Nou, echt geen pastinaak te vinden hoor...quote:
jaa pff geen idee welke pagina in welk topic.. dan kan ik wel ff gaan zoekenquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa; heet het in het noorden Bas of Dirk?
quote:
No problem! Hij mist het forum trouwens niet, maar de mensen hier welquote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Aure, bedankt voor het overbrengen van de groetjes
hij had jou graag maar nu ben je bezetquote:Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef Aure het volgende:
[..]
Whehe is het zo raar als ik een vriendje zou hebben?![]()
Ik ben niet bezetquote:Op woensdag 22 december 2010 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij had jou graag maar nu ben je bezet
sst! tis toch leuk om D_H en Steer even jaloers te maken?quote:
...want die liepen beiden achter Aure aan?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
sst! tis toch leuk om D_H en Steer even jaloers te maken?
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...want die liepen beiden achter Aure aan?
Vergeet mij niet! Had bijna een hartstilstand toen ik het lasquote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
sst! tis toch leuk om D_H en Steer even jaloers te maken?
Even gecorrigeerd. Geen dank. graag gedaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
kerstmenu 1e en 2e dag; ik wilde vis en vlees maar mn moeder wilde graag 2 soorten vlees. nu is het 2x vlees en 1x vis geworden... natuurlijk met alles wat er bij komt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te veel
Gewoon een standaard kerstmenu dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
kerstmenu 1e dag; ik wilde vis en vlees maar mn moeder wilde graag 2 soorten vlees. nu is het 2x vlees en 1x vis geworden... natuurlijk met alles wat er bij komt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te veel
Ik heb het voor elkaar gekregen dat ik geen vlees hoef te eten en toch een volwaardig kerstmenu heb.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon een standaard kerstmenu dus.
En nou ja, rijst, misschien wilde ze jou ontzien
aaaah arme Rijstquote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Vergeet mij niet! Had bijna een hartstilstand toen ik het las
nou ja was de bedoeling maar 2e kerstdag is gourmettenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Even gecorrigeerd. Geen dank. graag gedaan.
Het leukste aan snickerdoodles is de naamquote:Op woensdag 22 december 2010 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Snickerdoodles met thee. Vind ze best lekker, maar niet heel bijzonder geloof ik. Gewoon, lekkere koekjes. En makkelijk. Heb 2 bolletjes deeg in de vriezer gestopt, dus ik kan nog 2x wat maken.. Maar ik betwijfel of ik het daarna snel nog een keer ga maken (maar ik ben dan ook geen grote koekliefhebber, dat scheelt misschien..)
ja? voor 7 pers. 2 rollades van een kilo (een varkensrollade en een kalkoen met brie en pancetta), een zalmgerecht, stoofpeertjes, haricots verts met spek en 2 soorten aardappeltjes.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon een standaard kerstmenu dus.
En nou ja, rijst, misschien wilde ze jou ontzien
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ja was de bedoeling maar 2e kerstdag is gourmetten
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet overigens morgen op mijn werk maar eens zeggen dat ze op moeten houden met boeketten bloemen want ik heb er deze maand al 3 gehad (vanmorgen weer 1 mee) en nu begint Ross een secret lover te vermoeden
bloemen zijn hier altijd welkomquote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet overigens morgen op mijn werk maar eens zeggen dat ze op moeten houden met boeketten bloemen want ik heb er deze maand al 3 gehad (vanmorgen weer 1 mee) en nu begint Ross een secret lover te vermoeden
Wat schattigquote:Op woensdag 22 december 2010 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
hihi ik heb een aanbidder van 13 op mijn hyves![]()
Ik vind het een beetje een kruising tussen een bitterkoekje en een kokosmacroonquote:Op woensdag 22 december 2010 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het leukste aan snickerdoodles is de naam
Maar ik ben ook geen enorme koekjesfan.
toen ik 13 was kreeg ik geen aandacht... had ie niet ff eerder kunnen komen?quote:
ik vind het een koekje zonder smaak, alleen kaneel. komt omdat er in het koekje zelf maar weinig suiker gaat. jammer, maar joh... ze zijn hartstikke goedkoopquote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een kruising tussen een bitterkoekje en een kokosmacroon
ze zijn wel goed voor me trouwens: ik wordt er misselijk van![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind het een koekje zonder smaak, alleen kaneel. komt omdat er in het koekje zelf maar weinig suiker gaat. jammer, maar joh... ze zijn hartstikke goedkoop
weet niet. 1/3 kopje suiker ging erin.. vind ik niet veel voor koek/gebakquote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ze zijn mierzoet
![]()
óf je hebt te weinig suiker gebruikt, óf je smaak is aangetast
ok dat is dus een behoorlijk verschil. ik had bijna 2 koppen bloem en 1/3 kopje suiker hahaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn recept was 150 gr suiker op 180 gr bloem..
en dan nog suiker om het in te rollen..
zoet dus![]()
kerstvoorbereidingquote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef AnneX het volgende:
Ook weer thuis met boodschappen in pais en vree met zijn twee gedaan.
Dat alleen mag al in de analen.
Morgen de kalkoen halen bij de poelier en de tuttie frutti stuffing die schoonma maakt.
Fijn dat je een goed gevoel overhoudt FF aan de dienst en begrafenis van oma.
* op zoek gaat naar het weggeklikte recept voor tarte tatin met verse vijgen...![]()
Waar had je het recept vandaanquote:Op woensdag 22 december 2010 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok dat is dus een behoorlijk verschil. ik had bijna 2 koppen bloem en 1/3 kopje suiker haha
klikquote:Op woensdag 22 december 2010 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waar had je het recept vandaanwant dat lijkt me niet echt kloppen nee..
slaap zacht!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
Bijna van stokje valt, moe, morgen naar Glazen Huis![]()
![]()
Kusjekroel.
er staat 1 2/3 kop bloem maar ik neem dan aan dat het 1 + 2/3 is, want daaronder staat gewoon 1/2 en niet 1 1/2 bvquote:
Oh, sexy!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:44 schreef LieLie het volgende:
Ik ben vol! Maar het was heerlijk! Nu liggen we even uit te buiken
Ik heb een heel tof hempje met zwart jasje gekocht!!
Het hempje is rood! Met rouches!!
Of het had 2/3 moeten zijn, zonder de 1.. dan zouden de verhoudingen ongeveer het zelfde zijn. Lijkt me erg flauw anders ja..quote:Op woensdag 22 december 2010 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
er staat 1 2/3 kop bloem maar ik neem dan aan dat het 1 + 2/3 is, want daaronder staat gewoon 1/2 en niet 1 1/2 bv
Hoe is het met mijn stadje??quote:Op woensdag 22 december 2010 21:44 schreef LieLie het volgende:
Ik ben vol! Maar het was heerlijk! Nu liggen we even uit te buiken
Ik heb een heel tof hempje met zwart jasje gekocht!!
Het hempje is rood! Met rouches!!
Ik vind het ook niet lekker, maar dat ligt bij mij niet aan de koriander..quote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef krakkemieke het volgende:
Ontdekking van de week: ik houd niet van falafel. Teveel koriander.
Ik vind het ook erg melig......quote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet lekker, maar dat ligt bij mij niet aan de koriander..
Hier moet ik even mobiel op reageren:quote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, jij hebt de juiste voor ogen hoor
Ja, en er zit een weeïge smaak aan die ik niet lekker vind..quote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg melig......
Haha, ik denk goed!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn stadje??
Mocht je nog een tattoo willen laten zetten weet ik wel een goed zaakje (oude kennis van me werkt daar)quote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, ik denk goed!Wat we tot nu toe gezien hebben is mooi!
Morgen even een kaaswinkel zoeken
Ik vind koriander nogal weeig. Een beetje in een indisch gerecht gaat wel.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, en er zit een weeïge smaak aan die ik niet lekker vind..
Ja, maar volgens mij is het wel iets anders wat me niet aan staat aan de falafel, want normaliter vind ik koriander juist erg lekker.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind koriander nogal weeig. Een beetje in een indisch gerecht gaat wel.
Oh! Dat moet ik nog doen! Tattoo uitzoeken en laten zetten!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mocht je nog een tattoo willen laten zetten weet ik wel een goed zaakje (oude kennis van me werkt daar)
Euhm, nou..quote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mocht je nog een tattoo willen laten zetten weet ik wel een goed zaakje (oude kennis van me werkt daar)
Dan maak je het zonder koriander.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef krakkemieke het volgende:
Ontdekking van de week: ik houd niet van falafel. Teveel koriander.
Van die bruine regenjassen die naar gematteerde sigaren stinken......quote:
dat laatstequote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hier moet ik even mobiel op reageren:
wie welke wat waar hoeof hoef ik niet meer verbaasd te doen?
Yeah!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Small step for man, huge step for DH-kind![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het een beetje een kruising tussen een bitterkoekje en een kokosmacroon
ze zijn wel goed voor me trouwens: ik wordt er misselijk van![]()
![]()
Hier in de flat ook, bevroren regenpijp. Ik gelukkig niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef rijsttafel het volgende:
Lekkage![]()
De onderburen ook![]()
De bovenburen nog erger
Oh dat doe ik wel vaker fout.. typ heel vaak t's waar ze niet horen (ook bij niet-werkwoorden), maar meestal haal ik ze op tijd weer weg..quote:
Dezelfde oorzaak hier.. Maar je doet er weinig aan.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hier in de flat ook, bevroren regenpijp. Ik gelukkig niet.
Daar typ ik niet in, dat scheeltquote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
Hier mag het, in kinderschriftjes niet.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef rijsttafel het volgende:
Lekkage![]()
De onderburen ook![]()
De bovenburen nog erger
Het is iedere keer gezeik met dezelfde regenpijp, vorst of niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dezelfde oorzaak hier.. Maar je doet er weinig aan.
Het leuke is wel dat m'n onderburen het ontdekten en het bij mij eigenlijk veel erger is![]()
Maar hier lijkt het net een schaduw.
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vind mijn hempje eerst wel wild genoeg
Het is maar water en ik verzuip er niet in.quote:
Vroegah kregen we een stempel bij een goed cijfer. En bij 10 stempels een plakplaatje? Gaat dat nog zo ongeveer?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar typ ik niet in, dat scheelt![]()
* krakkemieke pakt vast popcornquote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Het is maar water en ik verzuip er niet in.
Heb wel een ander probleem maar daar kom ik straks wel mee.
Ah, daar was de pijn gebleven.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]I feel your pain
Maar het komt goed, die regenpijp ontdooit wel weer een keer
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vroegah kregen we een stempel bij een goed cijfer. En bij 10 stempels een plakplaatje? Gaat dat nog zo ongeveer?
Posten lukt denk ik niet op mn telefoon, mail m je wel evenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
kan je niet ff een fototje maken en posten??
haha ok!! Ben benieuwdquote:Op woensdag 22 december 2010 22:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Posten lukt denk ik niet op mn telefoon, mail m je wel even
Ja, zelfde verschil. Voor zo'n plaatje moest je 10 stickers hebben geloof ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ongeveer. Op een stageschool deden ze dat nog zo. Wij geven stickers. En met spelling, om te stimuleren dat ze écht goed nakijken en verbeteren zelf, krijgen ze bij 5 stickers een beloningsplaatje (zo'n klein kaartje met een foto van een dier of motor of zo..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |