Was geen tdm neequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huh?
Niet om te bashen ofzo hoor, maar de nummer 3 had 2 kills, en de nummer 4 had 7 kills?
Dan zou de nummer 3 dus minimaal 11 assist moeten hebben in een TDM, tenzij het een objective based game was
Oh okequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
Was geen tdm needie nummer 3 had gewoon aantal punten al ingenomen.
je hebt gelijk, hij doet minder damage per kogel, maar door die insane fire rate van de famas doet hij op short range meer damage (elke kogel is raak) en op long distance als je met de famas en de galil burst, dan raak je meer met de famas, omdat die meer kogels afvuurt voordat je moet stoppen met bursten zeg maarquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja dacht maka er toch maar top 5 van maar vergat aantepassen maarja boeiend:P
En ik heb al veel met famas gespeeld. maar vind dat die te weinig damage heeft. Maar over het algemeen speel ik toch gewoon met me aku met rapid fireMaar wilde dit wapen gewoon even testen maar hij is wel goed!
Ja naja. Ik vind het altijd alleen zo kut als je zo`n debiel team hebt die niks killenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh okeWel een nette score van jou
ja zou zo maar kunnenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:47 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
je hebt gelijk, hij doet minder damage per kogel, maar door die insane fire rate van de famas doet hij op short range meer damage (elke kogel is raak) en op long distance als je met de famas en de galil burst, dan raak je meer met de famas, omdat die meer kogels afvuurt voordat je moet stoppen met bursten zeg maar
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:14 schreef mash_ het volgende:
wtfheb net 7 kills in 1potje gemaakt met het hacker van sam turrets/carepackages
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:10 schreef vulva-kobold. het volgende:
waarom second chance zo ontzettend awesome isDe UZI waarom wel mooi kopschotje overigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:10 schreef vulva-kobold. het volgende:
waarom second chance zo ontzettend awesome isHet komt er wel op neer dat je eerst moet falen voordat je iets aan die perk hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:30 schreef Jorwol het volgende:
Second Chance is BULLSHIT, LOOK AT THIS, WHAT THE FUCK!!!!!!!!
ELPRESADOR is opper-ragequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:44 schreef mash_ het volgende:
[..]die gast is een noob ook
Hij schiet hem in last stand en blijft vrolijk over hem heen schieten inplaats van op hem en dan zeiken dat hij hem neerschiet
Sort of, BO faalt wederom. Krijg de hele tijd connection interupted, host migrations die niet werken, dan weer de melden dat de BO server niet beschikbaar is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef Proletariaat het volgende:
Nog meer personen die met xbox360 alleen nog maar in 2-3 bar games komen?
MW2quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sort of, BO faalt wederom. Krijg de hele tijd connection interupted, host migrations die niet werken, dan weer de melden dat de BO server niet beschikbaar is.
Flikker maar op met die kutshit, er komt een dag dat ik dit spel verbrand, begraaf, en met de MW2 disc in mijn handen op dat graf ga dansen
Kom op man MW2 is de meest frustrerende game die ik ooit in mijn leven heb gespeeld, heb er nog steeds spijt van dat ik er 20 dagen gametijd in heb zitten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi lief trolletje van me, heb je je trollenbordje weer goed leeggegeten?
Goed zo jongen.
Een paar keer?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:41 schreef KoningStoma het volgende:
Dus jij vind de manier waarop de hit detection plaatsvind in BO minder frustrerend dan een paar keer genoobtubet worden?
Werd net samen met Tauch ook gewoon getubed hoor, alleen bij BO is het nóg frustrerende om getubed te wordenquote:
Jij weet ook zelf dat dit onzin is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:49 schreef KoningStoma het volgende:
Ik werd minder vaak genoobtubed in dat spel dan ik in dit spel iemand helemaal volzeef, waarna ik één hitmarkertje te zien krijg en dood ga door 3 kogels.
Het is niet vaak zo, maar ik ben het in dit geval geheel met Stoompie eensquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij weet ook zelf dat dit onzin is.
Als een verbinding kut is in een game leave je toch en zoek je een andere. Er zaten zoveel frustrerende dingen in MW2 waardoor ik zovaak mijn xbox door de raam heb willen kijlen bij deze COD heb ik dat dus absoluut niet. Bijna nooit last van host migration die faalt of andere vage shitquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is niet vaak zo, maar ik ben het in dit geval geheel met Stoompie eens
QFTquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb nergens last van. Natuurlijk kom je af en toe een tuber tegen, is er soms lag en heb je last van hitmarkers, maar ik heb - in tegenstelling tot bij MW2 geregeld het geval was - nooit mijn controller door midden willen breken in BO.
Lul toch niet man, je zit gister nog mijn oren kapot te schreeuwen waarna je ragequittequote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb nergens last van. Natuurlijk kom je af en toe een tuber tegen, is er soms lag en heb je last van hitmarkers, maar ik heb - in tegenstelling tot bij MW2 geregeld het geval was - nooit mijn controller door midden willen breken in BO.
Net zoals 2 van de 3 rondes in MW2 zekerquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lul toch niet man, je zit gister nog mijn oren kapot te schreeuwen waarna je ragequitte
Als het je niet opvalt mag je van geluk spreken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij weet ook zelf dat dit onzin is.
de UZI is zwaar baas op close range maps zoals nuketown, cracked en firing rangequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De UZI waarom wel mooi kopschotje overigens
meestal staat de man te wachtenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik wacht al 2 uur om te kunnen vertrekken.
Oh die is ook al klaar. Ik wacht tot zijn broer eindelijk hier is.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:43 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
meestal staat de man te wachten
het valt mee danquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh die is ook al klaar. Ik wacht tot zijn broer eindelijk hier is.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:09 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
het valt mee dan
daar moet bij gezegd worden dat broers over het algemeen echt geweldig zijn, ik heb er geen, maar mijn zus wel en dat is echt een held, wat een baas is die gast
Add me: Bobbanzquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:32 schreef Gelebadeend het volgende:
Als iemand party op de PS3 gaat maken, invite mij dan ook ff(PSN=Tristaann
) want dan ben ik van de partij
Me too! Id: alionfireequote:Op zaterdag 25 december 2010 14:32 schreef Gelebadeend het volgende:
Als iemand party op de PS3 gaat maken, invite mij dan ook ff(PSN=Tristaann
) want dan ben ik van de partij
Yep, 2e kerstdag moet er ook iemand de boel in de gaten houdenquote:
Baasjequote:Op zondag 26 december 2010 09:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yep, 2e kerstdag moet er ook iemand de boel in de gaten houden
quote:
Ik vind het zelf echt een prutding, maar veel mensen vinden hem inderdaad baas. Ik ben denk ik niet zo van de burstweapons...quote:Op zondag 26 december 2010 09:37 schreef Doopy-X- het volgende:
Wat is die G11 trouwens een bazenwapen zeg.
Fapid Rirequote:Op zondag 26 december 2010 10:54 schreef Parvus het volgende:
Beetje gekut met render settings. Best nice gelukt :--P
Nee, die blijven binnen joh... ik heb net wel een 45km-karretje uitgegraven met de sneeuwschepquote:
Waar werk je dan?quote:Op zondag 26 december 2010 10:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, die blijven binnen joh... ik heb net wel een 45km-karretje uitgegraven met de sneeuwschep
In Tilburg, als receptionist in een zorgcentrum voor de ouder wordende mens, in de volksmond het bejaardentehuis!quote:
Oeh dat laatste mag je nooit meer zeggenquote:Op zondag 26 december 2010 11:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In Tilburg, als receptionist in een zorgcentrum voor de ouder wordende mens, in de volksmond het bejaardentehuis!
quote:Op zondag 26 december 2010 10:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
ik heb net wel een 45km-karretje uitgegraven met de sneeuwschep
Fun filmpjequote:Op zondag 26 december 2010 10:54 schreef Parvus het volgende:
Beetje gekut met render settings. Best nice gelukt :--P
Ding is echt briljant, werkt ook gewoon goed op alle levels. Heb mijn geliefde AK47 niet meer aangeraakt sinds ik hem ontdekt hebquote:Op zondag 26 december 2010 09:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het zelf echt een prutding, maar veel mensen vinden hem inderdaad baas. Ik ben denk ik niet zo van de burstweapons...
"Bij ons" is...?quote:Op zondag 26 december 2010 11:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oeh dat laatste mag je nooit meer zeggenbij ons is dat nu streng verboden op het werk.
Ik weet ook niet waarom, maar het werkt voor mij gewoon niet. Al helemaal niet icm die scopes... voor mij blijft het de AUG, of de AK47quote:Op zondag 26 december 2010 11:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ding is echt briljant, werkt ook gewoon goed op alle levels. Heb mijn geliefde AK47 niet meer aangeraakt sinds ik hem ontdekt heb
Ja lach maar, die mensen rijden ook vol met zon ding een berg sneeuw in op een parkeerplaatsquote:
Ik werk zelf in de zorg. En heb in een verzorgingstehuis gewerkt en als je daar bejaardenhuis zei kreeg je echt minpunten.quote:
Klopt, zorgcentrum is het. Ook geen bejaarden, maar clientenquote:Op zondag 26 december 2010 11:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik werk zelf in de zorg. En heb in een verzorgingstehuis gewerkt en als je daar bejaardenhuis zei kreeg je echt minpunten.Op de opleiding waarschuwde ze je er al voor.
Oeh, heb je ook zo'n wit pakje aan?quote:Op zondag 26 december 2010 11:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik werk zelf in de zorg. En heb in een verzorgingstehuis gewerkt en als je daar bejaardenhuis zei kreeg je echt minpunten.Op de opleiding waarschuwde ze je er al voor.
Haha, 17-1 hier!quote:Op zondag 26 december 2010 11:50 schreef Doopy-X- het volgende:
Zie net dat mijn Live abbo verloopt op 1-1
Ik had hem ook al snel ff opnieuw opgeladen...quote:Op zondag 26 december 2010 11:50 schreef Doopy-X- het volgende:
Zie net dat mijn Live abbo verloopt op 1-1
Alle kindertjes die hun Black Ops onder de kerstboom gevonden hebben zijn nu onlinequote:
Kut second chance modderfokkers! en ook veel n00btubers.. Het is duidelijk te zien dat er veel nieuwe mensen zijn.quote:Op zondag 26 december 2010 15:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat een bazenmiddag hebben wij beleefd man
Inderdaad. Begonnen met een K/D van 2.05 en geëindigd met 2.30quote:Op zondag 26 december 2010 15:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat een bazenmiddag hebben wij beleefd man
serieus?quote:Op zondag 26 december 2010 15:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Inderdaad. Begonnen met een K/D van 2.05 en geëindigd met 2.30
nja zonde dat ik er niet bij kan zijn, hier is het "gezellig" kerstquote:Op zondag 26 december 2010 16:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja. Het ene na het andere team werd afgeslacht door ons
Hier nu ook. Ongegeneerd schransenquote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nja zonde dat ik er niet bij kan zijn, hier is het "gezellig" kerstgeforceerde kutzooi
dat dacht ik ook ja, maar er is niks aan als het niet gezellig is met je oudersquote:Op zondag 26 december 2010 16:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hier nu ook. Ongegeneerd schransen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |