quote:Op woensdag 22 december 2010 16:40 schreef Rewimo het volgende:
Bahbahbah ik ben maar in bed gekropen met de elektrische deken aan. Mijn hele been voelt vervelend aan, soort zenuwpijn lijkt wel. Stomme prik
Dat droogt op denk ikquote:Op woensdag 22 december 2010 16:45 schreef Qwea het volgende:
Ik kan ook gewoon MM dwingen om 20x per dag zaad te spuiten, dat op te sparen en met kerst buiten gaan staan en het over me heen pleuren
RAMON?quote:
Ik sta op de foto met haar.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh de slaapgast van vanaaf is Lucile Manke Nelis Lingo Werner trouwens....
Wel cripsyquote:
Beterschap! Hoop dat de prik alsnog enige verlichting brengt!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:40 schreef Rewimo het volgende:
Bahbahbah ik ben maar in bed gekropen met de elektrische deken aan. Mijn hele been voelt vervelend aan, soort zenuwpijn lijkt wel. Stomme prik
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:45 schreef Qwea het volgende:
Ik kan ook gewoon MM dwingen om 20x per dag zaad te spuiten, dat op te sparen en met kerst buiten gaan staan en het over me heen pleuren
How very exitingquote:Op woensdag 22 december 2010 16:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik sta op de foto met haar.
Dan lekker in je oor peuteren terwijl er harde zaadkorsten uitkomenquote:
quote:
Dank je, ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 16:46 schreef Strega het volgende:
Beterschap! Hoop dat de prik alsnog enige verlichting brengt!
Ik zou aan dr willen likken, en jij?quote:
Gaverrrrrrrrrrrdamme.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan lekker in je oor peuteren terwijl er harde zaadkorsten uitkomennomnomnomnomnom
Oh, dr op spugen dan maar , kapsoneswijfquote:
Nou, doe je slipje maar uitquote:Op woensdag 22 december 2010 16:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, gaat er nog uitgepakt worden of hoe zit dat
Schijtenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, dr op spugen dan maar , kapsoneswijf
Ik zal es op jou spugen.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, dr op spugen dan maar , kapsoneswijf
Waarom is dat eigenlijk zo spannend. Tis toch ieder jaar hetzelfde trucje, en ze halen er tig miljoen mee op. Goed hoor, maar ik snap niet dat mensen zo intens overdreven gelukkig gaan zitten doen en je MSN namen, Facebook statussen voorbij ziet komen alsof ze zélf dat bedrag hebben ontvangen ofzoquote:
Ik zou wel heel educatief verantwoord willen voelenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou aan dr willen likken, en jij?
Ooh, QFT, QFT, QFT.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk zo spannend. Tis toch ieder jaar hetzelfde trucje, en ze halen er tig miljoen mee op. Goed hoor, maar ik snap niet dat mensen zo intens overdreven gelukkig gaan zitten doen en je MSN namen, Facebook statussen voorbij ziet komen alsof ze zélf dat bedrag hebben ontvangen ofzo
Nee zeg, dan val ik direct vooroverquote:
Ik roep het alleen hier, omdat ik het zit te kijken en ik weet dat oh-oh ook zit te luisteren. Is dat zo erg?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk zo spannend. Tis toch ieder jaar hetzelfde trucje, en ze halen er tig miljoen mee op. Goed hoor, maar ik snap niet dat mensen zo intens overdreven gelukkig gaan zitten doen en je MSN namen, Facebook statussen voorbij ziet komen alsof ze zélf dat bedrag hebben ontvangen ofzo
Neuj bedankt, mijn vent is er blij meequote:Op woensdag 22 december 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'tje' ook echtIng ook wat Pokon?
Nou, doe maar pics danquote:Op woensdag 22 december 2010 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee zeg, dan val ik direct voorover
Daar gaat het omquote:Op woensdag 22 december 2010 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuj bedankt, mijn vent is er blij mee
Lekkere dooddoenertquote:
Nee maar het was zo jubelend, ik vroeg me af of je d'r ook zo eentje wasquote:Op woensdag 22 december 2010 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik roep het alleen hier, omdat ik het zit te kijken en ik weet dat oh-oh ook zit te luisteren. Is dat zo erg?
Ik ben er helemaal niet overdreven gelukkig mee hoor.
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op woensdag 22 december 2010 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuj bedankt, mijn vent is er blij mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Van dat ik voorover val?quote:
Eentje van hun. Zij. Hullie.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar het was zo jubelend, ik vroeg me af of je d'r ook zo eentje was
Succes met DVJquote:Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
Nou m'n kippige kippie maakt zo d'r entree, dus ik ben d'r weg mee
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef Strega het volgende:
Ik zou willen dat Pagan terug was....
Ik wil m'n doos openmaken en uitpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |