Niet alleen dom, maar ook nog es te lui om een nieuw topic te openen als dat toch duidelijk JOUW beurt is, blondiequote:Op donderdag 23 december 2010 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Kut, ik ben dus dom, ik zag gewoon een heerlijk vers wit bammetje met De Ruyter.
Ik vind het allebei wel lekker en ik heb best honger eigenlijk, misschien mag ik het laatste boterhammetje van Soury wel hebbenquote:
Teehee, dat vergat ik dus even. Ik zat te f5-en toen kwam ik er achter dat ik de lapo had.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet alleen dom, maar ook nog es te lui om een nieuw topic te openen als dat toch duidelijk JOUW beurt is, blondie
Ow ja, nu je het zegtquote:Op donderdag 23 december 2010 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Die zou gewoon te makkelijk zijn.
Speciaal voor uquote:Op woensdag 22 december 2010 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah..... wat lieffffffff![]()
ik wil hem wel heeeeeel graag hebben![]()
ik verzin wel iets leuks voor jou dan
ik doe het gewoon![]()
dank je wel !
Geen probleem hoor, heb ik ook wel eens.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Teehee, dat vergat ik dus even. Ik zat te f5-en toen kwam ik er achter dat ik de lapo had.
Sowwy Liesert!
Wie bedenkt nou zoiets, om zo'n foto te maken,quote:
Dat moet jij nu toch onderhand wel weten na tig maanden mod op SEX.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie bedenkt nou zoiets, om zo'n foto te maken,
Schatje, als ik mijn eikel nou in een eierdoos stop, maak jij dan een foto? Is leuk.
Breek me de bek niet open.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat moet jij nu toch onderhand wel weten na tig maanden mod op SEX.![]()
Maar ik zocht op eieren voor je geld.
Het was helemaal top, 12 uur naar bedje, om 9 uur op. En toch begint het alweer te verschuiven.... zucht.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, heb ik ook wel eens.
Hoe is het met je ritme, alweer een beetje normaal?
Ik heb vakantie en houd mijn hart vast.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was helemaal top, 12 uur naar bedje, om 9 uur op. En toch begint het alweer te verschuiven.... zucht.
Ooooooh jij gaat schuivenquote:Op donderdag 23 december 2010 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en houd mijn hart vast.
En als ik weer begin werk ik de middagen vanaf half 3 en woensdags half 12.
Dat gaat nooit goed natuurlijk.
Ja uitgepakt, ik zal even verslag doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ooooooh jij gaat schuivenHeb je alle cadeautjes al uitgepakt?
Mijn eerste naamtopic
Awwww dat is wel heel schattig! En nu op naar de volgende groep, ook wel weer leuk, allemaal nieuwe koppies.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja uitgepakt, ik zal even verslag doen.
Een laars met kleine merci, een kerstverpakking kleine merci, een doos merci.
een notitieboekje van lief en een ander notitieblokje.
Een kerstdingetje.
Een chocoladefontein.
Een doos kersenbonbons.
Een groot Dove paket, een hartvormig doosje met mini dove's en een klein dove paket.
Een boekenbon van 20 euro
En dus die map met lieve kaarten.
Ha! Serieus je eerste?
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja sorry, toch niet zo scherp, maar leuk gevonden.
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach joh, het is maar fok, zo is hij RL helemaal niet. Dat onderscheid zou je toch moeten kunnen maken.
Toch?
Hier is wel wat gevallen, maar hooguit een centimeter, dat had beter gekund en gemoeten. Gelukkig geven ze vanmiddag weer sneeuw af, voor het hele landquote:Op donderdag 23 december 2010 08:39 schreef Jian het volgende:
Goedmorgen,
Weer niet gesneeuwd hier vannacht, als het zo door gaat, in combinatie met die voorspelde dooi op de dag, dan moet m'n stoep toch met de kerst sneeuwvrij zijn
Nou ik zie voor het Westen niet meer als een waarschijnlijk, miniem buitje. Nee, we gaan het halen hoor, een schone kerstquote:Op donderdag 23 december 2010 08:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier is wel wat gevallen, maar hooguit een centimeter, dat had beter gekund en gemoeten. Gelukkig geven ze vanmiddag weer sneeuw af, voor het hele land
Van mij mag het, als er hier maar bijkomtquote:Op donderdag 23 december 2010 08:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ik zie voor het Westen niet meer als een waarschijnlijk, miniem buitje. Nee, we gaan het halen hoor, een schone kerst
Helemaal op? Alles weg? Yolanthe langsgeweest?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:49 schreef Marrije het volgende:
Wat wel een meevaller is, de Jumbo is gewoon op tijdens de kerstdagen
haha ik zag het net, tikte al net 'en' erachter maar jij was me weer eens voor natuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 08:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helemaal op? Alles weg? Yolanthe langsgeweest?
Wat bedoel je daarmee? Vind je me voordringen???quote:Op donderdag 23 december 2010 08:51 schreef Marrije het volgende:
haha ik zag het net, tikte al net 'en' erachter maar jij was me weer eens voor natuurlijk
You're so welcome to it, ik hoop dat je er straks lekker tot je knieën in wegzakt. Als we dan hier maar weer gewoon kunnen lopen en vooral rijdenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van mij mag het, als er hier maar bijkomt
Neeeee, ik ben een sloompiequote:Op donderdag 23 december 2010 08:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Vind je me voordringen???
![]()
Soms is het net Babylonië hier. Zonder Jos Brink.
Moet je in 020 gaan wonen, daar is de VVD goed bezig. Gisteren werkelozen aan het werk zetten, vandaag is het de beurt voor alle inwonersquote:Op donderdag 23 december 2010 08:54 schreef Jian het volgende:
[..]
You're so welcome to it, ik hoop dat je er straks lekker tot je knieën in wegzakt. Als we dan hier maar weer gewoon kunnen lopen en vooral rijden
quote:'Boete voor sneeuw op stoep'
AMSTERDAM - Mensen die weigeren de stoep voor hun huis sneeuwvrij te maken, moeten daarvoor een boete krijgen...
Dat plan wil de VVD doorvoeren in Amsterdam. Wat de partij betreft worden Amsterdammers verplicht hun stoep sneeuwvrij te houden. Enkele jaren geleden is deze plicht geschrapt uit de Algemene Plaatselijke Verordening (APV).
VVD-duoraadslid Maurice Piek: „Iedereen hoort dit uit zichzelf te doen, maar omdat de afgelopen dagen wel is gebleken dat dit vaak niet gebeurt, moeten we kijken of we het toch
Mafketels, die stoep is van de gemeente, zorgen die ook maar dat ie vrij blijft als ze dat zo nodig willen.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet je in 020 gaan wonen, daar is de VVD goed bezig. Gisteren werkelozen aan het werk zetten, vandaag is het de beurt voor alle inwoners
[..]
Jep, ook voor het wegbrengen van containersquote:Op donderdag 23 december 2010 09:03 schreef Marrije het volgende:
En als je in een flat woont dan een lijstje maken met wisseldiensten?
Gefeliciteerd met je pa en ma Piet, hoe laat begint het festijn?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
De VVD heeft 't iets te hoog in de bol in Amsterdam.
Morgen komen ze van de VVD om A'dam, net als de Arena, compleet te overdekken met een glazen koepel. Groen Links ziet vast mogelijkheden voor een Minirette of twee er vlak naast, klaar is Keesquote:Op donderdag 23 december 2010 09:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Mafketels, die stoep is van de gemeente, zorgen die ook maar dat ie vrij blijft als ze dat zo nodig willen.Ik doe er niet aan mee,
Thanx, vanavondquote:Op donderdag 23 december 2010 09:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gefeliciteerd je pa en ma Piet, hoe laat begint het festijn?
Ja, dat weet je toch wel?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:10 schreef Copycat het volgende:
Een minirette? Is dat een soort wasserette?
Nee, ik gokte. Kon ook op minaret gokken.quote:
Da's fout, het zijn wasmachinesquote:Op donderdag 23 december 2010 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik gokte. Kon ook op minaret gokken.
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:49 schreef Marrije het volgende:
Lees ik net dat het huisvuil niet wordt opgehaaldAlleen langs de hoofdroutes, daar heb ik dus niks aan, ik kan het ook niet even een straat verderop zetten want ik wil de kindjes niet alleen thuis laten.
Zet je PM uitquote:Op donderdag 23 december 2010 09:30 schreef Copycat het volgende:
Die zwevende PM-notificatie is echt te irritant.
Voor het islam-light gebeurenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:10 schreef Copycat het volgende:
Een minirette? Is dat een soort wasserette?
half 12 ned1quote:Op donderdag 23 december 2010 09:32 schreef Toverheks het volgende:
Teun, je had me heel veel sneeuw beloofd, nou ze hebben het schijnbaar afgepakt vannacht.
En het waait en het is kouder dan gisteren, en de marathon wordt ook al niet uitgezonden op tv, zou nu toch bezig zijn??? wat een gekut allemaal.
In Tilburg moeten ze wat méér gaan nadenken.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
De VVD heeft 't iets te hoog in de bol in Amsterdam.
Foutje, bedankt.quote:Geweldsslachtoffer 'verstoorde openbare orde'
ROTTERDAM/TILBURG - Een man die volledig in elkaar werd geslagen, heeft van de gemeente Tilburg een brief gekregen waarin hij wordt gewaarschuwd niet nóg eens de openbare orde te verstoren.[..]
quote:
NK Marathon wordt wel uitgezonden, dat zeiden ze gisteren op TV, vanaf half-twee of zo. Hier is wel wat sneeuw gevallen, maar te weinig. Vanmiddag herkansingquote:Op donderdag 23 december 2010 09:32 schreef Toverheks het volgende:
Teun, je had me heel veel sneeuw beloofd, nou ze hebben het schijnbaar afgepakt vannacht.
En het waait en het is kouder dan gisteren, en de marathon wordt ook al niet uitgezonden op tv, zou nu toch bezig zijn??? wat een gekut allemaal.
half 12 zegt Pietje ned 1quote:Op donderdag 23 december 2010 09:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
NK Marathon wordt wel uitgezonden, dat zeiden ze gisteren op TV, vanaf half-twee of zo. Hier is wel wat sneeuw gevallen, maar te weinig. Vanmiddag herkansing
Kan ook, ze noemden twee tijden, eentje voor op internet en eentje voor op TV. Op internet begint het eerder.quote:
neeheequote:Op donderdag 23 december 2010 09:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kan ook, ze noemen twee tijden, eentje voor op internet en eentje voor op TV. Op internet begint het eerder.
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:26 schreef Gert het volgende:
Mornink
[..]Ze kwamen net al langs, en ik woon in een rustig woonwijkje.
quote:Huisvuil wordt alleen op hoofdroutes opgehaald
Gepubliceerd: 19 december 2010 Laatste wijziging: 22 december 2010
Deze week (tot en met vrijdag 24 december 2010) wordt het huisvuil in Den Haag alleen opgehaald op hoofdroutes. Door de hevige sneeuwval van afgelopen weekend zijn de kleinere straten in Den Haag slecht bereikbaar voor vuilniswagens.
Hulp van Hagenaars gevraagd
De gemeente Den Haag vraagt bewoners om deze week zo weinig mogelijk huisvuil aan te bieden. Het huisvuil dat toch wordt aangeboden moet aan hoofdroutes worden geplaatst. De hoofdroutes zijn door shovels en strooizout wel begaanbaar voor vuilniswagens. Het is mogelijk dat huisvuil dat niet aan hoofdroutes wordt aangeboden, niet direct wordt opgehaald.
Op het kruisje x klikken dan ben je er vanafquote:Op donderdag 23 december 2010 09:30 schreef Copycat het volgende:
Die zwevende PM-notificatie is echt te irritant.
Mijn band is lek ...quote:
Jawel, wel twee tijden, vanaf 10:30 op nos.nl, vanaf 11:30 op Ned 1quote:
Jahaaquote:Op donderdag 23 december 2010 09:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kijk dan.
http://www.tvgids.nl/programma/10307142/NOS_Studio_Sport/
Net had je 't nog over half 2.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jawel, wel twee tijden, vanaf 10:30 op nos.nl, vanaf 11:30 op Ned 1
Kijk het filmpje, aan het einde http://nos.nl/video/206627-donderdag-nk-natuurijs-bij-de-nos.html
Voor de motorisch uitgedaagden springt het dan naar de andere kant.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:38 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Op het kruisje x klikken dan ben je er vanaf
Ik wist 'tquote:Op donderdag 23 december 2010 09:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Voor de motorisch uitgedaagden springt het dan naar de andere kant.
En dat is wel irritant.
Ik zei "Kan ook" in antwoord op Heksje n.a.v. jouw half twaalf en vervolgde met "Ze noemen twee tijden"quote:Op donderdag 23 december 2010 09:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Net had je 't nog over half 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |