abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90304546

We hebben inmiddels de officiële aankondiging, een trailer, het logo, een indicatie wanneer hij uit moet komen en wat losse informatie rond het vierde deel van de Forza Motorsport reeks voor de Xbox 360. Dus is het tijd voor een topic.

Wat kunnen we verwachten?

• Vrijwel zeker een garage van minstens 500 verschillende wagens. Forza 3 eindigde immers met meer dan 500 modellen inclusief de DLC.
• Een samenwerking met de mannen van Top Gear, waardoor we waarschijnlijk ook vele auto's die getest worden in die show in het spel zullen zien. En uiteraard de Top Gear Test Track, die al te zien is in de "debut trailer".
• Mogelijkheden met Kinect. In hoeverre je hiermee aan de slag kan is nog niet helemaal duidelijk. In ieder geval zal je rond (sommige?) auto's kunnen wandelen, je portier kunnen open doen en in je auto rond kunnen kijken. Maar hiernaast is het spel ook gewoon te spelen met de X360 controller.
• En natuurlijk valt te hopen dat dit deel op veel andere punten ook verbeterd en verbreed zal worden.

De komende maanden zal er ongetwijfeld meer nieuws rond het spel verschijnen en dat zal ook in dit topic gepost worden.

En dankzij de trailer kan er natuurlijk al flink gespeculeerd worden. :Y)
In de trailer zie je onder andere hints naar rally en nachtracen (al dan niet in-game beelden), de Top Gear track en auto's die rijden over openbare wegen. Of dit alles ook in het spel komt is nog maar de vraag, hopelijk krijgen we er snel antwoord op.

Dus, waar hopen jullie op? :) Ik zou het persoonlijk een hele verbetering vinden als ze er dit keer een goede carrière-modus in stoppen. En het aantal auto's op de baan verhogen van 8 naar 16 of zoiets.

Als er nog behoefte is naar een Forza 3 topic moet iemand die maar maken. Maar nu de laatste DLC voor dat spel uitgekomen is, er geen patches meer komen en een groot deel van de reguliere posters in dat topic niet of amper meer spelen, denk ik niet dat die nog erg actief zal zijn.
pi_90304890
Ik speel 3 nog wel :@
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_90304930
Ik ben heel benieuwd hoe deze game er uit gaat zien en hoe hij zal spelen, momenteel is er in mijn ogen weinig wat aan GT5 kan tippen.
Ik heb GT5 en FM3 gespeeld en met beide vermaakt, dus hoef geen discussies :)
pi_90305198
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:18 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ook, vanmiddag nog zelfs. Maar heb er niet meer zoveel over te melden. Het laatste deel van de Forza 3 topicreeks deed er ook wel erg lang over tot de 300 posts... :P

Maar als je nog een topic wil moet je die zeker maken. :)
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:18 schreef RiKe het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe deze game er uit gaat zien en hoe hij zal spelen, momenteel is er in mijn ogen weinig wat aan GT5 kan tippen.
Ik heb GT5 en FM3 gespeeld en met beide vermaakt, dus hoef geen discussies :)
Ik denk dat Turn 10 erg goed naar GT5 heeft gekeken. Het blijft immers een concurrent. Hopelijk zijn ze op het idee gekomen om gewoon wat goede features van GT5 over te nemen. Licenses en die andere challenges bijvoorbeeld. En de hoeveelheid auto's op de baan. In het kader van beter goed gejat dan slecht verzonnen.
pi_90305441
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:22 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk dat Turn 10 erg goed naar GT5 heeft gekeken. Het blijft immers een concurrent. Hopelijk zijn ze op het idee gekomen om gewoon wat goede features van GT5 over te nemen. Licenses en die andere challenges bijvoorbeeld. En de hoeveelheid auto's op de baan. In het kader van beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Ik weet niet of de X360 hardware dat gaat trekken aangezien hij (correct me if I'm wrong) minder krachtig is
pi_90306276
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef RiKe het volgende:

[..]

Ik weet niet of de X360 hardware dat gaat trekken aangezien hij (correct me if I'm wrong) minder krachtig is
Er zijn meerdere reeksen op de X360 die met elk spel weer wat verbeterd werden. En er zijn zat spellen waar je met meer dan 8 mensen tegelijk online kan. Het zou raar zijn als ze dit niet kunnen verbeteren. En anders zijn er nog talloze andere punten waar ze mee vooruit kunnen.
  donderdag 23 december 2010 @ 14:39:59 #7
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_90342383
Gisteren nog de American Championship C-klasse gereden in mijn onverslaanbare 2010 Ford Taurus SHO :D Ben erg benieuwd naar Forza 4, had stiekem al een topic gemaakt zelfs :P Dit wordt weer een musthave waarschijnlijk ^O^
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_90354240
Ook zeker zin in F4.

Zonet ff 3 car packs gedownload voor 200 points per stuk. :Y
pi_91228714
Nog even een vraagje over Forza 3...

Ik heb nu de standaard editie, als ik de ultimate koop begin ik dan weer helemaal aan het begin?

Of hou ik al m'n auto's etc, etc?
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:09:00 #10
239294 PierreTT
pi_91255676
Deze zet ik hier ook even neer :)

pi_91256058
quote:
5s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:12 schreef roelofjan het volgende:
Nog even een vraagje over Forza 3...

Ik heb nu de standaard editie, als ik de ultimate koop begin ik dan weer helemaal aan het begin?

Of hou ik al m'n auto's etc, etc?
Je opgeslagen spel is voor beide versies. Je houdt alles.
pi_91303182
Top gear test track?
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:44:52 #13
239294 PierreTT
pi_91306081
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:12 schreef Desunoto het volgende:

Dus, waar hopen jullie op? :) Ik zou het persoonlijk een hele verbetering vinden als ze er dit keer een goede carrière-modus in stoppen. En het aantal auto's op de baan verhogen van 8 naar 16 of zoiets.

Ik hoop ook vooral op meer auto's op de baan en een verbeterde carrieremodus. Dit was in Forza 3 niet slecht, maar het werd na een tijdje wel erg eentonig.. met als toppunt seizoen 6, de R1-races. Misschien is een licensesysteem zoals in GT5 ook wel een idee?
pi_91358862
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:12 schreef Desunoto het volgende:

Dus, waar hopen jullie op? :)
Mogelijkheid om zelf custom races samen te stellen.
Zelf bepalen hoeveel ronden je rijdt, op een circuit naar keuze, tegen tegenstanders naar keuze.

Het kan overigens wel in Forza 3, maar alleen als je xbox live hebt. :')
pi_91396181
Ik hoop op wat meer circuits deze keer. De meeste circuits die in deel 2 zaten, zaten ook weer in deel 3. Op zich helemaal niet erg, ik vind het zelfs een goed ding. Maar zorg dan wel voor genoeg nieuwe goede tracks.

Daarnaast zouden licenties van echte raceklasses ook wel tof zijn. WTCC, DTM, etc er allemaal in. De auto's zitten er al in alleen nu de skins nog en namen zouden het echt compleet maken.Zo kan je er ook makkelijker een career mode van maken. Eerst racen met standaard auto's om jezelf te bewijzen waarna je mee mag doen met de echte mannen in bijv. het WTCC.

Voor de rest deed Forza 3 het ook best goed. Ik vind stiekem Forza 3 op de één of andere manier toch fijner dan GT5.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  zondag 16 januari 2011 @ 01:40:24 #16
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_91396429
Heel veel nieuwe tracks vind ik cruciaal. Die circuits waren nagenoeg het zelfde als die in deel 2, waardoor het spel voor mij erg snel verveelde.Verder was het een uitstekend spel.
  zondag 16 januari 2011 @ 01:56:34 #17
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_91397058
Forza _O_

Ik hoop ook op meer tracks en eventueel een track builder. Zolder, Spa, Zandvoort... om maar een paar nabijgelegen circuits te noemen.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_91423827
Track builder.. Ik weet eerlijk gezegd niet of dat goed gaat werken. Tracks moeten tegenwoordig zo gedetailleerd en precies zijn dat je meestal geen genoegen neemt met minder. Om dan een fatsoenlijke trackbuilder te maken moet je er echt veel tijd in steken. Ik heb dan liever dat Turn10 zelf wat meer tracks maakt in die tijd.
pi_91424733
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:18 schreef Stokstaart het volgende:
pi_95049115
WIL HEBBEN *O*
het is patat
pi_99537850
Ik ga waarschijnlijk de Limited Collector's Edition pre-orderen. Bij bol.com is hij ¤70...

Bundled together in a polished Steelbook DVD Case, the Limited Collector’s Edition content will include the following:

The VIP Car Pack:

• 2011 Bugatti Veyron Super Sport
• 2011 Ferrari 458 Challenge
• 2011 Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera
• 2010 Noble M600
• 2011 RUF Rt 12 R

The limited quantity “Ship Bonus” car pack available for fans who order Forza 4 early:

• 1965 Ford Mustang GT Coupe
• 2011 Koenigsegg Agera
• 1997 Lexus SC300
• 2011 RUF RGT-8
• 2011 Tesla Roadster Sport

The Limited Collector’s Edition will also include a ten-car add-on pack featuring a selection of the best classic American muscle cars. There will also be a custom-designed BMW cars (also available for purchase at launch on Xbox LIVE Marketplace) selected as part of the “Forza Motorsport 4 BMW Design Challenge.”, as well as “Cars of Forza Motorsport 4 Presented by Top Gear,” a 96-page volume written by the editors at Top Gear. The content doesn’t stop there, you’ll also get a set of vinyl stickers featuring the logos of “Forza Motorsport 4,” “Top Gear” and “Turn 10”. A VIP Membership status within the Forza community including special recognition in the Forza community, leaderboards, ForzaMotorsport.net, plus more. Last but not least, an exclusive BMW theme available for download via Xbox LIVE Marketplace.

Is that enough content for you? Well Turn 10 has one more surprise for you Forza fans. The new BMW M5 will be drivable first in Forza Motorsport 4 and will also be featured on the cover of the LCE version of the game. That means it will be automatically included in the LCE version of Forza 4, and all Xbox LIVE members will be able to download the car to drive. In addition, fans will be able to explore the meticulous design and impeccable execution of the BMW M5 via Autovista mode, where Top Gear’s Jeremy Clarkson will take fans on a virtual tour of the world’s most sought-after cars.

---------

Die Autovista mode had van mij niet gehoeven. Voor de rest klinkt het wel goed. Ik wil heel graag weten welke 10 muscle cars er in die extra add-on zitten. :9

Tevens is er op de officiële fora een discussie losgebarsten over Porsche in het spel, nu ze ook RUF's hebben. In andere games (Test Drive Unlimited, Gran Turismo) is RUF namelijk duidelijk bedoeld als alternatief voor het ontbreken van Porsche.

Denk zelf dat ze met RUF gewoon een extra fabrikant in het spel willen hebben, omdat ze in de laatste trailer ook zo "opschepten" over 80+ fabrikanten in een spel, meer dan welk ander racespel dan ook. Porsche moet er gewoon tussen zitten. :)
pi_99549197
ik ga er denk ik een stuur bij kopen maar ik weet nog niet welke.

in ieder geval niet de microsoft :)
het is patat
  zaterdag 16 juli 2011 @ 19:33:24 #24
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_99552702
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 17:56 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ga er denk ik een stuur bij kopen maar ik weet nog niet welke.

in ieder geval niet de microsoft :)
Je hebt geen andere keus toch?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_99633277
Fanatec.

PWTS en nog altijd geen spijt van gekregen *O*
  zondag 24 juli 2011 @ 01:41:49 #26
239294 PierreTT
pi_99864289
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:04 schreef Desunoto het volgende:
Ik ga waarschijnlijk de Limited Collector's Edition pre-orderen. Bij bol.com is hij ¤70...

[ afbeelding ]

Bundled together in a polished Steelbook DVD Case, the Limited Collector’s Edition content will include the following:

The VIP Car Pack:

• 2011 Bugatti Veyron Super Sport
• 2011 Ferrari 458 Challenge
• 2011 Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera
• 2010 Noble M600
• 2011 RUF Rt 12 R

The limited quantity “Ship Bonus” car pack available for fans who order Forza 4 early:

• 1965 Ford Mustang GT Coupe
• 2011 Koenigsegg Agera
• 1997 Lexus SC300
• 2011 RUF RGT-8
• 2011 Tesla Roadster Sport

The Limited Collector’s Edition will also include a ten-car add-on pack featuring a selection of the best classic American muscle cars. There will also be a custom-designed BMW cars (also available for purchase at launch on Xbox LIVE Marketplace) selected as part of the “Forza Motorsport 4 BMW Design Challenge.”, as well as “Cars of Forza Motorsport 4 Presented by Top Gear,” a 96-page volume written by the editors at Top Gear. The content doesn’t stop there, you’ll also get a set of vinyl stickers featuring the logos of “Forza Motorsport 4,” “Top Gear” and “Turn 10”. A VIP Membership status within the Forza community including special recognition in the Forza community, leaderboards, ForzaMotorsport.net, plus more. Last but not least, an exclusive BMW theme available for download via Xbox LIVE Marketplace.

Is that enough content for you? Well Turn 10 has one more surprise for you Forza fans. The new BMW M5 will be drivable first in Forza Motorsport 4 and will also be featured on the cover of the LCE version of the game. That means it will be automatically included in the LCE version of Forza 4, and all Xbox LIVE members will be able to download the car to drive. In addition, fans will be able to explore the meticulous design and impeccable execution of the BMW M5 via Autovista mode, where Top Gear’s Jeremy Clarkson will take fans on a virtual tour of the world’s most sought-after cars.

---------

Die Autovista mode had van mij niet gehoeven. Voor de rest klinkt het wel goed. Ik wil heel graag weten welke 10 muscle cars er in die extra add-on zitten. :9

Tevens is er op de officiële fora een discussie losgebarsten over Porsche in het spel, nu ze ook RUF's hebben. In andere games (Test Drive Unlimited, Gran Turismo) is RUF namelijk duidelijk bedoeld als alternatief voor het ontbreken van Porsche.

Denk zelf dat ze met RUF gewoon een extra fabrikant in het spel willen hebben, omdat ze in de laatste trailer ook zo "opschepten" over 80+ fabrikanten in een spel, meer dan welk ander racespel dan ook. Porsche moet er gewoon tussen zitten. :)
Ik heb de LCE ook besteld, kunnen we weer gaan scheuren dit najaar O+
  zondag 24 juli 2011 @ 01:59:06 #27
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_99864786
Ik kijk zo uit naar dit spel _O_
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_99936501
Is er al iets bekend over het aantal tracks? Als het weer een verzameling van oudere tracks + maar twee nieuwe interessante tracks wordt dan speel ik eerst nog wel season 6 van FM3 uit en vis ik 4 wel een keer uit de budgetbak :o
pi_99937232
Nee, nog niet bekend. Zal met de tijd wel komen.

Hoop zelf heel erg dat ze eindelijk eens de lange Nurburgring fixen. Wegdek en curbstones sloegen nergens op. Omgeving mag ook wat mooier.

Paar nieuwe screenshots:

maandag 25 juli 2011 @ 21:47:57 #30
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_99937621
Deze game gaat zoveeeeeeeeeeel beter worden als Gran Turismo 5 O+ . En dat moet ik gewoon eerlijk zeggen als PS3-fan met ook een 360 in huis.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_99938023
Indianapolis Motor Speedway
Hockenheimring
Infineon Raceway

Na wat zoeken kon ik deze tracks vinden waarvan gezegd wordt dat ze waarschijnlijk in het spel zitten. Maar ze zijn (nog) niet bevestigd. Ben niet zo weg van Hockenheim maar de andere twee wil ik zeker wel.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:57:39 #32
239294 PierreTT
pi_99957187
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:55 schreef Desunoto het volgende:
Indianapolis Motor Speedway
Hockenheimring
Infineon Raceway

Na wat zoeken kon ik deze tracks vinden waarvan gezegd wordt dat ze waarschijnlijk in het spel zitten. Maar ze zijn (nog) niet bevestigd. Ben niet zo weg van Hockenheim maar de andere twee wil ik zeker wel.
Infineon, dat zou wel leuk zijn :) Ik hoop nog steeds op Spa..
  dinsdag 26 juli 2011 @ 18:49:43 #33
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_99969669
Bloody hell, da's gewoon net echt :o Ik zit serieus te overwegen om toch maar een HDMI-console aan te schaffen. Vond dat ik bij Forza 3 al veel miste met component.

Ik hoop ook op Spa. En misschien een van de volgende: Zandvoort, Assen of Zolder. Maar dat zal wel niet. Meer lange wegen zoals Fujimi Kaido en Nurburgring zijn ook meer dan welkom.
pi_99970093
Oeh die pics :9
Wanneer is de exacte release date? Of is dat nog niet bekend? :@
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99970201
11 oktober.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:52:58 #36
239294 PierreTT
pi_99982081
Op het forza-forum wordt veel gevraagd om het Ebisu-driftcircuit...ben benieuwd wat daar zo speciaal aan is eigenlijk.
pi_99994101
weet iemand ook of dat Forza 4 3d zal ondersteunen?? krijg het namelijk nergens zeker teruggevonden...
pi_100127072
Dat heb ik ook nog niet gevonden.

Paar nieuwe screenshots:

Klik hier voor meer

En wat beelden:

pi_100130249
De Top Gear Track is eigenlijk best wel één van de leukere banen waar ik ooit op gereden heb in een game, met Gran Turismo 5 veel op gereden en ik kan niet wachten om er op te rijden met een fijnere controller :D
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_100130964

Over de career mode. Geeft niet veel informatie behalve een aantal kleine wijzigingen. Career mode maakt nog niet zoveel indruk.

Wat ik niet snap is dat er dus blijkbaar 12 auto's in single player races op de baan zullen rijden, maar in multiplayer maximaal 16. En ook iets over dat ze een bepaalde hoeveelheid kiezen die ze "appropriate" vonden afhankelijk van het speltype. Wat een onzin. Zoveel mogelijk auto's graag.

En die man die het presenteert is nog zenuwachtiger dan een basisschoolleerling voor z'n eerste spreekbeurt. Krijg bijna medelijden met hem. :P

Soort van bowlen met auto's... juist. Misschien leuk voor twee keer in multiplayer maar dat is het dan ook. :{
pi_100185344
Ik heb ook de LCE besteld! Kan niet wachten..

Ik heb ook ergens gelezen dat als je FM 3 hebt gespeeld, je via de gamertag ook in FM 4 weer toegang krijgt tot die auto's. Dat zou wel mooi zijn, want het is in FM 3 bijna onmogelijk om alle auto's in je garage te hebben, gezien de prijzen.
pi_100185658
Ik dacht juist dat je designs kon importeren en een beloning kreeg afhankelijk van je driver level in FM3. Meer zal het niet zijn.

Als ze je alles laten overzetten verneuk je meteen het hele spel.
pi_100227540
Volgens mij krijg je ook auto's, afhankelijk van je driver level en garage van FM3. Het blijft een beetje vaag. Ik vind het wel een leuk idee, zolang je in FM4 maar genoeg uitdaging behoudt.

Zie dit filmpje, vanaf 2:40 gaat het over de koppeling met FM 3.

Voor mensen die een pre-order hebben geplaatst, zie http://forzamotorsport.net/en-us/preorder_incentives_program/
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 08:16:34 #44
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100343294
http://gamersyde.com/stre(...)ing_of-22515_en.html

Zo ontzettend gaaf, die bergen die ze fotograferen, treintje waar ze in rijden, ben ik allemaal geweest 2 jaar terug _O_
The truth was in here.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 08:22:51 #45
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100343341

(Klik ze eens open)
The truth was in here.
pi_100343396
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:08 schreef ErwinEHVNL het volgende:
weet iemand ook of dat Forza 4 3d zal ondersteunen?? krijg het namelijk nergens zeker teruggevonden...
Moet Microsoft dan niet eerst 3D gaan ondersteunen? Geen idee of ze dat met een firmware update gaan doen, maar ze zijn er nog niet happig op.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_100345284
Ik denk dat als je dat nog nergens bent tegengekomen, dan zal het ook wel niet zo zijn. Als ze 3D zouden ondersteunen, en dat lijkt me niet waarschijnlijk, dan zou het wel duidelijk kenbaar worden gemaakt.
pi_100345461
Op E3 niets gezien wat op een 3D-scherm lijkt in ieder geval. Xbox 360 heeft ook geen 3D-ondersteuning, dus dan zou het via die speciale brilletjes moeten net zoals bij Arkham Asyleum bijvoorbeeld?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_100391607
Verwachten jullie dat de limited edition op zavvi komt?
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 16:02:12 #51
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100392958
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Verwachten jullie dat de limited edition op zavvi komt?
Geen idee, bol.com heeft een aantrekkelijke aanbieding.

Gisteren nog even Forza3 gespeeld, met een mercedes over maple valley grommen _O_
The truth was in here.
pi_100393087
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:02 schreef Bastard het volgende:

[..]

Geen idee, bol.com heeft een aantrekkelijke aanbieding.

Zelfde als Wehkamp?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2011 16:10:34 ]
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 16:09:58 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100393159
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Zelfde als Whekamp?
Check het...
The truth was in here.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 19:34:57 #54
239294 PierreTT
pi_100398829
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:55 schreef _Ollie het volgende:

Voor mensen die een pre-order hebben geplaatst, zie http://forzamotorsport.net/en-us/preorder_incentives_program/
Gisteravond gedaan, kreeg vandaag al meteen een message in Forza dat alles goed was aangekomen en om te bedanken :)
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 19:50:36 #55
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100399292
Wat een bazenspel wordt dit _O_
pi_100404447
Godverdomme ik moet dit spel ook weer hebben :') Ik vond Forza 3 alleen zo snel vervelen helaas. Ga morgen maar weer eens wat racen :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_100404932
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 22:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Godverdomme ik moet dit spel ook weer hebben :') Ik vond Forza 3 alleen zo snel vervelen helaas. Ga morgen maar weer eens wat racen :D
Had ik ook maar een paar dagen geleden begon het weer te kriebelen en nu ben ik weer lekker aan het racen en tunen geslagen :D

Blijft een meesterlijke game _O_
Fok!Wormskampioen '09
pi_100405995
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 22:37 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Had ik ook maar een paar dagen geleden begon het weer te kriebelen en nu ben ik weer lekker aan het racen en tunen geslagen :D

Een ding is zeker het geluid is sowieso goed. Nadat ik een dikke twee/drie maanden GT5 had gespeeld en toen Forza 3 er in deed stond ik versteld van het heerlijke geluid.

Hopelijk komt de Mazda 787b met het juiste geluid erin :o Wat een geluid heeft dat ding :D

zondag 7 augustus 2011 @ 08:14:06 #59
239294 PierreTT
pi_100414585
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 22:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Ah mooi, het verhaal Dragqueen vs. Rookworstracer krijgt een vervolg :D _O-

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 22:37 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Ik had precies hetzelfde. Toch maar weer erin gedaan en vrolijk aan het racen geslagen.. eerst maar eens de Asian Cup voor S-klasse auto's gereden.. heerlijk om met de Mine's R34 over Suzuka te knallen O+
pi_100414679
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 08:14 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ah mooi, het verhaal Dragqueen vs. Rookworstracer krijgt een vervolg :D _O-

[..]

Ik had precies hetzelfde. Toch maar weer erin gedaan en vrolijk aan het racen geslagen.. eerst maar eens de Asian Cup voor S-klasse auto's gereden.. heerlijk om met de Mine's R34 over Suzuka te knallen O+
De Rookworstracer O+
  zondag 7 augustus 2011 @ 08:48:55 #61
239294 PierreTT
pi_100414770
quote:
17s.gif Op zondag 7 augustus 2011 08:32 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

De Rookworstracer O+
Ik zoek die pics, maar ik heb ze niet meer ;(
pi_100415922
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 08:48 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik zoek die pics, maar ik heb ze niet meer ;(
Verdeurie!
pi_100416064
Lang leve google :D

En de ietwat geupdate rookworstracer :D

zondag 7 augustus 2011 @ 10:50:54 #64
239294 PierreTT
pi_100416141
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Lang leve google :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En de ietwat geupdate rookworstracer :D

[ afbeelding ]
_O-

Het eerste wat ik met Forza4 ga doen is een nieuwe Dragqueen bouwen :D Mooie tijden waren dat, toen we nog in de top-10 Dragrace stonden :D
pi_100416371
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:50 schreef PierreTT het volgende:

[..]

_O-

Het eerste wat ik met Forza4 ga doen is een nieuwe Dragqueen bouwen :D Mooie tijden waren dat, toen we nog in de top-10 Dragrace stonden :D
Haha ja geweldig :D
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:56:07 #66
239294 PierreTT
pi_100512950

pi_100738811
je moet halen, je hebt nodig :)
Mijn Gaming-PC
Case: Aerocool Strike-X Advance Devil Red
CPU: Intel Core I7 3370K Boxed
pi_100756328

(klikbaar)
pi_100756590
Hoe zit het overigens met de tune-mogelijkheden en het assortiment velgen?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_100756690
Geen idee. Ik zou uitgaan van Forza 3 plus een beetje meer.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:04:04 #71
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100798167
Ze zouden bij Forza 4 eens een replay moeten krijgen waarbij niet alleen de player wordt gevolgd, maar ook de AI of de andere personen die racen :{
pi_100802954
Het enigste wat ik hoop met Forza 4 is dat ze eens een keer vette banen er in doen.
Wat de cicuits en het aantal is in Forza 3 nogal matig vind ik.

Kijk naar NFS Shift 2, daar zitten een hoop goede circuits in.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:29:08 #75
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100803813
Het enige wat ik nou eens zou willen, en sinds Gran Tourismo 1 mag je dat kennelijk helemaal nergens meer verwachten, is een baanrecord in beeld.
Dat je rijdt in je auto over een circuit en weet wat je snelste rondetijd was op de track.
Kleine moeite, groot plezier.
The truth was in here.
pi_100805649
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:08 schreef SoldMayor het volgende:
Het enigste wat ik hoop met Forza 4 is dat ze eens een keer vette banen er in doen.
Wat de cicuits en het aantal is in Forza 3 nogal matig vind ik.

Kijk naar NFS Shift 2, daar zitten een hoop goede circuits in.
De enige baan die ik echt mis is Spa.
pi_100806725
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:12 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Hier de lijst van Shift 2:

Automotodrom Brno (GP) [link]Autodromo Di Pergusa (GP) [link]
Autodromo Nazionale di Monza (GP+Junior) [link]
Autodromo Nazionale di Monza

Autopolis International Racing Course (GP+Lakeside) [link]
Brands Hatch (GP+Indy) [link]
Circuit de Catalunya (GP+Club+National) [link]
Circuit Dijon-Prenois (GP+Short) [link]
Circuit Dijon-Prenois (1972 GP)
Circuit Spa-Francorchamps (GP) [link]
Circuit Zolder (GP) [link]
Donington Park (GP+National) [link]
Dubai Autodrome (GP+International+National+Club) [link]
Ebisu Circuit (West+South+Togue) [link]
HockenheimRing (GP+National+Short) [link]
HockenheimRing (1981 GP)

Mazda Raceway Laguna Seca (GP) [link]
Motorsport Arena Oschersleben (GP+B Course) [link]
Mount Panorama Circuit Bathurst (GP) [link]
Nürburgring (GP+Sprint+Sprint Short+Müllenbach Schleife+Nordschleife+Aremberg+Karussell+Nürburg) [link]
Road America (GP) [link]
Rouen-Les-Essarts (1956 GP+1952 Short)
Silverstone Circuit (GP+Bridge GP+International 2009+National) [link]
Silverstone Circuit (1975 GP)

Suzuka Circuit (GP+East+West) [link]
Toyota Speedway at Irwindale (Drift Layout 1+Drift Layout 2+Oval Drift) [link]
Willow Springs Raceway (GP+Horse Thief Mile) [link]

:)

Nou zitten er hier van ook wel wat in forza 3 maar toch.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:38:23 #78
296894 Xblister
Simply the best..
pi_100806791
Road america zit toch ook in forza3
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_100807700
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:38 schreef Xblister het volgende:
Road america zit toch ook in forza3
Ja net als Laguna Seca
pi_100808357
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:12 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

QFT _O_

Als ze Spa erin doen zal ik echt dagen achter elkaar enkel over eau rouge en la source knallen _O_
Fok!Wormskampioen '09
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:23:51 #81
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100810948
Ja of dat Engelse circuit, brands Hatch, heerlijke bochten. Vind ik persoonlijk veel leuker dan Silverstone.
The truth was in here.
pi_100811721
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:23 schreef Bastard het volgende:
Ja of dat Engelse circuit, brands Hatch, heerlijke bochten. Vind ik persoonlijk veel leuker dan Silverstone.
Silverstone :r
pi_100815324
Misschien ook wel leuk als er een paar Australische circuits in gedaan worden, Philip Island en Surfers Paradise zijn ook erg vette circuits :D
Fok!Wormskampioen '09
pi_100815458
Is trouwens bekend of je nu ook weer zo veel wagens krijgt na het winnen van race's? Dan vond ik echt klote aan Forza.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:24:39 #85
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100815669
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 18:18 schreef AQuila360 het volgende:
Is trouwens bekend of je nu ook weer zo veel wagens krijgt na het winnen van race's? Dan vond ik echt klote aan Forza.
Vond je dat klote? :D
Maar inderdaad, nu ook weer ja.. en aan de hand van wat je speelt met welke auto unlock je weer auto's.
Maar goed, je moet toch alles racen dus zie het nut er niet van.

Een leuke showroom zoals PGR2 had zou ook tof wezen, dat je langs je garage met auto's kon lopen.
The truth was in here.
pi_100817311
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 18:24 schreef Bastard het volgende:

[..]

Vond je dat klote? :D
Maar inderdaad, nu ook weer ja.. en aan de hand van wat je speelt met welke auto unlock je weer auto's.
Maar goed, je moet toch alles racen dus zie het nut er niet van.

Een leuke showroom zoals PGR2 had zou ook tof wezen, dat je langs je garage met auto's kon lopen.
Ja enorm klote :P

Ik wil gewoon dat je echt moet racen om geld te verdienen en dan keuze's moet maken van ga ik voor een betere uitlaat of andere banden en dan na veel racen een nieuwe wagen kunt gaan kopen en dus weer moet kijken van welke neem ik.

Hier valt dat allemaal weg omdat je er zoveel krijgt. Deed ze bij Forza 3 wel gewoon weg trouwens om het wat leuker te maken.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:45:30 #87
239294 PierreTT
pi_100818951
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:07 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ja enorm klote :P

Ik wil gewoon dat je echt moet racen om geld te verdienen en dan keuze's moet maken van ga ik voor een betere uitlaat of andere banden en dan na veel racen een nieuwe wagen kunt gaan kopen en dus weer moet kijken van welke neem ik.

Hier valt dat allemaal weg omdat je er zoveel krijgt. Deed ze bij Forza 3 wel gewoon weg trouwens om het wat leuker te maken.
Ik heb de auto's die je kreeg praktisch niet gebruikt,zoek liever voor elk event een nieuwe unieke auto :)
pi_100827895
De Camaro was wel leuk, dat is een achterbandenverbrander geworden.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 07:49:13 #89
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100841241
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:45 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik heb de auto's die je kreeg praktisch niet gebruikt,zoek liever voor elk event een nieuwe unieke auto :)
Ik had ook een aversie tegen auto's die ik kreeg, ik kocht liever dezelfde omdat het neuzen langs de merken en kleuren leuk was. :D

Wat ik ook hoop, als ik een sportuitlaat koop, dat dan ook het geluid weer anders word. Bij Forza3 was er geen verschil.
The truth was in here.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 09:13:28 #90
239294 PierreTT
pi_100842234
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 07:49 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik had ook een aversie tegen auto's die ik kreeg, ik kocht liever dezelfde omdat het neuzen langs de merken en kleuren leuk was. :D

Precies! Vooral bij de HP-runoffs was dat leuk :) 250pk max en een E-klasse,ga maar zoeken :)
pi_100842343
Aanstellers, ik gebruik al die auto's gewoon. Zo gebruik ik ook auto's die ik anders nooit zou gebruiken.

Stelletje nep puristen hier :')
  woensdag 17 augustus 2011 @ 09:23:34 #92
239294 PierreTT
pi_100842435
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Aanstellers, ik gebruik al die auto's gewoon. Zo gebruik ik ook auto's die ik anders nooit zou gebruiken.

Stelletje nep puristen hier :')
Niet meteen zo boos doen op de vroege morgen he :*
pi_100842450
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:23 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Niet meteen zo boos doen op de vroege morgen he :*
Ik heb gewoon gelijk. :D
  woensdag 17 augustus 2011 @ 09:27:35 #94
239294 PierreTT
pi_100842513
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:24 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik heb gewoon gelijk. :D
Ik zeg alleen dat ik die gifted cars bijna niet heb gebruikt en ik ben meteen een aansteller en een nep-purist :'( Zoek maar iemand anders om tegen te dragracen :'(

:*
pi_100842570
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:27 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat ik die gifted cars bijna niet heb gebruikt en ik ben meteen een aansteller en een nep-purist :'( Zoek maar iemand anders om tegen te dragracen :'(

:*
Nee. Puh.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 09:32:29 #96
239294 PierreTT
pi_100842619
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:29 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Nee. Puh.
Heb je trouwens de preorder? Kunnen we direct op 14 oktober beginnen de leaderboards te vervuilen :D
pi_100842707
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:32 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Heb je trouwens de preorder? Kunnen we direct op 14 oktober beginnen de leaderboards te vervuilen :D
Haha ja, maar weet niet of ik ook geld heb dan, woon net op kamers en heb nog geen baan.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:08:18 #98
239294 PierreTT
pi_100861536
pi_100865546
quote:
Wow echt? :D
  woensdag 17 augustus 2011 @ 20:22:37 #100
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100867181
The truth was in here.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 07:51:54 #101
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100884721
The truth was in here.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 07:57:31 #102
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100884770
The truth was in here.
pi_100887747
Maar wordt elke auto zó gedetailleerd?
  donderdag 18 augustus 2011 @ 10:55:50 #104
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100887994
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar wordt elke auto zó gedetailleerd?
Wat ik er van begreep wel ja.. iedere auto is 'te bewonderen' en je krijgt allerlei informatie er over door er overheen te voelen. Informatie die uitgesproken word door Jeremy Clarkson (van top gear inderdaad).. coole feature :D
The truth was in here.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 11:29:55 #105
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_100889058
ik kan bijna niet wachten! Tot die tijd gewoon 3 spelen :P
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:03:55 #106
239294 PierreTT
pi_100941544
http://forzamotorsport.net/en-us/Cars/ManufacturerList.aspx

http://forzamotorsport.net/en-us/Tracks/TrackList.aspx

Krijgen als het goed is een wekelijkse update. Vooralsnog weinig verassingen te zien...
pi_100947803

:o
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:21:22 #108
239294 PierreTT
pi_100950874
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:58 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]

:o
Dat is die DBR1 toch?
pi_100950927
Klopt. Ben benieuwd hoeveel die gaat kosten in Forza 4. Meer dan de Ferrari 250 Testa Rossa? Of in de buurt van de 250 GTO of eroverheen, of net iets minder? Maar er zal een flink prijskaartje aan hangen.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:15:24 #110
239294 PierreTT
pi_100953005
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:22 schreef Desunoto het volgende:
Klopt. Ben benieuwd hoeveel die gaat kosten in Forza 4. Meer dan de Ferrari 250 Testa Rossa? Of in de buurt van de 250 GTO of eroverheen, of net iets minder? Maar er zal een flink prijskaartje aan hangen.
Ongetwijfeld.. Is er overigens al iets meer bekend over het Porsche/RUF verhaal?
pi_100980190
Zou wel een grote tegenvaller zijn als Porsche echt weg is.

Er gaat wel een gerucht dat ze Porsche nergens mogen noemen omdat er in de overeenkomst met Porsche staat dat ze niets mogen gebruiken als promotiemateriaal.

Maar ze willen niets bevestigen of ontkennen zo lijkt het.
pi_100980491
mij maakt het niet uit of er RUF's in komen of Porsches. Zo lang ze maar het boxergeluid maken :9
pi_100980889
Denk aan de 962c, 550 Spyder, 959, de 911 GT1s, de klassieke 911's, 914 en de 911 GT2 en meer, daar gaat een hoop moois verloren dan.

Hoop echt dat Porsche erin blijft. Toch één van de grootste namen in de autosport.
pi_100981176
http://www.gamersyde.com/(...)meplay-22888_en.html

Let ook op al die werkende spoilers van bijvoorbeeld die Veyron :9~
pi_100981251
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:51 schreef Nuchterheid het volgende:
http://www.gamersyde.com/(...)meplay-22888_en.html

Let ook op al die werkende spoilers van bijvoorbeeld die Veyron :9~
:D als de Boxster erin zit ga ik de hele tijd accelleren van 100 naar 140 en weer terug :P
pi_101083950
Ben hier sinds kort begonnen met Forza 3, dat vind ik er al gelikt uit zien, maar Forza 4 is toch weer even een stapje verder :P
There's a frood who really knows where his towel is.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:28:10 #117
239294 PierreTT
pi_101122214
quote:
Wel interessant, wel veel over dat Kinect, maar dat zal wel moeten van Microsoft :D
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_101138829
laadtijden in menu's zijn zo te zien korter dan in FM 3 :)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:06:16 #120
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101139927
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:35 schreef _Ollie het volgende:
laadtijden in menu's zijn zo te zien korter dan in FM 3 :)
Leek mij ook inderdaad.

En ik las.. geen Maple Valley :(
The truth was in here.
pi_101140148
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

Leek mij ook inderdaad.

En ik las.. geen Maple Valley :(
:'( ;(
pi_101140337
Maple Valley zal ik niet missen.
pi_101141119
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef Desunoto het volgende:
Maple Valley zal ik niet missen.
ik wel, was heerlijk driften daar. Ik hoop wel dat Spa er nog in komt _O_
pi_101141458
De drifters hebben Fujimi toch? Dat is zo'n beetje de drifthemel.

Ik hoop nog steeds op een geupdate versie van de lange Nurburgring. Met eindelijk correcte hobbels op het wegdek en verbeterde curbstones. Inclusief de 24 uursversie omdat ze het GP circuit toch al hebben.

En Porsche. Porsche mag er niet uit. :(
pi_101141632
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:40 schreef Desunoto het volgende:
De drifters hebben Fujimi toch? Dat is zo'n beetje de drifthemel.

Ik hoop nog steeds op een geupdate versie van de lange Nurburgring. Met eindelijk correcte hobbels op het wegdek en verbeterde curbstones. Inclusief de 24 uursversie omdat ze het GP circuit toch al hebben.

Fujimi Kaido is veel te krap voor mij :( ik ben dan ook een matige drifter he :P
  donderdag 25 augustus 2011 @ 07:46:36 #126
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101160168
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:40 schreef Desunoto het volgende:

http://uk.xbox360.ign.com/articles/119/1190348p1.html

Kut EA altijd :{

En Spa komt er ook niet in waarschijnlijk :N
The truth was in here.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 07:51:30 #127
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101160195
Geweldig artikel overigens:

http://forzamotorsport.net/en-us/underthehood1/

FOK! Car club!
The truth was in here.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 09:18:47 #128
239294 PierreTT
pi_101161131
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 07:51 schreef Bastard het volgende:
Geweldig artikel overigens:

http://forzamotorsport.net/en-us/underthehood1/

FOK! Car club!
Jammer van Porsche. Verder komen sommige delen uit de singleplayer een beetje arcade over,zoals het racen door poortjes of het racen met verkeer op de baan...goed,we gaan het zien. Wel leuk om te zien dat er een hogere level cap komt en die Manufacturer Affinity lijkt me ook een leuk idee :)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 09:50:06 #129
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101161837
Ik baal ook erg stevig van die Porsches.. auto's waar ik het meeste in heb gereden.
The truth was in here.
pi_101161992
Wat een falers :') Porsche is toch een belangrijk merk in de branche.

Ben nu net zo lekker bezig met mijn 911 Sports Classic.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 09:58:38 #131
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101162056
Maar volgens mij nog wel een track reveal today :)
The truth was in here.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:24:10 #132
239294 PierreTT
pi_101162670
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 09:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een falers :') Porsche is toch een belangrijk merk in de branche.

Ben nu net zo lekker bezig met mijn 911 Sports Classic.
Inderdaad erg jammer. Ik heb ook vele uren zitten in de 996 en 997, heerlijk om daarmee over de Nurburgring te rijden of een aantal laps Suzuka te doen. De Boxster en de Cayman kunnen me verder gestolen worden, maar de 911-serie O+ En de 959 O+
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:36:12 #133
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101162942
Oh well.. ik ben in ieder geval erg gehyped door het artikel.
Erg blij ook met die levelcap van 50 naar 150 (hoewel de 50 sneller gehaald zal worden) ze zijn uitgegaan van Forza3 statistics en vinden dat 1% van al die mensen in 24 maanden level 150 kan bereiken.
Nou dat zullen we nog wel eens zien :D
The truth was in here.
pi_101163027
Driver Level 150 O+
Manufacturer Level 50 O+
Badges O+
Car Clubs O+
Track Days O+
User-Created Public Lobbies als in FM2 O+

Geen Porsche :'(

Die 24 maanden lijken me zwaar overdreven wel. Denk dat ze in hun berekening ook de spelers meenemen die eens in de twee weken een race van 3 ronden doen of zo. :') Maar dat het langer gaat duren dan in FM3 is sowieso goed nieuws. :)
pi_101163074
De schuld van het ontbreken van Porsche schuiven ze trouwens mooi in de schoenen van EA en ze geven nog een trap na met "wij zouden nooit zoiets doen voor de rechten van Ferrari". En terecht.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:44:28 #136
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101163215
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:40 schreef Desunoto het volgende:
De schuld van het ontbreken van Porsche schuiven ze trouwens mooi in de schoenen van EA en ze geven nog een trap na met "wij zouden nooit zoiets doen voor de rechten van Ferrari". En terecht.
Op Neogaf hebben ze ook een apart "pis hier op EA topic" gemaakt.. EA maakt echt geen vrienden op deze manier!
The truth was in here.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:46:05 #137
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101163267
Wat ook erg tof is, rijden tegen ghosts van je vrienden maar dat het dan ook echt de auto is en niet zo'n blurry ding.
Ja en inderdaad gewoon erg veel leuks te doen.. speel nog steeds regelmatig Forza3 dat zal met deel 4 niet anders wezen denk ik :D
The truth was in here.
pi_101163382
Als er zo'n FOK! club komt he, kan je beter alvast gaan bedenken welke naam je het geeft, want ik herinner me nog een ban van iemand omdat 'ie FOK op z'n auto had staan en mensen dachten dat het FUCK betekende.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:54:25 #139
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101163480
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:50 schreef Desunoto het volgende:
Als er zo'n FOK! club komt he, kan je beter alvast gaan bedenken welke naam je het geeft, want ik herinner me nog een ban van iemand omdat 'ie FOK op z'n auto had staan en mensen dachten dat het FUCK betekende.
True inderdaad :D
The truth was in here.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:54:29 #140
239294 PierreTT
pi_101163482
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef Desunoto het volgende:

Badges O+

Die badges en titles doen me erg aan Modern Warfare 2 denken :P
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:59:39 #141
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101163616
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:54 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Die badges en titles doen me erg aan Modern Warfare 2 denken :P
Ja, en een hoop andere spellen heeft dat systeem ook geadopteerd, battlefield, Halo.. ik vind dat wel cool eigenlijk, het werkt heel verslavend.
The truth was in here.
pi_101163631
Ik vind dat badges idee wel heel erg tof. Met bijna 400 badges om te verzamelen, heb je nog iets extra's te doen. En het geeft je profiel wat persoonlijks.

En de 100%(!!!) discount op bijna alle auto-onderdelen als je dat merk tot level 50 geracet hebt, is ook erg aanlokkelijk.

Maar ik denk dat er na een paar weken al mensen zijn die level 50 op een merk hebben, vervolgens 100 van die auto's kopen en volledig upgraden voor noppes, om ze voor een kleine winst weer te verkopen bij de Auction House. Dat idee staat me niet zo aan eigenlijk.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:01:53 #143
239294 PierreTT
pi_101163672
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja, en een hoop andere spellen heeft dat systeem ook geadopteerd, battlefield, Halo.. ik vind dat wel cool eigenlijk, het werkt heel verslavend.
Dat is zeker zo! Het blijft leuk om te "pimpen" met een badge die jij wel hebt maar iemand anders niet, omdat je bijvoorbeeld met een bepaalde auto een bepaalde onmogelijke tijd hebt gereden :)

quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:00 schreef Desunoto het volgende:

Maar ik denk dat er na een paar weken al mensen zijn die level 50 op een merk hebben, vervolgens 100 van die auto's kopen en volledig upgraden voor noppes, om ze voor een kleine winst weer te verkopen bij de Auction House. Dat idee staat me niet zo aan eigenlijk.
Dat is precies waar ik ook aan dacht.
pi_101163849
Ik zet nu op het Forza forum dat ik hoop dat je nu auto's met upgrades niet kan verkopen. Dat men alleen de auction house voor standaard auto's met liveries gaat gebruiken of zoiets. Want anders wordt de auction house overspoelt met volledig upgegrade wagens voor slechts een paar zakcentjes meer dan de nieuwprijs.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:09:36 #145
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101163904
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:07 schreef Desunoto het volgende:
Ik zet nu op het Forza forum dat ik hoop dat je nu auto's met upgrades niet kan verkopen. Dat men alleen de auction house voor standaard auto's met liveries gaat gebruiken of zoiets. Want anders wordt de auction house overspoelt met volledig upgegrade wagens voor slechts een paar zakcentjes meer dan de nieuwprijs.
Ik mag hopen dat ze daar rekening mee gehouden hebben inderdaad.. maar het zal niet de eerste bugfix die na release er snel komt bij Turn10.
The truth was in here.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:29:58 #146
239294 PierreTT
pi_101164537
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef Desunoto het volgende:

Track Days O+

quote:
In Track Days events, you race through traffic. Generally, you are in a medium- to high-class car and the track is littered with an infinite number of much lower-class pedestrian cars. Most of these events are class-based, but sometimes they include very specific year limitations as well. I have to say, these events are awesome. Two in particular have become huge hits on our team. One takes place on the Nürburgring Nordschleife and the other on the full Fujimi Kaido. The traffic is heavy the laps are long. They can be extremely tricky. You are battling the track and the traffic as much as you are your rival.
Dit doet me erg denken aan Need for Speed, precies wat ik dus liever niet zie in Forza :)
pi_101164632
Maar gelukkig niet met de baggerbesturing van Need for Speed.

Ik vind het wel gaaf. Kan me nu al voorstellen dat je loopt te schelden op een auto omdat 'ie je een seconde ophoudt in de bocht en daardoor je rival weg ziet rijden. :P
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:36:24 #148
239294 PierreTT
pi_101164750
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:32 schreef Desunoto het volgende:
Maar gelukkig niet met de baggerbesturing van Need for Speed.

Ik vind het wel gaaf. Kan me nu al voorstellen dat je loopt te schelden op een auto omdat 'ie je een seconde ophoudt in de bocht en daardoor je rival weg ziet rijden. :P
Ik ben erg benieuwd hoe het gaat werken :) Het geeft me alleen het idee dat ze een beetje willen afstappen van het pure circuitracen om het product meer aanspreekbaar te maken voor een groter publiek. Maar we gaan het zien! Kan niet wachten om de Mine's GTR-R34 weer op te pakken en Suzuka onveilig te maken O+
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:50:06 #149
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101165148
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:29 schreef PierreTT het volgende:

[..]

[..]

Dit doet me erg denken aan Need for Speed, precies wat ik dus liever niet zie in Forza :)
Zal allemaal geen verplichte kost wezen denk ik hoor.. het gaat er voornamelijk om dat je fun hebt.
The truth was in here.
pi_101166938
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:36 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd hoe het gaat werken :) Het geeft me alleen het idee dat ze een beetje willen afstappen van het pure circuitracen om het product meer aanspreekbaar te maken voor een groter publiek. Maar we gaan het zien! Kan niet wachten om de Mine's GTR-R34 weer op te pakken en Suzuka onveilig te maken O+
Ik denk eerder dat ze het eentonige van Forza 3 er uit willen halen en daar heb ik helemaal geen probleem mee. Als ze maar niet de kant van Dirt uit gaan en vergeten waar het spel daadwerkelijk om draait.
pi_101169789
Geen Porsche in FM4 :(
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:13:56 #152
239294 PierreTT
pi_101172116
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:40 schreef Waffle het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze het eentonige van Forza 3 er uit willen halen en daar heb ik helemaal geen probleem mee. Als ze maar niet de kant van Dirt uit gaan en vergeten waar het spel daadwerkelijk om draait.
Klopt, als ze er inderdaad maar niet in gaan doorslaan :P Forza 3 werd na een tijdje ook redelijk eentonig, ik vond bij seizoen 6 de R1-races na een tijdje wel erg saai worden.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:41:39 #153
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101203280

Details hoor :%
The truth was in here.
pi_101247486
De achievements:
http://www.xbox360achieve(...)port-4/achievements/

Paar interessante:

Be the winning bidder on any "unicorn" car in the Auction House.

Nagenoeg onmogelijk want er waren in FM3 te veel modders en glitchers waardoor je die nooit kon winnen. Of ze moeten er nu 1000 per dag op de auction house gooien.

Use Kinect to drive any car in Free Play.

Kinect. :r
pi_101301036
Oftewel je kan nooit al die achievements halen.
pi_101301217

Ook mooi.
quote:
18s.gif Op zondag 28 augustus 2011 20:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Oftewel je kan nooit al die achievements halen.
Alleen als je Kinect hebt of die achievement haalt bij iemand anders die wel Kinect heeft. En het ligt eraan hoe ze straks dat idiote concept "unicorn cars" gaan uitvoeren. Ik denk dat alleen glitchers en ander tuig die auto's te pakken krijgen net als in de vorige delen. |:(
pi_101301479
En het blijft ook fucking onzin dat EA zo loopt te haten. Sukkels.
pi_101301628
Ik snap niet hoe het EA zou helpen dat andere games geen Porsche hebben. De enige die ze er mee hebben zijn de consumenten ;(
  zondag 28 augustus 2011 @ 20:15:50 #160
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101301756
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 10:41 schreef Desunoto het volgende:
De achievements:

Paar interessante:

Nagenoeg onmogelijk want er waren in FM3 te veel modders en glitchers waardoor je die nooit kon winnen. Of ze moeten er nu 1000 per dag op de auction house gooien.

Eens. Dit keer geen 1000 voor mij.
The truth was in here.
  zondag 28 augustus 2011 @ 20:19:13 #161
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101301912
Maar.. wel heel veel orginele achievements, en dat is cool *O*
The truth was in here.
  donderdag 1 september 2011 @ 08:07:50 #162
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101439447
underthehood2

Wel tof dat je al die auto's meteen krijgt.
New York er uit *O*
The truth was in here.
pi_101445303
17 "unicorns" in totaal, what the fuck.

Nu maar hopen dat ze inderdaad met een buy-out systeem gaan werken, anders wordt dit een grote fout.
  donderdag 1 september 2011 @ 13:12:00 #164
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101445921
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:47 schreef Desunoto het volgende:
17 "unicorns" in totaal, what the fuck.

Nu maar hopen dat ze inderdaad met een buy-out systeem gaan werken, anders wordt dit een grote fout.
Je krijgt al een unicorn door het spel te preorderen geloof ik..
The truth was in here.
pi_101455352
Wauw ik begin als het goed is dus ook met een ZR1.
pi_101455819
Damn dat klinkt goed, ik moet hem echt hebben :D 30 oktober toch?
pi_101456118
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je krijgt al een unicorn door het spel te preorderen geloof ik..
Ik begin er dan met twee. De RX7 Spirit R en een Subaru S204. En dan zijn er dus nog 15 anderen die nagenoeg onmogelijk worden tenzij ze het systeem drastisch gaan veranderen. Ze zullen wel moeten. :')
  zaterdag 3 september 2011 @ 09:49:37 #168
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101520329

omg.. die velgen :o
The truth was in here.
  zaterdag 3 september 2011 @ 09:52:08 #169
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101520348
FM4 Starters cars

2011 Ford Ka
2011 Chevrolet Spark
2011 Citroen C1
2011 Nissan Micra
2011 Peugeot 107
2011 Toyota Aygo
2011 Vauxhall Agila
2011 Volkswagen Fox

Ik denk ik voor de Aygo ga O+
The truth was in here.
pi_101520811
Die oude Mustangs. O+

Er zitten zeker wat Mustang liefhebbers daar bij Turn 10. :P
pi_101522985
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 10:41 schreef Desunoto het volgende:
De achievements:

Paar interessante:

kinect top.

Wat ik altijd miste in race games was dat je zo moeilijk de bochten in kon kijken.
Eindelijk headtracking word het meer zoals echt autorijden .
Kun je de bocht in kijken zonder allemaal andere knoppen in te rammen.

Maar inderdaad hele auto besturen met kinect is wel poep.

pi_101523328
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 09:52 schreef Bastard het volgende:
FM4 Starters cars

2011 Ford Ka
2011 Chevrolet Spark
2011 Citroen C1
2011 Nissan Micra
2011 Peugeot 107
2011 Toyota Aygo
2011 Vauxhall Agila
2011 Volkswagen Fox

:D Ford Ka _O_
pi_101523389
De nieuwe Ka is de enige uit dat lijstje waar je nog wel in gezien wil worden. Niet dat het een prachtige auto is, maar de rest is al helemaal waardeloos. :')

Maar wat maakt dat überhaupt uit als je zelfs Le Mans Prototypes meekrijgt als je Forza 3 hebt gespeeld...
pi_101523456
Sowieso een 300+ Agila maken :D
pi_101524012
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 13:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sowieso een 300+ Agila maken :D
met 4wd dan wel he :D
  zaterdag 3 september 2011 @ 13:43:24 #176
239294 PierreTT
pi_101524261
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 09:52 schreef Bastard het volgende:
FM4 Starters cars

2011 Ford Ka
2011 Chevrolet Spark
2011 Citroen C1
2011 Nissan Micra
2011 Peugeot 107
2011 Toyota Aygo
2011 Vauxhall Agila
2011 Volkswagen Fox

De Micra is van mij O+ Kijken of je kan engine swappen, dan heb ik een nieuwe dragracer _O-
  zaterdag 3 september 2011 @ 14:49:36 #177
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101525516
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 10:30 schreef Desunoto het volgende:
Die oude Mustangs. O+

Er zitten zeker wat Mustang liefhebbers daar bij Turn 10. :P
Het is meer dat er geluisterd word naar de Amerikaanse schreeuwers en de aussies.. dus hoop deze komende tijd nog wat leuke europese merken en modellen te gaan zien :9

Ben alweer behoorlijk hyped voor deze titel anyways *O*
Zag laatst dat ik 28.000 km gereden heb in Forza3... meer word het niet, sinds gisteren is mn disc stuk :{
The truth was in here.
  zondag 4 september 2011 @ 08:16:43 #178
239294 PierreTT
pi_101545940
Infineon Raceway nu ook bevestigd :)

http://forzamotorsport.net/en-us/infineon_fm4/
  zondag 4 september 2011 @ 09:46:31 #179
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_101546412
http://www.gamekings.tv/v(...)orsport-4-autovista/

Dat Autovista is toch ook wel vet! Denk dat ik Forza 4 misschien toch maar ga halen.
  zondag 4 september 2011 @ 09:54:00 #180
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_101546464
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 08:07 schreef Bastard het volgende:
underthehood2

New York er uit *O*
Balen dat je die krijgt! Gooi ik me save van 3 wel eerst weg.
  zondag 4 september 2011 @ 10:51:02 #181
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101547151
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 09:54 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Balen dat je die krijgt! Gooi ik me save van 3 wel eerst weg.
Ben alleen blij met de Ferrari's dat scheelt aanschaf ;) En toch tof een reward syteem voor die honderden uren dat je in het vorige deel gestoken hebt.
The truth was in here.
  zondag 4 september 2011 @ 13:13:42 #182
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_101550734
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 08:07 schreef Bastard het volgende:
underthehood2

New York er uit *O*
Ik begrijp de helft van de uitleg zelfs niet. :')

Maar deze ga ik sowieso pre-orderen, eerste keer dat ik dat doe.

Indertijd heb ik een X360 en een LCD tv gekocht, speciaal voor Forza3. :P

Kan dus echt niet wachten!
Jusqu'ici tout va bien
pi_101734892
Nieuwe Under The Hood 3 bespreekt een aantal toffe punten.

De nieuwe AI gaat zo veel beter werken. Klinkt zeer goed. Je krijgt nu een +165% geldbonus als je op "expert" rijdt. Maar dat betekent ook dat de auto's van de AI automatisch upgraden en dat je absoluut binnen de grenzen van het event moet blijven met de auto. Dus als ik het goed begrijp wordt een A klasse race dan een race met 11 AI's die hun auto's naar A600 getuned hebben, net zoals jij (waarschijnlijk), en dus eindelijk eens sterk zijn. O+
pi_101735486
quote:
14s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:22 schreef Desunoto het volgende:

De nieuwe AI gaat zo veel beter werken. Klinkt zeer goed. Je krijgt nu een +165% geldbonus als je op "expert" rijdt. Maar dat betekent ook dat de auto's van de AI automatisch upgraden en dat je absoluut binnen de grenzen van het event moet blijven met de auto. Dus als ik het goed begrijp wordt een A klasse race dan een race met 11 AI's die hun auto's naar A600 getuned hebben, net zoals jij (waarschijnlijk), en dus eindelijk eens sterk zijn. O+
_O_ dit spel wordt zo gaaf :D
pi_101735735
20 moeilijkheidsgraden voor de AI _O_
pi_101735919
3840x2160 Bigshots :9~ :9~

pi_101736093
Eigenlijk zijn er dus 4 basis moeilijkheidsgraden, easy, medium, -iets hiertussen- en hard. En daar dan weer kleine variaties op als geupgrade wagens voor de AI of niet.

Uiteindelijk zal ik maar met 1 setting rondrijden... volledig expert. Is toch de leukste ervaring. En meer geld verdienen. :Y)

De nieuwe opties om te tunen klinken ook wel goed. Spoilers en bumpers eraf halen of speciale onderdelen erop zetten specifiek voor die auto. Dragracers krijgen nu ook speciale banden. Koplampen kunnen lichtelijk aangepast worden met een kleurtje om je race replica's of klassieke auto's er nog beter uit te laten zien.

Geen enkel minpunt in deze Under The Hood. ^O^
pi_101736200
Ben nog meer gehyped voor FM4 dan destijds voor FM3 :9~
pi_101736344
Er moeten nog een paar dingetjes gebeuren:

- aerodynamica repareren in de pits
- verbeterde versie van de Nurburgring + 24-uurs circuit (GP + Nordschleife)
- unicorn cars niet onmogelijk maken

En dan ben ik helemaal blij. :P
pi_101736487
quote:
10s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:52 schreef Desunoto het volgende:
Er moeten nog een paar dingetjes gebeuren:

- verbeterde versie van de Nurburgring + 24-uurs circuit (GP + Nordschleife)

En dan ben ik helemaal blij. :P
Deze hoort er gewoon in te zitten. Zag al dat het GP circuit er ook gewoon in zat. Laat Turn 10 dat hekje maar open zetten :9~
  vrijdag 9 september 2011 @ 07:52:27 #191
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101740475

Hummiehummiehummie!! :9~

Natuurlijk alleen voor de lol.. maar wat een lol!! :D
The truth was in here.
  vrijdag 9 september 2011 @ 07:55:24 #192
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101740494

Ook meteen voor sparen :9~
The truth was in here.
pi_101740712
Dit spel komt er zo zeker wel in :D
Alle delen van FM, daar heb ik echt veel fun aan beleefd..
  vrijdag 9 september 2011 @ 09:55:20 #194
239294 PierreTT
pi_101742153
quote:
14s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:22 schreef Desunoto het volgende:

Goed nieuws,zal de events voor mij een stuk spannender maken! :)
Is er eigenlijk al iets bekend over het gras waardoor je direct 50 kmh zachter rijdt?Vind dat nog steeds zo'n onzin...
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:00:28 #195
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101742258
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 09:55 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Goed nieuws,zal de events voor mij een stuk spannender maken! :)
Is er eigenlijk al iets bekend over het gras waardoor je direct 50 kmh zachter rijdt?Vind dat nog steeds zo'n onzin...
Ik vind het wel terecht, cutting corners is gewoon kut.
The truth was in here.
pi_101742360
Dat zit er helaas nog steeds in.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:00 schreef Bastard het volgende:

[..]

Valsspelers blijf je altijd houden. Als ze niet kunnen afsnijden, rammen ze jou wel van de baan.

Tegelijkertijd zorgen die zones ervoor dat als je een klein foutje maakt, je zomaar 4 seconden kan verliezen. Je zou er ook in terecht kunnen komen als je een ongeluk moet ontwijken (zal vaak gebeuren in 16 speler lobby's) of als je onverwachts ingehaald wordt en geen kant op kan behalve jezelf in veiligheid brengen door iets af te steken.

Die zones op o.a Catalunya en Silverstone zijn belachelijk. Of die super snelle "chicane" op Sedona... als iemand vlak voor je neus daar de fout in gaat moet jij hem maar zien te ontwijken als hij van 160 km/u binnen een fractie van een seconde tot bijna stilstand komt.

Het zorgt alleen maar voor ellende. :r
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:07:10 #197
239294 PierreTT
pi_101742406
quote:

[..]

Natuurlijk,maar als ik door de AI met 2 banden net buiten de baan geduwd word , rij ik meteen extreem zacht...
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:08:50 #198
239294 PierreTT
pi_101742447
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:05 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Valsspelers blijf je altijd houden. Als ze niet kunnen afsnijden, rammen ze jou wel van de baan.

Tegelijkertijd zorgen die zones ervoor dat als je een klein foutje maakt, je zomaar 4 seconden kan verliezen. Je zou er ook in terecht kunnen komen als je een ongeluk moet ontwijken (zal vaak gebeuren in 16 speler lobby's) of als je onverwachts ingehaald wordt en geen kant op kan behalve jezelf in veiligheid brengen door iets af te steken.

Die zones op o.a Catalunya en Silverstone zijn belachelijk. Of die super snelle "chicane" op Sedona... als iemand vlak voor je neus daar de fout in gaat moet jij hem maar zien te ontwijken als hij van 160 km/u binnen een fractie van een seconde tot bijna stilstand komt.

Dit bedoelde ik,mobiel verhindert mij een lang verhaal te typen :P
  vrijdag 9 september 2011 @ 17:51:24 #199
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_101755596
quote:

[..]

Vanavond nog ff deeltje 3 doen? :P
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:06:17 #200
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101756030
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:51 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Vanavond nog ff deeltje 3 doen? :P
Prima plan. :)
The truth was in here.
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:09:52 #201
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101756128
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:05 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ik begrijp de frustratie wel, maar zorg dan dat je verdedigend rijdt en je niet precies in die bocht in de knel komt. :P
Tuurlijk gebeurt mij ook wel eens dat ik net op catalunya in die bocht het zand raak en stil sta.. maar ik weet wel zeker dat degene die voor me rijdt ook echt zn best doet om vlekkeloos door de bocht te komen net zoals ik het ook doe en niet dat stukje net wat harder kan pakken omdat het kan.
Liever dus die andere frustratie :D
The truth was in here.
pi_101758829
Als ik vlak achter een ander rijdt, en hij raakt 30 cm buiten de baan en remt daardoor extreem veel af en ik knal erop omdat ik geen tijd heb om te reageren, verpest dat gewoon je race. En dat kan zelfs gebeuren in een leuke lobby zonder valsspelers. Dat zou niet moeten mogen. :{w
  zaterdag 10 september 2011 @ 02:55:11 #203
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_101776197
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:09 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik begrijp de frustratie wel, maar zorg dan dat je verdedigend rijdt en je niet precies in die bocht in de knel komt. :P
Tuurlijk gebeurt mij ook wel eens dat ik net op catalunya in die bocht het zand raak en stil sta.. maar ik weet wel zeker dat degene die voor me rijdt ook echt zn best doet om vlekkeloos door de bocht te komen net zoals ik het ook doe en niet dat stukje net wat harder kan pakken omdat het kan.
Liever dus die andere frustratie :D
Thx B. :P
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_101776912
Ik hoorde overigens iets over een Golf 3 VR6.
pi_101777109
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 07:55 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]

Ook meteen voor sparen :9~
Sparen hoeft helaas niet bij deze game...
  zaterdag 10 september 2011 @ 10:04:51 #206
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101777716
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 02:55 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Thx B. :P
Ja was ff lachen maar ik reed als een natte krant, teveel wijn :')
Wat een pipo ook die gast "oh kan je ook tuningsetups kopen?"

[ Bericht 4% gewijzigd door Bastard op 10-09-2011 11:14:49 ]
The truth was in here.
  zaterdag 10 september 2011 @ 11:17:39 #207
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101778848
Reasonably priced car

Dit geeft een idee hoe groot je de foto's kan maken :D

*set as background*
The truth was in here.
  zaterdag 10 september 2011 @ 11:20:16 #208
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101778902
quote:
Forza Garage Round 2: Whether you appreciate the green credentials of the 2011 Toyota Prius or the racing credentials of the 2008 Mazda Furai and 2004 Honda Mugen Civic Type-R, Forza 4 has something for everybody!

Hoef je niet mee te tanken :P
The truth was in here.
pi_101780462
Dammit ik ben blij met GT5 maar had deze er graag bij gehad, helaas geen Xbox.

Mazzelpikken. :P
pi_101780729
Welke auto's zijn tot nu toe eigenlijk definitief?
  zaterdag 10 september 2011 @ 12:48:46 #211
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101781297
http://forzamotorsport.net/en-us/preorder_incentives_program/

Preorder en krijg een extra auto als je de bon mailt aan ze ;)
The truth was in here.
pi_101781587
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Welke auto's zijn tot nu toe eigenlijk definitief?
Carlist op de website: http://forzamotorsport.ne(...)rerList.aspx?fwlhd=1
die is alleen ngo niet compleet

Alle geannouncede auto's

2011 Chevrolet Spark
2011 Citroen C1
2011 Nissan Micra
2011 Peugeot 107
2011 Toyota Aygo
2011 Vauxhall Agila
2011 Volkswagen Fox
2011 Toyota Prius
2008 Mazda Furai
2004 Honda Mugen Civic Type-R
1999 Ferrari 360 Modena
2005 Lotus Elise 111S
2002 Chevrolet Corvette Z06
2010 Mazda #16 Dyson Racing B09/86
2003 Nissan #12 CALSONIC SKYLINE
1999 Toyota #3 Toyota Motorsports GT-ONE TS020
2003 Bentley #7 Team Bentley Speed 8
1997 McLaren #43 Team BMW McLaren F1 GTR
1999 BMW #15 BMW V12 LMR
1969 Nissan Fairlady Z 432
2010 Nissan GT-R SpecV
2010 Subaru Legacy B4 2.5GT
2004 Chevrolet #3 Corvette Racing C5.R
2006 Chevrolet #4 Corvette Racing C6.R
2002 Cadillac #6 Team Cadillac Northstar LMP-02.
2002 Chevrolet Camaro 35th Anniversary SS
2009 Dodge Challenger SRT8
2005 Ford Mustang GT
1992 Lancia Delta Integrale EVO
1994 Nissan Fairlady Z Version S Twin Turbo
2006 Saturn ION Red Line
1992 Toyota Supra 2.0 GT Twin Turbo
1969 Toyota 2000GT
2010 Lexus LF-A
1969 Pontiac GTO Judge
1964 Ferrari 250 GTO
1997 Mitsubishi GTO
1997 Mazda RX-7
2004 Toyota Altezza RS200
2008 Subaru Impreza WRX STI
1999 Honda Civic Si Coupe
2003 Toyota Celica SS-I
2006 Mitsubishi Eclipse GT
1967 Lamborghini Miura P400
2005 Lamborghini Gallardo
2007 Lamborghini Murcielago LP640
2011 Volvo S60 R-Design
2005 Mazda Axela Sport 23S
1998 Mitsubishi FTO GP Version R
1993 Nissan Skyline GT-R V-Spec
2003 SEAT Leon Cupra R
2006 Volkswagen Golf GTi
1971 Mustang Mach 1
1978 Mustang King Cobra
1970 Mustang Boss 429
1965 Shelby Cobra Daytona Coupe
1966 Ford GT40 MkII
1967 Ferrari 330 P4
1968 Ferrari 365 GTB/4
2004 Ferrari 612 Scaglietti
1991 Ferrari 512 TR
1995 Ferrari F355 Challenge
2002 Ferrari 575M Maranello
2006 Ferrari 599 GTB Fiorano
1973 Ford XB Falcon GT
1987 Buick Regal GNX
1987 Ford Sierra RS500 Cosworth
2002 Saab 9-3 Aero
2005 Vauxhall Monaro VXR
2006 Vauxhall Astra VXR
1994 Nissan 240SX SE
2002 Suzuki Liana GLX
2011 Suzuki SX4 Sportback
1971 Nissan Skyline 2000GT-R
1985 Toyota Sprinter Trueno GT Apex
2009 Honda Fit Sport
2003 BMW M5 E39
1986 BMW M635CSi
1983 Audi Sport Quattro
1984 Volkswagen Rabbit GTI
2003 Audi RS6
2004 Mercedes-Benz C32 AMG
2006 Hummer H1 Alpha
1991 GMC Syclon
2009 Mercedes-Benz ML 63 AMG
2006 Dodge Ram SRT-10
2008 Saleen S331 Supercab.
2008 Range Rover Vogue Supercharged
2011 Ferrari FF
2010 Aston Martin Rapide
2010 Bentley Continental Supersports
2005 Lamborghini Murciélago
2004 Maserati MC12
1998 Mercedes-Benz CLK GTR
2006 Pontiac GTO
1987 Pontiac Firebird Trans Am GTA
2009 Pontiac G8 GXP
2006 Subaru Impreza S204
1994 Toyota Celica GT-Four ST205
2004 Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR!
1958 Aston Martin DBR1
1957 Ferrari 250 California
1956 Jaguar D-Type
2006 Audi RS4
2009 Audi Q7 V12 TDI
2010 Audi R8 5.2 FSI quattro
2010 Maserati GranTurismo S
1999 Pagani Zonda C12
1971 De Tomaso Pantera
1969 Ferrari Dino 246 GT
1980 Abarth 131 Abarth
1965 Alfa Romeo Giulia Sprint GTA Stradale
2009 Pontiac Solstice GXP
1999 Shelby Series 1
2006 Chrysler Crossfire SRT6
1968 Shelby GT-500KR
2010 Chevrolet Camaro SS
1971 Plymouth Cuda 426 HEMI
1999 Lotus Elise Sport
1994 Nissan Silvia K's
2008 Infiniti G37 Coupe Sport
2003 Lexus IS300
1995 Toyota MR2 GT
2010 Mazda MX-5 Superlight
1969 Oldsmobile Hurst/Olds 442
2002 Pontiac Firebird Trans Am Ram Air
1970 Chevrolet El Camino SS 454
1988 Mitsubishi Starion ESI-R
1990 Lotus Carlton
1988 Lamborghini Countach LP5000 QV
2011 Nissan Leaf
1998 Nissan R390
1970 Nissan Datsun 510
1964 Chevrolet Impala SS 409
2009 Chevrolet Corvette ZR1
1990 Chevrolet Camaro IROC-Z
2008 Acura #15 Lowe's Fernandez ARX-01b
2008 Acura #26 Andretti-Green racing ARX-01b
2008 Acura #66 de Ferran Motorsports ARX-01b
2011 Aston Martin #6 Muscle Milk Aston Martin Lola
2001 BMW #6 Prototype Technology Group M3 GTR
2009 BMW #92 Rahal Letterman Racing M3 GT2
2009 Ford #40 Robertson Racing Ford GT Mk7
2010 Ferrari #83 Risi Competizione F430G
2007 SEAT Leon Supercup
2007 Peugeot Super 2000
2011 Lamborghini Sesto Elemento
2010 Bertone Mantide
2010 Spada Vetture Sport Codatronca TS
2010 BMW Z4 GT3
2008 #2 Mopar Dodge Viper Competition Coupe
2003 Subaru #77 CUSCO SUBARU ADVAN IMPREZA
1989 Toyota MR2 SC
1974 Lancia Stratos HF Stradale
2010 Lotus Evora Type 124 Endurance Race Car
1977 Aston Martin V8 Vantage
2010 Radical SR8 Supersport
2010 Jaguar #33 Jaguar RSR XKR GT
2011 Ford #4 IRWIN Racing FG Falcon
2009 Holden HSV w427
2010 Joss JT1 to Forza
2010 BMW Motorsport #79 Jeff Koons BMW M3 GT2 Art Car
2011 BMW X5 M
1971 BMW 3.0 CSL
1973 BMW 2002 Turbo
1957 Ford Thunderbird
1993 Ford SVT Cobra R
2010 Ford Taurus SH
2011 Lexus CT200h
1998 TVR Cerbera Speed 12
1992 Volkswagen Golf GTi 16V Mk2
2011 Holden #11 Pepsi Max Crew Commodore VE
1994 Honda Civic 1.5 VTi
1961 Jaguar E-type S1
2011 Hyundai ix20
2003 Infiniti G35
2009 Citroen DS3
1997 Honda Civic Type-R
1992 Ford Escort RS Cosworth
2009 Jeep Grand Cherokee SRT8
1997 Lamborghini Diablo SV
2003 Hyundai Tuscani Elisa
1998 VW GTI VR6 Mk3
1996 Eagle Talon TSi Turbo
2004 Chrysler PT Cruiser GT
2011 Ford Ka
2009 SEAT Ibiza Cupra
2004 Volkswagen Beetle
1973 Pontiac Firebird Trans AM SD-455
1971 AMC Javelin AMX
1993 McLaren F1
2009 Alfa Romeo Brera Italia Independent
2008 Lamborghini Reventon
1995 Ferrari F50
2009 Ferrari California
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_101781622
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:38:11 #214
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101782506
quote:
Vlgs mij gingen ze ook nog eea doen met het forum en de carclubs. Vind het zelf ook een hele toffe site, heel betrokken bij de community.
Bungie is beter dat wel :P
The truth was in here.
pi_101784990
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:48 schreef Bastard het volgende:

Tijdje geleden gedaan. Vandaag gekregen. :)
Nu mis ik nog maar 1 "unicorn" en dat is de Camaro SS ;(

Hopelijk wordt het niet zo moeilijk ze te krijgen in 4.
  zaterdag 10 september 2011 @ 15:46:27 #216
239294 PierreTT
pi_101785467
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:48 schreef Bastard het volgende:

Tijdje geleden gedaan en ik kreeg die RX7 een dag later al :)
  zaterdag 10 september 2011 @ 15:47:51 #217
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101785510
Oh je krijgt m in 3? :D
The truth was in here.
pi_101785671
Als je Forza 4 opstart, is het ook één van de auto's die je krijgt als je hem in je Forza 3 garage hebt. Dus je krijgt hem in 3 én 4.
  zaterdag 10 september 2011 @ 16:04:35 #219
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101785916
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 15:54 schreef Desunoto het volgende:
Als je Forza 4 opstart, is het ook één van de auto's die je krijgt als je hem in je Forza 3 garage hebt. Dus je krijgt hem in 3 én 4.
Ok.. nou dan zie ik hem vanzelf verschijnen.
Krijg nog steeds geld voor tuning setups van 2 jaar terug, dat is ook wel lekker :9
The truth was in here.
  woensdag 14 september 2011 @ 02:01:19 #220
239294 PierreTT
pi_101927067
Nog 1 maand :)
pi_101928589
Is er ook weer zo'n 'luxe' versie met meer auto's?
pi_101928669
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 08:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is er ook weer zo'n 'luxe' versie met meer auto's?
:Y
http://www.consoleshop.nl(...)ector-s-edition.html
pi_101928707
quote:
Van Forza 3 hadden we zo'n versie met een extra carpack en een USB-stick en luxe doosje, maar geen boek :o
pi_101930406
Dat boek lees je 1x en dan kijk je er nooit weer in :P
  woensdag 14 september 2011 @ 11:51:09 #225
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101932942
Hoe leuk die ene auto (Ruf) dan ook moge wezen, om de rest geef ik niks dus ga er niet dat geld extra er aan uitgeven. Dan zou het daadwerkelijk een compleet nieuw spel moeten wezen met heel veel nieuwe tracks, Spa bijvoorbeeld.
The truth was in here.
  woensdag 14 september 2011 @ 17:16:39 #226
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101943565
Begin me ook af te vragen waar een demo blijft :{
Tsukuba zit er nu ook in, confirmed yesterday dus eigenlijk 90% dezelfde banen? Veruit dezelfde auto's die er in zitten.
Autovista is leuk voor 1 a 2x want je koopt een racegame om te racen in de eerste plaats.

Het voelt, ook door gebrek aan nieuwe ingame filmpjes en foto's echt een beetje aan als een Forza 3.5 voor me. Ben eigenlijk helemaal niet meer zo gehyped als dat ik zou moeten wezen zo vlak bij de release date in ieder geval.

Het is alsof ik de verbeterde versie van deel 3 nog een keer ga doorspelen, weer 250 uur over dezelfde circuits.. wat niet heel erg is want Forza maar toch, weinig echte vernieuwing over-all.
The truth was in here.
pi_101948968
Ik begin inderdaad ook weer hevig te twijfelen of ik deze game wel moet gaan halen. Ik heb Forza 2 kapot gespeeld, maar met deel 3 gewacht totdat ik een PWTS had gekocht. Deel 3 voelde erg aan als 2.5. Weinig nieuwe circuits en vooral meer van hetzelfde. Als deel 4 weer amper circuits toevoegt weet ik niet of hij voor mij wel interessant is.

Sowieso nacht racen en offroad zit er ook al niet in toch?
  donderdag 15 september 2011 @ 07:55:28 #228
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101966548
Wel betere kleuren en belichting, word vast genieten op mn LED tv
:9

http://img638.imageshack.us/img638/2852/yawzway.jpg (copy/paste deze link)
The truth was in here.
  donderdag 15 september 2011 @ 09:02:14 #229
239294 PierreTT
pi_101967363
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:43 schreef Waffle het volgende:

Sowieso nacht racen en offroad zit er ook al niet in toch?
Nachtracen volgens mij niet, alhoewel er blijkbaar wel races is schemering plaatsvinden... Maar dan krijg je een beetje hetzelfde als op Sedona (dacht ik) met die laaghangende zon lijkt me. Offroad niks van gezien.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:08:38 #230
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101977523
Nacht niet, regen niet, geen offroad niet.
We hebben rechttoe baan Swiss Alps gekregen en Kinect.

http://www.gamersyde.com/(...)meplay-11908_en.html
The truth was in here.
pi_101977840
Ze moeten inderdaad eens onderhand met de demo komen. En daarnaast moeten ze ook een betere versie van de Nurburgring laten zien inclusief 24h layout. Verder zou het wel aangenaam zijn als ze vertellen dat je aerodynamica nu wel met een pitstop kan fixen en dat de 17 "unicorn cars" voor iedereen toegankelijk zijn i.p.v slechts 1% van de spelers.

En er moeten sowieso nog 2 of 3 echte circuits bij.
pi_101977891
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat boek lees je 1x en dan kijk je er nooit weer in :P
Of je bladert telkens een paar pagina's verder met elk laadscherm.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:04:58 #233
239294 PierreTT
pi_101979652
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:17 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Of je bladert telkens een paar pagina's verder met elk laadscherm.
In die tijd kan je ook de stickers die je erbij krijgt op je Xbox plakken :D
pi_101980045
Nee, die stickers plak ik op de grijze vuilnisbak zodat die eindelijk eens herkenbaar wordt tussen de andere.
pi_101981092
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:18 schreef Desunoto het volgende:
Nee, die stickers plak ik op de grijze vuilnisbak zodat die eindelijk eens herkenbaar wordt tussen de andere.
goed plan :D
pi_101984322
Wedden dat dit Leaderboard cars zijn?:

pi_101984983
Aygo O+
  donderdag 15 september 2011 @ 19:14:14 #238
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101985991
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Aygo O+
Ik maak hem babyblauw en probeer er een strik op te maken O+
Net een kadootje :D
The truth was in here.
pi_101987050
Wel grappig dat ze bij de Aygo de 5-deurs hebben gedaan, en bij de 107 en C1 de 3-deurs.
  donderdag 15 september 2011 @ 19:53:55 #240
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101988031
Er zit toch ook een Opel Agila bij de starterswagens? Die heeft wel de beste motor van het stel.. maar Opel.
The truth was in here.
pi_101988101
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:53 schreef Bastard het volgende:
Er zit toch ook een Opel Agila bij de starterswagens? Die heeft wel de beste motor van het stel.. maar Opel.
De Opel is een stukkie zwaarder.
Ik denk dat de Nissan Micra het best het stel is..
  donderdag 15 september 2011 @ 19:55:50 #242
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101988132

Krijg m helaas even niet zo snel groter gevonden.
The truth was in here.
pi_101988220

pi_101988279
Ik hoop eigenlijk nog op een Ford Ka, een Fiat 500 (non-Abarth).
Suzuki Alto, Toyota IQ
Een VW Lupo of een Seat Arosa zou er ook wel ingaan.
pi_101988373
Een Ford Fiësta is ook geen ramp :9~
pi_101988397
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Een Ford Fiësta is ook geen ramp :9~
Een Fiesta is te groot voor die groep :P
Een Fiat Panda :P zou ook leuk zijn..
Daihatsu Cuore, Sirion etc,
pi_101998101
De nieuwste Ford Ka is één van de auto's die je aan het begin kan kiezen geloof ik.
  donderdag 15 september 2011 @ 22:53:53 #248
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101999294
quote:
19s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik hoop eigenlijk nog op een Ford Ka, een Fiat 500 (non-Abarth).
Suzuki Alto, Toyota IQ
Een VW Lupo of een Seat Arosa zou er ook wel ingaan.
De Fox word wel een startauto :)
The truth was in here.
pi_101999616
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

De Fox word wel een startauto :)
Ik vind zelf de Fox meer een nep VW. Het is erin gebracht als compromis, omdat toen de kleine kutauto's populair werden, VW net de Lupo had afgeserveerd. En toevallig had VW Brazilië dit gedrocht van een VW Fox nog staan. Waarna als goedkope tijdelijke oplossing dit ding er is..
pi_101999737
Dit is waarschijnlijk de complete lijst van circuits in Forza 4:

01: #40 Amalfi
02: #41 Benchmark
03: #42 Bernese Alps
04: #43 Camino Viejo de Montserrat
05: #44 Circuit de Catalunya
06: #45 Fujimi Kaido
07: #46 Hockenheim
08: #47 Iberian
09: #48 Indianapolis
10: #49 Infineon Raceway
11: #50 Ladera
12: #51 Le Mans
13: #52 Maple Valley
14: #53 Mazda Raceway Laguna Seca
15: #54 Mugello
16: #55 Nurburgring
17: #56 Nurburgring GP
18: #57 Road America
19: #58 Road Atlanta
20: #59 Sebring
21: #60 Sedona
22: #61 Silverstone
23: #62 Sunset Peninsula
24: #63 Suzuka
25: #64 Top Gear Soccer Field
26: #65 Top Gear Test Track
27: #66 Tsukuba
28: #67 Twin Ring Motegi

Le Mans zonder het Bugatii circuit ;( maar dat was al bekend. Of bij de Nurburgring ook de 24h layout zit is nog niet bekend. Of Silverstone nu het nieuwe circuit of oude circuit is (of beide) is ook nog niet bekend.

Als dit de uiteindelijke lijst blijkt te zijn, is dat toch een flinke tegenvaller. :{
pi_101999864
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:01 schreef Desunoto het volgende:

Le Mans zonder het Bugatii circuit ;( maar dat was al bekend. Of bij de Nurburgring ook de 24h layout zit is nog niet bekend. Of Silverstone nu het nieuwe circuit of oude circuit is (of beide) is ook nog niet bekend.

Als dit de uiteindelijke lijst blijkt te zijn, is dat toch een flinke tegenvaller. :{
Silverstone moet gewoon wel de nieuwe lay-out zijn, anders is het wel een enorme tegenvaller...
pi_101999948
quote:

Wat Nürburgring betreft is het HEEL simpel.
Nürburgring = Nordschleife
Nürburgring GP is het GP circuit + afgeleiden.

Net zoals het was in Forza3.
pi_102000297
Misschien tellen ze de 24 uurs versie als één van de "formaties" en ligt die dus onder "Nurburgring". Maar dat is optimistisch denken.
pi_102000370
Ik heb het idee dat ze in de VS de verschillen daartussen niet snappen
Sowieso vraagt dat wat vreemd programmeerwerk bij bv pit stops. Omdat je dan feitelijk 2x de GP circuit rijdt binnen 1 rondje.
pi_102000526
Ik volg je nu niet helemaal geloof ik...
pi_102001013
Nou het pitten gebeurt zo:
Men komt vanaf het lange rechte stuk voorbij de pits, rijdt de hele GP-track af tot de Veedol schikane.
Na de chicane gaan de gewone racers naar links de Nordschleife op, maar als je gaat pitten moet je rechtsaf pitten. Hierdoor moet je na het pitten weer de hele GP-track afleggen t/m waar je naar links gaat om de Nordschleife te volgen.
Dus hierdoor wordt je getimede rondje 4,5km langer.

En de tijdswaarnemingcontrole moet wel snappen dat als je voor de tweede keer door Schumacher S gaat, de tweede keer niet gerekend hoeft te worden.
pi_102001211
quote:
19s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nou het pitten gebeurt zo:
Men komt vanaf het lange rechte stuk voorbij de pits, rijdt de hele GP-track af tot de Veedol schikane.
Na de chicane gaan de gewone racers naar links de Nordschleife op, maar als je gaat pitten moet je rechtsaf pitten. Hierdoor moet je na het pitten weer de hele GP-track afleggen t/m waar je naar links gaat om de Nordschleife te volgen.
Dus hierdoor wordt je getimede rondje 4,5km langer.

En de tijdswaarnemingcontrole moet wel snappen dat als je voor de tweede keer door Schumacher S gaat, de tweede keer niet gerekend hoeft te worden.
Nu ben ik met de ring niet zo bekend, maar de start ligt dan niet op dat lange rechte stuk? :)
pi_102001547
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Nu ben ik met de ring niet zo bekend, maar de start ligt dan niet op dat lange rechte stuk? :)
Nee.
Met 24h races ligt de start voor het moderne pitcomplex.
Sowieso ligt de start van de Ring nooit op dat lange rechte stuk (behalve als je een tourist fahrt doet).
De start van de oude ring, (dus zonder GP circuit), ligt na de bocht naar rechts vlak na de hohenrain schikane.
pi_102001592

Kijk waar de safetycar de pits in rijdt, zo doen ze het.
pi_102001859
Dan is dat veranderd :).
@ Rolstaart-Beer
De start van de Nordschleife op zichzelf is tegenwoordig waar GT5 en GTR Evolution hem start
pi_102015744
quote:
19s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:05 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Wat Nürburgring betreft is het HEEL simpel.
Nürburgring = Nordschleife
Nürburgring GP is het GP circuit + afgeleiden.

Net zoals het was in Forza3.
Eigenlijk niet. De Nürburgring is het gehele circuit. Dat is opgedeeld in 2 stukken. De Nordschleife is het noordelijke stuk, zonder het GP circuit. Op de plek waar het GP circuit ligt had je vroeger de Sudschleife, het zuidelijke stuk dus. Die 2 stukken liggen aan elkaar (bij de pits op de Nordschleife) en zodoende kun je ook de complete Nurburgring rijden (24H layout).

Deze fout wordt vaak gemaakt, zo ook in Forza dus. ;)
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:39:34 #262
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102022007
Vandaag zou er iets moeten komen op live maar nog steeds niet :N
The truth was in here.
pi_102022431
Kutzooi, nu moet ik een XBOX gaan kopen...... GT5 is mij te steriel. :{
How can I help you... BoB!
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:55:47 #264
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102022572
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:51 schreef ChocolateMoose het volgende:
Kutzooi, nu moet ik een XBOX gaan kopen...... GT5 is mij te steriel. :{
10 jaar wachten en dan heb je ook niks inderdaad. :P
The truth was in here.
pi_102022672
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:55 schreef Bastard het volgende:

[..]

10 jaar wachten en dan heb je ook niks inderdaad. :P
Silence! I kill you! Ik vond forza 3 ook geweldig, maar toen stopte mijn 2e 360 ermee...... Hopelijk zijn die slims wat beter gebouwd. Ga er vanmiddag vast eentje halen. :)
pi_102022866
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:39 schreef Bastard het volgende:
Vandaag zou er iets moeten komen op live maar nog steeds niet :N
wat zou er komen dan? Hou er wel rekening mee dat het in de VS vroeger is he :P
pi_102023224
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:04 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

wat zou er komen dan? Hou er wel rekening mee dat het in de VS vroeger is he :P
Under the hood ;(
pi_102023245
Ik heb tot nu toe twee X360's gehad, met beide nooit problemen gehad.
Als eerste een jasper 60GB, gekocht in juli 2009. later 250GB HDD voor gekocht
Die heb ik afgelopen april vervangen voor een slim 250GB. Waarom? Geen idee eigk, ik wilde gewoon een slim :+
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:33:14 #269
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102023865
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Under the hood ;(
Ook dat maar ook iets van ong 500 mb , filmpje dus ws.
The truth was in here.
pi_102025325
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb tot nu toe twee X360's gehad, met beide nooit problemen gehad.
Als eerste een jasper 60GB, gekocht in juli 2009. later 250GB HDD voor gekocht
Die heb ik afgelopen april vervangen voor een slim 250GB. Waarom? Geen idee eigk, ik wilde gewoon een slim :+
ik heb er ook 2 gehad, de eerste was ook een Jasper dacht ik, maar daar kon ik niet mee online :') heb ik hem gebrickt met een update, teruggestuurd, nieuwe gekregen _O_
pi_102028282
quote:

Kan het me bijna niet voorstellen. Het ALMS heeft nog 3 of 4 circuits waar ze op rijden die er niet tussen staan. Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze de licentie maar half gaan gebruiken?
pi_102115301
Trouwens, die Limited Collectors edition heeft vier carpacks.
pi_102134071
Zo. Voor 175 een mooie 360 slim 250Gb met 5 games op de kop getikt. :D

Laat Forza 4 maar komen!
pi_102139878
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 11:47 schreef ChocolateMoose het volgende:
Zo. Voor 175 een mooie 360 slim 250Gb met 5 games op de kop getikt. :D

Laat Forza 4 maar komen!
2e hands?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_102140415
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:22 schreef dreamzk het volgende:

[..]

2e hands?
Ja. Met garantie en al. :)
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:27:39 #276
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102186269
3 Okt eindelijk de demo!
The truth was in here.
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:28:53 #277
239294 PierreTT
pi_102188711
Ben erg benieuwd :)
pi_102188812
Ik ook wel opzich.

Mja heb het oktober wel druk met fifa 12, f1 2011 en BF3..
pi_102189747
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:31 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ook wel opzich.

Mja heb het oktober wel druk met fifa 12, f1 2011 en BF3..
Elke gamer gaat het extreem druk hebben in oktober :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:58:22 #280
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_102189848
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:55 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Elke gamer gaat het extreem druk hebben in oktober :P
en zijn portemonnee er bij! :')
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:30:04 #281
239294 PierreTT
pi_102191183
Apart toch dat zoals het er nu uitziet Spa er niet inzit. Vanaf de aankondiging van FM4 is dat ongeveer de meest geziene suggestie van de community als toevoeging..
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:45:05 #282
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102191907
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:30 schreef PierreTT het volgende:
Apart toch dat zoals het er nu uitziet Spa er niet inzit. Vanaf de aankondiging van FM4 is dat ongeveer de meest geziene suggestie van de community als toevoeging..
DLC
The truth was in here.
pi_102208504
Rally di Positano is dan wel weg in Forza 4, maar nu geven ze de korte versie (die eerste Amalfi heette) die naam en hebben ze het circuit blijkbaar een kleine make-over gegeven als ik het zo bekijk:

http://forzamotorsport.net/en-us/Tracks/Detail.aspx?id=2147483857

Ziet er beter uit allemaal. Sowieso één van de weinige fictionele circuits die ik wel tof vind.

En hier een vergelijking tussen Forza 3 en Forza 4 van Camino Viejo de Montesserat:

[ Bericht 18% gewijzigd door Desunoto op 21-09-2011 08:44:23 ]
  woensdag 21 september 2011 @ 08:45:40 #284
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102208706
Ze hebben die berg verplaatst wat een stuk mooier is in ieder geval! Veel mooiere lichteffecten op alle circuits.
The truth was in here.
pi_102208761
In die lange bocht op de laatste vergelijking gebruikte ik altijd dat kleine stukje licht dat tussen de berg door kwam en op het asfalt neerstreek als indicatie voor m'n rempunt. Afhankelijk van de auto was het net voor, precies op, of net na het licht. Nu moet ik iets anders zoeken. ;(
  woensdag 21 september 2011 @ 10:07:25 #286
239294 PierreTT
pi_102210198
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:45 schreef Bastard het volgende:

[..]

DLC
DLC grmbl, ik wil hem meteen!
pi_102210362
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2011 08:49 schreef Desunoto het volgende:
In die lange bocht op de laatste vergelijking gebruikte ik altijd dat kleine stukje licht dat tussen de berg door kwam en op het asfalt neerstreek als indicatie voor m'n rempunt. Afhankelijk van de auto was het net voor, precies op, of net na het licht. Nu moet ik iets anders zoeken. ;(
ik gebruik die remlijn nog steeds... :@
pi_102210470
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:07 schreef PierreTT het volgende:

[..]

DLC grmbl, ik wil hem meteen!
Ik zou graag Mosport willen zien. Waarschijnlijk heeft zo'n circuit ook meer kans nu om in Forza te komen met de ALMS die daar rijdt, en het feit dat het een Amerikaans circuit is helpt ook want Turn 10 heeft duidelijk meer met Amerika dan met de rest van de wereld.
pi_102210506
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:14 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik gebruik die remlijn nog steeds... :@
Goed voornemen voor Forza 4: meteen alle settings op expert zetten en nooit meer terug gaan. Dan word je een veel betere en snellere coureur. :Y
  woensdag 21 september 2011 @ 10:27:40 #290
239294 PierreTT
pi_102210665
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:21 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Goed voornemen voor Forza 4: meteen alle settings op expert zetten en nooit meer terug gaan. Dan word je een veel betere en snellere coureur. :Y
Het enige wat ik nog niet vloeiend voor elkaar krijgen is het schakelen met koppeling. Doe nu dus ook handmatig zonder koppeling. Welke buttonlayout gebruik jij hiervoor?
pi_102210837
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:27 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Het enige wat ik nog niet vloeiend voor elkaar krijgen is het schakelen met koppeling. Doe nu dus ook handmatig zonder koppeling. Welke buttonlayout gebruik jij hiervoor?
De standaard layout. Heb hem nooit gewijzigd.

Omhoogschakelen = gas héél even los, dan koppeling indrukken, ingedrukt houden terwijl je een fractie van een seconde later overschakelt en dan gooi je het gas er weer op. Op een gegeven moment gaat het automatisch, dan denk je er niet eens meer bij na. :)

Je wordt wel eens wakker geschud als je in ronde 22 van een endurance race zit, ver op kop, en opeens een ongezond geluid hoort terwijl je schakelt. Maar dat is het dan ook.
pi_102210890
Ik heb hem zo staan:

A: Terugschakelen
X: Opschakelen
B: Handrem

RT: Gas
LT: Rem

Ik schakel ook handmatig, maar zonder koppeling. :)
pi_102210910
Trouwens, als je rijdt zonder schade (in de meeste multiplayer races sowieso) dan kan je ook met koppeling schakelen zonder van het gas af te gaan en de koppeling + schakelen tegelijk in te drukken, al hoor je dan een naar geluid.
  woensdag 21 september 2011 @ 10:40:00 #294
239294 PierreTT
pi_102210985
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:37 schreef Desunoto het volgende:
Trouwens, als je rijdt zonder schade (in de meeste multiplayer races sowieso) dan kan je ook met koppeling schakelen zonder van het gas af te gaan en de koppeling + schakelen tegelijk in te drukken, al hoor je dan een naar geluid.
Herkenbaar inderdaad :P met de standaard layout zit de koppeling op RB als ik me niet vergis. Het opschakelen met koppeling lukt me vaak wel goed, alleen terugschakelen op een of andere manier niet.
pi_102211153
Ik dacht dat de koppeling op LB zat in de standaard layout. Of ik heb hem zelf op LB gezet. In elk geval, het lukt prima zo.

Terugschakelen met koppeling werkt eigenlijk exact hetzelfde, op het gas loslaten na. Je hoeft de rem natuurlijk niet los te laten. Koppeling indrukken en dan een fractie van een seconde later terugschakelen. Je kan ook de koppeling ingedrukt houden en meerdere versnellingen in één ruk terugschakelen maar soms zorgt dat voor wat instabiliteit. Vooral bij R2/R1 auto's heb ik gemerkt. Als je niet in een rechte lijn afremt en verkeerd terugschakelt, kan je compleet de controle verliezen.

Je kan het makkelijk oefenen door een lang recht stuk te nemen in hot lap of zo en dan enkel te concentreren op het schakelen.
pi_102211369
Ik rem trouwens met m'n middelvinger en dan gebruik ik de koppeling met m'n wijsvinger. Misschien ligt daar de moeilijkheid. Want voordat de koppeling kwam was ik gewend met m'n wijsvinger te remmen.
pi_102211546
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:52 schreef Desunoto het volgende:
Ik rem trouwens met m'n middelvinger en dan gebruik ik de koppeling met m'n wijsvinger. Misschien ligt daar de moeilijkheid. Want voordat de koppeling kwam was ik gewend met m'n wijsvinger te remmen.
Toen ik moest wennen om tegelijkertijd de bumpers en triggers te gebruiken, heb ik eerst een paar races op automatic gedaan. Dan hoef je je alleen te focussen op gas en rem met je middelvinger.

De rest went vanzelf, maar het is de oude gewoonte waar je moeilijk vanaf komt. Probeer het eens een race of 10. Bij mij hielp het enorm.
  woensdag 21 september 2011 @ 11:05:09 #298
239294 PierreTT
pi_102211716
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:52 schreef Desunoto het volgende:
Het was inderdaad LB! En daar zat bij mij inderdaad de moeite met terugschakelen, tegelijk remmen en LB indrukken.. Ik ga dan maar eens oefenen met je middelvinger remmen :)
pi_102214551
Op naar deel 2!
  woensdag 21 september 2011 @ 13:07:08 #300
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102215536
De koppeling gebruikte ik echt nooit, zo onhandig en was echt meer bezig met de handelingen waardoor ik geen scherpe tijd kon zetten.
Ik schakel gewoon wel altijd, zonder koppeling ;)
The truth was in here.
pi_102216371
Gebruikt niemand hier een stuur ofzo? -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')