abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90306787
Haha die R! Grappenmaker! En die foto trouwens.....ieks!! Dat was een beste....je kan het maar beter kwijt zijn.....poeh hee
Ik herinner me een filmpje van Meike die alle lepeltjes van haar theeserviesje aan het verstoppen is, in de brievenbus! Klepje open, lepeltje erin....echt zo cute
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_90307318
Driekus gooit dus vanalles in onze basbox, het nadeel: dat ding moet je open schroeven om het er weer uit te krijgen. Dus dat gaan we in de kerstvakantie maar eens doen en dan ook meteen er wat op verzinnen om het te stoppen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90307586
Wie weet vind je nog dingen waarvan je nog niet wist dat je ze kwijt was Mefke!
Lars heeft vandaag eindelijk het kerstboompje om gegooid.
Valt me nog mee hoe lang dat ding heeft gestaan. En maar 1 bal kapot, dus dat was netjes
pi_90308503
Joepedinus ligt al in bed, maar ik had toenstraks wel even geprobeerd om het erop te krijgen. Zijn nieuwe handsome look!

Oud haar:
(gister in het kerstpakket van die papa)

Nieuw haar:

Niet mieten! Door gieten!
pi_90308826
Wat een stoer jochie! Leuke piekerige haartjes!
pi_90308982
oh...my...god.... (op z'n Janice)

wat gaan jullie hier hard :{w
is dat normaal hier :o

Groofsken, die broek van R _O-

En dank allen voor de felicitaties, wat een lieverds zijn jullie toch :*
Op deze snelheid van posten ga ik dit nooit of te nimmer bijhouden dus tot de 2de verjaardag van Leah ofzo :P

oh, en Groof; wij hebben een Nikon D40 en ik doe maar wat met foto's knippen want ik heb er de ballen verstand van
mijn man heeft toevallig wel fotografie op de kunstacademie gedaan maar dat was wel voor de digitale fotografie
pi_90309322
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:17 schreef lily het volgende:

Groofsken, die broek van R _O-

En dank allen voor de felicitaties, wat een lieverds zijn jullie toch :*
Op deze snelheid van posten ga ik dit nooit of te nimmer bijhouden dus tot de 2de verjaardag van Leah ofzo :P

oh, en Groof; wij hebben een Nikon D40 en ik doe maar wat met foto's knippen want ik heb er de ballen verstand van
mijn man heeft toevallig wel fotografie op de kunstacademie gedaan maar dat was wel voor de digitale fotografie
Whahaha, nou hij ziet er in elk geval luxe uit :D . En blijkbaar krijg je er dus ook mooie foto's mee als je maar wat doet. ^O^

Nu zet ik er mijn zinnen op en ga ik toch maar eens sparen voor zoiets.
pi_90309569
Die haartjes van Joep! Zo schattig. O+

En in de trotse moeder stand: Ko kan al een tijdje zo goed puzzels maken. :7
Vooral de puzzel met driehoeken, cirkels en vierkanten.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90309616
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En blijkbaar krijg je er dus ook mooie foto's mee als je maar wat doet. ^O^
hahaha

Ja, vast wel

al weet ik niet wie nu welke foto heeft gemaakt want we hebben er 80! gemaakt en haar vader doet dat weer met meer beleid zeg maar :P
pi_90309751
oh, oeke, leuk :)

hier ook een puzzelfan ^O^

ben ook tijd veel kwijt met puzzels met de kinderen. Van houten puzzels, tot legpuzzels, cryptogrammen, Rubiks cube, Proffesor Layton...

noem maar op
pi_90311154
Leah en Lily, welkom!
Mooi haar Joep!
Groof, ik heb een canon 1000d, dat was niet de nieuwste toen, prima ding. En daar heb ik mooi een boekie van bol bij gescoord om dingen na te kijken. En wat ook helpt is gewoon proberen. Ik heb een serie van dik 140 foto's van onze nijnen in perfecte lichtomstandigheden gemaakt, buiten in de zon, maar toch zijn er maar een paar mooi, gewoon omdat ik vanalles en nog wat geprobeerd heb aan instellingen. Je hoeft niet alle instellingen te gebruiken, het kan. En als je snel iets wilt maken: de automaatknop!
pi_90311232
o en het experiment met een leeuw, een schaap, een kip en een konijn leverde hier maar 1 woord op: Pauw! En ik kreeg niet een van de poppetjes van em. Zelf houden is veel leuker :Y
pi_90311537
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef lily het volgende:
oh, oeke, leuk :)

hier ook een puzzelfan ^O^

ben ook tijd veel kwijt met puzzels met de kinderen. Van houten puzzels, tot legpuzzels, cryptogrammen, Rubiks cube, Proffesor Layton...

noem maar op
Ja, ik vind het zo leuk, dat hij dan ineens die puzzel zo legt. Hoppa!
Lijkt me leuk straks, de grotere puzzels. :)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90312053
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef oeke het volgende:

[..]

Ja, ik vind het zo leuk, dat hij dan ineens die puzzel zo legt. Hoppa!
Lijkt me leuk straks, de grotere puzzels. :)
ja, leuk is dat..
en ik bedoel natuurlijk professor ipv proffesor ;)
pi_90315398
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:17 schreef lily het volgende:

Valt mij ook op dat ik sinds ik hier zit het echt totaal niet meer bij kan houden :D
dus wat flarden die ik meekreeg

Leah en Lily gefeliciteerd en welkom hier *O* wat zag ze er leuk uit zeg O+

Wat een stoer kapsel Joep, staat erg leuk

R., _O- dat gelukzalige hoofd er ook bij hahaha. Maar gelukkig dat het eten was, en niet iets wat uit zn luier was gestroomd :X
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90319998
Lily gefeliciteerd. Wat een lekker moppie is het ook die van jou.

Even nog vraag van claudia, ik denk niet dat het iets hardnekkigs is. Maar vorig jaar had hij rond deze tijd hetzelfde en toen zaten we de dag na kerst de hele dag in het ziekenhuis voor onderzoeken. Longontsteking was het toen. Ik word er gewoon zo simpel van dat ik hem steeds maar weer op moet halen met koorts. Ging trouwens super bij mijn schoonvader!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_90325445
Helaas het bleef niet bij één keer overgeven. En nu natuurlijk wakker van de honger. We proberen het nog maar eens met een papfles. hopelijk blijft het erin.
  donderdag 23 december 2010 @ 05:42:38 #43
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90328511
Balen, Sorbo.. Hoe ging de rest van de nacht?

Stef ging 10 voor half 5 finaal uit zijn dak: gil ende krijs. Nog steeds koorts, nu incl. dichtgeplakte ogen. Ik ben de ellende nu wel zat, dus ik ga strakjes met hem naar de dokter. Hij mag nu ook geen sinaspril meer, maar de koorts blijft aan..
3!
  donderdag 23 december 2010 @ 05:43:17 #44
95408 Incantrix
pi_90328513
Coupe Joep O+ O+
3!
pi_90328551
Senna meldde zich ook om half 4. GEprobeerd te troosten, maar dat werkte niet. Bij ons genomen voor een voeding en in de hoop dat ze weer in slaap zou vallen, maar nee. Dus zit ik nu al een klein uurtje met haar binnen :O
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 23 december 2010 @ 05:53:31 #46
95408 Incantrix
pi_90328561
Oh, jemig :O Moet je werken vandaag, Miss?
3!
pi_90328606
uhuh :{
en jij?

Zit ik net jouw update te kijken, hoor ik hier ineens vanaf haar eigen hoekje "mama, lekker" heeft ze de strooppot te pakken, deksel eraf gehaald en is ze de deksel aan het aflikken :D Helemaal verontwaardigd en verdrietig toen ik de pot afpakte :')
  donderdag 23 december 2010 @ 06:06:48 #48
95408 Incantrix
pi_90328619
Ik mag morgen weer.. Sterkte vandaag.. :* En haha, lekker wijffie O+ Stef heeft dat ook altijd als we iets afpakken dat hij niet mag. Alles wat hij in zijn handen heeft is van hem, zeg maar :P
3!
pi_90328628
haha, ja, duidelijk goed ontwikkelde territtoriumdrift :P

Ze had in ieder geval wel echte honger, want ze heeft in de 5 kwartier dat we nu op zijn al 2 boterhammen en een halve banaan op.
  donderdag 23 december 2010 @ 06:13:28 #50
95408 Incantrix
pi_90328632
Oh, wat goed! Lekker eten Senna :P Stef ligt hier te huilen, maar aan het huiltje te horen slaapt hij nog.. Twijfel twijfel: gaan kijken? Laten liggen?

Nouja, hij is alweer stil ook.. Alleen af en toe nog een kreuntje.
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')