Whahaha, nou hij ziet er in elk geval luxe uitquote:Op woensdag 22 december 2010 21:17 schreef lily het volgende:
oh...my...god.... (op z'n Janice)
wat gaan jullie hier hard![]()
is dat normaal hier![]()
Groofsken, die broek van R![]()
En dank allen voor de felicitaties, wat een lieverds zijn jullie toch![]()
Op deze snelheid van posten ga ik dit nooit of te nimmer bijhouden dus tot de 2de verjaardag van Leah ofzo![]()
oh, en Groof; wij hebben een Nikon D40 en ik doe maar wat met foto's knippen want ik heb er de ballen verstand van
mijn man heeft toevallig wel fotografie op de kunstacademie gedaan maar dat was wel voor de digitale fotografie
hahahaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En blijkbaar krijg je er dus ook mooie foto's mee als je maar wat doet.![]()
Ja, ik vind het zo leuk, dat hij dan ineens die puzzel zo legt. Hoppa!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef lily het volgende:
oh, oeke, leuk
hier ook een puzzelfan![]()
ben ook tijd veel kwijt met puzzels met de kinderen. Van houten puzzels, tot legpuzzels, cryptogrammen, Rubiks cube, Proffesor Layton...
noem maar op
ja, leuk is dat..quote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zo leuk, dat hij dan ineens die puzzel zo legt. Hoppa!
Lijkt me leuk straks, de grotere puzzels.
Valt mij ook op dat ik sinds ik hier zit het echt totaal niet meer bij kan houdenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:17 schreef lily het volgende:
oh...my...god.... (op z'n Janice)
wat gaan jullie hier hard![]()
is dat normaal hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |