Dat wij daar #partyanimals bij krijgenquote:Op woensdag 22 december 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
Top5 Populaire topics: 1^ #SR10 2^ #3FM 3^ #NS 4^ iPad 5^ #elfstedentocht http://nl.twirus.com
SR slokt je helemaal op, ik heb ook al dagen niet meer fatsoenlijk naar het nieuws of iets gekeken.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
hier schijn het al de hele middag te sneeuwen, ik moet vaker uit het raam kijken![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat wij daar #partyanimals bij krijgen
gebeurd niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:35 schreef borisz het volgende:
Tis een kwestie van geduld tot heel Holland Limburgs lult.
Ja kan je lang wachten.
ik woon in holland, ben daar geboren en getogen, maar zou toch wel limburgs willen lullenquote:Op woensdag 22 december 2010 17:35 schreef borisz het volgende:
Tis een kwestie van geduld tot heel Holland Limburgs lult.
Ja kan je lang wachten.
Ik moest een wokpan halen voor me broer bij Aldi, heb het geskipped.. "Je doet hele dag niks en zelfs daar ben je te lui voor!"quote:Op woensdag 22 december 2010 17:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
SR slokt je helemaal op, ik heb ook al dagen niet meer fatsoenlijk naar het nieuws of iets gekeken.
Tot laterquote:Op woensdag 22 december 2010 17:36 schreef Miam het volgende:
mooi ik ga wegtot lateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!
ik probeer het nieuws van de frontpage te lezen maar ik kijk echt niks verder dus kan tijdens de kerst genoeg inhalenquote:Op woensdag 22 december 2010 17:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
SR slokt je helemaal op, ik heb ook al dagen niet meer fatsoenlijk naar het nieuws of iets gekeken.
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:36 schreef Miam het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:36 schreef Miam het volgende:
Neem een cursus duits en maak dan een rare kaak beweging erbij en je spreekt die kut taalquote:Op woensdag 22 december 2010 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik woon in holland, ben daar geboren en getogen, maar zou toch wel limburgs willen lullen
duits? vlaams!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Neem een cursus duits en maak dan een rare kaak beweging erbij en je spreekt die kut taal
Everybody's having funquote:Op woensdag 22 december 2010 17:36 schreef Etcetera het volgende:
So here it iiiiiis Merry Christmas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |