ik kan het dus niet zien, pas als de woning is toegewezen komt hij in ons systeem terecht.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan dus geen nieuwe zien postte ik net![]()
en inmiddels zit ik thuis en weet ik m'n wachtwoord niet uit m'n hoofd
Als ik de huur laat verhogen, mag ik dan extra's vragen? Nieuw zwembad? Sauna erin?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan het dus niet zien, pas als de woning is toegewezen komt hij in ons systeem terecht.
Jij biertaxi't?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
En weer een avond geld verdient met uhm... Wat bier brengenOp naar huis, hopen ik niet op de motor vast vries / een sloot in glijd
![]()
houdoe
Met dit weer op de motor... zieke geest!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
En weer een avond geld verdient met uhm... Wat bier brengenOp naar huis, hopen ik niet op de motor vast vries / een sloot in glijd
![]()
houdoe
Auto, maar ging op de motor naar de uitvalsbasisquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jij biertaxi't?Op de motor?
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |