Wut, was Sander er ook?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:14 schreef gers het volgende:
[..]
ach het was vermakelijk ondanks de schrale opkomst , dat gorillapak trouwens
Lekker met dit weer...quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:18 schreef IrishBastard het volgende:
Straks beginnen aan de roadtrip van kerstWordt weer zo'n 1000 kilometer totaal ofzo
Ik ook idd. Vanmiddag naar Eindhoven (met trein), zondag naar Geleen (met trein). Ben benieuwd wat het wordt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:30 schreef xibalba het volgende:
[..]
Lekker met dit weer...
Zorg je voor een voorraadje in je auto (eten, drinken, dekens, kaarsjes)?
Wij gaan 2e kerstdag richting Zuid-Limburg....
Lekker knus tegen elkaar aan kruipen in de filequote:Op vrijdag 24 december 2010 11:37 schreef IrishBastard het volgende:
Juh, komt wel goedOok even iets van een plaid enzo mee, dan komt het wel goed
3FM uitgezet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef morgane het volgende:
Zo, net maar eens een Serious Request-sweater besteld. Wat hebben jullie gedaan voor SR2010?
mini Fok meetquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:16 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik was wel aan het sneeuwballen gooien, maar niet in nijmegen noch in een gorillapak.
niks geld gaat toch niet naar het goede doelquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef morgane het volgende:
Zo, net maar eens een Serious Request-sweater besteld. Wat hebben jullie gedaan voor SR2010?
Bron?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef gers het volgende:
[..]
niks geld gaat toch niet naar het goede doel
dat is toch altijd zo, eerst moeten de kosten betaald worden van de reclames,directeuren,3fm presentatoren enz enz enzquote:
is er een pokemon forumquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoezo, zit hij te spammen in het Pokémon topic?
Ik wist dat je hem ging posten, desalniettemin, wederom huldequote:
Godspeed!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:10 schreef Rituals het volgende:
Ik ga beginnen aan mijn road trip. Fijne kerstdagen allemaal!
Yup.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Is het nog mooi wit in Nijmegen? Ik ben weer in het Noorden des lands.
2310 mag het best weer een keertje sneeuwen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:29 schreef Meesterchef het volgende:
Wat mij betreft is het leuk geweest met de sneeuw...
Als de gemeente niet ploegt, moet iemand anders het maar doen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:34 schreef Laysa het volgende:
Ik ben die sneeuw zat....liep ik daar met een wagentje vol boodschappen door de sneeuw te ploegen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als de gemeente niet ploegt, moet iemand anders het maar doen!
Nee en moet eigenlijk ook een paper afmaken anders wordt het volgende week weer drama. Jullie nog?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
2310 mag het best weer een keertje sneeuwen!
Geen plannen voor vanavond?
Ik ook! Boodschappen op de fiets is ook lastig nuquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:34 schreef Laysa het volgende:
Ik ben die sneeuw zat....liep ik daar met een wagentje vol boodschappen door de sneeuw te ploegen
Was je naar de AH....wij ook....en niemand kon parkeren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:44 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ik ook! Boodschappen op de fiets is ook lastig nu
Ja gister, maar toen was het ook al druk. Vandaag nog erger?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Was je naar de AH....wij ook....en niemand kon parkeren....Wij wel natuurlijk
Yep, op de parkeerplaats en in de winkel, maar de kassa ging snel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:16 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ja gister, maar toen was het ook al druk. Vandaag nog erger?
Utrecht, niet heel veel bijzonders. Jullie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep, op de parkeerplaats en in de winkel, maar de kassa ging snel.
Ga je trouwens doen met oud en nieuw?
Toch niet naar een en of ander kroeg? Kaartjes kopen zulks!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:21 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Utrecht, niet heel veel bijzonders. Jullie?
Oh dat ja dat is wel ok met jullie nieuwe appartement! Nee bij iemand thuis, niet R., wel bekenden van 'em. Kroeg was vorig jaar wel ok, maar die is nu gesloten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toch niet naar een en of ander kroeg? Kaartjes kopen zulks!
Nijmegen! Op het balkon! Waarschijnlijk een vuurpijl in me oog krijgen!
Dus je gaat met R.? Nog wat gehoord ooit van T.? Die woont daar nu toch ook?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:26 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Oh dat ja dat is wel ok met jullie nieuwe appartement! Nee bij iemand thuis, niet R., wel bekenden van 'em. Kroeg was vorig jaar wel ok, maar die is nu gesloten.
Ja J. gaat ook mee. T. al tijdje niks van gehoord maar die woont er inderdaad wel. Binnenkort eens een sms sturen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus je gaat met R.? Nog wat gehoord ooit van T.? Die woont daar nu toch ook?
wie/wat ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ga je trouwens doen met oud en nieuw?
Jezusquote:
In friesland ligt er nog niet eens een cm, maar wel dik ijs.quote:
Valt er bij jou binnen sneeuw?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb hier gister 26 cm gemeten op tafel.![]()
Pic voor vandaag:
[ afbeelding ]
Buitentafel. En was het maar een foto van mezelf, zowel als maker / persoon op de foto zou ik trots zijnquote:Op zondag 26 december 2010 09:33 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Valt er bij jou binnen sneeuw?
Mooie foto, van jezelf?
Hele fucking week alleen maar sla. Met komkommer.quote:Op maandag 27 december 2010 09:16 schreef IrishBastard het volgende:
Holla
Vanavond maar eens een lichte maaltijd nuttigen
Als iemand onverwachts langskomt bij mij, dan wordt het meeten in de MacDquote:Op maandag 27 december 2010 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier valt er niets meer te redden als er iemand onverwachts langs komt
Gohquote:Op maandag 27 december 2010 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als iemand onverwachts langskomt bij mij, dan wordt het meeten in de MacD
Lig je met je raam richting ons....want zo ja....ja dan kan ik naar binnen kijkenquote:Op maandag 27 december 2010 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kun jij in mijn kamer kijken ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |