abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 december 2010 @ 01:51:42 #126
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_90324669
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:47 schreef Sygnus het volgende:
Monza en Suzuka hebben wisselende weersomstandigheden...
Precies, dat is random.

Ik laat het die GT races even voor wat het is. Want ik heb level 30 bereikt, dat betekent weer 1000 miles racen.
pi_90324722
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:51 schreef beetotheizzo het volgende:
Niemand hier die mij kan helpen aan info wat betreft een goed stuur voor GT5. Lees wel veel op internet maar als ik het zo zie zijn die allemaal wel goed. Of spelen jullie niet met stuur?
Gewoon het GT 5 stuurtje man, deze heeft allemaal speciale functies voor GT5 erop. 100 euro kost die.

Driving Force Grand Turismo 5.
If not now, then when.
pi_90324922
2de race zit erop met 5 sec voorsprong. :D

Nu op naar die monaco track.
If not now, then when.
pi_90324956
Driepink op monaco 3de race dus moet je snelheid op 330 zetten he. ;)

Recommended Transmission settings per race (KM/H):
Race 1 Fuji Speedway: 390
Race 2 Road Course - Indy: 380
Race 3 Cote d'Azur: 330 Remember to change after this race.
Race 4 Nurburgring GP/F: 360
Race 5 Monza: 380
Race 6 Suzuka: 380
If not now, then when.
  donderdag 23 december 2010 @ 01:58:35 #130
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_90324996
Het hele F1 (ook die van Polyphony zelf) vind ik een drama verhaal in het hele spel. Ze komen op geen moment lekker uit de verf. Hoe anders was dat bij de voorgaande GT games.
pi_90325073
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:58 schreef wolferl het volgende:
Het hele F1 (ook die van Polyphony zelf) vind ik een drama verhaal in het hele spel. Ze komen op geen moment lekker uit de verf. Hoe anders was dat bij de voorgaande GT games.
Leg uit.
If not now, then when.
pi_90325110
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Gewoon het GT 5 stuurtje man, deze heeft allemaal speciale functies voor GT5 erop. 100 euro kost die.

Driving Force Grand Turismo 5.
Heb je die zelf ook?
Ging googlen en kwam meteen in een forum van GT5.nl waarin meerdere mensen klagen over diverse dingen zoals het sturen en de pedalen die blijven hangen.
pi_90325142
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 02:01 schreef beetotheizzo het volgende:

[..]

Heb je die zelf ook?
Ging googlen en kwam meteen in een forum van GT5.nl waarin meerdere mensen klagen over diverse dingen zoals het sturen en de pedalen die blijven hangen.
Werkt perfect hiero.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_90325159
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 02:01 schreef beetotheizzo het volgende:

[..]

Heb je die zelf ook?
Nee, maar DutchTerrorist heeft hem vandaag gekocht. I

Ik zou hem gewoon kopen, voor de prijs/kwaliteits verhouding is dat ding prima.

Of je moet 300 willen uitgeven, dan heb je ook nog een echte handgeschakelde transmissie. 1,2,3,4,5,6.

De G25/27
If not now, then when.
  donderdag 23 december 2010 @ 02:04:54 #135
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_90325218
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 02:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Leg uit.
Nou ik kan me van de vorige edities herinneren dat het echt gevreesde monsters waren, waar zelfs de snelste GT of Le Mans auto niet tegen op kon. De wegligging maakte je geen zorgen over want je werd gelanceerd alsof het je een lieve lust was.

Maar, moet ik er bij vertellen, ik heb natuurlijk veel gekeken en gereden met de F1 auto's van F1 2010. Misschien maak je, onbewust, toch die vergelijking. De moeilijkheidsgraad prikkelt mij wel, ik moet dit onder de knie krijgen. Ja, strebertje he.
pi_90325336
en wie vliegt er weer uit de bocht in lap 14 ?

en wie wordt er daarna 2 bochten verder wanneer ie op de 8e plek ligt door de AI geramd waardoor ie met 20 sec achterstand komt te staan ?

en wie gaat het morgen wel weer proberen ?
want wie vind het allemaal genoeg voor vandaag?
want wie kan elk moment zn controller uit het raam smijten ?

juist, weltrusten! KUTSPEL
oja: wie gaat ermorgen gewoon weer call of dutyen ? kdenk het ook :)

oh en wat wolf zegt: bij gt4 waren het beesten, niets onder de knie krijgen, gewoon gelijk perfect waren ze!

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2010 02:08:52 ]
pi_90325581
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 02:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nee, maar DutchTerrorist heeft hem vandaag gekocht. I

Ik zou hem gewoon kopen, voor de prijs/kwaliteits verhouding is dat ding prima.

Of je moet 300 willen uitgeven, dan heb je ook nog een echte handgeschakelde transmissie. 1,2,3,4,5,6.

De G25/27
Zat net te kijken op een site waar die met stoel wordt verkocht, ¤697,-
Dat ziet er wel goed uit en zie weinig nadelen, ik kijk me bonus even aan einde van de maand en kijk dan wel verder want hoe meer ik erover lees hoe interessanter het wordt.
Met dat stoeltje erbij zit je wel gelijk in de goede houding en niet zoals bij een vriend van mij is een eetstoel.
pi_90326006
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 02:16 schreef beetotheizzo het volgende:

[..]

Zat net te kijken op een site waar die met stoel wordt verkocht, ¤697,-
Dat ziet er wel goed uit en zie weinig nadelen, ik kijk me bonus even aan einde van de maand en kijk dan wel verder want hoe meer ik erover lees hoe interessanter het wordt.
Met dat stoeltje erbij zit je wel gelijk in de goede houding en niet zoals bij een vriend van mij is een eetstoel.
Tsjah het is maar waar je je geld aan uit wilt geven he, ik bedoel als je het uitgespeeld hebt dan staat die stoel daar. DFGT is een veel betere optie samen met de Wheelstandpro (google) en je hebt ook iets goeds + dat je de wheelstandpro kan inklappen met het stuur en pedalen erop.

Je kan de wheelstandpro dus aanpassen aan je stoel. Dat ding kost zelf 100 euro en dan nog een stuur 100 euro. Ben je 469 euro goedkoper uit.

+ dat het heel veel ruimte scheelt.
If not now, then when.
pi_90326035
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 02:04 schreef wolferl het volgende:

[..]

Nou ik kan me van de vorige edities herinneren dat het echt gevreesde monsters waren, waar zelfs de snelste GT of Le Mans auto niet tegen op kon. De wegligging maakte je geen zorgen over want je werd gelanceerd alsof het je een lieve lust was.

Maar, moet ik er bij vertellen, ik heb natuurlijk veel gekeken en gereden met de F1 auto's van F1 2010. Misschien maak je, onbewust, toch die vergelijking. De moeilijkheidsgraad prikkelt mij wel, ik moet dit onder de knie krijgen. Ja, strebertje he.
Ja oke. Daar klopt het wel inderdaad. Maar het is toch ook niet leuk als je BAM in 1x een F1 onder de knie hebt. Ik heb hem nu aardig onder de knie hoor.

Zelfs net 1ste geworden op Monaco (Cote 'd Azur). :P Nu kan het haast niet misgaan.

Een tip voor monaco is dat je de ideale lijn perfect blijft volgen en je tijd neemt om de bochten goed door te komen.

Je tegenstanders zijn namelijk geprogrammeerd om die ideale lijn zo nauwkeurig mogelijk te volgen. Als jij ze in de weg zit halen ze ook niet in, vooral niet bij Monaco waar het lastig is om in te halen.

Let wel op dat je niet te overhaastig gaat reageren of te langzaam gaat rijden. Gewoon 100% de ideale lijn nemen. Daarbij moet je niet de bumpercam nemen maar eentje daarna want dan zie je de wielen draaien wat heel handig is voor de bochten. (Monaco dus)
If not now, then when.
pi_90326411
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 02:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Tsjah het is maar waar je je geld aan uit wilt geven he, ik bedoel als je het uitgespeeld hebt dan staat die stoel daar. DFGT is een veel betere optie samen met de Wheelstandpro (google) en je hebt ook iets goeds + dat je de wheelstandpro kan inklappen met het stuur en pedalen erop.

Je kan de wheelstandpro dus aanpassen aan je stoel. Dat ding kost zelf 100 euro en dan nog een stuur 100 euro. Ben je 469 euro goedkoper uit.

+ dat het heel veel ruimte scheelt.
Das een aardige tip, want anders staat ie maar in de huiskamer als ik niet speel.
Houd wel van racespellen dus als GT5 ooit uitgespeeld is, wat wel even duurt, kan ik hem altijd gebruiken voor bv TDU of een ander racespel.
Aan deze info heb ik wat!!
pi_90326689
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 02:48 schreef beetotheizzo het volgende:

[..]

Das een aardige tip, want anders staat ie maar in de huiskamer als ik niet speel.
Houd wel van racespellen dus als GT5 ooit uitgespeeld is, wat wel even duurt, kan ik hem altijd gebruiken voor bv TDU of een ander racespel.
Aan deze info heb ik wat!!
:)
If not now, then when.
pi_90327215
In de regen moet je Race slicks gebruiken. Stond op GTP. IS een soort van glitch, omdat in GT Life je realisme met gladheid langs randen e.d. op zwak staat ipv hoog.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_90327607
quote:
7s.gif Op donderdag 23 december 2010 03:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
In de regen moet je Race slicks gebruiken. Stond op GTP. IS een soort van glitch, omdat in GT Life je realisme met gladheid langs randen e.d. op zwak staat ipv hoog.
Wat zijn race slicks dan? Soft?
If not now, then when.
pi_90327673
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 03:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat zijn race slicks dan? Soft?
Ja dat bedoel ik. race soft :@
pi_90327676
quote:
7s.gif Op donderdag 23 december 2010 04:03 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik. race soft :@
Weet je het zeker? Want anders heb ik zodalijk een groot probleem. :P

Test het anders even snel voor me als je niks te doen hebt, want ik zit midden in het Formula kampioenschap en de race hierna is regen.
If not now, then when.
pi_90327688
quote:
I've just tested this out in Arcade mode.

Polyphony Formula GT at Suzuka with weather change time trial. Default settings. Rain Tires are harder to use to produce a quick lap time. Putting Racing Softs on makes it easier provided you are easy on the throttle coming out of corners and through fast corners.

I was disappointed with this result, so I wondered if it was just an anomaly with the Formula GT. I had been doing hot laps earlier with a Zonda C12 '00 at Monza, so I knew the track and speeds I was going in the dry, I thought I'd give it a go in the wet.

Default settings again, I took to the track with Racing Wets. Slower lap time than in the dry, reasonably difficult to control. Put Racing Softs on, and it was quicker down the first straight and out of the first hairpin. Appeared more difficult to control through the long fast right hander but other than that a better/easier performer.

I went back to Time Trail menu and selected Monza Change weather again and the Zonda again. This time when the 'Driving Options' dialog box comes up, I went right to the bottom and changed the option of 'Grip Reduction on Wet Track/Track Edge' from Low (the default setting) to Real.

Taking the Racing Wets out again, it was about the same difficulty as before. Maybe a little harder to control but not far from what I was experiencing with the Wets in the previous test. So I bang on the Racing Slicks......I could barely make it around the Parabolica to begin my first lap. In the dry, you drop down to about 135kmph to apex the corner. With the Racing Wets on it was about 110kmph, maybe slower. With the Racing Softs on in the wet, I was having trouble at 70kmph! I gave up before I crossed the line for the first lap....

So I guess in GT Life, the default settings for the races is set to Low Grip levels, as opposed to Real, hence why you can get away with running Racing Softs in the Rain in GT Life.
pi_90327721
quote:
7s.gif Op donderdag 23 december 2010 04:04 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Hmm, ik ga het erop wagen maar twijfel toch.. :P
If not now, then when.
pi_90328089
Ik heb zoieso al goud nu, moet nu alleen nog de suzuka en het regent erg hard. Dus is even kijken. :P
If not now, then when.
pi_90328107
Goeie tip godverdomme, glij alle kanten op. :P
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')