Dat is idd de enige die ik ook manual heb gedaan. Scheelt heel veel. En de goede banden ook trouwens.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:41 schreef pwned het volgende:
Hmm, voor die oval kan je best een keer manual schakelen en dan vrij snel door naar z'n hoogste versnelling, dat helpt om in hun slipstream te komen.
Ik heb die driving force GT inmiddels ook een paar weken (heb hem een dag na aanschaf van GT5 gekocht) en ben er absoluut tevreden mee! Ik heb vorige week een wheelstand pro besteld, maar daar moet ik nog even op wachten: die wordt nl. pas op 13 januari verstuurd vanuit Polen. Ik zou absoluut geen playseat in mijn woonkamer willen hebben. Ben je uitgeraced, dan berg je het stuurtje met zo'n wheelstand makkelijk op in een kast itt zo'n playseat die een hoop ruimte in beslag neemt.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:38 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik heb het stuur al enkele weken en is een prima stuur
Je raced met controller.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:39 schreef Sant. het volgende:
[..]
Daar snap ik dan weer helemaal de ballen van..
Ik heb ongever 75% van de bekers op goud en kan echt wel een beetje fatsoenlijk rijden, maar ik kan gewoon niet eens de slipstream oppikken. Maak geen aap kans in die nascarbak.
Wat doe ik verkeerd dan?!?
- Race met controller overigens.
Racedquote:
Amen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:46 schreef DeeBee het volgende:
Kijk, mij maakt het vrij weinig uit hoe je door het spel komt, maar je kan niet ontkennen dat je er vooral goed in wordt door met relatief gelijkwaardige bakken op een normale manier cups te winnen. Dat is vooral mijn punt, gaaf dat je met de Veyron die French Hatchback championship kan winnen, maar ik heb hem gedaan met een of andere Citroen Xsara VTS en dat ging ook, moest je flink doorrijden enzo, maar het ging wel... En m'n F430 scuderia had minor upgrades en niet tot een idiote 800 pk... Niet alleen scheelt dat credits, maar op die manier moet je ook wel pushen en clean rijden. Dus naar mijn mening is niet die Formula cup ineens heel nep of onrealistisch moeilijk, maar kom je jezelf wel eerder tegen als je gewend raakt aan 'easy' victories die in heel veel cups te behalen zijn met overpowered bakken.
youtube - how to drift in gt5quote:Op donderdag 23 december 2010 19:22 schreef Vuurpijl. het volgende:
hoe een goede drift setup voor rwd auto te maken?
side-note: like the wind gehaald met corvette RMquote:Op donderdag 23 december 2010 18:46 schreef DeeBee het volgende:
Ja, maar de auto's die geleend worden zijn veelal overpowered monsters, waardoor cups met 2 vingers in de neus gewonnen worden...
10x is hier gezegd over 'like the wind': ja Corvette ZR1 RM is een goede optie, maar ipv proberen wilden de meesten alsnog het liefste een Minolta lenen of een 787B of werd er geroepen dat het ongeveer onmogelijk was met die auto...
Of over de historic racing car cup: te doen met een Challenger R/T RM (dus gewoon te kopen), maar dat vonden sommigen moeilijk, dus dan maar lenen voor wat anders... Terwijl je dan ook prima B-spec kan doen en een Toyota 7 kan winnen...
Kijk, mij maakt het vrij weinig uit hoe je door het spel komt, maar je kan niet ontkennen dat je er vooral goed in wordt door met relatief gelijkwaardige bakken op een normale manier cups te winnen. Dat is vooral mijn punt, gaaf dat je met de Veyron die French Hatchback championship kan winnen, maar ik heb hem gedaan met een of andere Citroen Xsara VTS en dat ging ook, moest je flink doorrijden enzo, maar het ging wel... En m'n F430 scuderia had minor upgrades en niet tot een idiote 800 pk... Niet alleen scheelt dat credits, maar op die manier moet je ook wel pushen en clean rijden. Dus naar mijn mening is niet die Formula cup ineens heel nep of onrealistisch moeilijk, maar kom je jezelf wel eerder tegen als je gewend raakt aan 'easy' victories die in heel veel cups te behalen zijn met overpowered bakken.
Die endurancereeks heb ik vandaag ook vrijgespeeldquote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
side-note: like the wind gehaald met corvette RMik de ene race, buurjongen de andere..
maar je hebt idd wel gelijk..
zoals nu: 60 laps grand valley .. tenminste die eerste endurance.. ik laat mn buurjongen hem lekker uitrijden met de formula GT
lap 25/60 nu en liggen 5 rondes voor.. ook al vliegt ie wel erg vaak uit de bocht
Dat is wel heel relaxed, die settings. Voor het eerst een championshop gedaan net en ben nu met de 4e race bezig. 1/1/3 geeindigd.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:30 schreef DeeBee het volgende:
Verder heb ik zelf nog niet echt geprobeerd wat de camber doet of de spring rates eigenlijk, maar dat is soms ook best moeilijk uit te vinden, maar denk dat deze set-up best ok is... M'n B-spec drivers wonnen namelijk gemiddeld met 1-2 laps voorsprong ongeveer...
goud ? op cote d'azur ?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tsjaa ik heb gister overnieuw die Formula Championship gedaan en heb de goude trofee gehaald. Je hoeft niet PERSE super goed te kunnen rijden om hem te halen maar vooral slim rijden en zo zorg je ervoor dat die andere gasten achter je blijven hangen omdat ze er niet langs kunnen waardoor je eenvoudig 20 laps lang 1ste kunt zijn.
D.m.v. van slim en eenvoudig rijden heb ik Monaco (Cote 'd Azur) gewonnen, goud dus.
Enigste race die ik nu nog moet doen is die van Expert maar daarvoor ga ik die Toyota 7 halen.
Het is easy man... luisterquote:Op donderdag 23 december 2010 20:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
goud ? op cote d'azur ?
toe maar, held
Die vind ik ook niet moeilijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:47 schreef Driepink het volgende:
goud ? op cote d'azur ?
toe maar, held
Zo fijn... Kut manquote:Op donderdag 23 december 2010 21:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die vind ik ook niet moeilijk.
Maaaaaaaaaarrrrrrrrr... haha...wat een dikke lol. PS3 floept gewoon UIT in de laatste ronde van Monza.... terwijl ik eerste lag...en dus gewooon genoeg punten had.................
Ik ga even een weekje niet meer spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |