quote:
Zwabber nietquote:Op woensdag 22 december 2010 14:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het handschrift van Ing dr SeSa lijkt me vrouwelijk.
En DM iedereen van ons heeft wel katten toch?
Ynske heeft een konijn toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het handschrift van Ing dr SeSa lijkt me vrouwelijk.
En DM iedereen van ons heeft wel katten toch?
Muis misschien?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
Wie had eigenlijk -buiten JJH- zijn/haar pakketje als laatste?
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:42 schreef Muis006 het volgende:
Ohja ik moest nog gokken wie mijn SeSa is he?
Nou twijfel ik heel erg, want op mijn kaart stond 'Beste mevrouw <doorgestreept>, dankuwel voor de donatie' dus ik dacht "aha, een vrouw!"
Maarrr....
Toen moest ik aan die afleveriing van Friends denken dat ze een quiz doen en dat Monica en Rachel in de Lightning Round de vraag krijgen wie de TV-Guide elke week krijgt. Dat is Chandler maar dan wel als " Miss Chanandler Bong" dus toen ging ik weer twijfelen of mijn SeSa me expres op het verkeerde spoor wil zetten.
Conclusie; na een serieus potje Iene Miene Mutte zeg ik Strega.
Nou volgens mij kwam de helft op woensdag aan en behalve JJH had iedereen toen ook zijn/haar pakketje dus dat zegt niks.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
Wie had eigenlijk -buiten JJH- zijn/haar pakketje als laatste?
Nee, ik doe nie mee en ik neem gewoon Non en die krijgt ook geen gedicht, maar wel veel laf en kusjuhsquote:Op woensdag 22 december 2010 14:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe je volgend jaar mee en trek je dan mij?
Ik vind gedichtjes juist zo leuk
En Qwea danquote:Op woensdag 22 december 2010 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ik doe nie mee en ik neem gewoon Non en die krijgt ook geen gedicht, maar wel veel laf en kusjuhs
Ik heb zó gelachen die afleveringquote:Op woensdag 22 december 2010 14:42 schreef Muis006 het volgende:
Ohja ik moest nog gokken wie mijn SeSa is he?
Nou twijfel ik heel erg, want op mijn kaart stond 'Beste mevrouw <doorgestreept>, dankuwel voor de donatie' dus ik dacht "aha, een vrouw!"
Maarrr....
Toen moest ik aan die afleveriing van Friends denken dat ze een quiz doen en dat Monica en Rachel in de Lightning Round de vraag krijgen wie de TV-Guide elke week krijgt. Dat is Chandler maar dan wel als " Miss Chanandler Bong" dus toen ging ik weer twijfelen of mijn SeSa me expres op het verkeerde spoor wil zetten.
Conclusie; na een serieus potje Iene Miene Mutte zeg ik Strega.
Nee Qut en ik sturen elkaar het hele jaar door ranzige gedichten, dus niet nu, das saaiquote:Op woensdag 22 december 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En Qwea danDat was toch je pakketslet?
Ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 14:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb zó gelachen die aflevering
Dat kusjesdoorgevenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Deze zat ik net te kijken, hijs niet zo leuk als die in dat magazijn, maar toch nog wel vet grappig
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pestkop. Ik had het nog wel zo goed onderbouwd.
Ik ben niet zo lief?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:47 schreef Muis006 het volgende:
Nou ik denk serieus niet dat het DML is, dus ehhhhh ik zeeegggggggg -
Oh mijn eten is klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |