Ik ben heul geen negertquote:Op woensdag 22 december 2010 15:48 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Da was ik heul nie dat was een Ingetje
Dat klinkt best hipquote:Op woensdag 22 december 2010 15:48 schreef Qwea het volgende:
Sexuele overdraagbare satanistische aandoeningen!
Scantastischquote:Op woensdag 22 december 2010 15:48 schreef Qwea het volgende:
Sexuele overdraagbare satanistische aandoeningen!
Dat zeg ik niequote:
Bohquote:
Wehkamp met hun kutnietjes.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, zou ik net meneer I.'s cadeautjes uit de wehkampzak () halen, schiet er een nietje m'n duim in en die wilde er haast niet uit.
Nu doet duim zeer
Iddquote:Op woensdag 22 december 2010 15:53 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Wehkamp met hun kutnietjes.
Nee, duimnietjesquote:Op woensdag 22 december 2010 15:53 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Wehkamp met hun kutnietjes.
Is het?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe! Dan ben jij volgend jaar het SR-doel
Tis in Leiden, dus krijg je Baaf er gratis bij
Joepiequote:Op woensdag 22 december 2010 15:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Nog maar eens naar de KNO-Poli gebeld.
De pijn betekent dat het aan het genezen is en dat het vandaag, morgen en overmorgen het meeste pijn doet.
Daarna wordt het steeds ietsje minder.
Kusje op je duim!quote:
Oud.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hallo Graseter. Hoe is het met je hamster?
Dat dacht ik ook al.quote:
Leuke kaart!!!!quote:
aaah wat zal Muis blij zijnquote:
Sorry, maar ....quote:Op woensdag 22 december 2010 16:13 schreef Qwea het volgende:
Ik word er zo schijtziek van.
Ik heb de Vomar nu gebeld en de appie. En ze hebben gewoon echt niet meer die kaas ui pizza van Dr oetker Big Americans
Ja goed he , hij ligt gewoon in de sandwich nuquote:Op woensdag 22 december 2010 16:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
aaah wat zal Muis blij zijnwat zal ie gehuild hebben afgelopen nacht zeg
![]()
Chico boft maar en een lieve Muis om op te liggen, en een kussentje in zn rug
Ja maar zeg dr niks over want remember de witte tabjes, als ze het wil dan moet hetquote:
Jij vindt dat amusant?quote:
Kutwijfquote:Op woensdag 22 december 2010 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar zeg dr niks over want remember de witte tabjes, als ze het wil dan moet het
Zit er ook al wat in zijn kontje?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja goed he , hij ligt gewoon in de sandwich nu
quote:
Vieze bos josti ben je!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaa ga lekker schelden!
Mongolenautist, dan vreet je toch wat anders![]()
Hier hebben ze ze wel trouwens, ik had dr laatst een, jezus fuck, lekker man![]()
Mss koop ik dr straks nog wel een paar
Whehehehe ja heerlijk!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vieze bos josti ben je!
Stuur dr ff 1 op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Hij vraagt of Baloe die vibo nog heeft en of ie m wil ruilen voor een pizzaquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:20 schreef Rewimo het volgende:
Er zit maar één ding op Qwea.Is niet zo lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Oke! Deal! Moet ik het naar je werk sturen?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij vraagt of Baloe die vibo nog heeft en of ie m wil ruilen voor een pizza
Niet als jij t maakt hea Qweaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |