Dus je gaat met R.? Nog wat gehoord ooit van T.? Die woont daar nu toch ook?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:26 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Oh dat ja dat is wel ok met jullie nieuwe appartement! Nee bij iemand thuis, niet R., wel bekenden van 'em. Kroeg was vorig jaar wel ok, maar die is nu gesloten.
Ja J. gaat ook mee. T. al tijdje niks van gehoord maar die woont er inderdaad wel. Binnenkort eens een sms sturen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus je gaat met R.? Nog wat gehoord ooit van T.? Die woont daar nu toch ook?
wie/wat ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ga je trouwens doen met oud en nieuw?
Jezusquote:
In friesland ligt er nog niet eens een cm, maar wel dik ijs.quote:
Valt er bij jou binnen sneeuw?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb hier gister 26 cm gemeten op tafel.![]()
Pic voor vandaag:
[ afbeelding ]
Buitentafel. En was het maar een foto van mezelf, zowel als maker / persoon op de foto zou ik trots zijnquote:Op zondag 26 december 2010 09:33 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Valt er bij jou binnen sneeuw?
Mooie foto, van jezelf?
Hele fucking week alleen maar sla. Met komkommer.quote:Op maandag 27 december 2010 09:16 schreef IrishBastard het volgende:
Holla
Vanavond maar eens een lichte maaltijd nuttigen
Als iemand onverwachts langskomt bij mij, dan wordt het meeten in de MacDquote:Op maandag 27 december 2010 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier valt er niets meer te redden als er iemand onverwachts langs komt
Gohquote:Op maandag 27 december 2010 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als iemand onverwachts langskomt bij mij, dan wordt het meeten in de MacD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |