Rienk wordt Fries opgevoedquote:Op woensdag 22 december 2010 20:29 schreef Ssserpente het volgende:
Maar je kunt toch ook niet van Rienk verwachten dat ie meteen een vreemde taal spreek, Vlindur? Da's hartstikke moeilijk! Lente kan ook nog geen Zeeuws, hoor!En ik hoop van harte dat ze dat nooit gaat kunnen ook...
Oh, wat mooiquote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oooh Trix, wat een lief filmpje!! Ik had echt een brok in mijn keel
En ik heb hem even doorgestuurd naar een vriendin waarvan het kindje ook doof is, en binnen afzienbare tijd ws ook een cochleair implantaat krijgt.
Leah wat lijk jij op je broers! Gefeliciteerd lief meisje, 1 jaar!!!!
Misschien is het een idee om eens af te spreken met iemand die een goede camera heeft (van huup en oeke weet ik dat ze een goede camera hebben, Icantrix en miss_sly volgens mij ook) en wat leuke plaatjes te (laten) schieten. Kost niets, is gezellig en je houdt er ook nog iets tofs aan over!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Maar toch hè, ik heb wel een zwak voor die hele mooie foto's die ik hier wel eens voorbij zie komen.
Whahaha, nou hij ziet er in elk geval luxe uitquote:Op woensdag 22 december 2010 21:17 schreef lily het volgende:
oh...my...god.... (op z'n Janice)
wat gaan jullie hier hard![]()
is dat normaal hier![]()
Groofsken, die broek van R![]()
En dank allen voor de felicitaties, wat een lieverds zijn jullie toch![]()
Op deze snelheid van posten ga ik dit nooit of te nimmer bijhouden dus tot de 2de verjaardag van Leah ofzo![]()
oh, en Groof; wij hebben een Nikon D40 en ik doe maar wat met foto's knippen want ik heb er de ballen verstand van
mijn man heeft toevallig wel fotografie op de kunstacademie gedaan maar dat was wel voor de digitale fotografie
hahahaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En blijkbaar krijg je er dus ook mooie foto's mee als je maar wat doet.![]()
Ja, ik vind het zo leuk, dat hij dan ineens die puzzel zo legt. Hoppa!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef lily het volgende:
oh, oeke, leuk
hier ook een puzzelfan![]()
ben ook tijd veel kwijt met puzzels met de kinderen. Van houten puzzels, tot legpuzzels, cryptogrammen, Rubiks cube, Proffesor Layton...
noem maar op
ja, leuk is dat..quote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zo leuk, dat hij dan ineens die puzzel zo legt. Hoppa!
Lijkt me leuk straks, de grotere puzzels.
Valt mij ook op dat ik sinds ik hier zit het echt totaal niet meer bij kan houdenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:17 schreef lily het volgende:
oh...my...god.... (op z'n Janice)
wat gaan jullie hier hard![]()
is dat normaal hier![]()
Ja, normaal heb ik een uitslapertje (8 uur wordt ze meestal wakker). Maar ja, ziek, ritme in de war enzo.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:28 schreef Incantrix het volgende:
Hey, jij ook al van de vroege mama's-club?
Ik moet altijd zo lachen als jij het over binnen hebt, alsof Senna buiten in de tuin slaaptquote:Op donderdag 23 december 2010 05:51 schreef miss_sly het volgende:
Dus zit ik nu al een klein uurtje met haar binnen
Geen kerststress? Ik moet nog bedenken wat wij met het eten doen op tweede kerstdag.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:13 schreef miss_sly het volgende:
Morgen Senna een paar uur naar het kdv en boodschappen doen voor de kerstdagen. Wel rustiger dus, en in geval van grote nood kan schaap dat ook alleen
De ruimtes zijn heel mooi ingericht. Het is een nieuw gebouw - ze zitten er sinds 2008 in - en het is duidelijk helemaal ingericht voor kinderopvang (met heel gave meubels die speciaal voor hen ontworpen en gemaakt zijn, en er is een buitenruimte). Er is een duidelijke structuur, ze werken er met vaste flexkrachten, er is een 'gastvrouw' die voor eten zorgt zodat leidsters zich op het leiden kunnen richten, er wordt aandacht besteed aan de pedagogische aanpak (vooral hoe om te gaan met een baby in een verticale groep), de dagindeling is duidelijk maar bij baby's wordt er probleemloos vanaf geweken. Nou ja, alles was gewoon heel fijn!quote:Wat fijn dat dit kdv een goed gevoel geeft! Waar zit hem dat in, kun je het benoemen ook, of is het vooral gevoelsmatig?
Meer kerststress dan me lief is, omdat gisteren ineens bleek dat het allemaal anders wordt dan ik had gedacht. En daar kan ik net zo goed tegen op zo korte termijn. Ik weet dingen graag ruim vantevoren, zoals dat ik blijf slapen bij mijn schoonouders zaterdag, samen met de hele familie. En dat mijn moeder en zusje zondagmiddag eerst bij mijn broertje op bezoek gaan en de zondamgiddag dus niet met z'n allen wordt gevierd. Nou ja, dat. En eigenlijk wordt ik geacht nog iets van tiramisu te maken, maar ik ben even energieloos en heb er nog geen zin in.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Geen kerststress? Ik moet nog bedenken wat wij met het eten doen op tweede kerstdag.
Ow, dat klinkt erg fijn! En vooral dat het zo goed voelt, dat is toch echt het allerbelangrijkstequote:De ruimtes zijn heel mooi ingericht. Het is een nieuw gebouw - ze zitten er sinds 2008 in - en het is duidelijk helemaal ingericht voor kinderopvang (met heel gave meubels die speciaal voor hen ontworpen en gemaakt zijn, en er is een buitenruimte). Er is een duidelijke structuur, ze werken er met vaste flexkrachten, er is een 'gastvrouw' die voor eten zorgt zodat leidsters zich op het leiden kunnen richten, er wordt aandacht besteed aan de pedagogische aanpak (vooral hoe om te gaan met een baby in een verticale groep), de dagindeling is duidelijk maar bij baby's wordt er probleemloos vanaf geweken. Nou ja, alles was gewoon heel fijn!
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
ehm... Poppejans dat was rus wel een luierlekkage he.
Mijn twijfel is wel weg door de gezelligheid op het kinderdagverblijf. Ik vond het gewoon echt heel lief om de kindjes samen te zien spelen. Ivan raakte ook meteen enthousiast van de speeltjes die ze er hadden. En de dames die er werken leken me heel lief.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:23 schreef oeke het volgende:
Claudia, wat fijn dat het zo goed voelde. Het klinkt erg als ons kdv. Logisch ook aangezien ze van dezelfde organisatie zijn. Nog iets gemerkt van het Gordon gedoe?![]()
Wij twijfelen er steeds een beetje over. Gewoon over het hele concept kdv.P. wil Ko het liefste thuis houden. Nouja het houdt de gemoederen bezig in huize Oeke.![]()
Is er een specifieke reden dat jullie dat hebben gedaan? Gewoon behoefte om het huis weer wat 'op orde' te krijgen?quote:We hebben hier best ingrijpende veranderingen doorgevoerd.
Nou, ik wilde gewoon heel graag met Ko op de bank zitten en boekjes lezen.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:33 schreef Claudia_x het volgende:
Is er een specifieke reden dat jullie dat hebben gedaan? Gewoon behoefte om het huis weer wat 'op orde' te krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HOI!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |