Nou, echt geen pastinaak te vinden hoor...quote:
jaa pff geen idee welke pagina in welk topic.. dan kan ik wel ff gaan zoekenquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa; heet het in het noorden Bas of Dirk?
quote:
No problem! Hij mist het forum trouwens niet, maar de mensen hier welquote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Aure, bedankt voor het overbrengen van de groetjes
hij had jou graag maar nu ben je bezetquote:Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef Aure het volgende:
[..]
Whehe is het zo raar als ik een vriendje zou hebben?![]()
Ik ben niet bezetquote:Op woensdag 22 december 2010 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij had jou graag maar nu ben je bezet
sst! tis toch leuk om D_H en Steer even jaloers te maken?quote:
...want die liepen beiden achter Aure aan?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
sst! tis toch leuk om D_H en Steer even jaloers te maken?
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...want die liepen beiden achter Aure aan?
Vergeet mij niet! Had bijna een hartstilstand toen ik het lasquote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
sst! tis toch leuk om D_H en Steer even jaloers te maken?
Even gecorrigeerd. Geen dank. graag gedaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
kerstmenu 1e en 2e dag; ik wilde vis en vlees maar mn moeder wilde graag 2 soorten vlees. nu is het 2x vlees en 1x vis geworden... natuurlijk met alles wat er bij komt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te veel
Gewoon een standaard kerstmenu dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
kerstmenu 1e dag; ik wilde vis en vlees maar mn moeder wilde graag 2 soorten vlees. nu is het 2x vlees en 1x vis geworden... natuurlijk met alles wat er bij komt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te veel
Ik heb het voor elkaar gekregen dat ik geen vlees hoef te eten en toch een volwaardig kerstmenu heb.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon een standaard kerstmenu dus.
En nou ja, rijst, misschien wilde ze jou ontzien
aaaah arme Rijstquote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Vergeet mij niet! Had bijna een hartstilstand toen ik het las
nou ja was de bedoeling maar 2e kerstdag is gourmettenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Even gecorrigeerd. Geen dank. graag gedaan.
Het leukste aan snickerdoodles is de naamquote:Op woensdag 22 december 2010 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Snickerdoodles met thee. Vind ze best lekker, maar niet heel bijzonder geloof ik. Gewoon, lekkere koekjes. En makkelijk. Heb 2 bolletjes deeg in de vriezer gestopt, dus ik kan nog 2x wat maken.. Maar ik betwijfel of ik het daarna snel nog een keer ga maken (maar ik ben dan ook geen grote koekliefhebber, dat scheelt misschien..)
ja? voor 7 pers. 2 rollades van een kilo (een varkensrollade en een kalkoen met brie en pancetta), een zalmgerecht, stoofpeertjes, haricots verts met spek en 2 soorten aardappeltjes.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon een standaard kerstmenu dus.
En nou ja, rijst, misschien wilde ze jou ontzien
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ja was de bedoeling maar 2e kerstdag is gourmetten
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet overigens morgen op mijn werk maar eens zeggen dat ze op moeten houden met boeketten bloemen want ik heb er deze maand al 3 gehad (vanmorgen weer 1 mee) en nu begint Ross een secret lover te vermoeden
bloemen zijn hier altijd welkomquote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet overigens morgen op mijn werk maar eens zeggen dat ze op moeten houden met boeketten bloemen want ik heb er deze maand al 3 gehad (vanmorgen weer 1 mee) en nu begint Ross een secret lover te vermoeden
Wat schattigquote:Op woensdag 22 december 2010 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
hihi ik heb een aanbidder van 13 op mijn hyves![]()
Ik vind het een beetje een kruising tussen een bitterkoekje en een kokosmacroonquote:Op woensdag 22 december 2010 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het leukste aan snickerdoodles is de naam
Maar ik ben ook geen enorme koekjesfan.
toen ik 13 was kreeg ik geen aandacht... had ie niet ff eerder kunnen komen?quote:
ik vind het een koekje zonder smaak, alleen kaneel. komt omdat er in het koekje zelf maar weinig suiker gaat. jammer, maar joh... ze zijn hartstikke goedkoopquote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een kruising tussen een bitterkoekje en een kokosmacroon
ze zijn wel goed voor me trouwens: ik wordt er misselijk van![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind het een koekje zonder smaak, alleen kaneel. komt omdat er in het koekje zelf maar weinig suiker gaat. jammer, maar joh... ze zijn hartstikke goedkoop
weet niet. 1/3 kopje suiker ging erin.. vind ik niet veel voor koek/gebakquote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ze zijn mierzoet
![]()
óf je hebt te weinig suiker gebruikt, óf je smaak is aangetast
ok dat is dus een behoorlijk verschil. ik had bijna 2 koppen bloem en 1/3 kopje suiker hahaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn recept was 150 gr suiker op 180 gr bloem..
en dan nog suiker om het in te rollen..
zoet dus![]()
kerstvoorbereidingquote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef AnneX het volgende:
Ook weer thuis met boodschappen in pais en vree met zijn twee gedaan.
Dat alleen mag al in de analen.
Morgen de kalkoen halen bij de poelier en de tuttie frutti stuffing die schoonma maakt.
Fijn dat je een goed gevoel overhoudt FF aan de dienst en begrafenis van oma.
* op zoek gaat naar het weggeklikte recept voor tarte tatin met verse vijgen...![]()
Waar had je het recept vandaanquote:Op woensdag 22 december 2010 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok dat is dus een behoorlijk verschil. ik had bijna 2 koppen bloem en 1/3 kopje suiker haha
klikquote:Op woensdag 22 december 2010 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waar had je het recept vandaanwant dat lijkt me niet echt kloppen nee..
slaap zacht!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
Bijna van stokje valt, moe, morgen naar Glazen Huis![]()
![]()
Kusjekroel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |