Jij biertaxi't?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
En weer een avond geld verdient met uhm... Wat bier brengenOp naar huis, hopen ik niet op de motor vast vries / een sloot in glijd
![]()
houdoe
Met dit weer op de motor... zieke geest!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
En weer een avond geld verdient met uhm... Wat bier brengenOp naar huis, hopen ik niet op de motor vast vries / een sloot in glijd
![]()
houdoe
Auto, maar ging op de motor naar de uitvalsbasisquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jij biertaxi't?Op de motor?
quote:
quote:
quote:
Internet lag er net heel even kort uit, maar een modemreset was voldoende om alles weer werkend te krijgenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
Gelukkig Nieuw Jaar!
nog meer mensen geen internet? UPC ligt er hier de hele dag al uit....bellen en televisie doen 't wel...
AH to go?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:23 schreef swarmahoer het volgende:
waar moet ik mn eten nu weer vandaan halen
Gelukkig nieuwjaar allemaal!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:53 schreef LastRequest het volgende:
Happy new year!
Verdomd mooie avond gehad
Stiekem genegeerd dat ik best wel ziek was waardoor het nu 3x zo erg is.. Maar het was het waard
Dat dus. Of de frietturk.quote:
Die zijn het nieuwe jaar goed begonnenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
liepen we terug door het park , ligt er een stel te neuken op een bankje
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
René kwam er net achter.. dat het kabeltje er niet goed in zat!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
René kwam er net achter.. dat het kabeltje er niet goed in zat!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:50 schreef Rituals het volgende:
[..].
Nog mensen met goede voornemens dit jaar?
Wilde plannen?quote:
Leuk! Hadden jullie niet al allemaal motoren?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
ja:
[ afbeelding ]
hier veel km's mee rijden
gisteren opgehaald!
een brommertquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:59 schreef swarmahoer het volgende:
doordat de foto van boven is genomen lijkt het een minimotortje
Dit jaar wil ik verhuizen en mijn studie halen; voor de rest laat ik het allemaal op me af komenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:50 schreef Rituals het volgende:
[..].
Nog mensen met goede voornemens dit jaar?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit jaar wil ik mijn studie halen; voor de rest laat ik het allemaal op me af komen
Coop in de Molenpoort is/was open.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:23 schreef swarmahoer het volgende:
waar moet ik mn eten nu weer vandaan halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |