abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90304023
Het dreumestopic (1-2 jaar) deel 97

dreumesen:

24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
pi_90304093
Daar is de birthdaygirl *O* mooie Leah, fijnd at ze een leuke dag heeft gehad!

R. :o wow hoe krijg je dat voor elkaar? :D

Knap zeg, van Isabeau! Leuk ook dat ze zo goed meespeelt. Senna zou echt niet zo goed al die beestjes ook afgegeven hebben :')

Mooi filmpje, trix, ik zie ook de gelijkenis met Stef. Wat geweldig he, dat hij zo reageert op de stem van zijn mama O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90304122
Groof, plak nog ff de OP uit het vorige topic. :)

Ik zei dus:

Trix, wat een heerlijk filmpje. O+ Echt, ik voelde bij mezelf ook de lachkriebels opkomen tijdens het kijken.

Isabeau, wat goed! :o Ik merk dat ik Lente ook vaak onderschat. Hoewel ze nog steeds nauwelijks praat, begrijpt ze zo veel! Vooral voorwerpen pakken, aangeven en terugzetten begrijpt ze feilloos.

R. :X :X Dat gezicht erbij ook! :D

Een dikke :* voor Seb en alle andere zieke kindjes.
pi_90304259
Groofsken, ik zette het er zo bij omdat je ook relatief goedkope spiegelreflexcamera's en dure compactcamera's hebt.

Wat ik nog bij mijn posting wilde zetten: ik ben wel héél blij met mijn spiegelreflexcamera waar een veelzijdige lens op zit (dus die ik kan gebruiken om portretten te maken maar ook tafereeltjes mee vast te leggen). Als je bereid bent er wat tijd in te steken, al is het maar een cursus van één dag die je vaak goedkoop bij aanschaf van een camera kunt krijgen, dan vind ik het grote winst opleveren!

Maar net na de bevalling laat ik mijn vriend bijvoorbeeld gewoon zijn compactcamera gebruiken. Het zijn zulke lastige omstandigheden om goede foto's in te maken en dan is een camera die alles voor je doet en klein maar fijn is gewoon heel handig.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90304278
Ooo Groofs, dat ie nog lacht erbij! Wat is het toch scheet (bijna letterlijk).

Sorbo! Waar laat ze me verstelt staan!!

Leah, welkom en gefeliciteerd *O*

Incantrix :D

Joep is vandaag voor het allereerst naar de kapper geweest! Ik herkende hem bijna niet meer terug. Hij was samen met mijn lief, ik was werken. Maar hij is heel lief geweest en heeft ook gezellig gedanst bij de kapper en haar meegeholpen met krulspelden opruimen :)
Niet mieten! Door gieten!
pi_90304409
Doe 's een foto, Seilram?

Lente heeft vandaag ongekend zitten bunkeren. Ik had per ongeluk veel te veel opgeschept en was blij geweest als ze de helft had opgegeten, helemaal omdat ze vlak daarvoor een grote fles roosvicee op had. Maar ze at zo een gigabord bietjes met aardappeltjes en een halve groenteburger leeg. En daarna nog een volle bak yoghurt. :o
pi_90304485
Ja, dat is wel goed om me te realiseren inderdaad. Dat je met die mooie apparaten ook moet leren werken en dat ze juist in het snelle gebruik helemaal niet zo handig hoeven te zijn.

Ik heb zo op z'n tijd hele mooie plaatjes van de kinderen, inderdaad als het licht goed valt, ik dat zie op dat moment, en alle omstandigheden meewerken. En verder ben ik meestal gewoon blij met de momenten die gepakt zijn. Maar toch hè, ik heb wel een zwak voor die hele mooie foto's die ik hier wel eens voorbij zie komen. O+
pi_90304596
Overdrevenglimmendvantrots herhaal ik 't filmpje hier nog even hoor. Sorry, ik ben gewoon zo trots op mijn meisje <3

pi_90304613
Jaaa Seilram, foto!
pi_90304717
Oooh Trix, wat een lief filmpje!! Ik had echt een brok in mijn keel
En ik heb hem even doorgestuurd naar een vriendin waarvan het kindje ook doof is, en binnen afzienbare tijd ws ook een cochleair implantaat krijgt.

Leah wat lijk jij op je broers! Gefeliciteerd lief meisje, 1 jaar!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_90304931
Trix, is Stef doof? Dat heb ik gemist.
pi_90305106
:D Ssserpente :D

Volgens mij is Stef niet doof, maar jij een beetje kippig :P
pi_90305390
Huh? Ik snap er geen reet meer van. :')
pi_90305468
Oh waauw Isabeau! :o Wat goed! *O*

Leah, van harte met je eerste verjaardag! Mooi meisje O+

R! Hoe knap! :o :X Getverderrie!

Oeh Joep! Dat vraagt wel om een foto :Y

Stef en Inca, zo ziekjes -O- Beterschap en tot gauw O+ :*

Niels weer beter! *O* Die foto van laatst was zo sneu ;(

Ivan nog ziek. Wat naar Claudia, is nu met jou ook niet heel handig -O- Sterkte en beterschap; voor beide :*

Senna 2 woorden! :o Wat goed!

Met Rienk gaat het redelijk. Hij krijgt een kies en wordt snachts ineens wakker voor een fles rond een uur of 5 :? Hij heeft vanavond goed gegeten, dus ben benieuwd hoe het vannacht zal gaan.

Rienk zegt trouwens nog geen woord. Geen heit, geen mem, niks. Ja, iets van "Dhtt", maar wat het betekend weten we niet :N Hij snapt wel veel. Geeft spulletjes aan als we er om vragen en kan heeeel lief zwaaien :W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_90305672
Maar je kunt toch ook niet van Rienk verwachten dat ie meteen een vreemde taal spreek, Vlindur? Da's hartstikke moeilijk! Lente kan ook nog geen Zeeuws, hoor! ;) En ik hoop van harte dat ze dat nooit gaat kunnen ook...
pi_90305988
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:29 schreef Ssserpente het volgende:
Maar je kunt toch ook niet van Rienk verwachten dat ie meteen een vreemde taal spreek, Vlindur? Da's hartstikke moeilijk! Lente kan ook nog geen Zeeuws, hoor! ;) En ik hoop van harte dat ze dat nooit gaat kunnen ook...
Rienk wordt Fries opgevoed :D Nou ja, 80% iig. Maar of het nou in het Nederlands, Fries, Duits of Vlaams is, wij zijn gewoon heit en mem :Y (Mijn kant, McLaura en co en alle niet Friezen praten gewoon Nederlands tegen hem hoor. En ik ook wel als ik weer eens vergeet dat ik Fries moet praten ;) )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_90306010
>:) iemand een rol behang? Een lange graag, metertje of 20. En daarbij een pot plak van drie liter ofzo. Mijn god, wat kan mijn dreumes ineens ontiegelijk ondeugend zijn. Ik heb gewoon wel 1000 keer nee gezegd vandaag. Niet dat het hielp. :'(
Driekus is dus de uitzondering op de regel van de BMR prik. Niet netjes na 5 dagen, maar pas naar dik 10 dagen kregen we reactie. En hoe. Helemaal onder de vlekjes en tegen de 40 graden koorts. Maar goed, met een paracetamol was meneer weer helemaal het heertje.
En nu is het dus over en is ie ineens enorm ondeugend. Wapenfeiten van vandaag: klimmen op de bank en dan net doen alsof je er vooraf vanaf duikt, op de stoel klimmen (zo'n kleintje wat ze op de kleuterschool hadden), achterstevoren gaan zitten en wippen. Gaan staan op diezelfde stoel. Poppetjes laten verdwijnen in de basbox...heeeeerlijk.

Ik zie nog heel veel zieken. Tjemig. Ik hoop dat het snel beter gaat hoor.
O trouwens, hoe gaat het met het hoesten van Niels? Al wat beter? Ik heb vandaag toch nog maar Bisolvon voor Driekus gehaald, de pufjes doen daarvoor niet echt hun werk heb ik het idee...En voor mezelf ook nog maar weer een nieuwe fles.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 22 december 2010 @ 20:36:04 #18
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90306119
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oooh Trix, wat een lief filmpje!! Ik had echt een brok in mijn keel
En ik heb hem even doorgestuurd naar een vriendin waarvan het kindje ook doof is, en binnen afzienbare tijd ws ook een cochleair implantaat krijgt.

Leah wat lijk jij op je broers! Gefeliciteerd lief meisje, 1 jaar!!!!
Oh, wat mooi O+ Ik hoop echt dat zij ook zo'n geweldig mooie en ontroerende reactie zal krijgen O+

Ssserpente, Stef is niet doof, dit filmpje zag ik via iemand op twitter en was er zo door ontroerd dat ik het hier ook neer heb gezet. De andere dames haalden er enige gelijkenis uit met Stef en de comments op het filmpje van Stef zelf zijn weer over een filmpje dat ik daarvóór had gepost :)

En Groofs, misschien kun je een tutorial vinden als je even zoekt, waarin op simpele wijze wordt uitgelegd hoe sluitertijd en diafragma werken? Anders mag je me ook een PM sturen, ik wil best proberen het uit te leggen, zo ongeveer :)
3!
pi_90306125
Herkenbaar Mefke, alles ook!
Zowel de late reactie op BMR met hoge koorts en vlekken, en het ondeugende is hier ook echt vet aanwezig. Maar stiekem moet ik er toch wel om gniffelen hoor, want ik vind hem wel lief ondeugend...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_90306178
Sorbo! Dat filmpje is geniaal. Als ik vraag om een schaap krijg ik een auto of een poppetje of...nou ja, vanalles behalve zijn schaap.
  woensdag 22 december 2010 @ 20:37:41 #21
95408 Incantrix
pi_90306228
Oef, Mefke, dat is wel hevig zeg! en nee zeggen, hou op zeg.. We merken het nu precíes wanneer de PCM begint te werken, op dat moment kunnen we weer constant 'nee'-en.. Echt, het kind kan nog geen 3 meter van ons weg op het moment, maar kan binnen die omtrek príma dingen vinden die niet mogen :X
3!
pi_90306367
Karin, hij is ook lief ondeugend hoor. Hij stootte net een fotolijst van de rail boven de box. Dat ding viel dus naar beneden, niet kapot ofzo, maar goed, je wilt niet dat ie er een gewoonte van gaat maken. Dus mijn man gaf em best wel op zijn kop. En Driekus moest me er toch van huilen, echt geschrokken dus. En ik liep dus naar de box en ik kreeg me toch een knuffel, gewoon omdat ie ook wel wist dat ie stout geweest was.
pi_90306454
Als ik iets kwijt ben, moet ik gewoon even de achtertuin checken. Mijn zoon mikt de laatste dagen steeds van alles door het kattenluikje naar buiten. 8-)
  woensdag 22 december 2010 @ 20:42:31 #24
95408 Incantrix
pi_90306575
Oooh, Groofs :X Stef heeft wel de vuilnisbak ontdekt als speelgoedstash.. Ook leuk :P
3!
pi_90306650
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Maar toch hè, ik heb wel een zwak voor die hele mooie foto's die ik hier wel eens voorbij zie komen. O+
Misschien is het een idee om eens af te spreken met iemand die een goede camera heeft (van huup en oeke weet ik dat ze een goede camera hebben, Icantrix en miss_sly volgens mij ook) en wat leuke plaatjes te (laten) schieten. Kost niets, is gezellig en je houdt er ook nog iets tofs aan over!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')