jij moet echt je bek dicht houden want ik weet hoe lelijk jij bent.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:31 schreef joppie_saus het volgende:
Alsof het mij wat boeit wat voor ontstoken maanlandschap jij hebt. Laat het dan harsen.
dat epileren ging over wenkbrauwen, scheren ging over *ahum* bikinilijn en benen enzo.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:33 schreef 2NutZ het volgende:
pics van voor en na het epileren en waxen
Ben je ongesteld ofzoquote:Op donderdag 23 december 2010 09:34 schreef amouretvin het volgende:
[..]
jij moet echt je bek dicht houden want ik weet hoe lelijk jij bent.
En het is geen 'ontstoken maandlandschap' weirdo, af en toe een rood bultje of een haartje wat ik niet te pakken krijg met mn pincet.
Weet je wel hoe pijnlijk harsen is, OH nee, jij hebt zo'n behaarde rug, dat weet jij niet.
Doe niet zo stoer anoniem achter je computer schermpje, ik heb een foto van jou gezien, en daar zou ik mn hond nog van afschoppen/quote:Op donderdag 23 december 2010 09:35 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ben je ongesteld ofzo
En je moeder had niks te klagen over mij
Je moet daarom ook je bikinilijn harsenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:28 schreef amouretvin het volgende:
Als je aan het epileren bent, en je krijgt dat ene haartje er niet uit getrokken
ZO irritant.
Subklacht:
Als je je bikinilijn hebt geschoren en er komen van die vieze rode bultjes
Als je hebt geschoren en na 1 dag weer 1 mm haartjes zichtbaar zijn!
ONTHAREN
Blijf van joppie-saus af!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:36 schreef amouretvin het volgende:
Zo, ff ontopic weer. Kan jij ff oprotten joppie saus?
KBV > KlaagBaak voor Vrouwenquote:
Harsen, dat doet zo'n pijnquote:Op donderdag 23 december 2010 09:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je moet daarom ook je bikinilijn harsen
Alles beter dan rode bultjes.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:40 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Harsen, dat doet zo'n pijn
vinden mannen dat sexier, als je harst?
Laat geen stoppels achter, krijg je geen bultjes van en hoef je minder vaak te doenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:40 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Harsen, dat doet zo'n pijn
vinden mannen dat sexier, als je harst?
En wat heb jij dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:42 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Alles beter dan rode bultjes.
Ik denk dat je hem eerder van je hond af moet schoppenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:36 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer anoniem achter je computer schermpje, ik heb een foto van jou gezien, en daar zou ik mn hond nog van afschoppen/
wat een jaloezie.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:43 schreef Grapefruitthee het volgende:
Ik zou als ik jou was mijn gezicht eraf harsen
?quote:
Dat van die rode bultjes is wel minder ja. Ik heb dat als ik mij electrisch scheer in mijn halsquote:Op donderdag 23 december 2010 09:35 schreef amouretvin het volgende:
[..]
dat epileren ging over wenkbrauwen, scheren ging over *ahum* bikinilijn en benen enzo.
stofzuiger.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:46 schreef amouretvin het volgende:
Mensen we gaan off topic!
Tips om dat haartje dr uit te krijgen?
en wat doe je tegen die rode bultjes?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat van die rode bultjes is wel minder ja. Ik heb dat als ik mij electrisch scheer in mijn hals
Gladde dolfijnebeentjes
wat een slechte humor heb jij!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:47 schreef joppie_saus het volgende:
Zelfmoord plegen, gaan je haartjes en bultjes ook wel weg
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:47 schreef amouretvin het volgende:
[..]
en wat doe je tegen die rode bultjes?
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:46 schreef amouretvin het volgende:
Mensen we gaan off topic!
Tips om dat haartje dr uit te krijgen?
Niet meer electrisch scheren.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:47 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Niet scheren met een mesje. Daar komt het door.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:47 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Hoe dan? ik scheer met scheermesje.... en dan heb ik het soms ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet meer electrisch scheren.
oh ja, thanks!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:48 schreef Spartacus911 het volgende:
Met de haargroeirichting meescheren scheelt een hoop uitslag
De bultjes zelf krijg je juist niet van het electrisch scherenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet meer electrisch scheren.
Huh? Ik juist wel.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
De bultjes zelf krijg je juist niet van het electrisch scherenMaar electrisch scheert weer slechter
haha ja, idd, ik krijg ook altijd jeuk!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:50 schreef Sunshineeeeee het volgende:
Trouwens, als je met die haargroeirichting electrisch meescheert, dan kan het nog steeds jeuken als de #^#^&*&$^#
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |