abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90342468
Hmm, voor die oval kan je best een keer manual schakelen en dan vrij snel door naar z'n hoogste versnelling, dat helpt om in hun slipstream te komen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 14:48:50 #177
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90342835
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:41 schreef pwned het volgende:
Hmm, voor die oval kan je best een keer manual schakelen en dan vrij snel door naar z'n hoogste versnelling, dat helpt om in hun slipstream te komen.
Dat is idd de enige die ik ook manual heb gedaan. Scheelt heel veel. En de goede banden ook trouwens.
pi_90343477
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 08:38 schreef mr-green het volgende:

[..]

Ik heb het stuur al enkele weken en is een prima stuur :)
Ik heb die driving force GT inmiddels ook een paar weken (heb hem een dag na aanschaf van GT5 gekocht) en ben er absoluut tevreden mee! Ik heb vorige week een wheelstand pro besteld, maar daar moet ik nog even op wachten: die wordt nl. pas op 13 januari verstuurd vanuit Polen. Ik zou absoluut geen playseat in mijn woonkamer willen hebben. Ben je uitgeraced, dan berg je het stuurtje met zo'n wheelstand makkelijk op in een kast itt zo'n playseat die een hoop ruimte in beslag neemt.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_90344147
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:39 schreef Sant. het volgende:

[..]

Daar snap ik dan weer helemaal de ballen van..
Ik heb ongever 75% van de bekers op goud en kan echt wel een beetje fatsoenlijk rijden, maar ik kan gewoon niet eens de slipstream oppikken. Maak geen aap kans in die nascarbak.

Wat doe ik verkeerd dan?!?

- Race met controller overigens.
Je raced met controller.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_90344388
quote:
17s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:17 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Je raced met controller.
Reest
pi_90344489
quote:
17s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:17 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Je raced met controller.
racet :*
pi_90345267
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

racet :*
Raced
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_90345432
geeft niet, heb toch gelijk :P
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 15:44:58 #184
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90349654
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

racet :*
Wat hierboven staat!

Ik ga vakantie houden, ajuu parapluu!
pi_90350717
zo, vanavond laat ik mn buurjongen lekker die formula proberen..
maar deebee, wat ik niet snapte..

je zei: ipv autos lenen etc..
je moet daarna toch echt alsnog zelf met die autos rijden ? :? :')
pi_90353832
Ja, maar de auto's die geleend worden zijn veelal overpowered monsters, waardoor cups met 2 vingers in de neus gewonnen worden...

10x is hier gezegd over 'like the wind': ja Corvette ZR1 RM is een goede optie, maar ipv proberen wilden de meesten alsnog het liefste een Minolta lenen of een 787B of werd er geroepen dat het ongeveer onmogelijk was met die auto...

Of over de historic racing car cup: te doen met een Challenger R/T RM (dus gewoon te kopen), maar dat vonden sommigen moeilijk, dus dan maar lenen voor wat anders... Terwijl je dan ook prima B-spec kan doen en een Toyota 7 kan winnen...

Kijk, mij maakt het vrij weinig uit hoe je door het spel komt, maar je kan niet ontkennen dat je er vooral goed in wordt door met relatief gelijkwaardige bakken op een normale manier cups te winnen. Dat is vooral mijn punt, gaaf dat je met de Veyron die French Hatchback championship kan winnen, maar ik heb hem gedaan met een of andere Citroen Xsara VTS en dat ging ook, moest je flink doorrijden enzo, maar het ging wel... En m'n F430 scuderia had minor upgrades en niet tot een idiote 800 pk... Niet alleen scheelt dat credits, maar op die manier moet je ook wel pushen en clean rijden. Dus naar mijn mening is niet die Formula cup ineens heel nep of onrealistisch moeilijk, maar kom je jezelf wel eerder tegen als je gewend raakt aan 'easy' victories die in heel veel cups te behalen zijn met overpowered bakken. :)
Jack does it in real time...
pi_90354639
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:46 schreef DeeBee het volgende:

Kijk, mij maakt het vrij weinig uit hoe je door het spel komt, maar je kan niet ontkennen dat je er vooral goed in wordt door met relatief gelijkwaardige bakken op een normale manier cups te winnen. Dat is vooral mijn punt, gaaf dat je met de Veyron die French Hatchback championship kan winnen, maar ik heb hem gedaan met een of andere Citroen Xsara VTS en dat ging ook, moest je flink doorrijden enzo, maar het ging wel... En m'n F430 scuderia had minor upgrades en niet tot een idiote 800 pk... Niet alleen scheelt dat credits, maar op die manier moet je ook wel pushen en clean rijden. Dus naar mijn mening is niet die Formula cup ineens heel nep of onrealistisch moeilijk, maar kom je jezelf wel eerder tegen als je gewend raakt aan 'easy' victories die in heel veel cups te behalen zijn met overpowered bakken. :)
Amen.
Feel free to ignore my comments.
pi_90355429
hoe een goede drift setup voor rwd auto te maken? ~:)
pi_90356234
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:22 schreef Vuurpijl. het volgende:
hoe een goede drift setup voor rwd auto te maken? ~:)
youtube - how to drift in gt5

awd / 4wd (zelfde :') ) is beste om te beginnen met driften, dus zal ook wel makkelijkste zijn voor driften dan, lijkt me..
pi_90356348
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:46 schreef DeeBee het volgende:
Ja, maar de auto's die geleend worden zijn veelal overpowered monsters, waardoor cups met 2 vingers in de neus gewonnen worden...

10x is hier gezegd over 'like the wind': ja Corvette ZR1 RM is een goede optie, maar ipv proberen wilden de meesten alsnog het liefste een Minolta lenen of een 787B of werd er geroepen dat het ongeveer onmogelijk was met die auto...

Of over de historic racing car cup: te doen met een Challenger R/T RM (dus gewoon te kopen), maar dat vonden sommigen moeilijk, dus dan maar lenen voor wat anders... Terwijl je dan ook prima B-spec kan doen en een Toyota 7 kan winnen...

Kijk, mij maakt het vrij weinig uit hoe je door het spel komt, maar je kan niet ontkennen dat je er vooral goed in wordt door met relatief gelijkwaardige bakken op een normale manier cups te winnen. Dat is vooral mijn punt, gaaf dat je met de Veyron die French Hatchback championship kan winnen, maar ik heb hem gedaan met een of andere Citroen Xsara VTS en dat ging ook, moest je flink doorrijden enzo, maar het ging wel... En m'n F430 scuderia had minor upgrades en niet tot een idiote 800 pk... Niet alleen scheelt dat credits, maar op die manier moet je ook wel pushen en clean rijden. Dus naar mijn mening is niet die Formula cup ineens heel nep of onrealistisch moeilijk, maar kom je jezelf wel eerder tegen als je gewend raakt aan 'easy' victories die in heel veel cups te behalen zijn met overpowered bakken. :)
side-note: like the wind gehaald met corvette RM :) ik de ene race, buurjongen de andere..
maar je hebt idd wel gelijk..
zoals nu: 60 laps grand valley .. tenminste die eerste endurance.. ik laat mn buurjongen hem lekker uitrijden met de formula GT :')

lap 25/60 nu en liggen 5 rondes voor.. ook al vliegt ie wel erg vaak uit de bocht :')
  donderdag 23 december 2010 @ 20:02:09 #192
167856 Toempf
Internetheld
pi_90357217
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef Driepink het volgende:

[..]

side-note: like the wind gehaald met corvette RM :) ik de ene race, buurjongen de andere..
maar je hebt idd wel gelijk..
zoals nu: 60 laps grand valley .. tenminste die eerste endurance.. ik laat mn buurjongen hem lekker uitrijden met de formula GT :')

lap 25/60 nu en liggen 5 rondes voor.. ook al vliegt ie wel erg vaak uit de bocht :')
Die endurancereeks heb ik vandaag ook vrijgespeeld :D Denk dat ik de eerste race gewoon maar met de Corvette RM doe, al twijfel ik wel om de Formula Gran Turismo te gebruiken, dit is een mooie kans om dat ding een beetje onder de knie te krijgen zodat ik me kan gaan wagen aan de Formula GT Championship :)
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 20:07:30 #193
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90357453
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:30 schreef DeeBee het volgende:
Verder heb ik zelf nog niet echt geprobeerd wat de camber doet of de spring rates eigenlijk, maar dat is soms ook best moeilijk uit te vinden, maar denk dat deze set-up best ok is... M'n B-spec drivers wonnen namelijk gemiddeld met 1-2 laps voorsprong ongeveer... :P
Dat is wel heel relaxed, die settings. Voor het eerst een championshop gedaan net en ben nu met de 4e race bezig. 1/1/3 geeindigd.
Moet wel zeggen dat ik monaco slecht heb gedaan...maar ja, de baan is net anders vergeleken met andere games.
Nu met die vieze gore kutbaan Nurnburgring GP. 12 ronden gehad, lig met 1 sec voor, die lui blijven maar crashen... (en ik ook).
pi_90357527
300km Grand Valley is gewoon 60 rondjes driften met de Lexus :Y :9
-weg-
pi_90358591
Tsjaa ik heb gister overnieuw die Formula Championship gedaan en heb de goude trofee gehaald. Je hoeft niet PERSE super goed te kunnen rijden om hem te halen maar vooral slim rijden en zo zorg je ervoor dat die andere gasten achter je blijven hangen omdat ze er niet langs kunnen waardoor je eenvoudig 20 laps lang 1ste kunt zijn.

D.m.v. van slim en eenvoudig rijden heb ik Monaco (Cote 'd Azur) gewonnen, goud dus.

Enigste race die ik nu nog moet doen is die van Expert maar daarvoor ga ik die Toyota 7 halen.
If not now, then when.
pi_90359488
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tsjaa ik heb gister overnieuw die Formula Championship gedaan en heb de goude trofee gehaald. Je hoeft niet PERSE super goed te kunnen rijden om hem te halen maar vooral slim rijden en zo zorg je ervoor dat die andere gasten achter je blijven hangen omdat ze er niet langs kunnen waardoor je eenvoudig 20 laps lang 1ste kunt zijn.

D.m.v. van slim en eenvoudig rijden heb ik Monaco (Cote 'd Azur) gewonnen, goud dus.

Enigste race die ik nu nog moet doen is die van Expert maar daarvoor ga ik die Toyota 7 halen.
goud ? op cote d'azur ?
toe maar, held _O_
pi_90360616
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:47 schreef Driepink het volgende:

[..]

goud ? op cote d'azur ?
toe maar, held _O_
Het is easy man... luister

Een tip voor monaco is dat je de ideale lijn perfect blijft volgen en je tijd neemt om de bochten goed door te komen.

Je tegenstanders zijn namelijk geprogrammeerd om die ideale lijn zo nauwkeurig mogelijk te volgen. Als jij ze in de weg zit halen ze ook niet in, vooral niet bij Monaco waar het lastig is om in te halen.

Let wel op dat je niet te overhaastig gaat reageren of te langzaam gaat rijden. Gewoon 100% de ideale lijn nemen. Daarbij moet je niet de bumpercam nemen maar eentje daarna want dan zie je de wielen draaien wat heel handig is voor de bochten. (Monaco dus)

Je moet wel zorgen dat je natuurlijk gelijk in de 1ste bocht 1ste komt te staan anders gaat het niet lukken.

1ste 5 races goud en die laatste kun je laten zitten.
If not now, then when.
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 21:06:15 #198
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90360640
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:47 schreef Driepink het volgende:
goud ? op cote d'azur ?
toe maar, held _O_
Die vind ik ook niet moeilijk.

Maaaaaaaaaarrrrrrrrr... haha...wat een dikke lol. PS3 floept gewoon UIT in de laatste ronde van Monza.... terwijl ik eerste lag...en dus gewooon genoeg punten had.................
Ik ga even een weekje niet meer spelen.

Fucking 2 uur ofzo voor niks gespeeld..
pi_90360672
quote:
7s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:06 schreef Kreator het volgende:

[..]

Die vind ik ook niet moeilijk.

Maaaaaaaaaarrrrrrrrr... haha...wat een dikke lol. PS3 floept gewoon UIT in de laatste ronde van Monza.... terwijl ik eerste lag...en dus gewooon genoeg punten had.................
Ik ga even een weekje niet meer spelen.
Zo fijn... Kut man :(
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 21:07:26 #200
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90360701
quote:
17s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:06 schreef DutchErrorist het volgende:
Zo fijn... Kut man :(
Ja, echt. Ik was echt kwaad ook. :') :') :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')