Die.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Is dat DE josje?!?!?! Die van mamasemamasa?![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 14:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Is dat DE josje?!?!?! Die van mamasemamasa?![]()
![]()
![]()
Muziek bleef aan, grootste deel ging jankend naar huis, andere deel moest even bijkomen en hebben zich toen flink bezat.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij ons ging alles weg, muziek uit. BAM. Wat een desillusie. En allemaal jochies die nog niet stonden te janken
Giel heeft toch ook een kind als vriendin?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
Gerard heeft ervaring met lennon, Giel is zelf nog een kind. Dus logisch dat ze goed met kinderen om kunnen gaan. Sowieso ervaring uit vorige glass house
Ik ben thuis maar weer verder gegaanquote:Op woensdag 22 december 2010 14:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Muziek bleef aan, grootste deel ging jankend naar huis, andere deel moest even bijkomen en hebben zich toen flink bezat.
Ik zal hem veranderenquote:
zo vader zo zoonquote:Op woensdag 22 december 2010 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje gek hoor:
Donald Duck verzameling
quote:
Ik heb ook nog een viltjes verzameling, kan alleen het topic niet meer vindenquote:
Ik gewoon in de kroegquote:Op woensdag 22 december 2010 14:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben thuis maar weer verder gegaan
you just came to say hello?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:32 schreef Swomp het volgende:
Ik hoorde hello op de radio tijdens het leren dus ik kwam hier even Hello zeggen...HELLO
![]()
Doei
quote:
Die 2e.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:32 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |