Volgens de posts boven je is die voorspelling inmiddels bijgesteld en wordt het juist warmer na kerst.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:22 schreef Sjabbes het volgende:
En het lijkt volgende week, na de kerst, fors kouder te gaan worden.
Ja, een chaos zal het zijn; een absolute doodschaos!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef INViCTuS het volgende:
sjabbes, [...] Dikke chaos morgen
[...]
LOL! Het sneeuwt in Groningen al een paar uur af en aan, hier gaat het al behoorlijk de verkeerde kant op, er ligt alweer sneeuw op de wegen....quote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef Revolution-NL het volgende:
Ramp toeristen. Loopt toch met een sisser af.
Misschien... Maar toch...quote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef Revolution-NL het volgende:
Ergens in de Sahara misschienquote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef Revolution-NL het volgende:
Geeft alleen maar troep hier in het zuiden. Zeker met de hoge temperaturen rond of boven 0quote:Op woensdag 22 december 2010 22:40 schreef INViCTuS het volgende:
Dan valt het dus niet mee maar tegen
Gaat ietsjes veel naar het oostenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Misschien... Maar toch...
[ afbeelding ]
Als je hier kijkt komt er nog genoeg aan: http://www.sat24.nl/quote:Op woensdag 22 december 2010 22:39 schreef Drassss het volgende:
Hoeveelheden gaan meevallen..Misschien krijgt Limburg nog echt iets, maar voor de rest mhawww.. We moeten het gewoon doen met wat er al ligt
Even de vraag hoe het morgenavond zal zijn ja. Ik denk dat we voor vannacht/ochtend weinig zorgen hoeven te maken voor grote hoeveelhedenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als je hier kijkt komt er nog genoeg aan: http://www.sat24.nl/
Nee da's waar, volgens mij hebben onze Oosterburen weer prijs.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Even de vraag hoe het morgenavond zal zijn ja. Ik denk dat we voor vannacht/ochtend weinig zorgen hoeven te maken voor grote hoeveelheden
Ja, die kunnen weer gaan sneeuwhappen als een dolle.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee da's waar, volgens mij hebben onze Oosterburen weer prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |