Jij had hem!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Mijn dozen hebben nog wel van die mooie vakjes. De vorige keer dat er een doos van me meeging waren jullie er blij mee.![]()
En hadden jullie de edit van mijn dienstmededeling gezien?
Je moet volgend jaar echt meedoen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh please do![]()
En ja ik denk ook Zwab voor Pagan!
En Pagan, had jij nou DM???????????????
Ik heb echt geen idee meer.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
... dat ik niet moet schrikken van onverwachte dingen?
Truste Yns!quote:
Nope.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
JJH, is jouw pakketje nou al binnen eigenlijk?
Helemaal.quote:
Ja!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef JJH het volgende:
Maar Cat heeft wel de sleutel ervan gehad!
jezus zeg, en heeft de TNT er nog wat van gezegd?quote:
ik zag hetquote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef JJH het volgende:
De sleutel van je hart!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef JJH het volgende:
Ik ga morgen bellen, ik had ze nog 1 dag respijt gegeven.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jezus zeg, en heeft de TNT er nog wat van gezegd?
[..]
ik zag het
Lief zijn ze he?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef indaha het volgende:
Ik ben na bijna 2 uur helemaal bijgelezen en ik heb genoten van jullie commentaren en het uitpakken.
Ik vind het geweldig wat jullie voor elkaar doen en ben blij dat ik dit forum gevonden heb.
Als ik een slechte dag heb hoef ik maar even hier te lezen en dan is er altijd wel iets te lachen.
En daarom![]()
![]()
voor alle F&F fokkers
Dat had je nog niet gezegd!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
De sleutel van je hart!
Jij a-romantisch type!
Als een warm gespreid bedje.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef indaha het volgende:
Ik ben na bijna 2 uur helemaal bijgelezen en ik heb genoten van jullie commentaren en het uitpakken.
Ik vind het geweldig wat jullie voor elkaar doen en ben blij dat ik dit forum gevonden heb.
Als ik een slechte dag heb hoef ik maar even hier te lezen en dan is er altijd wel iets te lachen.
En daarom![]()
![]()
voor alle F&F fokkers
Zitten klem.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
Zeg, die van die klikotieten, zijn we die verloren onderweg?
Die is de weg naar dit topic kwijtquote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
Volgend jaar gewoon meedoen hé! Dus....quote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef indaha het volgende:
En daarom![]()
![]()
voor alle F&F fokkers
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op woensdag 22 december 2010 22:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon meedoen hé! Dus....
Ik zie het voor me.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck ik roep dat al van de eerste keer dat ik dat buttnr hoorde![]()
Wijd open, lekker voor je aids
De term buttnummer krijgt ook opeens een heel andere betekenis.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck ik roep dat al van de eerste keer dat ik dat buttnr hoorde![]()
Wijd open, lekker voor je aids
En dat je dat dan uit een rijtje kliko's die aan straat staan hoort komen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie het voor me.![]()
ZITTEN KLEM! ZITTEN KLEEEEEM!
Huuuuu! Ik zou de deksels nog even extra aanstampen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat je dat dan uit een rijtje kliko's die aan straat staan hoort komen.
We waren even met een passessie bezig; het lukt: als ik ze tussen de hare wurm, dan kunnen we er precies samen in. Hoe leuk is datquote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
Nou kind, geweeeeelduch!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We waren even met een passessie bezig; het lukt: als ik ze tussen de hare wurm, dan kunnen we er precies samen in. Hoe leuk is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |