Jij weet ook zelf dat dit onzin is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:49 schreef KoningStoma het volgende:
Ik werd minder vaak genoobtubed in dat spel dan ik in dit spel iemand helemaal volzeef, waarna ik één hitmarkertje te zien krijg en dood ga door 3 kogels.
Het is niet vaak zo, maar ik ben het in dit geval geheel met Stoompie eensquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij weet ook zelf dat dit onzin is.
Als een verbinding kut is in een game leave je toch en zoek je een andere. Er zaten zoveel frustrerende dingen in MW2 waardoor ik zovaak mijn xbox door de raam heb willen kijlen bij deze COD heb ik dat dus absoluut niet. Bijna nooit last van host migration die faalt of andere vage shitquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is niet vaak zo, maar ik ben het in dit geval geheel met Stoompie eens
QFTquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb nergens last van. Natuurlijk kom je af en toe een tuber tegen, is er soms lag en heb je last van hitmarkers, maar ik heb - in tegenstelling tot bij MW2 geregeld het geval was - nooit mijn controller door midden willen breken in BO.
Lul toch niet man, je zit gister nog mijn oren kapot te schreeuwen waarna je ragequittequote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb nergens last van. Natuurlijk kom je af en toe een tuber tegen, is er soms lag en heb je last van hitmarkers, maar ik heb - in tegenstelling tot bij MW2 geregeld het geval was - nooit mijn controller door midden willen breken in BO.
Net zoals 2 van de 3 rondes in MW2 zekerquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lul toch niet man, je zit gister nog mijn oren kapot te schreeuwen waarna je ragequitte
Als het je niet opvalt mag je van geluk spreken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij weet ook zelf dat dit onzin is.
de UZI is zwaar baas op close range maps zoals nuketown, cracked en firing rangequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De UZI waarom wel mooi kopschotje overigens
meestal staat de man te wachtenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik wacht al 2 uur om te kunnen vertrekken.
Oh die is ook al klaar. Ik wacht tot zijn broer eindelijk hier is.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:43 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
meestal staat de man te wachten
het valt mee danquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh die is ook al klaar. Ik wacht tot zijn broer eindelijk hier is.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:09 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
het valt mee dan
daar moet bij gezegd worden dat broers over het algemeen echt geweldig zijn, ik heb er geen, maar mijn zus wel en dat is echt een held, wat een baas is die gast
Add me: Bobbanzquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:32 schreef Gelebadeend het volgende:
Als iemand party op de PS3 gaat maken, invite mij dan ook ff(PSN=Tristaann
) want dan ben ik van de partij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |