vast mogelijkheden voor een Minirette of twee er vlak naast, klaar is Keesquote:Op donderdag 23 december 2010 09:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Mafketels, die stoep is van de gemeente, zorgen die ook maar dat ie vrij blijft als ze dat zo nodig willen.Ik doe er niet aan mee,
Thanx, vanavondquote:Op donderdag 23 december 2010 09:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gefeliciteerd je pa en ma Piet, hoe laat begint het festijn?
Ja, dat weet je toch wel?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:10 schreef Copycat het volgende:
Een minirette? Is dat een soort wasserette?
Nee, ik gokte. Kon ook op minaret gokken.quote:
Da's fout, het zijn wasmachinesquote:Op donderdag 23 december 2010 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik gokte. Kon ook op minaret gokken.
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:49 schreef Marrije het volgende:
Lees ik net dat het huisvuil niet wordt opgehaaldAlleen langs de hoofdroutes, daar heb ik dus niks aan, ik kan het ook niet even een straat verderop zetten want ik wil de kindjes niet alleen thuis laten.
Zet je PM uitquote:Op donderdag 23 december 2010 09:30 schreef Copycat het volgende:
Die zwevende PM-notificatie is echt te irritant.
Voor het islam-light gebeurenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:10 schreef Copycat het volgende:
Een minirette? Is dat een soort wasserette?
half 12 ned1quote:Op donderdag 23 december 2010 09:32 schreef Toverheks het volgende:
Teun, je had me heel veel sneeuw beloofd, nou ze hebben het schijnbaar afgepakt vannacht.
En het waait en het is kouder dan gisteren, en de marathon wordt ook al niet uitgezonden op tv, zou nu toch bezig zijn??? wat een gekut allemaal.
In Tilburg moeten ze wat méér gaan nadenken.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
De VVD heeft 't iets te hoog in de bol in Amsterdam.
Foutje, bedankt.quote:Geweldsslachtoffer 'verstoorde openbare orde'
ROTTERDAM/TILBURG - Een man die volledig in elkaar werd geslagen, heeft van de gemeente Tilburg een brief gekregen waarin hij wordt gewaarschuwd niet nóg eens de openbare orde te verstoren.[..]
quote:
NK Marathon wordt wel uitgezonden, dat zeiden ze gisteren op TV, vanaf half-twee of zo. Hier is wel wat sneeuw gevallen, maar te weinig. Vanmiddag herkansingquote:Op donderdag 23 december 2010 09:32 schreef Toverheks het volgende:
Teun, je had me heel veel sneeuw beloofd, nou ze hebben het schijnbaar afgepakt vannacht.
En het waait en het is kouder dan gisteren, en de marathon wordt ook al niet uitgezonden op tv, zou nu toch bezig zijn??? wat een gekut allemaal.
half 12 zegt Pietje ned 1quote:Op donderdag 23 december 2010 09:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
NK Marathon wordt wel uitgezonden, dat zeiden ze gisteren op TV, vanaf half-twee of zo. Hier is wel wat sneeuw gevallen, maar te weinig. Vanmiddag herkansing
Kan ook, ze noemden twee tijden, eentje voor op internet en eentje voor op TV. Op internet begint het eerder.quote:
neeheequote:Op donderdag 23 december 2010 09:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kan ook, ze noemen twee tijden, eentje voor op internet en eentje voor op TV. Op internet begint het eerder.
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:26 schreef Gert het volgende:
Mornink
[..]Ze kwamen net al langs, en ik woon in een rustig woonwijkje.
quote:Huisvuil wordt alleen op hoofdroutes opgehaald
Gepubliceerd: 19 december 2010 Laatste wijziging: 22 december 2010
Deze week (tot en met vrijdag 24 december 2010) wordt het huisvuil in Den Haag alleen opgehaald op hoofdroutes. Door de hevige sneeuwval van afgelopen weekend zijn de kleinere straten in Den Haag slecht bereikbaar voor vuilniswagens.
Hulp van Hagenaars gevraagd
De gemeente Den Haag vraagt bewoners om deze week zo weinig mogelijk huisvuil aan te bieden. Het huisvuil dat toch wordt aangeboden moet aan hoofdroutes worden geplaatst. De hoofdroutes zijn door shovels en strooizout wel begaanbaar voor vuilniswagens. Het is mogelijk dat huisvuil dat niet aan hoofdroutes wordt aangeboden, niet direct wordt opgehaald.
Op het kruisje x klikken dan ben je er vanafquote:Op donderdag 23 december 2010 09:30 schreef Copycat het volgende:
Die zwevende PM-notificatie is echt te irritant.
Mijn band is lek ...quote:
Jawel, wel twee tijden, vanaf 10:30 op nos.nl, vanaf 11:30 op Ned 1quote:
Jahaaquote:Op donderdag 23 december 2010 09:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kijk dan.
http://www.tvgids.nl/programma/10307142/NOS_Studio_Sport/
Net had je 't nog over half 2.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jawel, wel twee tijden, vanaf 10:30 op nos.nl, vanaf 11:30 op Ned 1
Kijk het filmpje, aan het einde http://nos.nl/video/206627-donderdag-nk-natuurijs-bij-de-nos.html
Voor de motorisch uitgedaagden springt het dan naar de andere kant.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:38 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Op het kruisje x klikken dan ben je er vanaf
Ik wist 'tquote:Op donderdag 23 december 2010 09:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Voor de motorisch uitgedaagden springt het dan naar de andere kant.
En dat is wel irritant.
Ik zei "Kan ook" in antwoord op Heksje n.a.v. jouw half twaalf en vervolgde met "Ze noemen twee tijden"quote:Op donderdag 23 december 2010 09:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Net had je 't nog over half 2.
zet hem buiten voor een raam Hondjes, de mijne staat op balkon, er heeft nog nooit zolang een kerstboom hier gestaan, heb als record een kerstboom 3 dagen in huis gehad, deze staat al meer dan anderhalve week op balkon, staat dus niet in de weg en staat nog leuk met me lichtjes sàvonds.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:49 schreef hondjes het volgende:
Nu staat wel de kerstboom al 12 uur in de kamer, maar ik weet dus niet
of ik het kreng ga optuigen of weer terugzet in het gebouwtje waar ik hem uigehaald heb.![]()
dan ben je nog net op tijd. Je hebt het zeker afgeprijsd kunnen kopen op niet? Volgens mij zag ik al wat kortingen op kerstspul voorbij komen.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:53 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb al mn nieuw aangeschafte kerstmeuk nog in de tassen zitten.
Ga zo maar eens aan de slag
Heb er eindelijk zin in.
dat heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 23 december 2010 09:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Voor de motorisch uitgedaagden springt het dan naar de andere kant.
En dat is wel irritant.
Ja overal ging wel wat vanaf, dat scheelt toch alweer!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan ben je nog net op tijd. Je hebt het zeker afgeprijsd kunnen kopen op niet? Volgens mij zag ik al wat kortingen op kerstspul voorbij komen.
Ik ga morgen voor de lol de AH in...gewoon om te kijken hoe druk het isquote:Op donderdag 23 december 2010 10:04 schreef CarOnline het volgende:
Oh shit. Ik ben de kaarsen vergeten.
En de servetten
Oh well, kan morgen ook nog. Vandaag ga ik de deur niet uit!
Haha das eigenlijk best treurigquote:Op donderdag 23 december 2010 10:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga morgen voor de lol de AH in...gewoon om te kijken hoe druk het is
Hoi!quote:
Ik zal vanmiddag verslag doen. Dat kan ik zelfs live doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
over wansmaak gesproken, ik vind die bank van wesley wel mooi, wat jij?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja overal ging wel wat vanaf, dat scheelt toch alweer!
En bij Praxis ging de helft er vanaf, dus nu heb ik eindelijk de vreselijke huisjes enzo gekocht
Oh ik heb met kerst echt een wansmaak en die laat ik dan ook gewoon vrij
Whehehehequote:Op donderdag 23 december 2010 10:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoi!![]()
En CarO gaat plots pm-en. Doet ze anders nooit, alleen om een notificatie door mijn scherm te laten springen. Ik vind het niet kunnen.
ik ben blij dat de jumbo gewoon open is zaterdag en zondag, zal wel lekker rustig zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja das me weer teveel wansmaak.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
over wansmaak gesproken, ik vind die bank van wesley wel mooi, wat jij?
http://www.funda.nl/koop/(...)aan-23/fotos/#foto-2
Volkomen terecht.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:07 schreef Noek het volgende:
Hoi!![]()
En CarO gaat plots pm-en. Doet ze anders nooit, alleen om een notificatie door mijn scherm te laten springen. Ik vind het niet kunnen.
Waarom? ik moet ook nog eten hebben en drinken....maar niet het kersteten....dus ik ga me prima vermaken daarsoquote:Op donderdag 23 december 2010 10:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha das eigenlijk best treurig
ja raar he, waarom dan niet alleen de 2e kerstdag, je zal maar moeten werken verplichtquote:Op donderdag 23 december 2010 10:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben blij dat de jumbo gewoon open is zaterdag en zondag, zal wel lekker rustig zijn.
Omdat je niet zei dat je boodschappen moest hebben, maar alleen ging kijken hoe druk het was.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom? ik moet ook nog eten hebben en drinken....maar niet het kersteten....dus ik ga me prima vermaken daarso
ik denk dat dat in deze wijk niet zoveel problemen geeft, er zullen maar weinig zijn die echt kerst vierenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja raar he, waarom dan niet alleen de 2e kerstdag, je zal maar moeten werken verplicht
Gisteren hadden ze al ruzie om de oesterzwammen en terwijl die mensen stonden te ruzieen had ik ons mam aan de foon en heb de laatste 2 bakjes uit het schap gepakt....quote:Op donderdag 23 december 2010 10:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag verslag doen. Dat kan ik zelfs live doen.
ah ok....nah geen kerstboodschappen bedoelde ik dusquote:Op donderdag 23 december 2010 10:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Omdat je niet zei dat je boodschappen moest hebben, maar alleen ging kijken hoe druk het was.
Er ligt ook nog een Jambon voor 80 euroquote:Op donderdag 23 december 2010 10:08 schreef Noek het volgende:
Die Excellent maaltijden zien er altijd fakking lekker uit. Of ben ik nu wel heel pauper op de culinaire dansvloer aan het stampen?
Geen gebrek aan TV's daar, in bijna iedere ruimte staat of hangt er eentjequote:Op donderdag 23 december 2010 10:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je maakte geen grapje?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:10 schreef Marrije het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:18 schreef Toverheks het volgende:
vind het een saai huis zo ingericht hoor Caro, en de bank??? vind je dat echt mooi, zal wel mooi bij je zilveren stoel staan, dat dan weer wel.
vind Marrije de bank mooiquote:Op donderdag 23 december 2010 10:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk! Marrije, die vind het mooi! *wijst*
Echt een doodsaai huis, geen zak aan.
Zou ik je laatste Jambon mogen hebben?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Er ligt ook nog een Jambon voor 80 euro
Wel excellent. Na de kerst ligt ie er voor de helft.
Weet niet hoeveel honger je hebt?
Haha het was inderdaad geen grapje, het liefst in een andere kleur inderdaad, maar ik vind het model en de stof wel mooiquote:Op donderdag 23 december 2010 10:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind Marrije de bank mooiMarrije kom is ff snel uitleggen waarom jij de bank zo mooi vind, denk je nu echt dat jou 3 jongens er niet heul netjes mee om zouden springen hahahaa oh zie het al voor me, marrije met dat bankstel, en maar roepen, zet die fles op tafel, niet met je chocoladevingers op de bank, haal dat vingerverf is weg daar, niet met je boterham met pindakaas op de bank en ga zo maar door
oh moet wel lachen hoor om je wandtekeningen hahahaa, en er zl er heus wel 1 tussen zitten die behangscheuren als hobby maakt, mijn zoon had er een handje van haha de meiden hebben het nooit gedaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha het was inderdaad geen grapje, het liefst in een andere kleur inderdaad, maar ik vind het model en de stof wel mooiMijn jongens hebben binnen een week, wat zeg ik, binnen een dag de knopen er al vanaf gesloopt en yogo yogo geknoeid. Vingerverf begin ik nog ff niet aan, ik moet al zorgen dat ze niet bij de pennen en potloden kunnen komen want ik heb al minstens 3 mooie wandtekeningen waarvan 2 in de woonkamer
Je màg??? Dat zijn toch moetjes?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:42 schreef Ian_Nick het volgende:
w000t, ik mag voor het eerst naar een Kerstmis dienst gebeuren.
Ik ben héél benieuwd hoe de leden van mijn Black Metal bandje van vroeger dáárover zouden denken
is toch veel leuker Hondjes in plaats van thuis te zitten, geniet er nou maar van en werk met je ellebogen die rare spanjaarde aan de kantquote:Op donderdag 23 december 2010 10:42 schreef hondjes het volgende:
Maar dan kan ik volgend jaar wel zeggen..
Weet je nog hoe het vorig jaar was.
Ik neem aan dat als ik wild zou protesteren ik niet zou hoeven van mijn lieve schoonouders.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je màg??? Dat zijn toch moetjes?
neem je laptop mee, doe je een live verslag, het duurt lang hoor Ian, je zit wel een paar uurtjes in zo een kerk, en warme trui aan, dat ook want is stervenskoud in zo een ruimte, nou veel plezier al ben ik zelf nooit naar zo een nachtkerstmis geweest en lijkt het me ook geen bal aan.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:42 schreef Ian_Nick het volgende:
w000t, ik mag voor het eerst naar een Kerstmis dienst gebeuren.
Ik ben héél benieuwd hoe de leden van mijn Black Metal bandje van vroeger dáárover zouden denken
Zo'n tantrum gooien. Jankend op de grond, schoppend met je benen. Nee, dan hoef je niet mee.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik neem aan dat als ik wild zou protesteren ik niet zou hoeven van mijn lieve schoonouders.
Heel theatraal op de drempel van de kerk blijven haken en "zweren" dat je niet naar binnen KAN!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo'n tantrum gooien. Jankend op de grond, schoppend met je benen. Nee, dan hoef je niet mee.
Terwijl er groene kots van je lippen druipt en je hoofd letterlijk tolt.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Heel theatraal op de drempel van de kerk blijven haken en "zweren" dat je niet naar binnen KAN!
Gewoon een fles drank in je binnenzak, je I-Phonequote:Op donderdag 23 december 2010 10:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heel theatraal op de drempel van de kerk blijven haken en "zweren" dat je niet naar binnen KAN!
Nou gewoon, de kerk waar schoonouders heengaan en de kerken van "andere" soorten gelovigen, zeg maar.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:49 schreef Copycat het volgende:
Wat is de goede en wat de verkeerde kerk in Klundert?
Geweldigquote:Op donderdag 23 december 2010 09:34 schreef amouretvin het volgende:
[..]
jij moet echt je bek dicht houden want ik weet hoe lelijk jij bent.
Geloofsoorlog in Klundert-city.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou gewoon, de kerk waar schoonouders heengaan en de kerken van "andere" soorten gelovigen, zeg maar.
Ik kan ze nooit precies uit elkaar houden.
Je mag mn laatste zwavelstokjes nog hebben alst moest.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Zou ik je laatste Jambon mogen hebben?
geen behang hierquote:Op donderdag 23 december 2010 10:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh moet wel lachen hoor om je wandtekeningen hahahaa, en er zl er heus wel 1 tussen zitten die behangscheuren als hobby maakt, mijn zoon had er een handje van haha de meiden hebben het nooit gedaan.
ik vind die quote in het fotoboek wat ranzigquote:Op donderdag 23 december 2010 10:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind dit echt één van de meest briljante replies die ik ooit op Fok! heb gelezen:
[..]
Geweldig
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://nos.nl/sport/schaatsen/live/wmv/1/
Ze hebben al een groot deel in Nederland opgekocht.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:09 schreef Jian het volgende:
China bereid EU financieel bij te staan
BRUSSEL (AFN) - China is bereid de Europese Unie, getroffen door de schuldencrisis van een aantal lidstaten, bij te staan met haar monetaire reserves. Dat heeft een woordvoerder van het Chinese ministerie van Buitenlandse Zaken donderdag gezegd.
De monetaire reserves van China bedroegen eind september zo'n 2,021 miljard euro.
http://www.telegraaf.nl/d(...)e_staan__.html?p=3,1
Ha ha ha overname door moslimsHoe is jullie Chinees?
Zo ver ben ik niet gegaanquote:Op donderdag 23 december 2010 10:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind die quote in het fotoboek wat ranzig
Ah, misschien wel mensen niet. Voor de volledigheid:quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:30 schreef bewegendebever het volgende:
Ik had een keer dat ik bij een meisje thuis was die geen prullenbak op dr kamer had.
Dus ik dat volgespoten condoom in mijn broekzak doen met de gedachte die ergens beneden wel in een prullenbak te gooien. Ben ik dat vergeten
nee, mijn moeder vond hem niet, maar:
Ik ging bij de burger king op leiden centraal een long chicken halen. Ik wilde mijn portemonnee uit mijn zak halen, maar ik haalde hem er inclusief zak zaad uit t meisje achter de toonbank zag dat niet, maar iemand achter me wel faalactie was dat
nou heb ff naar je foto`s gegluurd, leuk hoor staat een hele mooie tussen.quote:
Huh!?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou heb ff naar je foto`s gegluurd, leuk hoor staat een hele mooie tussen.
in dat boek van je Ian, staat een leuke foto van je in dat witte jasjequote:
Nu is ie inderdaad duidelijker.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:47 schreef Disana het volgende:
Nou ja zeg. De huishoudelijke hulp heeft bij de gemeente een 'wond' op mijn kat gerapporteerd. De gemeente belde me zojuist. Gelukkig kon ik uitleggen dat het alleen maar een kaal plekje is van het liggen bakken op de verwarming, en vertellen dat ze maandag nog bij de dierenarts is geweest. Laf dat ze dat niet direct aan mij gevraagd heeft. Voor je het weet halen ze je beesten weg ofzo.
Nou ja zeg. De huishoudelijke hulp heeft bij de gemeente een 'wond' op mijn kat gerapporteerd. De gemeente belde me zojuist. Gelukkig kon ik uitleggen dat het alleen maar een kaal plekje is van het liggen bakken op de verwarming, en vertellen dat ze maandag nog bij de dierenarts is geweest. Laf dat ze dat niet direct aan mij gevraagd heeft. Voor je het weet halen ze je beesten weg ofzo.
Ik heb net op je gestemdquote:
We hebben bij de koffie nota bene nog over katten zitten praten, toen heeft ze niets gezegd. Ze leek nog wel zo aardig.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat meen je niet! Inderdaad laf dat ze dat niet gewoon aan jou heeft gevraagd. Nou, die tante hoef je dus niet meer in je huis.
Hoe weet je eigenlijk dat 't de huishoudelijke hulp was, zo'n instantie mag dat toch nooit prijsgevenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:52 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben bij de koffie nota bene nog over katten zitten praten, toen heeft ze niets gezegd. Ze leek nog wel zo aardig.
Ja het is gewoon doodeng, je moet jezelf tegen een instantie verdedigen die alleen maar een verhaaltje heeft gehoord. Van dit soort controle moet ik niets hebben, ik ben geen sociaal geval, ik heb alleen maar een tijd in het ziekenhuis gelegen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], wat een kutactie
. Als je dan al een vermoeden hebt, breng je dat toch heel voorzichtig ter sprake ipv gelijk instanties te gaan bellen.
Pfff wat een gluipaktie zeg!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:47 schreef Disana het volgende:
Met wat? Ik doe niet mee met de avawedstrijd hoor!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb net op je gestemd.
Ja, zeer smerige actiequote:Op donderdag 23 december 2010 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], wat een kutactie
. Als je dan al een vermoeden hebt, breng je dat toch heel voorzichtig ter sprake ipv gelijk instanties te gaan bellen.
De verkiezingenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met wat? Ik doe niet mee met de avawedstrijd hoor!
Hij noemde de instantie die de hulp hierheen stuurde. Ik ben ineens de naam kwijt en dat is balen, want ik wil er wel iets van zeggen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe weet je eigenlijk dat 't de huishoudelijke hulp was, zo'n instantie mag dat toch nooit prijsgeven.
viel mij ook op, maar ik zou mooi om een andere hulp vragen, die tante zou er bij mij niet meer in komenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe weet je eigenlijk dat 't de huishoudelijke hulp was, zo'n instantie mag dat toch nooit prijsgeven.
Nog een keer om haar eens goed de waarheid te vertellen en dan zou ze mogen opzouten.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
viel mij ook op, maar ik zou mooi om een andere hulp vragen, die tante zou er bij mij niet meer in komen
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja het is gewoon doodeng, je moet jezelf tegen een instantie verdedigen die alleen maar een verhaaltje heeft gehoord. Van dit soort controle moet ik niets hebben, ik ben geen sociaal geval, ik heb alleen maar een tijd in het ziekenhuis gelegen.
Ja, van overheidsinstanties die zich op dergelijke manieren met je bemoeien omdat je hulp nodig hebt, word ik acuut paranoïde.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
sorry maar ik schoot in de lach. Denk je echt dat ze jou zo zien? En dan te bedenken dat als er iemand begaan is met het wel en wee van katten, jij dat bent
Heb je geen formulieren waar die naam opstaat?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:54 schreef Disana het volgende:
Hij noemde de instantie die de hulp hierheen stuurde. Ik ben ineens de naam kwijt en dat is balen, want ik wil er wel iets van zeggen.
Ik zit al te zoeken, weet alleen dat ze in Leeuwarden zitten. Ah, Zorgcompas, het schiet me weer te binnen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je geen formulieren waar die naam opstaat?
Yep, heerlijk!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga je niet menen, oh wat een trut en je was zo tevreden over haar schoonmaken, wat achterbaks zo iets te doen, nou Disana hoop dat je haar wel even de waarheid vertelt.
Hoi Hoi liesje uitgeslapen op je 1e vrije dag
En ze heeft niet eerst even aan jullie gevraagd wat dat beessie heeft? Wat een klere streek zeg!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:47 schreef Disana het volgende:
gezelligquote:Op donderdag 23 december 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
Mijn beste vriend komt waarschijnlijk tussen kerst en oud en nieuw logeren.
Ah tof!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
Mijn beste vriend komt waarschijnlijk tussen kerst en oud en nieuw logeren.
Nu de vader van Maxima nog.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:09 schreef hondjes het volgende:
http://www.hbvl.be/nieuws(...)ijgt-levenslang.aspx
Overwinning voor de moeders Argentinie.
Videla krijgt levenslang.
Ja dat, maar eerst een lijst laten afwerken met echt de rotste klusjes die jequote:Op donderdag 23 december 2010 11:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog een keer om haar eens goed de waarheid te vertellen en dan zou ze mogen opzouten.
Oh dus een fles met olijfolie laten klappen op een tegelvloer mag niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat, maar eerst een lijst laten afwerken met echt de rotste klusjes die je
maar kan bedenken![]()
Wat een gluiperd dat mokkel ...
echt hoor sommige mensen''ril'' ..
Maar ik gaat mijn stemming niet laten vepesten, ik krijg zomaar de Angelique
dvd's van Bob als kertkadootje.
Ik vind dat zooooo lieffffffserieus...
wilde ik nog effe zeggen![]()
Ik denk dat de ontwerper een betere monitor moet kopen.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef Dementor het volgende:
Gordon mag wel eens een goede website laten maken, dit ziet er toch niet uit?
http://www.gordon.nl/
Zwart op zwart.
wat is dat voor website dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef Dementor het volgende:
Gordon mag wel eens een goede website laten maken, dit ziet er toch niet uit?
http://www.gordon.nl/
Zwart op zwart.
Catburgers.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Katten martelaar!
Je maakt er zeker saucijzen van he?
whut?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh dus een fles met olijfolie laten klappen op een tegelvloer mag niet?
Dat geeft zo'n bende en dat mag die hulp dan fijn opruimen.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
whut?
ik snap hem niet
ow... ja, zoiets dus,quote:Op donderdag 23 december 2010 12:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat geeft zo'n bende en dat mag die hulp dan fijn opruimen.
Dat is niet fijn, ik zou me minder veilig voelen.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:45 schreef Coos het volgende:
Lekker straatje woon ik.![]()
eerst zondag http://www.hetkrantje-online.nl/nieuws.php?id=27816
en vanochtend http://www.hetkrantje-online.nl/nieuws.php?id=27883
Ik kan beter naar de Bijlmer verhuizen. Stuk veiliger.
quote:
Ja, ben jij vandaag de sjaak?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:48 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Tot zover de poging om naar a'dam te komen vandaag.
Maar glad was het niét!
Och, Coos gebeurd overal !quote:Op donderdag 23 december 2010 12:45 schreef Coos het volgende:
Lekker straatje woon ik.![]()
eerst zondag http://www.hetkrantje-online.nl/nieuws.php?id=27816
en vanochtend http://www.hetkrantje-online.nl/nieuws.php?id=27883
Ik kan beter naar de Bijlmer verhuizen. Stuk veiliger.
Ze heeft nergens over geklaagd gisteren, dus dan snap ik niet waarom ze van deze klus af zou willen.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:48 schreef Juud79 het volgende:
@Disana Je moet de kat ook niet met zijn kontje tegen de hete kachel aanhouden.![]()
Schandalig zeg, ze had toch ook tegen jou kunnen zeggen dat het wellicht een idee was om ernaar te laten kijken ofzo, ik bedoel je hebt het zelf over de katten gehad.
Ik denk dat ze het wellicht niet leuk vond bij je en nu hoeft ze niet meer te komen.
Ik neem tenminste aan dat je om een andere hulp vraagt, zo iemand zou ik niet meer in huis voelen, dan heb je alleen maar het idee dat ze alles in de gaten loopt te houden, wtf zeg....
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:48 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Maar glad was het niét!
Is dat jouw auto??quote:Op donderdag 23 december 2010 12:48 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Maar glad was het niét!
De motor sloeg af en ik zag niks meer ineens.quote:
Ja die achterste dan hè.quote:
Koppakking gaat een duur geintje worden.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:00 schreef Gert het volgende:
[..]
De motor sloeg af en ik zag niks meer ineens.
Keam door de rook uit de motor.![]()
Hij staat bij de garage maar waarschijnlijk is het einde verhaal (koppakking).
Kon 'm veilig op de vluchtstrook krijgen, die gelukkig niet glad was. Dus verder weinig aan de hand behalve dat het wel kut is natuurlijk.
Nee, het te kort aan benzine was de oorzaak?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:48 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Maar glad was het niét!
Dramaqueen !quote:Op donderdag 23 december 2010 13:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Kon 'm veilig op de vluchtstrook krijgen, die gelukkig niet glad was. Dus verder weinig aan de hand behalve dat het wel kut is natuurlijk.
dat wordt dus een nieuwe auto uitzoeken?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, klaar dus, want daarvoor is de wagen te oud.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Koppakking gaat een duur geintje worden.
Ik had het een paar maanden terug en heb het door Beun laten doen voor 400 euro.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat wordt dus een nieuwe auto uitzoeken?
Dat is dan mooi ruk man.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, klaar dus, want daarvoor is de wagen te oud.
En inderdaad marrije. Een nieuwe "uitzoeken". Alleen ik maak bij lange na niet genoeg kilometers voor een leasewagen, dus het wordt wel uit eigen zak.
Welk bouwjaar dan??quote:Op donderdag 23 december 2010 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, klaar dus, want daarvoor is de wagen te oud.
En inderdaad marrije. Een nieuwe "uitzoeken". Alleen ik maak bij lange na niet genoeg kilometers voor een leasewagen, dus het wordt wel uit eigen zak.
Ik had het spannender moeten maken hè.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dramaqueen !
Zit ik daarvoor te wachten![]()
9 jaar oud en 253K op den tellert.quote:
Ja minus de kosten van een nieuwe koppakking. Dus..........quote:Op donderdag 23 december 2010 13:06 schreef Copycat het volgende:
Je krijgt er neem ik aan nog wel een inruolbedrag voor?
Was het al een privé bak of nog lease?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
9 jaar oud en 253K op den tellert.
quote:
Friet.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga geen kerstdiner maken heur![]()
Gewoon net als anders waar ik trek in heb, zou best een patatje satesaus kenne
worden![]()
Wel eigengemaakte patat, dat wel natuurlijk
Dus? Ik ben niet zo ingevoerd in de materie dat ik de gevolgtrekking direct begrijpquote:Op donderdag 23 december 2010 13:07 schreef Coos het volgende:
Ja minus de kosten van een nieuwe koppakking. Dus..........
Als je toch niet veel rijdt dan zou ik hem gewoon laten maken bij een beun, ben je toch goedkoper uit als met een andere. En dan van het voorjaar in prima staat te koop aanbieden voor de werkelijke dagwaarde.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
9 jaar oud en 253K op den tellert.
Wel even een beetje snel, voordat ze op de Horst gaan wonen.quote:
Zie onder je postquote:Op donderdag 23 december 2010 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus? Ik ben niet zo ingevoerd in de materie dat ik de gevolgtrekking direct begrijp.
Die auto is gewoon op. Daar krijg ik niks meer voor. Ja als ik bij dezelfde garage een andere koop misschien nog tweehonderd. Maar hij rijdt ook gewoon niet meer hè.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja minus de kosten van een nieuwe koppakking. Dus..........
misschien toch aan Coos het telnr van Beun vragen?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Die auto is gewoon op. Daar krijg ik niks meer voor. Ja als ik bij dezelfde garage een andere koop misschien nog tweehonderd. Maar hij rijdt ook gewoon niet meer hè.
hoop ik ook!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:06 schreef HiDiHo het volgende:
Een hoop sirenes hier....ik hoop dat ie nog leeft![]()
Drenkeling
253k is wel veel.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Die auto is gewoon op. Daar krijg ik niks meer voor. Ja als ik bij dezelfde garage een andere koop misschien nog tweehonderd. Maar hij rijdt ook gewoon niet meer hè.
Kijk, dat is helder denken.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien toch aan Coos het telnr van Beun vragen?
Zo te horen was ie er ook wel aan toequote:Op donderdag 23 december 2010 13:14 schreef liesje1979 het volgende:
Dus je moet nu gewoon een nieuwe auto, dat is kut.
Het was iemand op de brommer die een epileptische aanval kreeg en het ijs op vloog...hij leeft nogquote:
Dat is weinig! Mijn Honda met kapotte distributieriem leverde 75 piek schrootwaarde op. En die was oud!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef Gert het volgende:
Ik moest even lachen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het was iemand op de brommer die een epileptische aanval kreeg en het ijs op vloog...hij leeft nogWaarschijnlijk een hersenschudding
Mix geweaun wat van die chemische shizzle door elkaar waar ze mee schoonmaakt interieurverzogst en voer haar dat.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een verhaal over die NSB-interieurverzorgster, zeg. Ik zou haar koppakking opblazen
Ja...groot alarm. Maar gelukkig bleek het mee te vallenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik moest even lachen.![]()
Sorry, stond er zo gek..eerst alarmberichten en toen dit..
Wat erg voor die man, maar hij leeft gelukkig nog.
Tja..quote:Op donderdag 23 december 2010 13:15 schreef Coos het volgende:
[..]
253k is wel veel.
Maar had je geen koelvloeistof of was het bevroren?
Brommers die een epileptische aanval krijgen zijn levensgevaarlijk, zeker met dit weerquote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het was iemand op de brommer die een epileptische aanval kreeg en het ijs op vloog...hij leeft nogWaarschijnlijk een hersenschudding
Jee, heeft ie al met al toch nog geluk gehad.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is ongepast om op die manier te handelen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens had die schoonmaakster interieurverzorgster natuurlijk wel het beste voor met de kat in kwestie, valt ook wat voor te zeggen.
Kijk, dat is het echte probleemquote:Op donderdag 23 december 2010 13:15 schreef Coos het volgende:
[..]
253k is wel veel.
Maar had je geen koelvloeistof of was het bevroren?
Als Disana een enge kattenverkrachter was geweest had iedereen gezegd dat het zo goed was van die schoonmaakster interieurverzorgster dat ze het is gaan melden.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is ongepast om op die manier te handelen.
Zeker....als het ergens afgelegen was en hij door het ijs gegaan wasquote:Op donderdag 23 december 2010 13:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jee, heeft ie al met al toch nog geluk gehad.
Het blijft enorm achterbaks. En daar valt vooral veel tegen te zeggen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens had die schoonmaakster interieurverzorgster natuurlijk wel het beste voor met de kat in kwestie, valt ook wat voor te zeggen.
Als er al animalcops geweest zouden zijn dan had Disana nu een inval thuis gehad. Hero en Dion hadden alle deuren ingetraptquote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als Disana een enge kattenverkrachter was geweest had iedereen gezegd dat het zo goed was van die schoonmaakster interieurverzorgster dat ze het is gaan melden.
Ik zei dan ook niet dat dat wijf een lintje verdiendequote:Op donderdag 23 december 2010 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het blijft enorm achterbaks. En daar valt vooral veel tegen te zeggen.
Ja, vraag dan eerst hoe die kat aan dat kleine kale plekje komt. En neem de plausibele uitleg dan aan.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het blijft enorm achterbaks. En daar valt vooral veel tegen te zeggen.
Ik zat er ook aan te denken, maar het is zo tegendraads om dat te meldenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als Disana een enge kattenverkrachter was geweest had iedereen gezegd dat het zo goed was van die schoonmaakster interieurverzorgster dat ze het is gaan melden.
Een koppakking is niet zo duur, het is alleen erg veel werk en de distributieriem moet ook nog eens vervangen worden.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk, dat is het echte probleemEen lekke koppakking is niet zo duur, ja als je ermee doorrijdt en en je motor in de soep draait dan heb je een probleem, afhankelijk van wat er is vastgelopen natuurlijk. Dat is ook wat er hoogst waarschijnlijk is gebeurd.
Oh pardon. I'ma so soooorry!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken, maar het is zo tegendraads om dat te melden
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als er al animalcops geweest zouden zijn dan had Disana nu een inval thuis gehad. Hero en Dion hadden alle deuren ingetrapt
Ik heb chatten en daten met Alleenstaande Mama'squote:Op donderdag 23 december 2010 13:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Maatje Meer! Chatten en Daten met volslanke mensen!
Geweldige ads door Google hier, wie heeft het over dikke wijven gehad?
Ja, maar als dat het enige is, is het vaak nog wel de moeite om de boel (door Beun) te laten repareren/vervangen. Op het moment dat je echt vastloopt, ja dan kan er van alles misgegaan zijn en dan gaat het echt in de papieren lopenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een koppakking is niet zo duur, het is alleen erg veel werk en de distributieriem moet ook nog eens vervangen worden.
Kan je niet gewoon zeggen dat je kat nog nooit rare kale plekjes had voordat die interieurverzorgster er was?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:27 schreef Disana het volgende:
Meneer Smit van het hoofdbureau vond het ook een heel vreemde gang van zaken en gaat contact opnemen met de afdeling Groningen, waarvan ik nog zal horen. Het is hoogst ongewoon dat de gemeente voor zoiets wordt ingeschakeld.
Tis een beetje het verhaal van je komt als interieurverzorger bij iemand thuis en je ziet dat Jantje (4 jaar) blauwe plekken heeft. Je meldt het bij de kinderbescherming en wat blijkt, Jantje wordt mishandeld. Je bent een held ! Maar als blijkt dat Jantje de dag daarvoor alleen maar toevallig van zijn driewieler is geflikkerd dan ben je een achterbakse hufter die de familie in diskrediet heeft gebracht. What to do, what to doquote:
Ja, als maar dat is ze niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Melden natuurlijk, je bent interieurverzorgster, wat heb je anders in je leven?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis een beetje het verhaal van je komt als interieurverzorger bij iemand thuis en je ziet dat Jantje (4 jaar) blauwe plekken heeft. Je meldt het bij de kinderbescherming en wat blijkt, Jantje wordt mishandeld. Je bent een held ! Maar als blijkt dat Jantje de dag daarvoor alleen maar toevallig van zijn driewieler is geflikkerd dan ben je een achterbakse hufter die de familie in diskrediet heeft gebracht. What to do, what to do
Met als hoogtepunt de nieuwe geurlijn van Ajax allesreiniger.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Melden natuurlijk, je bent interieurverzorgster, wat heb je anders in je leven?
Volgende keer krijg je de politie aan de deur omdat dat mens denkt dat die wasmachine van diefstal afkomstig is?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:27 schreef Disana het volgende:
Meneer Smit van het hoofdbureau vond het ook een heel vreemde gang van zaken en gaat contact opnemen met de afdeling Groningen, waarvan ik nog zal horen. Het is hoogst ongewoon dat de gemeente voor zoiets wordt ingeschakeld.
Dat vind ik dus ook. Ben dan zo mans om het gewoon ter sprake te brengen ipv je als een waar NSB-er met buikloop te gedragen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:30 schreef Dementor het volgende:
Ja, als maar dat is ze niet.
En dan nog kan zo'n figuur het nog altijd eerst ter sprake brengen om er daarna alsnog melding van te maken.
Maw: omdat jij nu hulp nodig hebt mogen ze jou als een debieltje behandelen? Daar zou ik het ook niet makkelijk mee hebben.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:36 schreef Disana het volgende:
De mevrouw van afdeling Groningen had de 'wond' bij de gemeente gemeld i.v.m. besmettingsgevaar. Zij vindt het dus helemaal legitiem dat het over mijn hoofd heen is gegaan. Volgens haar is het normaal dergelijke zaken te melden. Ik weet niet wat ik hiermee moet, als ik had geweten dat een beetje hulp een dergelijke prijs heeft, had ik hem niet aangevraagd.
Dit soort dingen melkt ze waarschijnlijk ook helemaal uit, op verjaardagen enzo. Dat zij als "hulpverlener" soms toestanden bij mensen thuis tegenkomt nou nou nou.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Melden natuurlijk, je bent interieurverzorgster, wat heb je anders in je leven?
Je ziet het voor je hè?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit soort dingen melkt ze waarschijnlijk ook helemaal uit, op verjaardagen enzo. Dat zij als "hulpverlener" soms toestanden bij mensen thuis tegenkomt nou nou nou.
Het is gewoon achterbaks om vriendelijk lachend bij een kopje koffie en een cakeje over de kat te praten en je dan om te keren en de eigenaar aan te geven. Ik geloof niets van dat verhaal van besmettingsgevaar, ze willen kennelijk graag neerzetten dat ze bij aso's over de vloer komen, och och.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit soort dingen melkt ze waarschijnlijk ook helemaal uit, op verjaardagen enzo. Dat zij als "hulpverlener" soms toestanden bij mensen thuis tegenkomt nou nou nou.
Verschrikkelijk. Ik zou er niet aan toegeven, voor je het weet ga je het zelf nog geloven ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:39 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar is dit normaal als je wat zelfstandigheid uit handen geeft ja. Dan word je een 'geval' in plaats van een burger met wie je gewoon kunt praten.
Ik neem aan dat je een ander krijgt?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon achterbaks om vriendelijk lachend bij een kopje koffie en een cakeje over de kat te praten en je dan om te keren en de eigenaar aan te geven. Ik geloof niets van dat verhaal van besmettingsgevaar, ze willen kennelijk graag neerzetten dat ze bij aso's over de vloer komen, och och.
Ja, ze komt 'voorlopig' niet meer werd me verteld.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een ander krijgt?
Ik zou een officiële klacht indienen. Achtervolg dat wijf en maak haar leven kapodt!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ze komt 'voorlopig' niet meer werd me verteld.
Okee, dat laatste was een beetje overdreven. Maar ik zou er zeker werk van makenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou een officiële klacht indienen. Achtervolg dat wijf en maak haar leven kapodt!
Het is ook zo on-Gronings.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon achterbaks om vriendelijk lachend bij een kopje koffie en een cakeje over de kat te praten en je dan om te keren en de eigenaar aan te geven. Ik geloof niets van dat verhaal van besmettingsgevaar, ze willen kennelijk graag neerzetten dat ze bij aso's over de vloer komen, och och.
Ha, ik zou niet weten hoe en waar. Nee, laat maar, ik ben weer een ervaring wijzer.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou een officiële klacht indienen. Achtervolg dat wijf en maak haar leven kapodt!
Het is een Fries bedrijf dat pas onlangs hier is neergestreken. Maar ik weet niet wat dat zegt. Het is gewoon onbehoorlijk, zeker omdat je iemand in zijn privéleven treft.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook zo on-Gronings.
dat kan ik me goed voorstellen, kun je er nu niet meer vanaf?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:36 schreef Disana het volgende:
De mevrouw van afdeling Groningen had de 'wond' bij de gemeente gemeld i.v.m. besmettingsgevaar. Zij vindt het dus helemaal legitiem dat het over mijn hoofd heen is gegaan. Volgens haar is het normaal dergelijke zaken te melden. Ik weet niet wat ik hiermee moet, als ik had geweten dat een beetje hulp een dergelijke prijs heeft, had ik hem niet aangevraagd.
Achterbaks, je zei het al eerder, dat is wat het is.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een Fries bedrijf dat pas onlangs hier is neergestreken. Maar ik weet niet wat dat zegt. Het is gewoon onbehoorlijk, zeker omdat je iemand in zijn privéleven treft.
Ik denk dat dat moeilijk wordt omdat Thuiszorg het nodig vindt en heeft aangevraagd. Ik wil ook geen stennis maken en te boek komen te staan als lastige klant, want dan gaan ze misschien nog meer van dit soort fratsen uithalen als ik weer hulp nodig zou hebben.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat kan ik me goed voorstellen, kun je er nu niet meer vanaf?
Heeft ze ook helemaal niéts gevraagd over dat plekje dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |