SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemerslijstje:
Uitgepakt en goedgegokt:
Muis006
pakje
cadeau en kaartje![]()
gok:
DanseMacabre --> GOED!
Uitgepakt:
DanseMacabre
pakje - eerste uitpakronde
gedicht en alles uitgepakt
Bamba
pakje
gedicht
uitgepakt
gok:
Ferrari_Rood
Ingetje79
pakje
uitgepakt
gok:
Goodbye
Ynske
pakje
gedicht en uitgepakt
onuitgepakt
Tombolafan
voorpret - pakje - eerste uitpakronde
Cat22
pakje
Ferrari_rood
pakje
Maes
pakje
Dizzy-Miss-Lizzy
pakje
DeZwabber
kokosnoot... - huh, wat? - REM! - pakje - cocoboy
Ml-etje
pakje
Goodbye
pakje
Greys
pakje
Strega
pakje
Pagan
pakje
JJHHet is pakjesopeningsdag!
Lijstje
[ Bericht 3% gewijzigd door tombolafan op 22-12-2010 15:05:49 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
is dat die film met Johnny Depp ?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Oeh klanten met kerstkadoos zijn ook erg welkom![]()
En ik had net leuke dingen bij de kringloop.
Een nieuwe springvorm voor 2 euro, het boek van Chocolat ( schijnt NOG beter te zijn dan de film) en een hele leuke koektrommel
Wat lief van jequote:
[img]pic-met-gigantische-decollete.jpg[/img]quote:Op woensdag 22 december 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed ik weet ook hoe het te vragen natuurlijk
De rest is dr wel hoor.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
Dat ken ik oh-oh de mijne komt de hele vrijdag niet en had zoiets van je doet maarnou daar kan ik wel wat mee.
Oeh dadels en schuimpjesquote:Op woensdag 22 december 2010 13:51 schreef Ynske het volgende:
k kreeg net van Ténce een tas, gevuld met koekjes, schuimpjes, dadels en chocola
Ja, wil je het boek na mij?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
is dat die film met Johnny Depp ?
Hey zo ben ik jaquote:
Niet eens es hoeven gebruikenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
op werk, dus ik kan moeilijk even naar jetsers googlen
wou eigenlijk vragen of je de dvd wou hebbenquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wou eigenlijk vragen of je de dvd wou hebbenkwam hem een tijd terug tegen in mn dvdkast in seal maar geen idee hoe ik eraan kom
Wil jij het boek dan na mij?quote:
Oh, beetje geirriteerd door het amandelen knippen?quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je m gekeken?
Ik wil m wel hoor, ik heb m vaak gezien, is een mooie film
Vandaag echt regelmatig van die steken. Alsof er een naald door m'n oor, de zijkant van m'n tong en de plek waar m'n rechter tonsil zat.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh, beetje geirriteerd door het amandelen knippen?
Hoe gaat het verder?
Ohquote:Op woensdag 22 december 2010 13:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nee hijs nog in seal, maar ik hou helemaaaal niet van dat soort films
![]()
![]()
ik heb echt een hele stapel dvd's uit die kast getrokken waarvan ik dachthoe de nuek komt dat hier
![]()
ik geloof dat ik nog meer depp films ertussen heb zitten, ik zal ze er ff bij pakkenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik heb m niet maar een boel Depp films wel, bewaar m anders vast voor mn Sesa volgend jaar
Oh, het was simpel, ik zat moeilijk terug te lezen waar het om gingquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik geloof dat ik nog meer depp films ertussen heb zitten, ik zal ze er ff bij pakken
Wil jij het boek na mij dan?quote:
Kun je anders niet morgen nog even de huisarts bellen of zo? Want echt enorm veel pijn zou je nu echt niet meer moeten hebben hoor. Zou ook jammer zijn als je net tijdens de feestdagen op zoek moet naar een huisarts.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:01 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Vandaag echt regelmatig van die steken. Alsof er een naald door m'n oor, de zijkant van m'n tong en de plek waar m'n rechter tonsil zat.
Heb net uit pure wanhoop maar watjes met olijfolie in m'n oor gestopt. En dat helpt iig tegen de oorpijn.
Kriebelhoest komt denk ik omdat t nu aan het genezen is. Korst is ook bijna weg.
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had niks te zeggen dus deed ff een random smiley
Volgens de huisarts zou ik vandaag op m'n piek moeten zitten en wordt het morgen gaat het morgen weer minder worden.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Kun je anders niet morgen nog even de huisarts bellen of zo? Want echt enorm veel pijn zou je nu echt niet meer moeten hebben hoor. Zou ook jammer zijn als je net tijdens de feestdagen op zoek moet naar een huisarts.
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:45 schreef sesamuis006 het volgende:
Hallo.
Omdat ik de donatie-vraag van Muis zo'n tof idee vond heb ik van mezelf nog 8 euro extra gedoneerd.
Ik hoop dat het de kindjes wat opvrolijkt.
Die had je beter aan je schoonouders kunnen gevenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:05 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb het boek van Chocolat net gekocht, voor mezelf. Als troostcadeautje.
Ah, dan ga k m lezen als ik Tikkop uit heb.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou graag!
Ben heel benieuwd hoe het verschilt van de film.
?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die had je beter aan je schoonouders kunnen geven
Oh ik had m dus voor 2,50 of zoquote:
oh alleen pirates of the caribbean "at worlds end" (2disc SE)quote:
Oh, ik bedoel vragenquote:
Leukste crewquote:
Het boek is erg leuk! Het tweede trouwens ook. "red shoes".quote:Op woensdag 22 december 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Oeh klanten met kerstkadoos zijn ook erg welkom![]()
En ik had net leuke dingen bij de kringloop.
Een nieuwe springvorm voor 2 euro, het boek van Chocolat ( schijnt NOG beter te zijn dan de film) en een hele leuke koektrommel
Ja, maar ik had al iets leuks.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel vragen![]()
Je moest toch laatst een boek vragen?
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oh alleen pirates of the caribbean "at worlds end" (2disc SE)
verder had ik nog wtf momentjes bij;
LOTR Return of the King (2disc SE)
Beautiful Girls
The complete dvd movie collection van Indiana Jones![]()
The Shawshank Redemption
Alles is Liefde
StellenboschEen meeslepend familie-epos in Zuid-Afrika
![]()
![]()
Four Rooms
Warriors of the Dragon![]()
Ik wist het al 2 dagenquote:
Niet alles.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:12 schreef -Miauw- het volgende:
Maarre jullie hebben de cadeautjes uitgepakt hier?
3 van de 15 ofzoquote:Op woensdag 22 december 2010 14:12 schreef -Miauw- het volgende:
Maarre jullie hebben de cadeautjes uitgepakt hier?
* noteert extra klap op lijstje *quote:Op woensdag 22 december 2010 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Ware invasie van vrouwen zonder verstand van Games daar
ja echtquote:Op woensdag 22 december 2010 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
LOTR???
Four Rooms heb ik ook, dies epic, vooral die met Antonio en de kutkinderen, en tis Tarantino en Madonna![]()
At Worlds End ken ik niet eens![]()
En Pirates heb ik niet , vond ik mwah, maar als jij m niet wil issie mss wel leuk voor de Depp collectie
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah, dan ga k m lezen als ik Tikkop uit heb.
![]()
Ik kon het niet laten staan![]()
Maar jij krijgt m na mij![]()
Naast PR en MOD danquote:
Mijn buurjongen loopt altijd te kotsen. Ook leuk.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:16 schreef Qwea het volgende:
Ooh hey, de buurvrouw loopt weer eens te gillen! Het was gvd net een week rustig
Jullie hebben afgesproken om niet alles meteen uit de verpakking te grissen?quote:
Neehee, ze bedoelt nog niet iedereenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jullie hebben afgesproken om niet alles meteen uit de verpakking te grissen?
Ik wist het ook sinds maandag maar vanochtend kwam ik erachter dat het helemaal rond wasquote:
Oh je gaat er spellingschecken? Ik vroeg me al af wat jij met Games hebtquote:Op woensdag 22 december 2010 14:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wist het ook sinds maandag maar vanochtend kwam ik erachter dat het helemaal rond was![]()
Ik durf nu alleen geen spelfout meer te maken
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Ware invasie van vrouwen zonder verstand van Games daar
Pheno leest meequote:Op woensdag 22 december 2010 14:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wist het ook sinds maandag maar vanochtend kwam ik erachter dat het helemaal rond was![]()
Ik durf nu alleen geen spelfout meer te maken
Ohquote:Op woensdag 22 december 2010 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neehee, ze bedoelt nog niet iedereen
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:19 schreef senesta het volgende:
Ik heb ooit sims geprobeerd omdat iedereen daar zo vol van was. Dat heeft exact twee dagen geduurd en toen was ik staat om mijn pc uit het raam te gooien![]()
Die sims piesten gewoon in mijn keukenEn ik moest ze per tegel laten opruimen
Die lui gaan dus gewoon niet eens zelf naar de wc
En die kerel had ik bij de weg gezet voor zijn werk
Maar die kon nog niet eens zelf instappen
![]()
Sims
Sims 3 is wel leuk. Maar dan heb ik een huis gebouwd en mensen gemaakt en dan heb ik al geen zin meer.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:19 schreef senesta het volgende:
Ik heb ooit sims geprobeerd omdat iedereen daar zo vol van was. Dat heeft exact twee dagen geduurd en toen was ik staat om mijn pc uit het raam te gooien![]()
![]()
Sims
In het zwembad doen en dan het trappetje weghalen.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]Dat viel wel mee dacht ik?
Mn zusje ging altijd sims dood laten gaan en dan een geestenhuis maken
"HET IS OOK MIJN KIND BOEHOEHOEHOEHOEHOE WIE DENK JE GODVERDOMME WEL NIET DAT JE BENT BOEHOEHOEHOEHOEHOEOEHOEHOOEOEHOEOE *bam met deur smijt* BOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEOHE"quote:Op woensdag 22 december 2010 14:16 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Mijn buurjongen loopt altijd te kotsen. Ook leuk.
Pheno is de baas toch niet!quote:
Klinkt net als Sjon, dat doe je idd niet voor je lolquote:Op woensdag 22 december 2010 14:19 schreef senesta het volgende:
![]()
Sims
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh je gaat er spellingschecken? Ik vroeg me al af wat jij met Games hebt
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:19 schreef senesta het volgende:
![]()
Sims
Oh, ik houd echt wel van spelletjes hoor maar omdat ze duur én verslavend zijn speel ik ze gewoon niet zo vaak.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh je gaat er spellingschecken? Ik vroeg me al af wat jij met Games hebt
Ja, dat jaquote:Op woensdag 22 december 2010 14:21 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
In het zwembad doen en dan het trappetje weghalen.
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Klinkt net als Sjon, dat doe je idd niet voor je lol
Ik doe het te weinig om er echt lol aan te hebben of er een mening over te vormen. En daarnaast vind ik het ook te duur omdat ik zo weinig speel, dus wát ik speel dat download ik. Vind de opper-pinguin vast niet zo goed héquote:Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk had je de 'auto'-functie niet aan staan
Ik vind The Sims echt geweldigIk heb het een keer een weekend non-stop gespeeld. Dat was niet goed voor me
[..]
Oh, ik houd echt wel van spelletjes hoor maar omdat ze duur én verslavend zijn speel ik ze gewoon niet zo vaak.
Da's ook lachen.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat jaOf in een kamer doen, deur weg en dan worden ze gek
Goddamn, dat krijgen wij dan weer niet he.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
Straks kerstborrel.
Nou ja, kerst-cola-light voor mij dan, anders kom ik het parkeervak niet uit later
Met sushi!
Wii is leukquote:Op woensdag 22 december 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doe het te weinig om er echt lol aan te hebben of er een mening over te vormen. En daarnaast vind ik het ook te duur omdat ik zo weinig speel, dus wát ik speel dat download ik. Vind de opper-pinguin vast niet zo goed hé
Maar miss voor Kerst een Wii kopen ofzo
Oh dat vond ik echt creepy de eerste keer dat ik dat zagquote:Op woensdag 22 december 2010 14:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]Dat viel wel mee dacht ik?
Mn zusje ging altijd sims dood laten gaan en dan een geestenhuis maken
Ik begin expres niet met 3! Dat is weer zo nieuw dat ik er weer dagen in zit.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:20 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Sims 3 is wel leuk. Maar dan heb ik een huis gebouwd en mensen gemaakt en dan heb ik al geen zin meer.
Hmm dat klinkt wel weer lollig danquote:
Das ook een beetje mijn niveauquote:Op woensdag 22 december 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wii is leukAls je spelletjes wilt lenen moet je maar roepen
Ik maak altijd van die superlelijke losers die ik dan Henk en Ans noem ofzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat vond ik echt creepy de eerste keer dat ik dat zag
[..]
Ik begin expres niet met 3! Dat is weer zo nieuw dat ik er weer dagen in zit.
Ik bouw nu ook voornamelijk huizen en ik maak mezelf en Johnny Depp. That's it.
Ja dat heb jij prima geroggeld!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goddamn, dat krijgen wij dan weer niet he.
Maja, wel een vrije dag kado
Laat dat roggelen maar aan moi overquote:
Best een goed idee elkaar een Wii gevenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook een beetje mijn niveauOp de PC vind ik Call of Duty wel leuk ofzo, maar qua console hebben we alleen een PS2 voor Buzz en Singstar, en dan is een Wii ook wel leuk met al die spelletjes. Maar verder ben ik niet echt een console-gamer, en dan koop je ook zo'n ding niet alstie net uit is voor 600 euro ofzo
Nu issie 200 geloof ik. 50/50 dan nog, geven we elkaar een Wii voor Kerst, is dat ook meteen weer opgelost
Senes???quote:Op woensdag 22 december 2010 14:24 schreef senesta het volgende:
Mistress op zo'n martelwiel gooien en imps meppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wij hadden de wii al heel snel door preorder. Toen kocht je er één voor 299 en kon je hem zo weer verkopen voor het dubbele omdat hij nergens te krijgen was. Maar dat deden we natuurlijk nietquote:Op woensdag 22 december 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook een beetje mijn niveauOp de PC vind ik Call of Duty wel leuk ofzo, maar qua console hebben we alleen een PS2 voor Buzz en Singstar, en dan is een Wii ook wel leuk met al die spelletjes. Maar verder ben ik niet echt een console-gamer, en dan koop je ook zo'n ding niet alstie net uit is voor 600 euro ofzo
Nu issie 200 geloof ik. 50/50 dan nog, geven we elkaar een Wii voor Kerst, is dat ook meteen weer opgelost
Ja we wisten beide niksquote:Op woensdag 22 december 2010 14:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Best een goed idee elkaar een Wii geven
Raden zul je!quote:
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja we wisten beide niksen pas op vakantie geweest, genoeg uit eten geweest, afstudeerborrel gehad. En met Kerst is DVM toch halfblind dus ik verpak gewoon de SNES als Wii
Steek ik zo die 200 in m'n zak
Heeft volgens mij meer met je loonbelasting te maken, die verwerkt zit in de renteteruggave hypotheekquote:Op woensdag 22 december 2010 14:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier hetzelfdedus we kopen wat kleins dingen die we anders niet snel zouden kopen voor elkaar en dat gaan we deels ook samen kopen
Verder zet ik geld apart voor een keukenkast/haard.
Leuke storting gehad van de Eneco en de rente komt einde vd maand weer
Kwam er gister achter dat als je meer gaat verdienen je meer hypotheekrente aftrek krijgt euhhhdat vind ik best krom.
Nou idd, als ik over iemand zou mogen dichten dan graag over jouquote:Op woensdag 22 december 2010 14:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Geen idee, ik denk iemand die hier iets minder komt, anders was het volgens mij niet zo moeilijk geweest om een gedicht over mij te maken
Klopt inderdaadhad er niet over nagedacht maar ahd het kunnen weten. Maar vind het echt krom maar vooruit.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heeft volgens mij meer met je loonbelasting te maken, die verwerkt zit in de renteteruggave hypotheek
Hoezo? Als je meer verdient, betaal je ook meer belasting en krijg je dus meer terug.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt inderdaadhad er niet over nagedacht maar ahd het kunnen weten. Maar vind het echt krom maar vooruit.
Doe je volgend jaar mee en trek je dan mij?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou idd, als ik over iemand zou mogen dichten dan graag over jou![]()
AHA!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe je volgend jaar mee en trek je dan mij?
Ik vind gedichtjes juist zo leuk
Dat is de reden dat rechts het graag wil behouden en links het wil beperken. Grootverdieners vs. modaal of minder verdieners.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt inderdaadhad er niet over nagedacht maar ahd het kunnen weten. Maar vind het echt krom maar vooruit.
Ik had het over krijgen, maken vind ik minderquote:Op woensdag 22 december 2010 14:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
AHA!
Ing heeft gedicht gemaakt
Het ziet er idd heerlijk uitquote:
True, maar je hebt ook zitten klagen over het dichten eerderquote:Op woensdag 22 december 2010 14:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had het over krijgen, maken vind ik minder
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Senes???
Oh maar dat vond die Mistress niet erg hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die Imps gingen alleen maar harder rennen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoezo? Als je meer verdient, betaal je ook meer belasting en krijg je dus meer terug.
Ik heb er geen problemen mee iig
Ik heb idd een gedicht(jequote:Op woensdag 22 december 2010 14:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
True, maar je hebt ook zitten klagen over het dichten eerder
Net als Zwabber in TAL volgens mij
Nou, als er totaal geen hint in zit is het niet handigquote:Op woensdag 22 december 2010 14:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind de gokken maar lafjes. Iedereen roept maar geen idee. Zo komen we er nooit want wat niet gegokt wordt kan ook niet ontkend of bevestigd worden.
HUP RADEN DUS!
Ik niet?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El?
F_R?
Pagan?
Strega?
DML?
DM?
Muis?
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik denk dat iemand met katten mij heeft.
Cat of Tombo
Jij zweerde dat je mij niet hadquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik denk dat iemand met katten mij heeft.
Cat of Tombo
quote:
Zwabber nietquote:Op woensdag 22 december 2010 14:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het handschrift van Ing dr SeSa lijkt me vrouwelijk.
En DM iedereen van ons heeft wel katten toch?
Ynske heeft een konijn toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het handschrift van Ing dr SeSa lijkt me vrouwelijk.
En DM iedereen van ons heeft wel katten toch?
Muis misschien?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
Wie had eigenlijk -buiten JJH- zijn/haar pakketje als laatste?
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:42 schreef Muis006 het volgende:
Ohja ik moest nog gokken wie mijn SeSa is he?
Nou twijfel ik heel erg, want op mijn kaart stond 'Beste mevrouw <doorgestreept>, dankuwel voor de donatie' dus ik dacht "aha, een vrouw!"
Maarrr....
Toen moest ik aan die afleveriing van Friends denken dat ze een quiz doen en dat Monica en Rachel in de Lightning Round de vraag krijgen wie de TV-Guide elke week krijgt. Dat is Chandler maar dan wel als " Miss Chanandler Bong" dus toen ging ik weer twijfelen of mijn SeSa me expres op het verkeerde spoor wil zetten.
Conclusie; na een serieus potje Iene Miene Mutte zeg ik Strega.
Nou volgens mij kwam de helft op woensdag aan en behalve JJH had iedereen toen ook zijn/haar pakketje dus dat zegt niks.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
Wie had eigenlijk -buiten JJH- zijn/haar pakketje als laatste?
Nee, ik doe nie mee en ik neem gewoon Non en die krijgt ook geen gedicht, maar wel veel laf en kusjuhsquote:Op woensdag 22 december 2010 14:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe je volgend jaar mee en trek je dan mij?
Ik vind gedichtjes juist zo leuk
En Qwea danquote:Op woensdag 22 december 2010 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ik doe nie mee en ik neem gewoon Non en die krijgt ook geen gedicht, maar wel veel laf en kusjuhs
Ik heb zó gelachen die afleveringquote:Op woensdag 22 december 2010 14:42 schreef Muis006 het volgende:
Ohja ik moest nog gokken wie mijn SeSa is he?
Nou twijfel ik heel erg, want op mijn kaart stond 'Beste mevrouw <doorgestreept>, dankuwel voor de donatie' dus ik dacht "aha, een vrouw!"
Maarrr....
Toen moest ik aan die afleveriing van Friends denken dat ze een quiz doen en dat Monica en Rachel in de Lightning Round de vraag krijgen wie de TV-Guide elke week krijgt. Dat is Chandler maar dan wel als " Miss Chanandler Bong" dus toen ging ik weer twijfelen of mijn SeSa me expres op het verkeerde spoor wil zetten.
Conclusie; na een serieus potje Iene Miene Mutte zeg ik Strega.
Nee Qut en ik sturen elkaar het hele jaar door ranzige gedichten, dus niet nu, das saaiquote:Op woensdag 22 december 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En Qwea danDat was toch je pakketslet?
Ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 14:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb zó gelachen die aflevering
Dat kusjesdoorgevenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Deze zat ik net te kijken, hijs niet zo leuk als die in dat magazijn, maar toch nog wel vet grappig
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pestkop. Ik had het nog wel zo goed onderbouwd.
Ik ben niet zo lief?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:47 schreef Muis006 het volgende:
Nou ik denk serieus niet dat het DML is, dus ehhhhh ik zeeegggggggg -
Oh mijn eten is klaar
Jaaaaaaaaquote:
Tsss.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:48 schreef sesamuis006 het volgende:
Ik weet ook wie de SeSa van muis is.
Tomboquote:Op woensdag 22 december 2010 14:48 schreef sesamuis006 het volgende:
Ik weet ook wie de SeSa van muis is.
Oeh, dat klinkt ook als een leuk spelquote:Op woensdag 22 december 2010 14:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh maar dat vond die Mistress niet erg hoorEn die Imps gingen alleen maar harder rennen
Huh, dat is dr vandaag al???????quote:Op woensdag 22 december 2010 14:46 schreef Nonneke het volgende:
dank voor de Billymagneet en kaartje![]()
![]()
Ik denk dat ik zo eens een paar jaargangen naakthondenkaartjes ga opscharrelen en kijken hoever ik kom met de koelkast te beplakken
Hoi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Ergens moet er afwisseling inzittenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee Qut en ik sturen elkaar het hele jaar door ranzige gedichten, dus niet nu, das saai
quote:
ja ze blijven je verbazen die tntmensenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huh, dat is dr vandaag al???????
Wow, gisteren gepost![]()
Die kaart vond ik zo toepasselijk, en die kreeg ik gisteren pas binnen![]()
Goed gegokt dus!?quote:
dat was mijn kadootje voor jequote:Op woensdag 22 december 2010 15:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jeeeej
Dankje voor de donaties
En oh-oh, dankje voor het raden
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Gesjellig hier in m'n uppie hyperen
Naja wel een brief geen gedicht is tijdstechnisch niet echt een verbetering toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:07 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet wie jou heeft! Maar ik hyper wel mee heur!
Mocht het Gb wel zijn dan is het gebrek aan gedicht wel logisch, omdat ze met vakantie was enzo.
Da's waar....lees je sms es ff.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:07 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet wie jou heeft! Maar ik hyper wel mee heur!
Mocht het Gb wel zijn dan is het gebrek aan gedicht wel logisch, omdat ze met vakantie was enzo.
GB heeft juist een hekel aan dichten zei zequote:Op woensdag 22 december 2010 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Alhoewel...Gb lijkt me juist uberkunstzinnig qua dichten![]()
Maar obv woonplaats ga ik toch voor Gb
Ja, wie nietquote:Op woensdag 22 december 2010 15:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
GB heeft juist een hekel aan dichten zei ze
Hoezo niet? Als je slecht kunt dichten wel hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja wel een brief geen gedicht is tijdstechnisch niet echt een verbetering toch?
En volgens mij hebben we niet duidelijk vermeld of er een gedicht bij moest toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
GB heeft juist een hekel aan dichten zei ze
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Em el hejje een recept voor me met witte wijn????
iets met rucola?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ws iets met rucola?
Niet dat ik nu even weetzal nadenken onder het stofzuigen.
quote:
Oke Oke....quote:Op woensdag 22 december 2010 15:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En volgens mij hebben we niet duidelijk vermeld of er een gedicht bij moest toch?
En ING, typ de brief eens over !
En nogmaals de gok....quote:Lieve Ing (aaaaaw)
Jouw SeSa houdt niet zo van dichten, dus alleen een briefje moet het doen!
Om het een beetje spannend te houden heb ik me niet helemaal aan je lijstje gehouden.
Maar als je eens goed ruikt, merk je dat 1 ding toch wel was wat je verlangde.
Ik hoop dat je er blij mee bent.
Liefs,
Je SeSa
Ja ik moet dat spul losquote:Op woensdag 22 december 2010 15:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je wilt meteen de hele fles er in kunnen donderen zeker oh-oh? Ik heb wel een lekker vlees recept waar 1dl in gaat namelijk
Ja, hallo. Werk en stom internet (ik heb het Maes synsdroom: verdwijnende postsquote:Op woensdag 22 december 2010 15:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke Oke....
[..]
En nogmaals de gok....
GOODBYE![]()
![]()
![]()
Yesch.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:15 schreef Ynske het volgende:
k zit net t doosje thee te bekijken, ruikt zalig, zit veel in!
2x sweet chili
2x rooibos
2x ginger hibiscus
2x licorice
2x jamaican
2x black chai
2x choco
2x cinnamon
2x bright mood
2x bedtime
2x heartwarming
2x ginger lemon
was t Cat niet die laatst chocothee had?
Yups dat was Catquote:Op woensdag 22 december 2010 15:15 schreef Ynske het volgende:
k zit net t doosje thee te bekijken, ruikt zalig, zit veel in!
2x sweet chili
2x rooibos
2x ginger hibiscus
2x licorice
2x jamaican
2x black chai
2x choco
2x cinnamon
2x bright mood
2x bedtime
2x heartwarming
2x ginger lemon
was t Cat niet die laatst chocothee had?
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga denk ik toch maar alvast uit beide zakjes 1 snoepje halen![]()
Ze zien er zo goddelijk uit
ben jij dan mijn SeSa?quote:
Dat zou iederéén gedaan hebben dus daar heb je niks aanquote:Op woensdag 22 december 2010 15:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had em al Q![]()
Op de brief staat trouwens IngeBipseBaps
Credits naar MMquote:Op woensdag 22 december 2010 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb 'm doodgemaakt
Leuk gedaan Q
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb 'm doodgemaakt
Leuk gedaan Q
Echte dierenvriendenquote:
Arme heer I. Krijgt hij vanaaf toch niks.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga denk ik toch maar alvast uit beide zakjes 1 snoepje halen![]()
Ze zien er zo goddelijk uit
k werd afgeleid door die Chocotheequote:
Met je adblocker!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:21 schreef Cat22 het volgende:
En toen was mijn quote knopje weer weg.![]()
Ynske, ik ben niet jouw Sesa.
Best kans op, ik heb net weer 1 naar binnen gewerktquote:Op woensdag 22 december 2010 15:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme heer I. Krijgt hij vanaaf toch niks.
quote:
lingeriequote:Op woensdag 22 december 2010 15:26 schreef Qwea het volgende:
jezus fuck ik moet nog iets voor Mike hebben eigenlijk voor kerst erbij maar ik weet niet wat!
Penis-schoonmaak-stoom-kruiden met een baarkrukquote:Op woensdag 22 december 2010 15:26 schreef Qwea het volgende:
jezus fuck ik moet nog iets voor Mike hebben eigenlijk voor kerst erbij maar ik weet niet wat!
een strikje om je nieuwe tattooquote:Op woensdag 22 december 2010 15:26 schreef Qwea het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Penis-schoonmaak-stoom-kruiden met een baarkruk
Senesquote:Op woensdag 22 december 2010 15:28 schreef senesta het volgende:
[..]
GA WEG VAN SENESTA'S ACCOUNT, TROLLquote:Op woensdag 22 december 2010 15:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, volgens mij had die Bamba!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:31 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik denk dat f_r mij had.![]()
Het is een gevoelll.
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
GA WEG VAN SENESTA'S ACCOUNT, TROLL
Omdat ik dat leuk vindquote:Op woensdag 22 december 2010 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Waarom moet je nu ineens nog iets voor MM terwijl jullie niks deden en hij niks voor jou wist en jij wel al iets voor hem hebt?
Oh maar dáár heb ik echt een pleurishekel aanquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh maar dáár heb ik echt een pleurishekel aanRoepen 'we doen niks', dan koop je dus niks, vervolgens kom je ergens, en dan is het 'Ja we hebben toch paar kleinigheidjes gehaald'
Sta je daar met lege handen
Ja psies, daar mot ik ook niks van hebben hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh maar dáár heb ik echt een pleurishekel aanRoepen 'we doen niks', dan koop je dus niks, vervolgens kom je ergens, en dan is het 'Ja we hebben toch paar kleinigheidjes gehaald'
Sta je daar met lege handen
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doneer maar een tientje aan SR, is het weer goed
Ik krijg nog liever lepraquote:Op woensdag 22 december 2010 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doneer maar een tientje aan SR, is het weer goed
Oh mss krijg je toch nog een leuk SeSa pakje van me danquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:43 schreef Rewimo het volgende:
Ja hallo, willen jullie niet zo hard gaan zonder mij!
* Rewimo snel bijlezen gaat voordat topic vol wordt gepost door oh-oh
Okequote:Op woensdag 22 december 2010 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe! Dan ben jij volgend jaar het SR-doel
Tis in Leiden, dus krijg je Baaf er gratis bij
Aids?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh mss krijg je toch nog een leuk SeSa pakje van me dan
Tis haast uitgestorven maar ik ga mn best doen voor jequote:
Faalquote:Op woensdag 22 december 2010 15:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, zou ik net meneer I.'s cadeautjes uit de wehkampzak () halen, schiet er een nietje m'n duim in en die wilde er haast niet uit.
Nu doet duim zeer
Oh dat doet echt kutveelzeer jaquote:Op woensdag 22 december 2010 15:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, zou ik net meneer I.'s cadeautjes uit de wehkampzak () halen, schiet er een nietje m'n duim in en die wilde er haast niet uit.
Nu doet duim zeer
Schimmelinfecties en SOA's is hipquote:Op woensdag 22 december 2010 15:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis haast uitgestorven maar ik ga mn best doen voor je![]()
TBC of zo ook goed?
Aids doen we maar niet he, das zo 2010 en das alweer bijna om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |