Ik ben heul geen negertquote:Op woensdag 22 december 2010 15:48 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Da was ik heul nie dat was een Ingetje
Dat klinkt best hipquote:Op woensdag 22 december 2010 15:48 schreef Qwea het volgende:
Sexuele overdraagbare satanistische aandoeningen!
Scantastischquote:Op woensdag 22 december 2010 15:48 schreef Qwea het volgende:
Sexuele overdraagbare satanistische aandoeningen!
Dat zeg ik niequote:
Bohquote:
Wehkamp met hun kutnietjes.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, zou ik net meneer I.'s cadeautjes uit de wehkampzak () halen, schiet er een nietje m'n duim in en die wilde er haast niet uit.
Nu doet duim zeer
Iddquote:Op woensdag 22 december 2010 15:53 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Wehkamp met hun kutnietjes.
Nee, duimnietjesquote:Op woensdag 22 december 2010 15:53 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Wehkamp met hun kutnietjes.
Is het?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe! Dan ben jij volgend jaar het SR-doel
Tis in Leiden, dus krijg je Baaf er gratis bij
Joepiequote:Op woensdag 22 december 2010 15:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Nog maar eens naar de KNO-Poli gebeld.
De pijn betekent dat het aan het genezen is en dat het vandaag, morgen en overmorgen het meeste pijn doet.
Daarna wordt het steeds ietsje minder.
Kusje op je duim!quote:
Oud.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hallo Graseter. Hoe is het met je hamster?
Dat dacht ik ook al.quote:
Leuke kaart!!!!quote:
aaah wat zal Muis blij zijnquote:
Sorry, maar ....quote:Op woensdag 22 december 2010 16:13 schreef Qwea het volgende:
Ik word er zo schijtziek van.
Ik heb de Vomar nu gebeld en de appie. En ze hebben gewoon echt niet meer die kaas ui pizza van Dr oetker Big Americans
Ja goed he , hij ligt gewoon in de sandwich nuquote:Op woensdag 22 december 2010 16:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
aaah wat zal Muis blij zijnwat zal ie gehuild hebben afgelopen nacht zeg
![]()
Chico boft maar en een lieve Muis om op te liggen, en een kussentje in zn rug
Ja maar zeg dr niks over want remember de witte tabjes, als ze het wil dan moet hetquote:
Jij vindt dat amusant?quote:
Kutwijfquote:Op woensdag 22 december 2010 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar zeg dr niks over want remember de witte tabjes, als ze het wil dan moet het
Zit er ook al wat in zijn kontje?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja goed he , hij ligt gewoon in de sandwich nu
quote:
Vieze bos josti ben je!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaa ga lekker schelden!
Mongolenautist, dan vreet je toch wat anders![]()
Hier hebben ze ze wel trouwens, ik had dr laatst een, jezus fuck, lekker man![]()
Mss koop ik dr straks nog wel een paar
Whehehehe ja heerlijk!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vieze bos josti ben je!
Stuur dr ff 1 op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Hij vraagt of Baloe die vibo nog heeft en of ie m wil ruilen voor een pizzaquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:20 schreef Rewimo het volgende:
Er zit maar één ding op Qwea.Is niet zo lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Oke! Deal! Moet ik het naar je werk sturen?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij vraagt of Baloe die vibo nog heeft en of ie m wil ruilen voor een pizza
Niet als jij t maakt hea Qweaquote:
Faalkeukenprinsesjequote:
whahahahahahaha ik ga echt geen fucking pizza opsturen , die eet ik liever zelf op maar dan denk ik wel aan je mopquote:Op woensdag 22 december 2010 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke! Deal! Moet ik het naar je werk sturen?
quote:
HATERquote:Op woensdag 22 december 2010 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
whahahahahahaha ik ga echt geen fucking pizza opsturen , die eet ik liever zelf op maar dan denk ik wel aan je mop
Super de Boer al geprobeerd? Die van mij heft een aardig assortiment Big Americansquote:Op woensdag 22 december 2010 16:13 schreef Qwea het volgende:
Ik word er zo schijtziek van.
Ik heb de Vomar nu gebeld en de appie. En ze hebben gewoon echt niet meer die kaas ui pizza van Dr oetker Big Americans
Die zit hier nietquote:Op woensdag 22 december 2010 16:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Super de Boer al geprobeerd? Die van mij heft een aardig assortiment Big Americans
Whehehe mijn Super de Hoer verkoopt ze welquote:
Goedquote:
En dan kan ze naar die andere school?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:32 schreef senesta het volgende:
Nou heb ik maandag een gesprek op school gehad, dinsdag, Samara vandaag en dan weer samen vrijdag... Je kunt veel zeggen maar ze maken er wel werk van
Ik heb besloten om het vandaag nog aan te kijken, morgen ga ik bellen. Ook omdat die dame van de TNT 2 dagen zei, en ik al vier dagen zit te wachten.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goed![]()
Ik had een heul leuk pakketje![]()
Jij al wat van je pakje gehoord?
Er zitten er wel twee op Texelquote:
Nou ik geloof dat ze eerst wilden kijken of ze hier de vertrouwensbreuk konden herstellen. Er zijn afspraken over gemaakt door de scholen hier in de buurt onderling. Alles ligt in ieder geval op tafel. En Samara heeft vandaag op school ook zelf een hoop aangegeven dus ik ben heel benieuwd wat er vrijdag uit komt.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En dan kan ze naar die andere school?
Al langer dan jij.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij hier ook zat.
Ik ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop dat je pakje nog terecht komt, JJH
Oh ga jij met me mee in de lente?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Er zitten er wel twee op Texeldekking zoekt
Missen we ook de boot nietquote:Op woensdag 22 december 2010 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Weten we meteen dat we in fucking den Helder geen boodschappen hoeven doen![]()
![]()
quote:
Ja dan sta je daar, dan ga je dus geen boodschappen doen, want geen kaas ui pizzaquote:Op woensdag 22 december 2010 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar wat als je de boot nou toch al hebt gemist
Nope. Pas in Alkmaar of Texelquote:Op woensdag 22 december 2010 16:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen Super de Boer?
In heel Helder niet?
Oh ja zie je, zo vroeg kijk ik nog nie hequote:
Dan kun je idd het beste maar ff lekker gaan liggenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:40 schreef Rewimo het volgende:
Bahbahbah ik ben maar in bed gekropen met de elektrische deken aan. Mijn hele been voelt vervelend aan, soort zenuwpijn lijkt wel. Stomme prik
Hier ziet t dr ook uit of het elk moment kan gaan sneeuwen, ik hoop zo dat t nog een uur kan wachtenquote:
Stuur maar naar Qwea anders gaat ze daar ook weer over mopperenquote:
Wij nietquote:
Jij bent nog op je werk?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja zie je, zo vroeg kijk ik nog nie he
Te laatquote:Op woensdag 22 december 2010 16:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Stuur maar naar Qwea anders gaat ze daar ook weer over mopperen
Altijd tot 17.30 jaquote:
Je hebt al je wittigheid verbruikt voor die kuttige witte tabjes van je, daarom amper sneeuw voor DH dit jaarquote:Op woensdag 22 december 2010 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij nietEn ook geen kaas ui pizza
Maar wel witte tabjes
Zie je welquote:Op woensdag 22 december 2010 16:42 schreef Qwea het volgende:
Wij nietEn ook geen kaas ui pizza
Maar wel witte tabjes
Zou ik het nog kunnen inwisselen?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt al je wittigheid verbruikt voor die kuttige witte tabjes van je, daarom amper sneeuw voor DH dit jaar
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh de slaapgast van vanaaf is Lucile Manke Nelis Lingo Werner trouwens....
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:40 schreef Rewimo het volgende:
Bahbahbah ik ben maar in bed gekropen met de elektrische deken aan. Mijn hele been voelt vervelend aan, soort zenuwpijn lijkt wel. Stomme prik
Dat droogt op denk ikquote:Op woensdag 22 december 2010 16:45 schreef Qwea het volgende:
Ik kan ook gewoon MM dwingen om 20x per dag zaad te spuiten, dat op te sparen en met kerst buiten gaan staan en het over me heen pleuren
RAMON?quote:
Ik sta op de foto met haar.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh de slaapgast van vanaaf is Lucile Manke Nelis Lingo Werner trouwens....
Wel cripsyquote:
Beterschap! Hoop dat de prik alsnog enige verlichting brengt!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:40 schreef Rewimo het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:45 schreef Qwea het volgende:
Ik kan ook gewoon MM dwingen om 20x per dag zaad te spuiten, dat op te sparen en met kerst buiten gaan staan en het over me heen pleuren
How very exitingquote:Op woensdag 22 december 2010 16:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik sta op de foto met haar.
Dan lekker in je oor peuteren terwijl er harde zaadkorsten uitkomenquote:
quote:
Dank je, ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 16:46 schreef Strega het volgende:
Beterschap! Hoop dat de prik alsnog enige verlichting brengt!
Ik zou aan dr willen likken, en jij?quote:
Gaverrrrrrrrrrrdamme.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan lekker in je oor peuteren terwijl er harde zaadkorsten uitkomennomnomnomnomnom
Oh, dr op spugen dan maar , kapsoneswijfquote:
Nou, doe je slipje maar uitquote:Op woensdag 22 december 2010 16:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, gaat er nog uitgepakt worden of hoe zit dat
Schijtenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, dr op spugen dan maar , kapsoneswijf
Ik zal es op jou spugen.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, dr op spugen dan maar , kapsoneswijf
Waarom is dat eigenlijk zo spannend. Tis toch ieder jaar hetzelfde trucje, en ze halen er tig miljoen mee op. Goed hoor, maar ik snap niet dat mensen zo intens overdreven gelukkig gaan zitten doen en je MSN namen, Facebook statussen voorbij ziet komen alsof ze zélf dat bedrag hebben ontvangen ofzoquote:
Ik zou wel heel educatief verantwoord willen voelenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou aan dr willen likken, en jij?
Ooh, QFT, QFT, QFT.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk zo spannend. Tis toch ieder jaar hetzelfde trucje, en ze halen er tig miljoen mee op. Goed hoor, maar ik snap niet dat mensen zo intens overdreven gelukkig gaan zitten doen en je MSN namen, Facebook statussen voorbij ziet komen alsof ze zélf dat bedrag hebben ontvangen ofzo
Nee zeg, dan val ik direct vooroverquote:
Ik roep het alleen hier, omdat ik het zit te kijken en ik weet dat oh-oh ook zit te luisteren. Is dat zo erg?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk zo spannend. Tis toch ieder jaar hetzelfde trucje, en ze halen er tig miljoen mee op. Goed hoor, maar ik snap niet dat mensen zo intens overdreven gelukkig gaan zitten doen en je MSN namen, Facebook statussen voorbij ziet komen alsof ze zélf dat bedrag hebben ontvangen ofzo
Neuj bedankt, mijn vent is er blij meequote:Op woensdag 22 december 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'tje' ook echtIng ook wat Pokon?
Nou, doe maar pics danquote:Op woensdag 22 december 2010 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee zeg, dan val ik direct voorover
Daar gaat het omquote:Op woensdag 22 december 2010 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuj bedankt, mijn vent is er blij mee
Lekkere dooddoenertquote:
Nee maar het was zo jubelend, ik vroeg me af of je d'r ook zo eentje wasquote:Op woensdag 22 december 2010 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik roep het alleen hier, omdat ik het zit te kijken en ik weet dat oh-oh ook zit te luisteren. Is dat zo erg?
Ik ben er helemaal niet overdreven gelukkig mee hoor.
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op woensdag 22 december 2010 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuj bedankt, mijn vent is er blij mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Van dat ik voorover val?quote:
Eentje van hun. Zij. Hullie.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar het was zo jubelend, ik vroeg me af of je d'r ook zo eentje was
Succes met DVJquote:Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
Nou m'n kippige kippie maakt zo d'r entree, dus ik ben d'r weg mee
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef Strega het volgende:
Ik zou willen dat Pagan terug was....
Ik wil m'n doos openmaken en uitpakken.
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef Strega het volgende:
Ik wil m'n doos openmaken en uitpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |