Als je overmacht hebt werkt elke tactiek.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
hit N run![]()
gewoon een stuk of 15 vliegdek schepen,vol poten met Stealth bombers, wat subs er om heen en boten voor support en plat gooien dat spul
De verbeterde policies lijken me gunstigquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef Montov het volgende:
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=412241&page=1
Nieuwe patch die deze maand nog komt.
Veel goede verbeteringen, sommige balansissues moet ik afwachten, en ik vrees voor de verminderde hapiness van 2 gebouwen.
Laatste maand weinig gespeeld omdat ik niet teveel tijd wil verspelen, maar wellicht ga ik weer voor ene monsterpotje na de patch.
Worden de patches ook gelijk geinstalleerd als Steam wordt opgestart?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:52 schreef Montov het volgende:
De patch is een goede toevoeging. Vooral de policies in het begin zijn interessanter geworden. Wellicht dat de hoofdstad nu iets teveel voordeel heeft gekregen qua het bouwen, maar voor de rest zijn de balansissues erg goed.
Wat korter. Of het nou komt doordat ik er 4gb ram bijgeplakt heb of het de update is weet ik nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:20 schreef STING het volgende:
En merken jullie nog iets van een verkorte turn time?
Niemand vind je meer leuk, zo flauw is dat. Niemand wil meer handelen. Hoe doet de AI at?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:51 schreef jogy het volgende:
Meh, is het mogelijk om de grootste te worden zonder dat iedereen groen ziet van jaloezie en je begint te denouncen als een malle?.
Simpel - ze wisten geen betere manier om het te coden, dus als je succesvol bent laten ze de AI niet meer met je samenwerken. Logisch toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:21 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Niemand vind je meer leuk, zo flauw is dat. Niemand wil meer handelen. Hoe doet de AI at?
Ik vond dat ze het beter deden met Alpha Centauri.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:34 schreef Hamilcar het volgende:
Simpel - ze wisten geen betere manier om het te coden, dus als je succesvol bent laten ze de AI niet meer met je samenwerken. Logisch toch?
Doe je huge maps? Dan kan het zijn dat je pc het niet lekker trekt. Ik heb hetzelfde soms.quote:Op zondag 10 april 2011 18:41 schreef Monidique het volgende:
De laatste tijd crasht Civ heel vaak bij mij. Ik kan 'm geen twee uur draaien. Is dit iets wat anderen ook hebben?
Het tegenovergestelde van "pledge to protect" denk ik. "Mocht je hem aan willen vallen: ga je gang, wij houden je niet tegen."quote:
Ik heb ook problemen met huge maps. Draaien heel sloom op mijn PC. Zal nog maar wat extra geheugen kopen...quote:
SPOILER: Patch notesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door STING op 29-04-2011 08:21:27 ]
Ik speel nog steeds op Princequote:Op maandag 2 mei 2011 21:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
mss een keer leuk om met een aantal Fok!kers een potje te spelen tegen de AI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |