Je kent dit nummer niet?quote:
quote:
De jongen (of band van de jongen, hij speelde piano en zang) die je net hoorde op de demo is op 7 december overleden. Een week geleden was zijn uitvaart. Demo's, website etc. waren net klaar toen hij plotseling stierf (hij was 19). Als laatste eerbetoon wilden z'n vrienden proberen zijn demo op nationale radio te krijgen.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:13 schreef marcodej het volgende:
Wat is het verhaal van die gasten? Heb ik dan weer gemist.
quote:
quote:
Nu wel ja, was vanmiddag wel anders.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:14 schreef Swomp het volgende:
Wie zeurde er nu over de sfeer ?! Kijk nu nog maar eens, het hele plein springen !
Hou daar maa over op.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:15 schreef tralalala het volgende:
Waarom is er eigenlijk de afgelopen 2 jaar geen actie gevoerd vanuit Fok! ?
Ik wil Sunchaser weer in het huis zien.
Ik wil SC nooit meer zienquote:Op woensdag 22 december 2010 23:15 schreef tralalala het volgende:
Er staan allerlei bandjes daarbuitenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:15 schreef CindieY het volgende:
Ligt de tv-stream erg achter op kabelradio? Ik zag net het hele publiek nog springen, maar dit lijkt me geen springnummer
Zal je ook niet, hij heet nu Stefanquote:
goeien woordspelingquote:Op woensdag 22 december 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn verbinding wilde ff niet.
OPgelost
Ja, laten we iemand uit de kleren gaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:15 schreef tralalala het volgende:
Ja, terwijl het de eerste dagen zo ontzettend suf was.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, laten we iemand uit de kleren gaan.
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, terwijl het de eerste dagen zo ontzettend suf was.
Zullen dus wel geen Eindhovenaren zijn
Omdat FHFquote:Op woensdag 22 december 2010 23:16 schreef Kwaliteit het volgende:
Waarom doet FOK! dit jaar niks voor SR10?
Het is nog steeds hetzelfde mannetjequote:Op woensdag 22 december 2010 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal je ook niet, hij heet nu Stefan
ja ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt ... ik kreeg ook tranen in mn ogen.
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Het is nog steeds hetzelfde mannetje
Ik ook, ik kan daar echt niet tegenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt ... ik kreeg ook tranen in mn ogen.
Shit happensquote:Op woensdag 22 december 2010 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, laten we iemand uit de kleren gaan.
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:17 schreef Swomp het volgende:
Ze beuken het hele glazenhuis inelkaar
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:17 schreef Swomp het volgende:
dat zullen ze daar wel horen denk ikquote:Op woensdag 22 december 2010 23:17 schreef CindieY het volgende:
Stuiteren en springen is leuk, maar dan wel op muziek
Daarbuiten is muziekquote:Op woensdag 22 december 2010 23:17 schreef CindieY het volgende:
Stuiteren en springen is leuk, maar dan wel op muziek
Die doen geen kwaadquote:
Shake your moneymakerquote:
Bingoquote:
Volgend jaar het ijzeren huisquote:Op woensdag 22 december 2010 23:17 schreef Swomp het volgende:
Wat suf. Ik volg 't eerlijk gezegd ook niet zo goed vanavondquote:
Kogelvrij is het nu ook hoorquote:
goed ideequote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Goed moment om even drinken te pakken.
niet te hopenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef tralalala het volgende:
Zal zometeen wel weer een update komen.
Oké Gaatje.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, typo, ik zeg lingo wanneer ik bingo bedoel en vice versa
Nee, heeft ie ook al eerder gedaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Die Gerard moet morgen gesloopt zijn. Die moet straks nog 2-6 en dan ook weer 0-14, of slaat ie die dan over?
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef Intrepidity het volgende:
SlaaptijdAnders ben ik morgen weer zo brak als een konijn.
Mja... Ik moet ookquote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef Intrepidity het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef Intrepidity het volgende:
Marley is toch wel wat beter.quote:
Geen stream, echte radio!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
Via welke stream luisteren jullie? TV?
Trusten!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef Intrepidity het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream1quote:Op woensdag 22 december 2010 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
Via welke stream luisteren jullie? TV?
Ja sorry, ik dacht aan je gaa..quote:
heumeuquote:Op woensdag 22 december 2010 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja sorry, ik dacht aan je gaa..
sssstquote:Op woensdag 22 december 2010 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Marley is toch wel wat beter.
Swompse!quote:
Ik heb de tv-stream gemute op mn pcquote:Op woensdag 22 december 2010 23:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan zie je dus nu niet Lucille die in haar naakie staat?
quote:
Die haat gaat echt te ver bij sommige.quote:
Aan een ziekte hoef je niet dood te gaan.quote:
als iedere ziekte dodelijk zou zijn werd het wel lekker rustig op straatquote:
'een ziekte' kan ook een verkoudheid zijn, het hoeft niet per sé een dodelijke ziekte te zijn.quote:
Iemand de verkoudheid wensen isquote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
'een ziekte' kan ook een verkoudheid zijn, het hoeft niet per sé een dodelijke ziekte te zijn.
BANAANvraagquote:
quote:
Alleen Miranda is ergerquote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef Bellatrix het volgende:
D
[..]
Die haat gaat echt te ver bij sommige._!
Ja, als je heeeeel oud ben ga je daar geheid aan dood.quote:
kormquote:
Een verkoudheid is geen ziekte, meer een ongemakquote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
'een ziekte' kan ook een verkoudheid zijn, het hoeft niet per sé een dodelijke ziekte te zijn.
Qunixquote:
Sssssst, onze droomquote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef Swomp het volgende:
Mensen er klopt iets niet....
3FM
Totaal aantal topics: 2599 ??
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
Dat heet typoquote:Op woensdag 22 december 2010 23:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
korm
nee, da's niet grappig.
zeiktequote:Op woensdag 22 december 2010 23:23 schreef peaceman het volgende:
Iemand een ziekte toewensen, terwijl SR over een zeikte gaat.
Ik zag em.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Een verkoudheid is geen ziekte, meer een ongemak
Hahahaha, moraalriddert.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:23 schreef peaceman het volgende:
Iemand een ziekte toewensen, terwijl SR over een ziekte gaat.
Latahquote:Op woensdag 22 december 2010 23:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
JONGENS IK WIL EEN PRINTSCREEN VAN MIJN SMSJE
Ga nu weer naar het GH. Ciaooooo
Wat heb je aan dan herken ik je.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarschijnlijk heeft de stats ding er eentje niet gepakt.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef Swomp het volgende:
Mensen er klopt iets niet....
3FM
Totaal aantal topics: 2599 ??
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
Fatsoen heet dat.quote:
IK OOK !quote:Op woensdag 22 december 2010 23:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
waarschijnlijk een foutje in een TTquote:Op woensdag 22 december 2010 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de stats ding er eentje niet gepakt.
Van een ander wellicht, niet van mij.quote:
Omdat?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
even naar mijn achterlopende stream schakelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:26 schreef hole1988 het volgende:
voor diegene die willen weten wat er met Olaf is gebeurdWtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
voor diegene die willen weten wat er met Olaf is gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make love, not war ☮
voor diegene die willen weten wat er met Olaf is gebeurdWie is olaf ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
voor diegene die willen weten wat er met Olaf is gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
voor diegene die willen weten wat er met Olaf is gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef Toverheks het volgende:
waar blijft Lucille met der ballen
quote:
Zeg het nou nietquote:
zometeen gaat ze grabbelenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef Toverheks het volgende:
waar blijft Lucille met der ballen
voor diegene die willen weten wat er met Olaf is gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van die demo.quote:
NO WAY NIET ECHT NEE OMGquote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeg het nou nietDan stopt hij met fokken! als hij 100k posts in 3FM heeft
Snowboardjas, kerstmuts van SR (met glittertjes) ennehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bruine leren handschoenen EN! ik heb een vriendin bij me met donkere krullen en turquoise sjaal en handschoenen.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat heb je aan dan herken ik je.
Oh sorry, van die demo... ik was ff in de war...quote:
quote:
Nog 4 minuten!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:28 schreef alors het volgende:
Ik heb mn smsje nog niet gezien 23.12 verstuurd...
Kut he als die topics zo snel gaan...quote:Op woensdag 22 december 2010 23:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik kan de quote niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |