Nou, echt geen pastinaak te vinden hoor...quote:
jaa pff geen idee welke pagina in welk topic.. dan kan ik wel ff gaan zoekenquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa; heet het in het noorden Bas of Dirk?
quote:
No problem! Hij mist het forum trouwens niet, maar de mensen hier welquote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Aure, bedankt voor het overbrengen van de groetjes
hij had jou graag maar nu ben je bezetquote:Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef Aure het volgende:
[..]
Whehe is het zo raar als ik een vriendje zou hebben?![]()
Ik ben niet bezetquote:Op woensdag 22 december 2010 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij had jou graag maar nu ben je bezet
sst! tis toch leuk om D_H en Steer even jaloers te maken?quote:
...want die liepen beiden achter Aure aan?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
sst! tis toch leuk om D_H en Steer even jaloers te maken?
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...want die liepen beiden achter Aure aan?
Vergeet mij niet! Had bijna een hartstilstand toen ik het lasquote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
sst! tis toch leuk om D_H en Steer even jaloers te maken?
Even gecorrigeerd. Geen dank. graag gedaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
kerstmenu 1e en 2e dag; ik wilde vis en vlees maar mn moeder wilde graag 2 soorten vlees. nu is het 2x vlees en 1x vis geworden... natuurlijk met alles wat er bij komt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te veel
Gewoon een standaard kerstmenu dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
kerstmenu 1e dag; ik wilde vis en vlees maar mn moeder wilde graag 2 soorten vlees. nu is het 2x vlees en 1x vis geworden... natuurlijk met alles wat er bij komt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te veel
Ik heb het voor elkaar gekregen dat ik geen vlees hoef te eten en toch een volwaardig kerstmenu heb.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon een standaard kerstmenu dus.
En nou ja, rijst, misschien wilde ze jou ontzien
aaaah arme Rijstquote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Vergeet mij niet! Had bijna een hartstilstand toen ik het las
nou ja was de bedoeling maar 2e kerstdag is gourmettenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Even gecorrigeerd. Geen dank. graag gedaan.
Het leukste aan snickerdoodles is de naamquote:Op woensdag 22 december 2010 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Snickerdoodles met thee. Vind ze best lekker, maar niet heel bijzonder geloof ik. Gewoon, lekkere koekjes. En makkelijk. Heb 2 bolletjes deeg in de vriezer gestopt, dus ik kan nog 2x wat maken.. Maar ik betwijfel of ik het daarna snel nog een keer ga maken (maar ik ben dan ook geen grote koekliefhebber, dat scheelt misschien..)
ja? voor 7 pers. 2 rollades van een kilo (een varkensrollade en een kalkoen met brie en pancetta), een zalmgerecht, stoofpeertjes, haricots verts met spek en 2 soorten aardappeltjes.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon een standaard kerstmenu dus.
En nou ja, rijst, misschien wilde ze jou ontzien
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ja was de bedoeling maar 2e kerstdag is gourmetten
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet overigens morgen op mijn werk maar eens zeggen dat ze op moeten houden met boeketten bloemen want ik heb er deze maand al 3 gehad (vanmorgen weer 1 mee) en nu begint Ross een secret lover te vermoeden
bloemen zijn hier altijd welkomquote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet overigens morgen op mijn werk maar eens zeggen dat ze op moeten houden met boeketten bloemen want ik heb er deze maand al 3 gehad (vanmorgen weer 1 mee) en nu begint Ross een secret lover te vermoeden
Wat schattigquote:Op woensdag 22 december 2010 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
hihi ik heb een aanbidder van 13 op mijn hyves![]()
Ik vind het een beetje een kruising tussen een bitterkoekje en een kokosmacroonquote:Op woensdag 22 december 2010 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het leukste aan snickerdoodles is de naam
Maar ik ben ook geen enorme koekjesfan.
toen ik 13 was kreeg ik geen aandacht... had ie niet ff eerder kunnen komen?quote:
ik vind het een koekje zonder smaak, alleen kaneel. komt omdat er in het koekje zelf maar weinig suiker gaat. jammer, maar joh... ze zijn hartstikke goedkoopquote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een kruising tussen een bitterkoekje en een kokosmacroon
ze zijn wel goed voor me trouwens: ik wordt er misselijk van![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind het een koekje zonder smaak, alleen kaneel. komt omdat er in het koekje zelf maar weinig suiker gaat. jammer, maar joh... ze zijn hartstikke goedkoop
weet niet. 1/3 kopje suiker ging erin.. vind ik niet veel voor koek/gebakquote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ze zijn mierzoet
![]()
óf je hebt te weinig suiker gebruikt, óf je smaak is aangetast
ok dat is dus een behoorlijk verschil. ik had bijna 2 koppen bloem en 1/3 kopje suiker hahaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn recept was 150 gr suiker op 180 gr bloem..
en dan nog suiker om het in te rollen..
zoet dus![]()
kerstvoorbereidingquote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef AnneX het volgende:
Ook weer thuis met boodschappen in pais en vree met zijn twee gedaan.
Dat alleen mag al in de analen.
Morgen de kalkoen halen bij de poelier en de tuttie frutti stuffing die schoonma maakt.
Fijn dat je een goed gevoel overhoudt FF aan de dienst en begrafenis van oma.
* op zoek gaat naar het weggeklikte recept voor tarte tatin met verse vijgen...![]()
Waar had je het recept vandaanquote:Op woensdag 22 december 2010 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok dat is dus een behoorlijk verschil. ik had bijna 2 koppen bloem en 1/3 kopje suiker haha
klikquote:Op woensdag 22 december 2010 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waar had je het recept vandaanwant dat lijkt me niet echt kloppen nee..
slaap zacht!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
Bijna van stokje valt, moe, morgen naar Glazen Huis![]()
![]()
Kusjekroel.
er staat 1 2/3 kop bloem maar ik neem dan aan dat het 1 + 2/3 is, want daaronder staat gewoon 1/2 en niet 1 1/2 bvquote:
Oh, sexy!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:44 schreef LieLie het volgende:
Ik ben vol! Maar het was heerlijk! Nu liggen we even uit te buiken
Ik heb een heel tof hempje met zwart jasje gekocht!!
Het hempje is rood! Met rouches!!
Of het had 2/3 moeten zijn, zonder de 1.. dan zouden de verhoudingen ongeveer het zelfde zijn. Lijkt me erg flauw anders ja..quote:Op woensdag 22 december 2010 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
er staat 1 2/3 kop bloem maar ik neem dan aan dat het 1 + 2/3 is, want daaronder staat gewoon 1/2 en niet 1 1/2 bv
Hoe is het met mijn stadje??quote:Op woensdag 22 december 2010 21:44 schreef LieLie het volgende:
Ik ben vol! Maar het was heerlijk! Nu liggen we even uit te buiken
Ik heb een heel tof hempje met zwart jasje gekocht!!
Het hempje is rood! Met rouches!!
Ik vind het ook niet lekker, maar dat ligt bij mij niet aan de koriander..quote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef krakkemieke het volgende:
Ontdekking van de week: ik houd niet van falafel. Teveel koriander.
Ik vind het ook erg melig......quote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet lekker, maar dat ligt bij mij niet aan de koriander..
Hier moet ik even mobiel op reageren:quote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, jij hebt de juiste voor ogen hoor
Ja, en er zit een weeïge smaak aan die ik niet lekker vind..quote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg melig......
Haha, ik denk goed!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn stadje??
Mocht je nog een tattoo willen laten zetten weet ik wel een goed zaakje (oude kennis van me werkt daar)quote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, ik denk goed!Wat we tot nu toe gezien hebben is mooi!
Morgen even een kaaswinkel zoeken
Ik vind koriander nogal weeig. Een beetje in een indisch gerecht gaat wel.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, en er zit een weeïge smaak aan die ik niet lekker vind..
Ja, maar volgens mij is het wel iets anders wat me niet aan staat aan de falafel, want normaliter vind ik koriander juist erg lekker.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind koriander nogal weeig. Een beetje in een indisch gerecht gaat wel.
Oh! Dat moet ik nog doen! Tattoo uitzoeken en laten zetten!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mocht je nog een tattoo willen laten zetten weet ik wel een goed zaakje (oude kennis van me werkt daar)
Euhm, nou..quote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mocht je nog een tattoo willen laten zetten weet ik wel een goed zaakje (oude kennis van me werkt daar)
Dan maak je het zonder koriander.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef krakkemieke het volgende:
Ontdekking van de week: ik houd niet van falafel. Teveel koriander.
Van die bruine regenjassen die naar gematteerde sigaren stinken......quote:
dat laatstequote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hier moet ik even mobiel op reageren:
wie welke wat waar hoeof hoef ik niet meer verbaasd te doen?
Yeah!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Small step for man, huge step for DH-kind![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het een beetje een kruising tussen een bitterkoekje en een kokosmacroon
ze zijn wel goed voor me trouwens: ik wordt er misselijk van![]()
![]()
Hier in de flat ook, bevroren regenpijp. Ik gelukkig niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef rijsttafel het volgende:
Lekkage![]()
De onderburen ook![]()
De bovenburen nog erger
Oh dat doe ik wel vaker fout.. typ heel vaak t's waar ze niet horen (ook bij niet-werkwoorden), maar meestal haal ik ze op tijd weer weg..quote:
Dezelfde oorzaak hier.. Maar je doet er weinig aan.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hier in de flat ook, bevroren regenpijp. Ik gelukkig niet.
Daar typ ik niet in, dat scheeltquote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
Hier mag het, in kinderschriftjes niet.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef rijsttafel het volgende:
Lekkage![]()
De onderburen ook![]()
De bovenburen nog erger
Het is iedere keer gezeik met dezelfde regenpijp, vorst of niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dezelfde oorzaak hier.. Maar je doet er weinig aan.
Het leuke is wel dat m'n onderburen het ontdekten en het bij mij eigenlijk veel erger is![]()
Maar hier lijkt het net een schaduw.
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vind mijn hempje eerst wel wild genoeg
Het is maar water en ik verzuip er niet in.quote:
Vroegah kregen we een stempel bij een goed cijfer. En bij 10 stempels een plakplaatje? Gaat dat nog zo ongeveer?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar typ ik niet in, dat scheelt![]()
* krakkemieke pakt vast popcornquote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Het is maar water en ik verzuip er niet in.
Heb wel een ander probleem maar daar kom ik straks wel mee.
Ah, daar was de pijn gebleven.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]I feel your pain
Maar het komt goed, die regenpijp ontdooit wel weer een keer
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vroegah kregen we een stempel bij een goed cijfer. En bij 10 stempels een plakplaatje? Gaat dat nog zo ongeveer?
Posten lukt denk ik niet op mn telefoon, mail m je wel evenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
kan je niet ff een fototje maken en posten??
haha ok!! Ben benieuwdquote:Op woensdag 22 december 2010 22:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Posten lukt denk ik niet op mn telefoon, mail m je wel even
Ja, zelfde verschil. Voor zo'n plaatje moest je 10 stickers hebben geloof ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ongeveer. Op een stageschool deden ze dat nog zo. Wij geven stickers. En met spelling, om te stimuleren dat ze écht goed nakijken en verbeteren zelf, krijgen ze bij 5 stickers een beloningsplaatje (zo'n klein kaartje met een foto van een dier of motor of zo..)
jajaja stuk ongeduldquote:Op woensdag 22 december 2010 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
Hee Rijst! Wat is je andere probleem?
Hij is leuk!! Feestelijk hemdje en gaaf jasje!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Posten lukt denk ik niet op mn telefoon, mail m je wel even
Owja als je van problemen houdt, mag je m'n keuken wel ff onder handen nemen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
Hee Rijst! Wat is je andere probleem?
afkappen of weer batsen. anders niksquote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef rijsttafel het volgende:
Wie gelooft in vrienden blijven met je ex? Ik opzich wel, maar na een jaar wil ze nu mij terug en ik haar niet. Waardoor je niet normaal een gesprek kan voeren.
Moet ik maar gewoon het contact afkappen? Dat vind ik ook weer zoiets overdreven.
Andere manieren om dit aan te pakken?
Waarom zou je bij elkaar blijven als de kaartenhuis die je samen aan het bouwen was na een flink eind gekomen te zijn ingestort is?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef rijsttafel het volgende:
Wie gelooft in vrienden blijven met je ex? Ik opzich wel, maar na een jaar wil ze nu mij terug en ik haar niet. Waardoor je niet normaal een gesprek kan voeren.
Moet ik maar gewoon het contact afkappen? Dat vind ik ook weer zoiets overdreven.
Squote:Op woensdag 22 december 2010 22:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
afkappen of weer batsen. anders niks
Nquote:Op woensdag 22 december 2010 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom zou je bij elkaar blijven als de kaartenhuis die je samen aan het bouwen was na een flink eind gekomen te zijn ingestort is?
Herkenbaar. Vanuit het oogpunt van je ex. Mijn ex hield de boot nogal af, en dat heeft mij kaasplankje opgeleverd. Gewoon iedere keer als ze er over begint vertellen waarom het uit gegaan is, hoe jij er naar kijkt en weinig face to face afspreken.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef rijsttafel het volgende:
zwart witquote:Op woensdag 22 december 2010 22:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
afkappen of weer batsen. anders niks
Lquote:Op woensdag 22 december 2010 22:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Herkenbaar. Vanuit het oogpunt van je ex. Mijn ex hield de boot nogal af, en dat heeft mij kaasplankje opgeleverd. Gewoon iedere keer als ze er over begint vertellen waarom het uit gegaan is, hoe jij er naar kijkt en weinig face to face afspreken.
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hij is leuk!! Feestelijk hemdje en gaaf jasje!
wat is daar nou de lol van?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Grijs:
halverwege het batsen afkappen![]()
Is dit in het kader van die persoonlijkheidstestletters? Want ik heb geen L in mijn persoonlijkheid. wel in mijn username, maar DH heeft geen S in zijn in username, maar wel in zijn persoonlijkheid.quote:
man, dacht dat iedereen het wel wist op FF en krakje naquote:Op woensdag 22 december 2010 22:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Yeah eindelijk!
Of moet ik wel nog mijn mond houden?
Beste is om me gewoon te negeren, ik doe vrij moeilijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is dit in het kader van die persoonlijkheidstestletters? Want ik heb geen L in mijn persoonlijkheid. wel in mijn username, maar DH heeft geen S in zijn in username, maar wel in zijn persoonlijkheid.
Ik heb het geraden!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
man, dacht dat iedereen het wel wist op FF en krakje na
Dunno.. voelt gewoon ongepast om zomaar alles af te kappen. Ze is wel een prima meid verder, dat is het probleem ook niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom zou je bij elkaar blijven als de kaartenhuis die je samen aan het bouwen was na een flink eind gekomen te zijn ingestort is?
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Herkenbaar. Vanuit het oogpunt van je ex. Mijn ex hield de boot nogal af, en dat heeft mij kaasplankje opgeleverd. Gewoon iedere keer als ze er over begint vertellen waarom het uit gegaan is, hoe jij er naar kijkt en weinig face to face afspreken.
Ik hou van makkelijk.quote:
Geen idee ik heb t iig nooit verteldquote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef Den_Haag het volgende:
Grijs:quote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Grijs:
halverwege het batsen afkappen![]()
AAAAHHH! Ik mag niks weten! Ik hoor er niet bij!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik dan weer nietquote:Op woensdag 22 december 2010 22:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik ooken ook wat ze laatst voor cadeautje gehad heeft
Oh! Je bent paranormaal begaafd! Maar dat durf ik ook te gokken. Lacrosse.quote:
Okee. Zal dan toch die stap maar eens zetten ookal is ie tegen m'n gevoel in.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
Het zal wel aan onze letters liggen.![]()
Maar mijn ex en ik hebben afgesproken om geen ruzie te maken met de scheiding. Dat ging ook goed.
Na de scheiding vond hij me ook leuker dan ervoor.
Mijn advies: Als zij meer wil dan jij, contact afkappen ja.
ik ook, stom hequote:Op woensdag 22 december 2010 22:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
AAAAHHH! Ik mag niks weten! Ik hoor er niet bij!
* krakkemieke snel letter opzoekt
Als zij geen platonisch contact met jou kan houden zonder tóch meer te willen is dat misschien wel het beste ja..quote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Okee. Zal dan toch die stap maar eens zetten ookal is ie tegen m'n gevoel in.![]()
Niet dat we nu vaak contact hebben, maar toch.
Ja nee nu wil ik het weten ookquote:Op woensdag 22 december 2010 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
Beste is om me gewoon te negeren, ik doe vrij moeilijk.
Als jij het lastig vindt, niet meer reageren. Of zeggen dat je het niet wilt.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Okee. Zal dan toch die stap maar eens zetten ookal is ie tegen m'n gevoel in.![]()
Niet dat we nu vaak contact hebben, maar toch.
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als zij geen platonisch contact met jou kan houden zonder tóch meer te willen is dat misschien wel het beste ja..
Bedankt dames.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als jij het lastig vindt, niet meer reageren. Of zeggen dat je het niet wilt.
Graag gedaan, zijn altjd moeilijke dingen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Bedankt dames.![]()
Weer een probleem opgelost
heel goedquote:Op woensdag 22 december 2010 22:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Geen idee ik heb t iig nooit verteldhad ik beloofd
Ja, beetje kerststress. Kaarten plakken en met kerst koken is teveel van het goede. Maar ik geloof ook in nieuwjaarskaarten.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hi, ja hoor dankjewel. met jou ook?
doe ik toch..quote:Op woensdag 22 december 2010 22:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dan hoef je je toch niet te vervelen
hehequote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, beetje kerststress. Kaarten plakken en met kerst koken is teveel van het goede. Maar ik geloof ook in nieuwjaarskaarten.
Toen ik getrouwd was, ging het ook zo.......quote:
Ik heb het niet gelezen, maar was het mooi?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe
mijn gedachten waren vandaag ook niet bij kerstkaarten maar had het opgeschreven zodat ik wist dat ik dat moest doen, naast lenzen en cadeau halen
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen, maar was het mooi?
Tanniet?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat ga ik zo ook maar eens doen gewoon denk ik.. niet zo'n beste dag vandaag
Dikke knuffel voor Sun, slaap lekker!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat ga ik zo ook maar eens doen gewoon denk ik.. niet zo'n beste dag vandaag
paspoort, geld, ticketquote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
Hiya. Gezellige borrel plus etentje gehad, nu verder met tas pakken. Graag jullie advies: wat mag ik écht niet vergeten?
Mijn ervaring: anticonceptie. Op huwelijksreis in Dublin.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
Hiya. Gezellige borrel plus etentje gehad, nu verder met tas pakken. Graag jullie advies: wat mag ik écht niet vergeten?
Trusten prinsesje!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nu ga ik slapen.
morgen weer werkenblegh
M'n leven staat het niet in de weg hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 22:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Graag gedaan, zijn altjd moeilijke dingen.
Maar dan kan jij verder met je leven en zij weet ook waar ze aan toe is.
Check.quote:
Spiraaltje, check. Malarone, check, ANWB-lidmaatschap, geen checkquote:Op woensdag 22 december 2010 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn ervaring: anticonceptie. Op huwelijksreis in Dublin.![]()
Overigens kan je van allerlei medicijnen na laten sturen door de ANWB dacht ik.......
quote:
Owwww bah! Gladde zooi..quote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Tanniet?
Ik viel ook nog midden op straat
Ondergoed en sokken.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
* z80pakt spiegelquote:Op woensdag 22 december 2010 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
* FutureFairytale kijkt naar achteren, rechts, links, onder het bed
zie geen prinsesje
* krakkemieke mept FFT zachtjesquote:Op woensdag 22 december 2010 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
* FutureFairytale kijkt naar achteren, rechts, links, onder het bed
zie geen prinsesje
bankpas, paspoort en ticket.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
Gummetje voor als je ondergoed al eens omgekeerd hebt......quote:
Een boek!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
Niet teveel sokken - ik hoop lekker veel op slippers te kunnen lopenquote:
Adres van de ambassade.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
de vraag was wat mag ik echt niet vergeten.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet teveel sokken - ik hoop lekker veel op slippers te kunnen lopen
z80, very helpful, dan laat ik m'n camera ook gewoon thuis
quote:
Oh no way!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik zou niet graag vliegen met een hond
Hebben jullie dat weleens gedaan?
Lekker chocolade meringue maken! Meteen opeten, dan is het nog zacht vanbinnen!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Morgen fijn ontspannen semifreddo maken.. en iets lekkers van het eiwit.
Hoe zat dat ook al weer, eiwit kon je ook invriezen toch??
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Morgen fijn ontspannen semifreddo maken.. en iets lekkers van het eiwit.
Hoe zat dat ook al weer, eiwit kon je ook invriezen toch??
Ik ben van het zeker weten en erg voorbereiden.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik zou niet graag vliegen met een hond
Hebben jullie dat weleens gedaan?
Kindle is ingepakt, adres van de ambassade zoeken we ter plekke wel in het telefoonboek
Maar welke situatie zou zou urgent kunnen zijn dat je het niet meer op kunt zoeken? Paspoort kwijraken kan gebeuren, maar dan wil vast wel iemand ons helpen. Mensen uit die regio schijnen erg aardig te zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben van het zeker weten en erg voorbereiden.
Ok, dat scheelt. 4 eiwitten maakt veel merengue..quote:
Het gaat mij om de voorbereiding. Ik schijt peuken voor ik wegga. Als ik er eenmaal ben, kan ik alles. Maar het geeft meer rust om een paar dingen van te voren te weten.......quote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar welke situatie zou zou urgent kunnen zijn dat je het niet meer op kunt zoeken? Paspoort kwijraken kan gebeuren, maar dan wil vast wel iemand ons helpen. Mensen uit die regio schijnen erg aardig te zijn
Typisch een verstrooide professor!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:56 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ben ook erg van het voorbereiden.![]()
![]()
Vorige keer had ik zelfs het noodnummer opgezocht van het desbetreffende land.
En toen vergat ik m'n telefoon.
Ik weiger vantevoren alle rampscenario's door te piekeren. Het gaat toch altijd wel goed, en zo niet, dan kunnen we ook nog wel improviseren.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef krakkemieke het volgende:
Het gaat mij om de voorbereiding. Ik schijt peuken voor ik wegga. Als ik er eenmaal ben, kan ik alles. Maar het geeft meer rust om een paar dingen van te voren te weten.......
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weiger vantevoren alle rampscenario's door te piekeren. Het gaat toch altijd wel goed, en zo niet, dan kunnen we ook nog wel improviseren.
Ik bedacht me vanmiddag dat, als we in Brussel veel vertraging oplopen en de aansluitende vlucht missen, we wel een bescheiden probleem hebben - dan mag je de luchthaven niet af daarAfijn, ook dat zien we dan wel weer!
Gheghe, zoiets zou mij best kunnen gebeurenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:56 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ben ook erg van het voorbereiden.![]()
![]()
Vorige keer had ik zelfs het noodnummer opgezocht van het desbetreffende land.
En toen vergat ik m'n telefoon.
Daar heb dan weer geen probleem mee, zodra ik de voordeur uit ben, is het vakantie.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weiger vantevoren alle rampscenario's door te piekeren. Het gaat toch altijd wel goed, en zo niet, dan kunnen we ook nog wel improviseren.
Ik bedacht me vanmiddag dat, als we in Brussel veel vertraging oplopen en de aansluitende vlucht missen, we wel een bescheiden probleem hebben - dan mag je de luchthaven niet af daarAfijn, ook dat zien we dan wel weer!
Oh, als het ter plekke misgaat, zweet ik best wel peentjes, hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
ik zou willen dat ik zo rustig en relaxt was
Trusten!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef DarkElf het volgende:
Tijd voor bed. Trusten allemaal en vlieg veilig CF en mr CF.
Waarom associeer jij mij met een verstrooide prof?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Typisch een verstrooide professor!
Niet handig als je gaat hiken!
Sweet dreams en geniet van je kerst met de Mr in Duitslandquote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef DarkElf het volgende:
Tijd voor bed. Trusten allemaal en vlieg veilig CF en mr CF.
de controle verliezenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, als het ter plekke misgaat, zweet ik best wel peentjes, hoorZoals toen we dreigden te stranden in het niemandsland op de grens tussen Syrië en Jordanië. Maar ja, aan de andere kant: wat is nou echt het ergste wat zelfs op zo'n moment kan gebeuren? Ze gooien je heus niet in de bak als je geen contanten hebt
En dat went. Je hebt altijd controle, je moet het alleen zien. En dat went als je veel reist of met instanties te maken hebt.quote:
En dan is er een aardige kerel die je helpt en heb je je vertrouwen in de mensheid weer terug én een goed verhaalquote:
Je hebt en begrijpt een binaire klok. En je vergeet je mobiel?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Waarom associeer jij mij met een verstrooide prof?![]()
![]()
Juist handig. M'n moeder zei dat ze me elke dag zou bellen. Nou, nu viel niemand me lastig.
In ieder geval neem ik op reis altijd wel een 1 A4 met copie van paspoort-zorgpas-rijbewijs etc.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar welke situatie zou zou urgent kunnen zijn dat je het niet meer op kunt zoeken? Paspoort kwijraken kan gebeuren, maar dan wil vast wel iemand ons helpen. Mensen uit die regio schijnen erg aardig te zijn
Het is uiteraard meer het idee vooraf, dan wat er gebeurd als het echt zo ver komtquote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan is er een aardige kerel die je helpt en heb je je vertrouwen in de mensheid weer terug én een goed verhaal
Ja, daarom wil ik nuttige adressen en pleisters en veiligheidsspelden in mijn tas.quote:
Verstrooide nerd noemt men zoiemand.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hebt en begrijpt een binaire klok. En je vergeet je mobiel?
Oh ja, ik ben ouderwets! Mag geek ook,of is dat nog erger?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Verstrooide nerd noemt men zoiemand.
Die tip was ik vergeten! Goeie!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
In ieder geval neem ik op reis altijd wel een 1 A4 met copie van paspoort-zorgpas-rijbewijs etc.
* dag Krakke
Jij mag me noemen zoals je wilt.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben ouderwets! Mag geek ook,of is dat nog erger?
Hah! Vleier! Jij weet niet dat ik oud ben!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Jij mag me noemen zoals je wilt.
Kwam een keer in Oostenrijk erachter dat ik m'n ID thuis had laten liggen.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
In ieder geval neem ik op reis altijd wel een 1 A4 met copie van paspoort-zorgpas-rijbewijs etc.
* dag Krakke
Nerd!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Kwam een keer in Oostenrijk erachter dat ik m'n ID thuis had laten liggen.
Wat heeft leeftijd ermee te maken?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hah! Vleier! Jij weet niet dat ik oud ben!
Kopie van paspoort neem ik ook mee als we naar 'rare' landen gaan. Fat chance dat ze in BF in iedere hotelkamer een safe hebbenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef AnneX het volgende:
* dag Krakke
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kopie van paspoort neem ik ook mee als we naar 'rare' landen gaan. Fat chance dat ze in BF in iedere hotelkamer een safe hebben
Krakke, het lijkt me wel vreselijk als je bijvoorbeeld geen tampons bij je hebt en je wordt ergens in the middle of nowhere ongesteldMaar dat zal mij vast niet gebeuren
Hoi Golfer! Stoer dat je gegaan bent!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:21 schreef golfer het volgende:
Hallo vriendjes, wij zijn er ook wer.
Hebben gewoon een oyderwets avondje film op de DVD bekeken.
Echt een aanrader: The Ghostwriter van Polanski.
Ben benieuwd! Vooral naar de zwarte pastaquote:Op woensdag 22 december 2010 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
Hallo vriendjesIk ben er weer
Ik heb wijn op en koffielikeur
En het was reuzegezellig
Zo ff foto's uploaden van het voer
Ik ben ook wel weer van het creatief improviseren als het moet. En gebrek aan tampons improviseert makkelijker dan gebrek aan de pil. Op huwelijksreis denk ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Vooral naar de zwarte pasta
Krakke, 'absorberend gras'? Ik ben geen feministe, hoor![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
Hallo vriendjesIk ben er weer
Ik heb wijn op en koffielikeur
En het was reuzegezellig
Zo ff foto's uploaden van het voer
Hoi vriendjes!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:21 schreef golfer het volgende:
Hallo vriendjes, wij zijn er ook wer.
Hebben gewoon een oyderwets avondje film op de DVD bekeken.
Echt een aanrader: The Ghostwriter van Polanski.
Komt later. Mijn PC moet herstart worden omdat-ie mijn CF-kaartje niet ziet. Erg irritant. Geen zin in nuquote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar je was in Dublin, toch? Daar hebben ze toch gewoon apotheken en condooms enzo?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben ook wel weer van het creatief improviseren als het moet. En gebrek aan tampons improviseert makkelijker dan gebrek aan de pil. Op huwelijksreis denk ik.
Een van mijn bezoekers had een fotoquote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh,klinkt haast als een luxe probleem.....Ik verdenk mijn pc ervan dat hij laatst niet startte omdat het KB alsmaar nullen bleef invoeren.......quote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt later. Mijn PC moet herstart worden omdat-ie mijn CF-kaartje niet ziet. Erg irritant. Geen zin in nu
Oeh, jumquote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een van mijn bezoekers had een foto
[ afbeelding ]
Ik moet duidelijk nog aan de opmaak werkenMaar die tapenade was echt megalekker
20 jaar geleden niet. En nu is het imho ook niet zo makkelijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar je was in Dublin, toch? Daar hebben ze toch gewoon apotheken en condooms enzo?
Of mag dat niet omdat ze allemaal katholiek zijn?
Dat nestje was idd mijn bedoeling, maar het lukte me niet zo goedquote:Op woensdag 22 december 2010 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, jumHet gaat misschien makkelijker als je een beetje een 'nestje' maakt van de pasta?
Ik heb nu het moment bereikt dat ik denk dat ik alles wel heb, argh, wat nu te doen? Teennagels lakken?
Doe geen moeite! St Jakobsschelpen!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een van mijn bezoekers had een foto
[ afbeelding ]
Ik moet duidelijk nog aan de opmaak werkenMaar die tapenade was echt megalekker
Dat is het ookquote:Op woensdag 22 december 2010 23:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh,klinkt haast als een luxe probleem
Iets doen wat je echt leuk vindt?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, jumHet gaat misschien makkelijker als je een beetje een 'nestje' maakt van de pasta?
Ik heb nu het moment bereikt dat ik denk dat ik alles wel heb, argh, wat nu te doen? Teennagels lakken?
Volgens mij heeft DH een dinnetje! Het wordt nergens tegengesproken.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:32 schreef golfer het volgende:
Teruggelezen.
Van D_H z'n cryptische teksten snap ik niets, dus dat moet nog maar eens uitgelegd/ligd worden.
@ CF en Los: hele fijne vakantie en pas op voor de wilde beeesten.
@ Pee: je hebt ze zo te zien gegrild. Jammer. Probeer ze volgende keer gewoon even kort te carameliseren in een klein beetje boter in de gewone pan.
Nee, die plakken een beetje vast aan de grillpan en zijn echt minder lekker dan kort carameliseren in een beetje boter.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef krakkemieke het volgende:
En Golfer, ik wou dat ik een grillpan had. Gegrillde coquilles vind ik nog lekkerder!
Helpquote:Op woensdag 22 december 2010 23:42 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga morgen mijn moeder vragen om een lift naar het volgende dorp.
Ja, door maagden uiteraard.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, die plakken een beetje vast aan de grillpan en zijn echt minder lekker dan kort carameliseren in een beetje boter.
En ze moeten uiteraard wel heel vers en handgedoken zijn, die coquilles. Liefst zelf uit de schelp halen.
Die test van het UWV.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
HelpKriek gaat los
Ga je doen daar ?
Mogen ze tegenwoordig dan wel al onder de 12 duiken?quote:
Alle slipjes ingepakt?quote:
Kan ik je aangeven voor een ban?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Mogen ze tegenwoordig dan wel al onder de 12 duiken?
Jáh Jonguh, kwis allenig nie meer warneerquote:Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef krakkemieke het volgende:
Die test van het UWV.
Mijn toekomst je weet tog!
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:47 schreef krakkemieke het volgende:
Kan ik je aangeven voor een ban?
Wat voor test wordt het? Beroepentest?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef krakkemieke het volgende:
Die test van het UWV.
Mijn toekomst je weet tog!
Lief dat je het wel weet.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jáh Jonguh, kwis allenig nie meer warneer
Ben benieuwd wat voor test het is
CTC , lees hierboven.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat voor test wordt het? Beroepentest?
Een mens kan behoorlijk veranderen. Je hoort pas later zeker de uitslag?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:51 schreef krakkemieke het volgende:
Lief dat je het wel weet.
Ctc heet het. Wat ik kan en waar ik geschikt voor ben, zei de gemeente.
Ik ben heel benieuwd. Sinds de test waar mijn letters uitkwamen, ben ik best veranderd. 1 van mijn letters ook, dat is ook een reden dat ik deze test wil.
Oh ja, de competentietest.quote:
Neequote:Op woensdag 22 december 2010 23:32 schreef Bluezz het volgende:
Goed gelukt hoor Pee, en het lijkt wel of jehotelporseleinen borden
hebt
Waarom is dat jammerquote:Op woensdag 22 december 2010 23:32 schreef golfer het volgende:
@ Pee: je hebt ze zo te zien gegrild. Jammer. Probeer ze volgende keer gewoon even kort te carameliseren in een klein beetje boter in de gewone pan.
Da's wel prettig. Ik krijg niet veel eters, dus ik mix heel prettig met mijn borden.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeIKEA
Mooi spul wel. Ik krijg dan ook de komende maand veel eters dus er moest wel ff mooi spul kmen he
We hadden er geen moeite meequote:Op woensdag 22 december 2010 23:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, als het lekker is......
Omdat de coquilles als ze gegrilld worden veel minder carameliseren en dus niet dat beetje zoete smaakje dan hebben.quote:
Ok. Hoe lang bak je ze per kant? Dat ze net de pan raken of een paar minuutjes?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat de coquilles als ze gegrilld worden veel minder carameliseren en dus niet dat beetje zoete smaakje dan hebben.
Maar goed, smaak is persoonlijk.
Ik moet maar een paar dingen halen. Stilton met port en calvados voor de varkenshaas.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
Oh ja...dat moest ik gaan doen. Boodschappenlijstjes maken voor kerstTeveel alcohol geloof ik
Coquilles deppen, zout, peper.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Hoe lang bak je ze per kant? Dat ze net de pan raken of een paar minuutjes?
Gezelliggggquote:Op woensdag 22 december 2010 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
Oh ja...dat moest ik gaan doen. Boodschappenlijstjes maken voor kerstTeveel alcohol geloof ik
Als ze dat zoete van zichzelf hebben, zou ik denken dat grillen beter is.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat de coquilles als ze gegrilld worden veel minder carameliseren en dus niet dat beetje zoete smaakje dan hebben.
Maar goed, smaak is persoonlijk.
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik mix (vervelend woord) mijn gewone servies met mijn provencaalse servies.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gezelligggg![]()
Wij hebben een paar jaar geleden ook een wit mooi (strak) servies (en bestek) gekocht bij ikea omdat we een allergarigrommeltje hebben van 2 huishoudens. We eten er zelf eigenlijk nooit van, echt alleen als we eters hebben. Vink leuk, styling van de tafel enzo
Misschien morgen ff proberenquote:Op donderdag 23 december 2010 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Coquilles deppen, zout, peper.
1,5 -2 minuten per kant op hoog vuur in een echt hete pan per kant. De boter er overheen blijven gieten met een lepeltje. Als er een soort caramelkleurtje aan de buitenkant zit zijn ze goed.
Nou, dat wil ik dus morgenochtend allemaal geregeld hebben. En dan morgenmiddag even langs de TV-boer hier in Delft om te informeren naar de prijs van twee typesquote:Op donderdag 23 december 2010 00:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Nog twee dagen voor de boodschappen.
Want?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:13 schreef krakkemieke het volgende:
Volgend jaar hoef ik niet te koken!
Want ik moest zonodig ook nog zelf kerstkaarten maken. Geen goeie combinatie.quote:
Succes!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:20 schreef borisz het volgende:
Slapen
Morgen vandaag nog twee tentamens.
CF + Los goede reis & veel leesplezier.
Niet iedere inwoner van Delft heeft een Makro-pasquote:Op donderdag 23 december 2010 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
Jij en de rest van Delft waarschijnlijk, PeeAch, als het allemaal veilig is opgeborgen in de keuken is het ook wel weer extra leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |