Zo duur zijn die dingen toch niet in aanschaf?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef powah87 het volgende:
Er zou me niemand misschien een auto kunnen lenen voor die seasonal events?
Ik heb de Spoon al gehaald. Nu nog auto voor die andere 3:P
Het zijn allemaal premium auto's, dus ze kan ze zo bij de dealer vindenquote:
Ik kom niet lager dan 582pk.quote:Op maandag 20 december 2010 23:54 schreef Hiya het volgende:
[..]
Ik heb 'm gehaald met 3 seconden voorsprong.
Ik heb de nieuwste Skyline gekocht, diegene die naast de skyline staat van 250K credits.
Qua tunen:
Sport soft banden
Weight reducties
En dan geloof ik sportluchtfilter, iig dat je precies op de max pk komt.
Flywheel e.d. gedaan
Custom gearbox staat op 3/4 qua instelling bij max speed bij mij.
Custom springs, rijhoogte met 10 tot 15 verlaagt.
Remmen veranderd naar max voor en max - 1 achter
Tevens ook alle aeroparts erop gezet en max downforce achter.
Abs op 1 en de rest uit.
Met 3 sec voorsprong gehaald
Ja motor in fase 3 is te hoog. Je kan toch makkelijk tot de 500PK komen. Enigste wat ik er op had was een filter en alle weight reduction, vliegwiel, koppeling etc.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:48 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Ik kom niet lager dan 582pk.
Misschien omdat ik Motor in fase 3 heb zitten?
En hoe bedoel je dat met die gearbox?
Kan ik weer mooi een nieuwe GTR VSPEC aanschaffen. zucht..
Heb maar tegen m'n zin in een 2e Vspec gekocht. Het was dat ik er al 1 had.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja motor in fase 3 is te hoog. Je kan toch makkelijk tot de 500PK komen. Enigste wat ik er op had was een filter en alle weight reduction, vliegwiel, koppeling etc.
En de gearbox is dus 3/4 van het totaal (overbrenging snelheid).
Met dezequote:Op woensdag 22 december 2010 21:01 schreef Vuurpijl. het volgende:
@DutchErrorist: als je gaat driften met de Cappuccino drift je dan met deze? Suzuki Cappuccino (EA21R) RM '95 om hem vervolgens een race modification te geven?
Weet iemand waar je de Nissan SILVIA spec-R AERO (S15) RM '02 kunt kopen? Bij de dealer met nieuwe auto's of moet je hem winnen?
Je kan toch die overbrenging van 20.000 kopen. Kun je je snelheid aanpassen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:53 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Heb maar tegen m'n zin in een 2e Vspec gekocht. Het was dat ik er al 1 had.
Maar hoe bedoel je 3/4 van totaal gearbox. Kan dat niet echt snappen haha :p
En met alle weight reduction kom je nog boven de 1100?
Ik weet ook niet wat met 3/4 bedoeld. Is het 3/4 van het balkje of 3/4 van de topsnelheid?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan toch die overbrenging van 20.000 kopen. Kun je je snelheid aanpassen.
Als je die hebt gekocht kun je dan naar instellingen van de auto gaan -> Overbrenging en daar kun je je snelheid veranderen. Die moet je op 3/4 zetten, hij heeft niet de km/h er bijgezet en ik weet het niet uit m'n hoofd. Maar 3/4 snap je toch wel, dat is basisschool man.
Jojojoost wat bedoel je DFGT?
3/4 van het balkje.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:08 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat met 3/4 bedoeld. Is het 3/4 van het balkje of 3/4 van de topsnelheid?
Dat is namelijk een groot verschil.
Driving force GTquote:Op woensdag 22 december 2010 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan toch die overbrenging van 20.000 kopen. Kun je je snelheid aanpassen.
Als je die hebt gekocht kun je dan naar instellingen van de auto gaan -> Overbrenging en daar kun je je snelheid veranderen. Die moet je op 3/4 zetten, hij heeft niet de km/h er bijgezet en ik weet het niet uit m'n hoofd. Maar 3/4 snap je toch wel, dat is basisschool man.
Jojojoost wat bedoel je DFGT?
GT-R Season event specs:quote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef TheNeptune het volgende:
Never mind. Heb de GT-R challenge op 2e plek gehaald. Nu de rest nog![]()
Wat te doen met de Challenger en de Honda? Iemand tips. Anders moet ik zoveel topics door bladeren haha
Honda is heel simpel...quote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef TheNeptune het volgende:
Never mind. Heb de GT-R challenge op 2e plek gehaald. Nu de rest nog![]()
Wat te doen met de Challenger en de Honda? Iemand tips. Anders moet ik zoveel topics door bladeren haha
Het is wennen maar het is zoveeeeeel beter... Alle Nascars in 1 keer gehaald op goudquote:Op woensdag 22 december 2010 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je kan makkelijk de 1ste plek winnen hoor.
Racet het fijner dan een DS3 Terrorist?
Beterr, het is dat ik broke ben anders had ik hem ook aangeschaft..quote:Op woensdag 22 december 2010 23:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is wennen maar het is zoveeeeeel beter... Alle Nascars in 1 keer gehaald op goud
Nu even alle seasons doen... Het is wel moeilijk in het begin maar dat schakelen is gewoon gaaf, en dat het stuur 900 graden aan kan is ook heel gaaf... Maakt wel veel geluid maar goed...
2de is easy, 3de is hatelijk. 4de ook goed te doen en 5de al helemaal (monza). nu met de laatste bezig.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:04 schreef Driepink het volgende:
2e race proberen.. is die makkelijker dan de eerste yuri ?
Die had ik al lang in de garage staan hoor!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:08 schreef DutchErrorist het volgende:
OH YEAH BABY WIE HEEFT HIER ZOJUIST EEN BEIGE METALLIC VOLVO 240 GLT ESTATE '88 GEVONDEN?
OH JA DAT BEN IK![]()
Nu nog even een blits kleurtje geven...
Met stuur of DS3..? En na hoeveel keer?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:05 schreef DeeBee het volgende:
Hier nog even de laatste van de Bonus Races gereden door mij.
Al die set-ups die ik voorbij zag komen hier heb ik mij niet aan gewaagd, SpecV met racing air filter, stage 2 weight reduction en gas geven maar!
Wel erg leuke race, hopelijk echt veel van dit soort races de komende maanden extra telkens...
Mijne is matte geelquote:Op donderdag 23 december 2010 00:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die had ik al lang in de garage staan hoor!![]()
In het bordeaux rood of zo...
Laatste regentrack ging niet best zeker?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme kkhoeren kkspel kan ik hele kk kampioenschap overnieuw gaan doen.
Ik spinde gelijk bij het begin, 17 sec achterstand had geen zin meer dus ik drukte weg. 5 punten te weinig voor de 1ste plek.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:22 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Laatste regentrack ging niet best zeker?
Ik heb alleen een DS3.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Met stuur of DS3..? En na hoeveel keer?
Ja ik weer het.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik spinde gelijk bij het begin, 17 sec achterstand had geen zin meer dus ik drukte weg. 5 punten te weinig voor de 1ste plek.
Moet ik nu HELEMAAL overnieuw gaan racen om de goude beker te halen, want heb nu zilver?
GVD ik was helemaal vergeten dat het een regentrack was, ik had nog gewoon race soft er op.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:27 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Ja ik weer het.
Tot 5 rondes voor het eind had ik 1 minuut voorsprong (intermidiate banden) De laatste 5 rondes werd ik door iedereen ingehaald, ik zou niet weten welke banden zij toen hadden. Volgens mij was het niet droger geworden.
Wat een gedrocht.
Slimmerd, had je m beter gewoon uit kunnen rijden, had je vast wel 5 punten binnen gehaaldquote:Op donderdag 23 december 2010 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik spinde gelijk bij het begin, 17 sec achterstand had geen zin meer dus ik drukte weg. 5 punten te weinig voor de 1ste plek.
Moet ik nu HELEMAAL overnieuw gaan racen om de goude beker te halen, want heb nu zilver?
Ja maar die andere had 300 en ik 295 laat maar zeggen, dus wie had dan gewonnen. Dan had het systeem me alsnog genaaid..quote:Op donderdag 23 december 2010 00:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Slimmerd, had je m beter gewoon uit kunnen rijden, had je vast wel 5 punten binnen gehaald
Bij gelijkstand win je zelf altijd volgens mij.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja maar die andere had 300 en ik 295 laat maar zeggen, dus wie had dan gewonnen. Dan had het systeem me alsnog genaaid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |