Jij had hem!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Mijn dozen hebben nog wel van die mooie vakjes. De vorige keer dat er een doos van me meeging waren jullie er blij mee.![]()
En hadden jullie de edit van mijn dienstmededeling gezien?
Je moet volgend jaar echt meedoen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh please do![]()
En ja ik denk ook Zwab voor Pagan!
En Pagan, had jij nou DM???????????????
Ik heb echt geen idee meer.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
... dat ik niet moet schrikken van onverwachte dingen?
Truste Yns!quote:
Nope.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
JJH, is jouw pakketje nou al binnen eigenlijk?
Helemaal.quote:
Ja!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef JJH het volgende:
Maar Cat heeft wel de sleutel ervan gehad!
jezus zeg, en heeft de TNT er nog wat van gezegd?quote:
ik zag hetquote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef JJH het volgende:
De sleutel van je hart!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef JJH het volgende:
Ik ga morgen bellen, ik had ze nog 1 dag respijt gegeven.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jezus zeg, en heeft de TNT er nog wat van gezegd?
[..]
ik zag het
Lief zijn ze he?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef indaha het volgende:
Ik ben na bijna 2 uur helemaal bijgelezen en ik heb genoten van jullie commentaren en het uitpakken.
Ik vind het geweldig wat jullie voor elkaar doen en ben blij dat ik dit forum gevonden heb.
Als ik een slechte dag heb hoef ik maar even hier te lezen en dan is er altijd wel iets te lachen.
En daarom![]()
![]()
voor alle F&F fokkers
Dat had je nog niet gezegd!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
De sleutel van je hart!
Jij a-romantisch type!
Als een warm gespreid bedje.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef indaha het volgende:
Ik ben na bijna 2 uur helemaal bijgelezen en ik heb genoten van jullie commentaren en het uitpakken.
Ik vind het geweldig wat jullie voor elkaar doen en ben blij dat ik dit forum gevonden heb.
Als ik een slechte dag heb hoef ik maar even hier te lezen en dan is er altijd wel iets te lachen.
En daarom![]()
![]()
voor alle F&F fokkers
Zitten klem.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
Zeg, die van die klikotieten, zijn we die verloren onderweg?
Die is de weg naar dit topic kwijtquote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
Volgend jaar gewoon meedoen hé! Dus....quote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef indaha het volgende:
En daarom![]()
![]()
voor alle F&F fokkers
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op woensdag 22 december 2010 22:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon meedoen hé! Dus....
Ik zie het voor me.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck ik roep dat al van de eerste keer dat ik dat buttnr hoorde![]()
Wijd open, lekker voor je aids
De term buttnummer krijgt ook opeens een heel andere betekenis.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck ik roep dat al van de eerste keer dat ik dat buttnr hoorde![]()
Wijd open, lekker voor je aids
En dat je dat dan uit een rijtje kliko's die aan straat staan hoort komen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie het voor me.![]()
ZITTEN KLEM! ZITTEN KLEEEEEM!
Huuuuu! Ik zou de deksels nog even extra aanstampen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat je dat dan uit een rijtje kliko's die aan straat staan hoort komen.
We waren even met een passessie bezig; het lukt: als ik ze tussen de hare wurm, dan kunnen we er precies samen in. Hoe leuk is datquote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
Nou kind, geweeeeelduch!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We waren even met een passessie bezig; het lukt: als ik ze tussen de hare wurm, dan kunnen we er precies samen in. Hoe leuk is dat
Ey, doe eens lief jijquote:Op woensdag 22 december 2010 22:58 schreef Cat22 het volgende:
Huuuuu! Ik zou de deksels nog even extra aanstampen.
Done.quote:
Met die opengezaagde fles dacht ik echt van wel.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben helaas niet de SeSa van Pagan
Kan niet wachten op de fotoquote:Op woensdag 22 december 2010 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We waren even met een passessie bezig; het lukt: als ik ze tussen de hare wurm, dan kunnen we er precies samen in. Hoe leuk is dat
Maar deze klopt ook niet... je kunt geen 4 ongeraden pakjes hebben en nog 5 sesa's.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik werd op mijn vingers getikt.
Muis - Sesa DM
Ingetje- Sesa Goodbye
Ynske - Sesa Strega
Strega - Sesa Maes
Cat22- Sesa Ingetje
Goodbye - Sesa Tombola
Ferrari_Rood - Sesa Ynske
Bamba - Sesa Ferrari_Rood
DML - Sesa JJH
Ml- Sesa Bamba
Zwabber - Sesa Cat22
DM - ?
Maes - ?
Pagan - ?
Nog openen Tombo
Nog over om te raden DeZwabber, DML, Ml, Pagan en Muis
Ja.quote:
JJH?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar deze klopt ook niet... je kunt geen 4 ongeraden pakjes hebben en nog 5 sesa's.
Wieviel?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Holy moly, wat een geld voor die demo van de dag
Tussen de deksel, tepelklem.quote:
Hebben we niet. Oh-oh had haar camera in haar jaszak, maar we konden geen van beiden de armen meer zo laag krijgen. Dus helaas. Maar hij komt er een keer; spiesjaal voor jouquote:
Psies jaquote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebben we niet. Oh-oh had haar camera in haar jaszak, maar we konden geen van beiden de armen meer zo laag krijgen. Dus helaas. Maar hij komt er een keer; spiesjaal voor jou
Ow ja! Maar die moet dan ook op het lijstje erbij vind ik.quote:
Maar ik heb er zo'n last van.quote:
Jupz.quote:
Hoop ik ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja! Maar die moet dan ook op het lijstje erbij vind ik.![]()
En hopelijk kan hij het heel snel compleet maken.
Graagquote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebben we niet. Oh-oh had haar camera in haar jaszak, maar we konden geen van beiden de armen meer zo laag krijgen. Dus helaas. Maar hij komt er een keer; spiesjaal voor jou
Hadden we je mooi beet hequote:
Helpt dat?quote:
Coen is echt te saai voor het huis jaquote:Op woensdag 22 december 2010 23:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Jammer dat Ekdom nu niet draait. Die ging eergister ofzo helemaal los met dit nummer.
Zo weer weg, op naar SC100 # 25...........zoef.quote:
Ik ben weer helemaal blij.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Laatste keer hoor Cat![]()
![]()
Muis - Sesa DM
Ingetje- Sesa Goodbye
Ynske - Sesa Strega
Strega - Sesa Maes
Cat22- Sesa Ingetje
Goodbye - Sesa Tombola
Ferrari_Rood - Sesa Ynske
Bamba - Sesa Ferrari_Rood
DML - Sesa JJH
Ml- Sesa Bamba
Zwabber - Sesa Cat22
DM - ?
Maes - ?
Pagan - ?
Nog openen Tombo
Nog op te speuren pakje JJH
Nog over om te raden DeZwabber, DML, Ml, Pagan en Muis
Coen is leukquote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Coen is echt te saai voor het huis ja![]()
Volgend jaar wil ik Ramon, Sander en Giel of Gerard
StalkerT.quote:
Mwah Sander....quote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Coen is echt te saai voor het huis ja![]()
Volgend jaar wil ik Ramon, Sander en Giel of Gerard
Nee joh! Gerard is irritant. Geef mij dan maar Coen, Met Giel op nummer 2. Als het echt moet.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Coen is leuk![]()
Gerard is de leukste
Ach ja, alles gaat om loslaten dit momentquote:
Je weet helemaal niet waar ze aan komt.quote:
3 pond wortelen en een mazda 626.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:08 schreef Muis006 het volgende:
Nou hup, raden want ik ga zo naar bed.
Ik vind Gerard een held, vooral ook voor de camera.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh! Gerard is irritant. Geef mij dan maar Coen, Met Giel op nummer 2. Als het echt moet.
Zeg dat, vooral dat eerste dan.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:08 schreef oh-oh het volgende:
Heftig verhaal van die demo![]()
en tis de eerste demo die ergens naar klinkt ook nog
Boh je vergat de paperclipquote:Op woensdag 22 december 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
3 pond wortelen en een mazda 626.
En dat is mijn laatste gok.
Droogmutsquote:Op woensdag 22 december 2010 23:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Boh je vergat de paperclip
Maar ik reken hem goed
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Boh je vergat de paperclip
Maar ik reken hem goed
Sander zat er toch een jaar of 3 geleden in?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:08 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar Sander en Ramon doen het leuk op tievie samen.
Coen en Sander vind ik altijd vreselijk
Die KLEUR!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:09 schreef ElisaB het volgende:
Nou jongens; ik heb 'm hoor
Ik vind 'm helemaal leuk
Helemaal jou.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:09 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind 'm helemaal leuk
Vind je het gek!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze worden moe daar int huis volgens mij
Morgenvroeg dan. Misschien. De rest van de dag ben ik jurken en jodelen.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
SingstarTdames....morgen ff lijstje doen?
Ik doe het goed op een banaan met knoflookquote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Vind je het gek!
Ik zal jouw eens een week geen eten geven. Op een gegeven moment kak je vanzelf in hoor.
Zouden ze ook niet stiekem in bed of zo ff een lekkere boterham eten?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef JJH het volgende:
Vind je het gek!
Ik zal jouw eens een week geen eten geven. Op een gegeven moment kak je vanzelf in hoor.
Ik vind hem omwijs gaaf, veel extra's!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:09 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind 'm helemaal leuk
Man man, de knoflook was echt in de aanbieding jaquote:Op woensdag 22 december 2010 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doe het goed op een banaan met knoflook
Ik moet werken overdag.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Morgenvroeg dan. Misschien. De rest van de dag ben ik jurken en jodelen.
Maar jullie mogen lustig lijstje maken en dan hoor ik wel wat ik moet meenemen.
Dit staat ook al weer zo uber-ranzigquote:Op woensdag 22 december 2010 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
"Waaaaar is de worst?"quote:Op woensdag 22 december 2010 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Man man, de knoflook was echt in de aanbieding ja
Ow, dat had ik nog niet eens gezienquote:Op woensdag 22 december 2010 23:13 schreef Strega het volgende:
Ik vind hem omwijs gaaf, veel extra's!
Sorryquote:Op woensdag 22 december 2010 23:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dit staat ook al weer zo uber-ranzig
Ergens na negenen. Maar dan wel helemaal gaar denk ik na 7 uur op straat.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet werken overdag.
Ben je er 's avonds ook niet?
22 uur hierrrrquote:Op woensdag 22 december 2010 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ergens na negenen. Maar dan wel helemaal gaar denk ik na 7 uur op straat.
Ik moet nog 2 drukke dagen werken en dan een week vrijquote:Op woensdag 22 december 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
Ing, morgen lijstje is goed.
Want
Ik
Heb
Morgen
Vrij
En vrijdag ook. En volgende week ook
Ja, goed stinken zeker.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
Want
Ik
Heb
Morgen
Vrij
quote:
Daar gaan we ook wel leuk in passen samen, of niet somsquote:
Ik heb geen idee, vroeg ik me net ook al af.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het wel stom dat er buiten andere muziek is en dat die mensen telkens heel raar staan te bouncen terwijl wij iets anders horen
Het zou wat zijn, twee jaar op een rij niet?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:15 schreef Pagan het volgende:
*help*
DML, ben jij mijn SeSa? Ik geef het op, ik weet het echt niet meer, behalve een keer of drie gokken, moet een keertje raak zijn.....
*/help*
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
Want
Ik
Heb
Morgen
Vrij
Vlees is geregeld, drank doe ik ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
en
![]()
Dat worden leuke lijstjes.![]()
Maar ik zal er zijn.
Gaan we morgen over denken.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vlees is geregeld, drank doe ik ook.
En broood.
Heb alleen nog geen idee wat je bij een brunsjjj hoort te serveren.
Culinair wonder ben ik
Tooooooeeeeeet!quote:
Ik denk dat paracetamol wel een goede gok isquote:Op woensdag 22 december 2010 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat paracetamol wel een goede gok is
Dan doe maar een supp.quote:
Ik zou er daar mss wel blij van worden maar normaal echt nietquote:Op woensdag 22 december 2010 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
En meer hebben mensen van onder de rivieren niet nodig voor een feestje.
Goed zijn wij he?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
En meer hebben mensen van onder de rivieren niet nodig voor een feestje.
Als je hem zelf inbrengt vind ik het bestquote:
Je weet het niet, om met Bert Visscher te spreken.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het zou wat zijn, twee jaar op een rij niet?
Maar nee
www.postcode.nlquote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je weet het niet, om met Bert Visscher te spreken.
Echt, alles drie keer omgedraaid, doorgelezen, noem het maar.
*postcodeboek pakt*
Als we dat brunchen nou eens 'ergens' deden?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vlees is geregeld, drank doe ik ook.
En broood.
Culinair wonder ben ik
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je hem zelf inbrengt vind ik het best
Ik wil brunsjjen in trainingsbroek en msnjasjequote:Op woensdag 22 december 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we dat brunchen nou eens 'ergens' deden?
Buiten de deur? Laaaaaaaadylike endezo, met pinkjes omhoog?
En dan trakteren wij jou
Ik weet het zeker!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar gaan we ook wel leuk in passen samen, of niet soms
Hotel Frederiksoord!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wil brunsjjen in trainingsbroek en msnjasje![]()
En ik zou niet weten waar dat hier in de buurt kan
Met 2 duimen lukt ook welquote:Op woensdag 22 december 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
(eigenlijk moet je hiervoor een smiley met 1 vinger hebben)
Is de brunsjjj voor de 29e of de 30e?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wil dat eigk ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan je daar brunsjen? Want da's 5 minuten rijden....quote:
Vast wel.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan je daar brunsjen? Want da's 5 minuten rijden....
* koekelt *
Alsof de 29e nog tijd vrij heeftquote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Is de brunsjjj voor de 29e of de 30e?
Ik ben de draad effe kwijt![]()
De 30e schat.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Is de brunsjjj voor de 29e of de 30e?
Ik ben de draad effe kwijt![]()
En dan wil jij de deur uit?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alsof de 29e nog tijd vrij heeft![]()
De 30e, terwijl we brak en met wild haar elkaar aan zitten te gapen en struikelen over de mixblikjes
Klinkt als een feestje.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De 30e, terwijl we brak en met wild haar elkaar aan zitten te gapen en struikelen over de mixblikjes
Ik gok dat het lunsen er niet van gaat komen, de 29equote:Op woensdag 22 december 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De 30e schat.![]()
29e krijg je eerst vlaai, dan gaan we spullen droppen, ergens (ooit) lunsen, en daarna gourmetten met als toet Singstar.
En wat lees ik weer (drie keer achter elkaar): terwijl wij brak en wild aan elkaar zitten...quote:Op woensdag 22 december 2010 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Dirty mind enz....quote:Op woensdag 22 december 2010 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat lees ik weer (drie keer achter elkaar): terwijl wij brak en wild aan elkaar zitten...
Echt, gewoon niet gelogen
Jij bent ergquote:Op woensdag 22 december 2010 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat lees ik weer (drie keer achter elkaar): terwijl wij brak en wild aan elkaar zitten...
Echt, gewoon niet gelogen
Friesland schatquote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
Kunnen we die brunsj niet laten thuisbezorgen ofzo?
Bestel ik een champagne ontbijtje voor ons vieren
Geen ideequote:Op woensdag 22 december 2010 23:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Van wie is dit ook al weer. Wel erg vrolijk.
Ik ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Fuck Jezus wat is die Lucille saai![]()
Hoe kun je daar nou zo staan harken als t zo een feest is binnen?
Ik wil ook een kazo
Ze is compleet spastisch gehandicapt. Dat hakt en host een beetje moeilijkquote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Fuck Jezus wat is die Lucille saai![]()
Hoe kun je daar nou zo staan harken als t zo een feest is binnen?
Ik wil ook een kazo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Daar doen ze daar niet aan.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
Kunnen we die brunsj niet laten thuisbezorgen ofzo?
Bestel ik een champagne ontbijtje voor ons vieren
Oh jawel, we passeren 2 Mac's onderweg.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gok dat het lunsen er niet van gaat komen, de 29e
Maar idd. De brunsj van de 30e doen we lekker in pyjama
Eieren met spek?
Jaaaaaaaa!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook.
En dan zelf thuis elke week met ekstraweekend binnen meetoeteren.
De Ekstraweekend kazoo.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa!
Waar koopt men dat?
Ze moeten die als merchandise verkopen
Ben ik helemaal voor!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
Ik heb al een site gevonden waar ik ontbijt in jouw woonplaats kan bestellen Ing
serieus, ze heeft toch alleen iets aan die poten?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze is compleet spastisch gehandicapt. Dat hakt en host een beetje moeilijk
Cadeaus:quote:Santa wilde je nog beter leren kennen Tombola,
je bent wiki fan en lijstjes queen
Ik liep je posthistory na,
en zag dat je alles van iedereen bijhoudt bovendien.
Maar er was een topic over een ribbeltjescondoom,
of standje onder of boven.
Nee, Tomba is niet zo vroom,
als zij ons wil doen geloven.
Lid van Leesclub de natte doos,
Schrijfster van een heuse Flora & Fauna bouquet roman
Al dat gehijg en gevoos,
Ja die Tombo kan er wat van.
Maar op de juiste plek zit je hart,
Een kater zocht een nieuw huis.
Sjefke wachtte met smart,
En vond bij jou en Nelis een thuis.
Je ging ook op date met anoniem nummer 5
Ik hoop dat je met je cadeau wat kan,
want van anoniem kreeg je geen kriebels in je lijf,
Maar we gunnen je zo graag een man.
Tot slot staat mijn hint op dit papier,
Vertelt dat je wie ik ben?
Het slaat op mijn huisdier
En anders dat je met de afbeelding op de pakketdoos wat ken?
Secret Santa
Zo nou dat ga ik zo niet onthoudenquote:
Kok?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
Ik heb al een site gevonden waar ik ontbijt in jouw woonplaats kan bestellen Ing
Leukleukleuk Tombo!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:29 schreef tombolafan het volgende:
Zonder bijlezen: Sorry sorry sorry dat ik laat ben, ik ging na oppassen "even" langs zusje maar moest naar verjaardag van stiefmoeder die ik een beetje vergeten wasNu terug
Dussssss:
Pakje:
[ afbeelding ]
Rijm:
[ afbeelding ]
[..]
Cadeaus:
[ afbeelding ]
BoekenOver daten oa
En een cupcakepakket![]()
En chocola
Thanks SeSa!
En ik wist meteen dat het DML was!Ik had ooit in OUD gelezen dat ze een bruine kinderwagen ging nemen, en dat vond ik tof, en dat stond op de doos
En het plaatje van de Freggles was ook een goede hint
Ik juichte te vroeg, ik kwam bij de Oliebollenexpres uitquote:
Whahahahahaaaquote:Op woensdag 22 december 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik juichte te vroeg, ik kwam bij de Oliebollenexpres uit
Hoe ver woont jouw huis van Drachten ongeveer?
Ik vond het niet erg, ik vond het juist wel leukquote:Op woensdag 22 december 2010 23:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja sorry Tombo![]()
Ik had die kerstboom gemaakt en toen bedacht ik me dat er in de wijde omtrek bij geen enkele supermarkt nog dozen achter de kassa liggen of zo en die boom was vrij groot.
Ik had alleen een kinderwagen doos in huis waar het wel in paste.
Hoe heet jouw eckte bakkert?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whahahahahaaa![]()
Een behoorlijk eindje![]()
Ik zag dat onze Eckte Bakkert ook ontbijtservice heeft.
Maar Cat houdt niet van brood.
Ik kan wel vragen of ze wat meer van die lekkere luxe broodjes erbij doen
De mannen vallen straks bij bosjes voor je neerquote:Op woensdag 22 december 2010 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond het niet erg, ik vond het juist wel leuk
Ik heb Elies gepmd dat ik dacht dat jij het was
Ik vind het leuke cadeaus, kijken of er handige tips staan in het boekje
Kokquote:Op woensdag 22 december 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe heet jouw eckte bakkert?
Waar is de site?
Ik houd wel van Eckte Bakker vers brood. Met lekker slalade.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe heet jouw eckte bakkert?
Waar is de site?
50/50 kans zo langzaam aan.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Pagan, dat zou ook mijn gok zijn
*proest*quote:
Mijne ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik houd wel van Eckte Bakker vers brood. Met lekker slalade.![]()
Maar harde broodjes of croissantjes zijn stiekem toch wel favoriet.
Greys, ik kan daar niet tegenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgen even je bakkert bellen.
Jij verder niet mee bemoeien Ing!
Een kok!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt, typ woonplaats, echte bakker in en zie daar
ofgewoon in google bakker kok woonplaats.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt, typ woonplaats, echte bakker in en zie daar
Soms moet je dingen uit handen durven geven.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys, ik kan daar niet tegen![]()
Ik ben een controlfreak![]()
Maar ik vertrouw je volledig....denk ik
Ja doe. Echtquote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Veel plezier ende succes.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga teruglezen en de wiki bijwerken nu
Nee, en Greys kan alles zo lekker los laten.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doe nietsquote:Op woensdag 22 december 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doe. Echt
Geen ontbijt/brunsj roggelen voor de 30e!
Wat een controllfreakjes bij elkaar inderdaad.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, en Greys kan alles zo lekker los laten.![]()
Jij de shoermet, Greys de bakker en ik de vlaai. En Tombo de reportage.![]()
En met de rekening komt het wel goed.
Half 12?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doe niets![]()
Niet te vroeg he?
Zeg maar! Elf uur ofzo?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doe niets![]()
Niet te vroeg he?
Oh dames, en schaarse heren hier,quote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een kok!![]()
![]()
Gaat helemaal goedkomen Ing.![]()
Klinkt nu al lekker.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh dames, en schaarse heren hier,
Ik krijg nu toch zo'n zin om komend voorjaar/zomer een high tea voor jullie in de tuin te houden!
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed ende gezellig!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik krijg nu toch zo'n zin om komend voorjaar/zomer een high tea voor jullie in de tuin te houden!
OMFG, tien kleine negertjes en Pagan streept ze een voor een af, de laatstequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Aangezien Eliesje niet present is: ik las schaars geklede heren.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:41 schreef Strega het volgende:
[..]
En oh-oh en ik de tettenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
Jij de shoermet, Greys de bakker en ik de vlaai. En Tombo de reportage.![]()
En met de rekening komt het wel goed.
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:43 schreef Pagan het volgende:
[..]
OMFG, tien kleine negertjes en Pagan streept ze een voor een af, de laatste
was zijn SeSa.
ML dus!
Het moet wel denk ik? Waar is mijn lijstje gebleven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb tegenwoordig zeeen van tijd. Dus zeg maar hoe laat we worden verwachtquote:Op woensdag 22 december 2010 23:41 schreef Strega het volgende:
Er kunnen er wel twaalf van mij in de schaduw staan van die van julliequote:Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En oh-oh en ik de tetten
Jullie feestje kan niet meer stuk. Dan hebben we Greez, oh-oh en ondergetekende. Hoeveel tet kan een mens aan
Welnee gek, je moet een brilquote:Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef Greys het volgende:
Er kunnen er wel twaalf van mij in de schaduw staan van die van jullie
Excuse mequote:Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan gaan we dat doen! Ik probeer iedere dag wat meer stapjes,quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:43 schreef Cat22 het volgende:
Aangezien Eliesje niet present is: ik las schaars geklede heren.![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Pagan, dat zou ook mijn gok zijn
En bedankt voor de hulp hè!quote:
Mooie tijdquote:Op woensdag 22 december 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg maar! Elf uur ofzo?
En ik ga even bellen om sommige dingen te fixen aan hun aanbod
Count me inquote:Op woensdag 22 december 2010 23:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ze spoort niet. En trouwens: wij zijn veelste klein om zoveel schaduw te veroorzakenquote:
En iedereen is zo enthousiast over haar....quote:Op woensdag 22 december 2010 23:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh jezus fuck, Lucille gaat Paradise by the dashboard light doen.
En Proud Mary was al een aanfluiting
Neequote:Op woensdag 22 december 2010 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
jij hebt het ook
We hebben te weinig seks Cat
Trouwens, heeft iemand onze kaart nou al ontvangen ?????
Ik vind dr een reet aan.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:49 schreef JJH het volgende:
[..]
En iedereen is zo enthousiast over haar....
Ik denk dat dat nog wel es tegen kon vallen jongedamequote:
Misschien gaat er nog wat gebeuren, maar de leukste slaapgasten hebben we wel gehad.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind dr een reet aan.
Jij?
Van mij mocht Willy blijven tot t end
En met tetten, na half twaalf dus dat mag, sluit ik af. Pijn in mijn rug en ribbenquote:
Ja, alsof onze tetten hoog genoeg hangen om de jouwe van schaduw te voorzien. Toe nou man, dat kán toch helemaal nietquote:
Trusten DML...lekker slapenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En met tetten, na half twaalf dus dat mag, sluit ik af. Pijn in mijn rug en ribben![]()
Slaap lekker allemaal
Staan?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal brak van SRquote:
Ik ben vrij met de Top2000, dan haal ik ook gezellig doorquote:Op woensdag 22 december 2010 23:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal brak van SR![]()
Maar vrijdag heb ik vrij en nou wil ik proberen morgen de nacht door te halen
Dus nu op tijd naar bed.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal brak van SR![]()
Maar vrijdag heb ik vrij en nou wil ik proberen morgen de nacht door te halen
In jou zou ik wel eens willen klimmen. Gewoon, omdat het kan (als je niet omvalt)quote:
Ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
jij hebt het ook
We hebben te weinig seks Cat
Trouwens, heeft iemand onze kaart nou al ontvangen ?????
Was dat bovenaanzicht van jou met de pup er bij dan gezichtsbedrog?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel es tegen kon vallen jongedame
Ik sta stevig op mijn pootjes hoor.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In jou zou ik wel eens willen klimmen. Gewoon, omdat het kan (als je niet omvalt)
Ja nou, liggen / hangen / vliegen klonk ook zo lulligquote:
Ja maar zo inimini zijn die van jou ook heul niequote:Op woensdag 22 december 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dat bovenaanzicht van jou met de pup er bij dan gezichtsbedrog?
En die van Elies heb ik live gezien
Ik heb die van jullie beiden gevoeld. Dus-uhhh... en ik heb verstand van tetten he; niet vergeten!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
Was dat bovenaanzicht van jou met de pup er bij dan gezichtsbedrog?
En die van Elies heb ik live gezien
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb die van jullie beiden gevoeld. Dus-uhhh... en ik heb verstand van tetten he; niet vergeten!
Nou, wie wintquote:Op woensdag 22 december 2010 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb die van jullie beiden gevoeld. Dus-uhhh... en ik heb verstand van tetten he; niet vergeten!
Da's een effectieve manier om iedereen naar bed te sturen: topic sluiten.quote:
Die gaat echt geen nieuw deel meer openenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:55 schreef Cat22 het volgende:
effectieve manier om iedereen naar bed te sturen: topic sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |