Ik ook, vanmiddag nog zelfs. Maar heb er niet meer zoveel over te melden. Het laatste deel van de Forza 3 topicreeks deed er ook wel erg lang over tot de 300 posts...quote:
Ik denk dat Turn 10 erg goed naar GT5 heeft gekeken. Het blijft immers een concurrent. Hopelijk zijn ze op het idee gekomen om gewoon wat goede features van GT5 over te nemen. Licenses en die andere challenges bijvoorbeeld. En de hoeveelheid auto's op de baan. In het kader van beter goed gejat dan slecht verzonnen.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:18 schreef RiKe het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe deze game er uit gaat zien en hoe hij zal spelen, momenteel is er in mijn ogen weinig wat aan GT5 kan tippen.
Ik heb GT5 en FM3 gespeeld en met beide vermaakt, dus hoef geen discussies
Ik weet niet of de X360 hardware dat gaat trekken aangezien hij (correct me if I'm wrong) minder krachtig isquote:Op woensdag 22 december 2010 20:22 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk dat Turn 10 erg goed naar GT5 heeft gekeken. Het blijft immers een concurrent. Hopelijk zijn ze op het idee gekomen om gewoon wat goede features van GT5 over te nemen. Licenses en die andere challenges bijvoorbeeld. En de hoeveelheid auto's op de baan. In het kader van beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Er zijn meerdere reeksen op de X360 die met elk spel weer wat verbeterd werden. En er zijn zat spellen waar je met meer dan 8 mensen tegelijk online kan. Het zou raar zijn als ze dit niet kunnen verbeteren. En anders zijn er nog talloze andere punten waar ze mee vooruit kunnen.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik weet niet of de X360 hardware dat gaat trekken aangezien hij (correct me if I'm wrong) minder krachtig is
Je opgeslagen spel is voor beide versies. Je houdt alles.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:12 schreef roelofjan het volgende:
Nog even een vraagje over Forza 3...
Ik heb nu de standaard editie, als ik de ultimate koop begin ik dan weer helemaal aan het begin?
Of hou ik al m'n auto's etc, etc?
Ik hoop ook vooral op meer auto's op de baan en een verbeterde carrieremodus. Dit was in Forza 3 niet slecht, maar het werd na een tijdje wel erg eentonig.. met als toppunt seizoen 6, de R1-races. Misschien is een licensesysteem zoals in GT5 ook wel een idee?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:12 schreef Desunoto het volgende:
Dus, waar hopen jullie op?Ik zou het persoonlijk een hele verbetering vinden als ze er dit keer een goede carrière-modus in stoppen. En het aantal auto's op de baan verhogen van 8 naar 16 of zoiets.
Mogelijkheid om zelf custom races samen te stellen.quote:
Je hebt geen andere keus toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:56 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ga er denk ik een stuur bij kopen maar ik weet nog niet welke.
in ieder geval niet de microsoft
Ik heb de LCE ook besteld, kunnen we weer gaan scheuren dit najaarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:04 schreef Desunoto het volgende:
Ik ga waarschijnlijk de Limited Collector's Edition pre-orderen. Bij bol.com is hij ¤70...
[ afbeelding ]
Bundled together in a polished Steelbook DVD Case, the Limited Collector’s Edition content will include the following:
The VIP Car Pack:
• 2011 Bugatti Veyron Super Sport
• 2011 Ferrari 458 Challenge
• 2011 Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera
• 2010 Noble M600
• 2011 RUF Rt 12 R
The limited quantity “Ship Bonus” car pack available for fans who order Forza 4 early:
• 1965 Ford Mustang GT Coupe
• 2011 Koenigsegg Agera
• 1997 Lexus SC300
• 2011 RUF RGT-8
• 2011 Tesla Roadster Sport
The Limited Collector’s Edition will also include a ten-car add-on pack featuring a selection of the best classic American muscle cars. There will also be a custom-designed BMW cars (also available for purchase at launch on Xbox LIVE Marketplace) selected as part of the “Forza Motorsport 4 BMW Design Challenge.”, as well as “Cars of Forza Motorsport 4 Presented by Top Gear,” a 96-page volume written by the editors at Top Gear. The content doesn’t stop there, you’ll also get a set of vinyl stickers featuring the logos of “Forza Motorsport 4,” “Top Gear” and “Turn 10”. A VIP Membership status within the Forza community including special recognition in the Forza community, leaderboards, ForzaMotorsport.net, plus more. Last but not least, an exclusive BMW theme available for download via Xbox LIVE Marketplace.
Is that enough content for you? Well Turn 10 has one more surprise for you Forza fans. The new BMW M5 will be drivable first in Forza Motorsport 4 and will also be featured on the cover of the LCE version of the game. That means it will be automatically included in the LCE version of Forza 4, and all Xbox LIVE members will be able to download the car to drive. In addition, fans will be able to explore the meticulous design and impeccable execution of the BMW M5 via Autovista mode, where Top Gear’s Jeremy Clarkson will take fans on a virtual tour of the world’s most sought-after cars.
---------
Die Autovista mode had van mij niet gehoeven. Voor de rest klinkt het wel goed. Ik wil heel graag weten welke 10 muscle cars er in die extra add-on zitten.
Tevens is er op de officiële fora een discussie losgebarsten over Porsche in het spel, nu ze ook RUF's hebben. In andere games (Test Drive Unlimited, Gran Turismo) is RUF namelijk duidelijk bedoeld als alternatief voor het ontbreken van Porsche.
Denk zelf dat ze met RUF gewoon een extra fabrikant in het spel willen hebben, omdat ze in de laatste trailer ook zo "opschepten" over 80+ fabrikanten in een spel, meer dan welk ander racespel dan ook. Porsche moet er gewoon tussen zitten.
Infineon, dat zou wel leuk zijnquote:Op maandag 25 juli 2011 21:55 schreef Desunoto het volgende:
Indianapolis Motor Speedway
Hockenheimring
Infineon Raceway
Na wat zoeken kon ik deze tracks vinden waarvan gezegd wordt dat ze waarschijnlijk in het spel zitten. Maar ze zijn (nog) niet bevestigd. Ben niet zo weg van Hockenheim maar de andere twee wil ik zeker wel.
Moet Microsoft dan niet eerst 3D gaan ondersteunen? Geen idee of ze dat met een firmware update gaan doen, maar ze zijn er nog niet happig op.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:08 schreef ErwinEHVNL het volgende:
weet iemand ook of dat Forza 4 3d zal ondersteunen?? krijg het namelijk nergens zeker teruggevonden...
Geen idee, bol.com heeft een aantrekkelijke aanbieding.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Verwachten jullie dat de limited edition op zavvi komt?
Zelfde als Wehkamp?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee, bol.com heeft een aantrekkelijke aanbieding.
Gisteravond gedaan, kreeg vandaag al meteen een message in Forza dat alles goed was aangekomen en om te bedankenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:55 schreef _Ollie het volgende:
Voor mensen die een pre-order hebben geplaatst, zie http://forzamotorsport.net/en-us/preorder_incentives_program/
Had ik ook maar een paar dagen geleden begon het weer te kriebelen en nu ben ik weer lekker aan het racen en tunen geslagenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Godverdomme ik moet dit spel ook weer hebbenIk vond Forza 3 alleen zo snel vervelen helaas. Ga morgen maar weer eens wat racen
Een ding is zeker het geluid is sowieso goed. Nadat ik een dikke twee/drie maanden GT5 had gespeeld en toen Forza 3 er in deed stond ik versteld van het heerlijke geluid.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:37 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Had ik ook maar een paar dagen geleden begon het weer te kriebelen en nu ben ik weer lekker aan het racen en tunen geslagen
Blijft een meesterlijke game
Ah mooi, het verhaal Dragqueen vs. Rookworstracer krijgt een vervolgquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Godverdomme ik moet dit spel ook weer hebbenIk vond Forza 3 alleen zo snel vervelen helaas. Ga morgen maar weer eens wat racen
Ik had precies hetzelfde. Toch maar weer erin gedaan en vrolijk aan het racen geslagen.. eerst maar eens de Asian Cup voor S-klasse auto's gereden.. heerlijk om met de Mine's R34 over Suzuka te knallenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:37 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Had ik ook maar een paar dagen geleden begon het weer te kriebelen en nu ben ik weer lekker aan het racen en tunen geslagen
Blijft een meesterlijke game
De Rookworstracerquote:Op zondag 7 augustus 2011 08:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah mooi, het verhaal Dragqueen vs. Rookworstracer krijgt een vervolg![]()
[..]
Ik had precies hetzelfde. Toch maar weer erin gedaan en vrolijk aan het racen geslagen.. eerst maar eens de Asian Cup voor S-klasse auto's gereden.. heerlijk om met de Mine's R34 over Suzuka te knallen![]()
Verdeurie!quote:Op zondag 7 augustus 2011 08:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zoek die pics, maar ik heb ze niet meer
quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Lang leve google
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de ietwat geupdate rookworstracer
[ afbeelding ]
Haha ja geweldigquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Het eerste wat ik met Forza4 ga doen is een nieuwe Dragqueen bouwenMooie tijden waren dat, toen we nog in de top-10 Dragrace stonden
De enige baan die ik echt mis is Spa.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:08 schreef SoldMayor het volgende:
Het enigste wat ik hoop met Forza 4 is dat ze eens een keer vette banen er in doen.
Wat de cicuits en het aantal is in Forza 3 nogal matig vind ik.
Kijk naar NFS Shift 2, daar zitten een hoop goede circuits in.
Hier de lijst van Shift 2:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De enige baan die ik echt mis is Spa.
QFTquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De enige baan die ik echt mis is Spa.
Silverstonequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:23 schreef Bastard het volgende:
Ja of dat Engelse circuit, brands Hatch, heerlijke bochten. Vind ik persoonlijk veel leuker dan Silverstone.
Vond je dat klote?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:18 schreef AQuila360 het volgende:
Is trouwens bekend of je nu ook weer zo veel wagens krijgt na het winnen van race's? Dan vond ik echt klote aan Forza.
Ja enorm klotequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vond je dat klote?
Maar inderdaad, nu ook weer ja.. en aan de hand van wat je speelt met welke auto unlock je weer auto's.
Maar goed, je moet toch alles racen dus zie het nut er niet van.
Een leuke showroom zoals PGR2 had zou ook tof wezen, dat je langs je garage met auto's kon lopen.
Ik heb de auto's die je kreeg praktisch niet gebruikt,zoek liever voor elk event een nieuwe unieke autoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja enorm klote![]()
Ik wil gewoon dat je echt moet racen om geld te verdienen en dan keuze's moet maken van ga ik voor een betere uitlaat of andere banden en dan na veel racen een nieuwe wagen kunt gaan kopen en dus weer moet kijken van welke neem ik.
Hier valt dat allemaal weg omdat je er zoveel krijgt. Deed ze bij Forza 3 wel gewoon weg trouwens om het wat leuker te maken.
Ik had ook een aversie tegen auto's die ik kreeg, ik kocht liever dezelfde omdat het neuzen langs de merken en kleuren leuk was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb de auto's die je kreeg praktisch niet gebruikt,zoek liever voor elk event een nieuwe unieke auto
Precies! Vooral bij de HP-runoffs was dat leukquote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had ook een aversie tegen auto's die ik kreeg, ik kocht liever dezelfde omdat het neuzen langs de merken en kleuren leuk was.
Niet meteen zo boos doen op de vroege morgen hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Aanstellers, ik gebruik al die auto's gewoon. Zo gebruik ik ook auto's die ik anders nooit zou gebruiken.
Stelletje nep puristen hier
Ik heb gewoon gelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet meteen zo boos doen op de vroege morgen he
Ik zeg alleen dat ik die gifted cars bijna niet heb gebruikt en ik ben meteen een aansteller en een nep-puristquote:
Nee. Puh.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik die gifted cars bijna niet heb gebruikt en ik ben meteen een aansteller en een nep-puristZoek maar iemand anders om tegen te dragracen
Heb je trouwens de preorder? Kunnen we direct op 14 oktober beginnen de leaderboards te vervuilenquote:
Haha ja, maar weet niet of ik ook geld heb dan, woon net op kamers en heb nog geen baan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je trouwens de preorder? Kunnen we direct op 14 oktober beginnen de leaderboards te vervuilen
Wow echt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:08 schreef PierreTT het volgende:
Hockenheim is bevestigd
http://forzamotorsport.net/en-us/hockenheim_fm4/
Ja echt.quote:
Wat ik er van begreep wel ja.. iedere auto is 'te bewonderen' en je krijgt allerlei informatie er over door er overheen te voelen. Informatie die uitgesproken word door Jeremy Clarkson (van top gear inderdaad).. coole featurequote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar wordt elke auto zó gedetailleerd?
Ongetwijfeld.. Is er overigens al iets meer bekend over het Porsche/RUF verhaal?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:22 schreef Desunoto het volgende:
Klopt. Ben benieuwd hoeveel die gaat kosten in Forza 4. Meer dan de Ferrari 250 Testa Rossa? Of in de buurt van de 250 GTO of eroverheen, of net iets minder? Maar er zal een flink prijskaartje aan hangen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:51 schreef Nuchterheid het volgende:
http://www.gamersyde.com/(...)meplay-22888_en.html
Let ook op al die werkende spoilers van bijvoorbeeld die Veyron
Wel interessant, wel veel over dat Kinect, maar dat zal wel moeten van Microsoftquote:
Leek mij ook inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:35 schreef _Ollie het volgende:
laadtijden in menu's zijn zo te zien korter dan in FM 3
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leek mij ook inderdaad.
En ik las.. geen Maple Valley
Fujimi Kaido is veel te krap voor mijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:40 schreef Desunoto het volgende:
De drifters hebben Fujimi toch? Dat is zo'n beetje de drifthemel.
Ik hoop nog steeds op een geupdate versie van de lange Nurburgring. Met eindelijk correcte hobbels op het wegdek en verbeterde curbstones. Inclusief de 24 uursversie omdat ze het GP circuit toch al hebben.
En Porsche. Porsche mag er niet uit.
http://uk.xbox360.ign.com/articles/119/1190348p1.htmlquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:40 schreef Desunoto het volgende:
En Porsche. Porsche mag er niet uit.
Jammer van Porsche. Verder komen sommige delen uit de singleplayer een beetje arcade over,zoals het racen door poortjes of het racen met verkeer op de baan...goed,we gaan het zien. Wel leuk om te zien dat er een hogere level cap komt en die Manufacturer Affinity lijkt me ook een leuk ideequote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:51 schreef Bastard het volgende:
Geweldig artikel overigens:
http://forzamotorsport.net/en-us/underthehood1/
FOK! Car club!
Inderdaad erg jammer. Ik heb ook vele uren zitten in de 996 en 997, heerlijk om daarmee over de Nurburgring te rijden of een aantal laps Suzuka te doen. De Boxster en de Cayman kunnen me verder gestolen worden, maar de 911-seriequote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een falersPorsche is toch een belangrijk merk in de branche.
Ben nu net zo lekker bezig met mijn 911 Sports Classic.
Op Neogaf hebben ze ook een apart "pis hier op EA topic" gemaakt.. EA maakt echt geen vrienden op deze manier!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:40 schreef Desunoto het volgende:
De schuld van het ontbreken van Porsche schuiven ze trouwens mooi in de schoenen van EA en ze geven nog een trap na met "wij zouden nooit zoiets doen voor de rechten van Ferrari". En terecht.
True inderdaadquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:50 schreef Desunoto het volgende:
Als er zo'n FOK! club komt he, kan je beter alvast gaan bedenken welke naam je het geeft, want ik herinner me nog een ban van iemand omdat 'ie FOK op z'n auto had staan en mensen dachten dat het FUCK betekende.
Ja, en een hoop andere spellen heeft dat systeem ook geadopteerd, battlefield, Halo.. ik vind dat wel cool eigenlijk, het werkt heel verslavend.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die badges en titles doen me erg aan Modern Warfare 2 denken
Dat is zeker zo! Het blijft leuk om te "pimpen" met een badge die jij wel hebt maar iemand anders niet, omdat je bijvoorbeeld met een bepaalde auto een bepaalde onmogelijke tijd hebt geredenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, en een hoop andere spellen heeft dat systeem ook geadopteerd, battlefield, Halo.. ik vind dat wel cool eigenlijk, het werkt heel verslavend.
Dat is precies waar ik ook aan dacht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:00 schreef Desunoto het volgende:
Maar ik denk dat er na een paar weken al mensen zijn die level 50 op een merk hebben, vervolgens 100 van die auto's kopen en volledig upgraden voor noppes, om ze voor een kleine winst weer te verkopen bij de Auction House. Dat idee staat me niet zo aan eigenlijk.
Ik mag hopen dat ze daar rekening mee gehouden hebben inderdaad.. maar het zal niet de eerste bugfix die na release er snel komt bij Turn10.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:07 schreef Desunoto het volgende:
Ik zet nu op het Forza forum dat ik hoop dat je nu auto's met upgrades niet kan verkopen. Dat men alleen de auction house voor standaard auto's met liveries gaat gebruiken of zoiets. Want anders wordt de auction house overspoelt met volledig upgegrade wagens voor slechts een paar zakcentjes meer dan de nieuwprijs.
quote:
Dit doet me erg denken aan Need for Speed, precies wat ik dus liever niet zie in Forzaquote:In Track Days events, you race through traffic. Generally, you are in a medium- to high-class car and the track is littered with an infinite number of much lower-class pedestrian cars. Most of these events are class-based, but sometimes they include very specific year limitations as well. I have to say, these events are awesome. Two in particular have become huge hits on our team. One takes place on the Nürburgring Nordschleife and the other on the full Fujimi Kaido. The traffic is heavy the laps are long. They can be extremely tricky. You are battling the track and the traffic as much as you are your rival.
Ik ben erg benieuwd hoe het gaat werkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:32 schreef Desunoto het volgende:
Maar gelukkig niet met de baggerbesturing van Need for Speed.
Ik vind het wel gaaf. Kan me nu al voorstellen dat je loopt te schelden op een auto omdat 'ie je een seconde ophoudt in de bocht en daardoor je rival weg ziet rijden.
Zal allemaal geen verplichte kost wezen denk ik hoor.. het gaat er voornamelijk om dat je fun hebt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[..]
Dit doet me erg denken aan Need for Speed, precies wat ik dus liever niet zie in Forza
Ik denk eerder dat ze het eentonige van Forza 3 er uit willen halen en daar heb ik helemaal geen probleem mee. Als ze maar niet de kant van Dirt uit gaan en vergeten waar het spel daadwerkelijk om draait.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe het gaat werkenHet geeft me alleen het idee dat ze een beetje willen afstappen van het pure circuitracen om het product meer aanspreekbaar te maken voor een groter publiek. Maar we gaan het zien! Kan niet wachten om de Mine's GTR-R34 weer op te pakken en Suzuka onveilig te maken
Klopt, als ze er inderdaad maar niet in gaan doorslaanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:40 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze het eentonige van Forza 3 er uit willen halen en daar heb ik helemaal geen probleem mee. Als ze maar niet de kant van Dirt uit gaan en vergeten waar het spel daadwerkelijk om draait.
Alleen als je Kinect hebt of die achievement haalt bij iemand anders die wel Kinect heeft. En het ligt eraan hoe ze straks dat idiote concept "unicorn cars" gaan uitvoeren. Ik denk dat alleen glitchers en ander tuig die auto's te pakken krijgen net als in de vorige delen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Oftewel je kan nooit al die achievements halen.
Eens. Dit keer geen 1000 voor mij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:41 schreef Desunoto het volgende:
De achievements:
http://www.xbox360achieve(...)port-4/achievements/
Paar interessante:
Be the winning bidder on any "unicorn" car in the Auction House.
Nagenoeg onmogelijk want er waren in FM3 te veel modders en glitchers waardoor je die nooit kon winnen. Of ze moeten er nu 1000 per dag op de auction house gooien.
Use Kinect to drive any car in Free Play.
Kinect.
Je krijgt al een unicorn door het spel te preorderen geloof ik..quote:Op donderdag 1 september 2011 12:47 schreef Desunoto het volgende:
17 "unicorns" in totaal, what the fuck.
Nu maar hopen dat ze inderdaad met een buy-out systeem gaan werken, anders wordt dit een grote fout.
Ik begin er dan met twee. De RX7 Spirit R en een Subaru S204. En dan zijn er dus nog 15 anderen die nagenoeg onmogelijk worden tenzij ze het systeem drastisch gaan veranderen. Ze zullen wel moeten.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je krijgt al een unicorn door het spel te preorderen geloof ik..
kinect top.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:41 schreef Desunoto het volgende:
De achievements:
http://www.xbox360achieve(...)port-4/achievements/
Paar interessante:
Be the winning bidder on any "unicorn" car in the Auction House.
Nagenoeg onmogelijk want er waren in FM3 te veel modders en glitchers waardoor je die nooit kon winnen. Of ze moeten er nu 1000 per dag op de auction house gooien.
Use Kinect to drive any car in Free Play.
Kinect.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 09:52 schreef Bastard het volgende:
FM4 Starters cars
2011 Ford Ka
2011 Chevrolet Spark
2011 Citroen C1
2011 Nissan Micra
2011 Peugeot 107
2011 Toyota Aygo
2011 Vauxhall Agila
2011 Volkswagen Fox
Ik denk ik voor de Aygo ga
De Micra is van mijquote:Op zaterdag 3 september 2011 09:52 schreef Bastard het volgende:
FM4 Starters cars
2011 Ford Ka
2011 Chevrolet Spark
2011 Citroen C1
2011 Nissan Micra
2011 Peugeot 107
2011 Toyota Aygo
2011 Vauxhall Agila
2011 Volkswagen Fox
Ik denk ik voor de Aygo ga
Het is meer dat er geluisterd word naar de Amerikaanse schreeuwers en de aussies.. dus hoop deze komende tijd nog wat leuke europese merken en modellen te gaan zienquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:30 schreef Desunoto het volgende:
Die oude Mustangs.
Er zitten zeker wat Mustang liefhebbers daar bij Turn 10.
Balen dat je die krijgt! Gooi ik me save van 3 wel eerst weg.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:07 schreef Bastard het volgende:
underthehood2
Wel tof dat je al die auto's meteen krijgt.
New York er uit
Ben alleen blij met de Ferrari's dat scheelt aanschafquote:Op zondag 4 september 2011 09:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Balen dat je die krijgt! Gooi ik me save van 3 wel eerst weg.
Ik begrijp de helft van de uitleg zelfs niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:07 schreef Bastard het volgende:
underthehood2
Wel tof dat je al die auto's meteen krijgt.
New York er uit
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:22 schreef Desunoto het volgende:
Nieuwe Under The Hood 3 bespreekt een aantal toffe punten.
De nieuwe AI gaat zo veel beter werken. Klinkt zeer goed. Je krijgt nu een +165% geldbonus als je op "expert" rijdt. Maar dat betekent ook dat de auto's van de AI automatisch upgraden en dat je absoluut binnen de grenzen van het event moet blijven met de auto. Dus als ik het goed begrijp wordt een A klasse race dan een race met 11 AI's die hun auto's naar A600 getuned hebben, net zoals jij (waarschijnlijk), en dus eindelijk eens sterk zijn.
Deze hoort er gewoon in te zitten. Zag al dat het GP circuit er ook gewoon in zat. Laat Turn 10 dat hekje maar open zettenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:52 schreef Desunoto het volgende:
Er moeten nog een paar dingetjes gebeuren:
- verbeterde versie van de Nurburgring + 24-uurs circuit (GP + Nordschleife)
En dan ben ik helemaal blij.
Goed nieuws,zal de events voor mij een stuk spannender maken!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:22 schreef Desunoto het volgende:
Nieuwe Under The Hood 3 bespreekt een aantal toffe punten.
De nieuwe AI gaat zo veel beter werken. Klinkt zeer goed. Je krijgt nu een +165% geldbonus als je op "expert" rijdt. Maar dat betekent ook dat de auto's van de AI automatisch upgraden en dat je absoluut binnen de grenzen van het event moet blijven met de auto. Dus als ik het goed begrijp wordt een A klasse race dan een race met 11 AI's die hun auto's naar A600 getuned hebben, net zoals jij (waarschijnlijk), en dus eindelijk eens sterk zijn.
Ik vind het wel terecht, cutting corners is gewoon kut.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed nieuws,zal de events voor mij een stuk spannender maken!
Is er eigenlijk al iets bekend over het gras waardoor je direct 50 kmh zachter rijdt?Vind dat nog steeds zo'n onzin...
Valsspelers blijf je altijd houden. Als ze niet kunnen afsnijden, rammen ze jou wel van de baan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht, cutting corners is gewoon kut.
Natuurlijk,maar als ik door de AI met 2 banden net buiten de baan geduwd word , rij ik meteen extreem zacht...quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik,mobiel verhindert mij een lang verhaal te typenquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:05 schreef Desunoto het volgende:
Dat zit er helaas nog steeds in.
[..]
Valsspelers blijf je altijd houden. Als ze niet kunnen afsnijden, rammen ze jou wel van de baan.
Tegelijkertijd zorgen die zones ervoor dat als je een klein foutje maakt, je zomaar 4 seconden kan verliezen. Je zou er ook in terecht kunnen komen als je een ongeluk moet ontwijken (zal vaak gebeuren in 16 speler lobby's) of als je onverwachts ingehaald wordt en geen kant op kan behalve jezelf in veiligheid brengen door iets af te steken.
Die zones op o.a Catalunya en Silverstone zijn belachelijk. Of die super snelle "chicane" op Sedona... als iemand vlak voor je neus daar de fout in gaat moet jij hem maar zien te ontwijken als hij van 160 km/u binnen een fractie van een seconde tot bijna stilstand komt.
Het zorgt alleen maar voor ellende.
Vanavond nog ff deeltje 3 doen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik begrijp de frustratie wel, maar zorg dan dat je verdedigend rijdt en je niet precies in die bocht in de knel komt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:05 schreef Desunoto het volgende:
Dat zit er helaas nog steeds in.
[..]
Valsspelers blijf je altijd houden. Als ze niet kunnen afsnijden, rammen ze jou wel van de baan.
Tegelijkertijd zorgen die zones ervoor dat als je een klein foutje maakt, je zomaar 4 seconden kan verliezen. Je zou er ook in terecht kunnen komen als je een ongeluk moet ontwijken (zal vaak gebeuren in 16 speler lobby's) of als je onverwachts ingehaald wordt en geen kant op kan behalve jezelf in veiligheid brengen door iets af te steken.
Die zones op o.a Catalunya en Silverstone zijn belachelijk. Of die super snelle "chicane" op Sedona... als iemand vlak voor je neus daar de fout in gaat moet jij hem maar zien te ontwijken als hij van 160 km/u binnen een fractie van een seconde tot bijna stilstand komt.
Het zorgt alleen maar voor ellende.
Thx B.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik begrijp de frustratie wel, maar zorg dan dat je verdedigend rijdt en je niet precies in die bocht in de knel komt.
Tuurlijk gebeurt mij ook wel eens dat ik net op catalunya in die bocht het zand raak en stil sta.. maar ik weet wel zeker dat degene die voor me rijdt ook echt zn best doet om vlekkeloos door de bocht te komen net zoals ik het ook doe en niet dat stukje net wat harder kan pakken omdat het kan.
Liever dus die andere frustratie
Sparen hoeft helaas niet bij deze game...quote:
Ja was ff lachen maar ik reed als een natte krant, teveel wijnquote:
Hoef je niet mee te tankenquote:Forza Garage Round 2: Whether you appreciate the green credentials of the 2011 Toyota Prius or the racing credentials of the 2008 Mazda Furai and 2004 Honda Mugen Civic Type-R, Forza 4 has something for everybody!
Carlist op de website: http://forzamotorsport.ne(...)rerList.aspx?fwlhd=1quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Welke auto's zijn tot nu toe eigenlijk definitief?
Vlgs mij gingen ze ook nog eea doen met het forum en de carclubs. Vind het zelf ook een hele toffe site, heel betrokken bij de community.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://forzamotorsport.net/en-us/Cars/Detail.aspx?id=19327361074
Prachtige site
Tijdje geleden gedaan. Vandaag gekregen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:48 schreef Bastard het volgende:
http://forzamotorsport.net/en-us/preorder_incentives_program/
Preorder en krijg een extra auto als je de bon mailt aan ze
Tijdje geleden gedaan en ik kreeg die RX7 een dag later alquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:48 schreef Bastard het volgende:
http://forzamotorsport.net/en-us/preorder_incentives_program/
Preorder en krijg een extra auto als je de bon mailt aan ze
Ok.. nou dan zie ik hem vanzelf verschijnen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:54 schreef Desunoto het volgende:
Als je Forza 4 opstart, is het ook één van de auto's die je krijgt als je hem in je Forza 3 garage hebt. Dus je krijgt hem in 3 én 4.
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is er ook weer zo'n 'luxe' versie met meer auto's?
Van Forza 3 hadden we zo'n versie met een extra carpack en een USB-stick en luxe doosje, maar geen boekquote:Op woensdag 14 september 2011 08:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
![]()
http://www.consoleshop.nl(...)ector-s-edition.html
Nachtracen volgens mij niet, alhoewel er blijkbaar wel races is schemering plaatsvinden... Maar dan krijg je een beetje hetzelfde als op Sedona (dacht ik) met die laaghangende zon lijkt me. Offroad niks van gezien.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:43 schreef Waffle het volgende:
Sowieso nacht racen en offroad zit er ook al niet in toch?
Of je bladert telkens een paar pagina's verder met elk laadscherm.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat boek lees je 1x en dan kijk je er nooit weer in
In die tijd kan je ook de stickers die je erbij krijgt op je Xbox plakkenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Of je bladert telkens een paar pagina's verder met elk laadscherm.
goed planquote:Op donderdag 15 september 2011 16:18 schreef Desunoto het volgende:
Nee, die stickers plak ik op de grijze vuilnisbak zodat die eindelijk eens herkenbaar wordt tussen de andere.
Ik maak hem babyblauw en probeer er een strik op te makenquote:
De Opel is een stukkie zwaarder.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:53 schreef Bastard het volgende:
Er zit toch ook een Opel Agila bij de starterswagens? Die heeft wel de beste motor van het stel.. maar Opel.
Een Fiesta is te groot voor die groepquote:Op donderdag 15 september 2011 20:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Een Ford Fiësta is ook geen ramp
De Fox word wel een startautoquote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik hoop eigenlijk nog op een Ford Ka, een Fiat 500 (non-Abarth).
Suzuki Alto, Toyota IQ
Een VW Lupo of een Seat Arosa zou er ook wel ingaan.
Ik vind zelf de Fox meer een nep VW. Het is erin gebracht als compromis, omdat toen de kleine kutauto's populair werden, VW net de Lupo had afgeserveerd. En toevallig had VW Brazilië dit gedrocht van een VW Fox nog staan. Waarna als goedkope tijdelijke oplossing dit ding er is..quote:
Silverstone moet gewoon wel de nieuwe lay-out zijn, anders is het wel een enorme tegenvaller...quote:Op donderdag 15 september 2011 23:01 schreef Desunoto het volgende:
Dit is waarschijnlijk de complete lijst van circuits in Forza 4:
01: #40 Amalfi
02: #41 Benchmark
03: #42 Bernese Alps
04: #43 Camino Viejo de Montserrat
05: #44 Circuit de Catalunya
06: #45 Fujimi Kaido
07: #46 Hockenheim
08: #47 Iberian
09: #48 Indianapolis
10: #49 Infineon Raceway
11: #50 Ladera
12: #51 Le Mans
13: #52 Maple Valley
14: #53 Mazda Raceway Laguna Seca
15: #54 Mugello
16: #55 Nurburgring
17: #56 Nurburgring GP
18: #57 Road America
19: #58 Road Atlanta
20: #59 Sebring
21: #60 Sedona
22: #61 Silverstone
23: #62 Sunset Peninsula
24: #63 Suzuka
25: #64 Top Gear Soccer Field
26: #65 Top Gear Test Track
27: #66 Tsukuba
28: #67 Twin Ring Motegi
Le Mans zonder het Bugatii circuitmaar dat was al bekend. Of bij de Nurburgring ook de 24h layout zit is nog niet bekend. Of Silverstone nu het nieuwe circuit of oude circuit is (of beide) is ook nog niet bekend.
Als dit de uiteindelijke lijst blijkt te zijn, is dat toch een flinke tegenvaller.
Wat Nürburgring betreft is het HEEL simpel.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:01 schreef Desunoto het volgende:
Le Mans zonder het Bugatii circuitmaar dat was al bekend. Of bij de Nurburgring ook de 24h layout zit is nog niet bekend. Of Silverstone nu het nieuwe circuit of oude circuit is (of beide) is ook nog niet bekend.
Als dit de uiteindelijke lijst blijkt te zijn, is dat toch een flinke tegenvaller.
Nu ben ik met de ring niet zo bekend, maar de start ligt dan niet op dat lange rechte stuk?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nou het pitten gebeurt zo:
Men komt vanaf het lange rechte stuk voorbij de pits, rijdt de hele GP-track af tot de Veedol schikane.
Na de chicane gaan de gewone racers naar links de Nordschleife op, maar als je gaat pitten moet je rechtsaf pitten. Hierdoor moet je na het pitten weer de hele GP-track afleggen t/m waar je naar links gaat om de Nordschleife te volgen.
Dus hierdoor wordt je getimede rondje 4,5km langer.
En de tijdswaarnemingcontrole moet wel snappen dat als je voor de tweede keer door Schumacher S gaat, de tweede keer niet gerekend hoeft te worden.
Nee.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nu ben ik met de ring niet zo bekend, maar de start ligt dan niet op dat lange rechte stuk?
Eigenlijk niet. De Nürburgring is het gehele circuit. Dat is opgedeeld in 2 stukken. De Nordschleife is het noordelijke stuk, zonder het GP circuit. Op de plek waar het GP circuit ligt had je vroeger de Sudschleife, het zuidelijke stuk dus. Die 2 stukken liggen aan elkaar (bij de pits op de Nordschleife) en zodoende kun je ook de complete Nurburgring rijden (24H layout).quote:Op donderdag 15 september 2011 23:05 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Wat Nürburgring betreft is het HEEL simpel.
Nürburgring = Nordschleife
Nürburgring GP is het GP circuit + afgeleiden.
Net zoals het was in Forza3.
10 jaar wachten en dan heb je ook niks inderdaad.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:51 schreef ChocolateMoose het volgende:
Kutzooi, nu moet ik een XBOX gaan kopen...... GT5 is mij te steriel.
Silence! I kill you! Ik vond forza 3 ook geweldig, maar toen stopte mijn 2e 360 ermee...... Hopelijk zijn die slims wat beter gebouwd. Ga er vanmiddag vast eentje halen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
10 jaar wachten en dan heb je ook niks inderdaad.
wat zou er komen dan? Hou er wel rekening mee dat het in de VS vroeger is hequote:Op vrijdag 16 september 2011 16:39 schreef Bastard het volgende:
Vandaag zou er iets moeten komen op live maar nog steeds niet
Under the hoodquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat zou er komen dan? Hou er wel rekening mee dat het in de VS vroeger is he
ik heb er ook 2 gehad, de eerste was ook een Jasper dacht ik, maar daar kon ik niet mee onlinequote:Op vrijdag 16 september 2011 17:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb tot nu toe twee X360's gehad, met beide nooit problemen gehad.
Als eerste een jasper 60GB, gekocht in juli 2009. later 250GB HDD voor gekocht
Die heb ik afgelopen april vervangen voor een slim 250GB. Waarom? Geen idee eigk, ik wilde gewoon een slim
Kan het me bijna niet voorstellen. Het ALMS heeft nog 3 of 4 circuits waar ze op rijden die er niet tussen staan. Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze de licentie maar half gaan gebruiken?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:01 schreef Desunoto het volgende:
2e hands?quote:Op maandag 19 september 2011 11:47 schreef ChocolateMoose het volgende:
Zo. Voor 175 een mooie 360 slim 250Gb met 5 games op de kop getikt.
Laat Forza 4 maar komen!
Elke gamer gaat het extreem druk hebben in oktoberquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:31 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ook wel opzich.
Mja heb het oktober wel druk met fifa 12, f1 2011 en BF3..
en zijn portemonnee er bij!quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Elke gamer gaat het extreem druk hebben in oktober
DLCquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:30 schreef PierreTT het volgende:
Apart toch dat zoals het er nu uitziet Spa er niet inzit. Vanaf de aankondiging van FM4 is dat ongeveer de meest geziene suggestie van de community als toevoeging..
ik gebruik die remlijn nog steeds...quote:Op woensdag 21 september 2011 08:49 schreef Desunoto het volgende:
In die lange bocht op de laatste vergelijking gebruikte ik altijd dat kleine stukje licht dat tussen de berg door kwam en op het asfalt neerstreek als indicatie voor m'n rempunt. Afhankelijk van de auto was het net voor, precies op, of net na het licht. Nu moet ik iets anders zoeken.
Ik zou graag Mosport willen zien. Waarschijnlijk heeft zo'n circuit ook meer kans nu om in Forza te komen met de ALMS die daar rijdt, en het feit dat het een Amerikaans circuit is helpt ook want Turn 10 heeft duidelijk meer met Amerika dan met de rest van de wereld.quote:
Goed voornemen voor Forza 4: meteen alle settings op expert zetten en nooit meer terug gaan. Dan word je een veel betere en snellere coureur.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik gebruik die remlijn nog steeds...
Het enige wat ik nog niet vloeiend voor elkaar krijgen is het schakelen met koppeling. Doe nu dus ook handmatig zonder koppeling. Welke buttonlayout gebruik jij hiervoor?quote:Op woensdag 21 september 2011 10:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Goed voornemen voor Forza 4: meteen alle settings op expert zetten en nooit meer terug gaan. Dan word je een veel betere en snellere coureur.
De standaard layout. Heb hem nooit gewijzigd.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog niet vloeiend voor elkaar krijgen is het schakelen met koppeling. Doe nu dus ook handmatig zonder koppeling. Welke buttonlayout gebruik jij hiervoor?
Herkenbaar inderdaadquote:Op woensdag 21 september 2011 10:37 schreef Desunoto het volgende:
Trouwens, als je rijdt zonder schade (in de meeste multiplayer races sowieso) dan kan je ook met koppeling schakelen zonder van het gas af te gaan en de koppeling + schakelen tegelijk in te drukken, al hoor je dan een naar geluid.
Toen ik moest wennen om tegelijkertijd de bumpers en triggers te gebruiken, heb ik eerst een paar races op automatic gedaan. Dan hoef je je alleen te focussen op gas en rem met je middelvinger.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:52 schreef Desunoto het volgende:
Ik rem trouwens met m'n middelvinger en dan gebruik ik de koppeling met m'n wijsvinger. Misschien ligt daar de moeilijkheid. Want voordat de koppeling kwam was ik gewend met m'n wijsvinger te remmen.
Het was inderdaad LB! En daar zat bij mij inderdaad de moeite met terugschakelen, tegelijk remmen en LB indrukken.. Ik ga dan maar eens oefenen met je middelvinger remmenquote:Op woensdag 21 september 2011 10:52 schreef Desunoto het volgende:
Ik rem trouwens met m'n middelvinger en dan gebruik ik de koppeling met m'n wijsvinger. Misschien ligt daar de moeilijkheid. Want voordat de koppeling kwam was ik gewend met m'n wijsvinger te remmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |