Oh dat vond ik echt creepy de eerste keer dat ik dat zagquote:Op woensdag 22 december 2010 14:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]Dat viel wel mee dacht ik?
Mn zusje ging altijd sims dood laten gaan en dan een geestenhuis maken
Ik begin expres niet met 3! Dat is weer zo nieuw dat ik er weer dagen in zit.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:20 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Sims 3 is wel leuk. Maar dan heb ik een huis gebouwd en mensen gemaakt en dan heb ik al geen zin meer.
Hmm dat klinkt wel weer lollig danquote:
Das ook een beetje mijn niveauquote:Op woensdag 22 december 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wii is leukAls je spelletjes wilt lenen moet je maar roepen
Ik maak altijd van die superlelijke losers die ik dan Henk en Ans noem ofzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat vond ik echt creepy de eerste keer dat ik dat zag
[..]
Ik begin expres niet met 3! Dat is weer zo nieuw dat ik er weer dagen in zit.
Ik bouw nu ook voornamelijk huizen en ik maak mezelf en Johnny Depp. That's it.
Ja dat heb jij prima geroggeld!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goddamn, dat krijgen wij dan weer niet he.
Maja, wel een vrije dag kado
Laat dat roggelen maar aan moi overquote:
Best een goed idee elkaar een Wii gevenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook een beetje mijn niveauOp de PC vind ik Call of Duty wel leuk ofzo, maar qua console hebben we alleen een PS2 voor Buzz en Singstar, en dan is een Wii ook wel leuk met al die spelletjes. Maar verder ben ik niet echt een console-gamer, en dan koop je ook zo'n ding niet alstie net uit is voor 600 euro ofzo
Nu issie 200 geloof ik. 50/50 dan nog, geven we elkaar een Wii voor Kerst, is dat ook meteen weer opgelost
Senes???quote:Op woensdag 22 december 2010 14:24 schreef senesta het volgende:
Mistress op zo'n martelwiel gooien en imps meppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wij hadden de wii al heel snel door preorder. Toen kocht je er één voor 299 en kon je hem zo weer verkopen voor het dubbele omdat hij nergens te krijgen was. Maar dat deden we natuurlijk nietquote:Op woensdag 22 december 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook een beetje mijn niveauOp de PC vind ik Call of Duty wel leuk ofzo, maar qua console hebben we alleen een PS2 voor Buzz en Singstar, en dan is een Wii ook wel leuk met al die spelletjes. Maar verder ben ik niet echt een console-gamer, en dan koop je ook zo'n ding niet alstie net uit is voor 600 euro ofzo
Nu issie 200 geloof ik. 50/50 dan nog, geven we elkaar een Wii voor Kerst, is dat ook meteen weer opgelost
Ja we wisten beide niksquote:Op woensdag 22 december 2010 14:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Best een goed idee elkaar een Wii geven
Raden zul je!quote:
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja we wisten beide niksen pas op vakantie geweest, genoeg uit eten geweest, afstudeerborrel gehad. En met Kerst is DVM toch halfblind dus ik verpak gewoon de SNES als Wii
Steek ik zo die 200 in m'n zak
Heeft volgens mij meer met je loonbelasting te maken, die verwerkt zit in de renteteruggave hypotheekquote:Op woensdag 22 december 2010 14:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier hetzelfdedus we kopen wat kleins dingen die we anders niet snel zouden kopen voor elkaar en dat gaan we deels ook samen kopen
Verder zet ik geld apart voor een keukenkast/haard.
Leuke storting gehad van de Eneco en de rente komt einde vd maand weer
Kwam er gister achter dat als je meer gaat verdienen je meer hypotheekrente aftrek krijgt euhhhdat vind ik best krom.
Nou idd, als ik over iemand zou mogen dichten dan graag over jouquote:Op woensdag 22 december 2010 14:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Geen idee, ik denk iemand die hier iets minder komt, anders was het volgens mij niet zo moeilijk geweest om een gedicht over mij te maken
Klopt inderdaadhad er niet over nagedacht maar ahd het kunnen weten. Maar vind het echt krom maar vooruit.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heeft volgens mij meer met je loonbelasting te maken, die verwerkt zit in de renteteruggave hypotheek
Hoezo? Als je meer verdient, betaal je ook meer belasting en krijg je dus meer terug.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt inderdaadhad er niet over nagedacht maar ahd het kunnen weten. Maar vind het echt krom maar vooruit.
Doe je volgend jaar mee en trek je dan mij?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou idd, als ik over iemand zou mogen dichten dan graag over jou![]()
AHA!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe je volgend jaar mee en trek je dan mij?
Ik vind gedichtjes juist zo leuk
Dat is de reden dat rechts het graag wil behouden en links het wil beperken. Grootverdieners vs. modaal of minder verdieners.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt inderdaadhad er niet over nagedacht maar ahd het kunnen weten. Maar vind het echt krom maar vooruit.
Ik had het over krijgen, maken vind ik minderquote:Op woensdag 22 december 2010 14:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
AHA!
Ing heeft gedicht gemaakt
Het ziet er idd heerlijk uitquote:
True, maar je hebt ook zitten klagen over het dichten eerderquote:Op woensdag 22 december 2010 14:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had het over krijgen, maken vind ik minder
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Senes???
Oh maar dat vond die Mistress niet erg hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die Imps gingen alleen maar harder rennen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoezo? Als je meer verdient, betaal je ook meer belasting en krijg je dus meer terug.
Ik heb er geen problemen mee iig
Ik heb idd een gedicht(jequote:Op woensdag 22 december 2010 14:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
True, maar je hebt ook zitten klagen over het dichten eerder
Net als Zwabber in TAL volgens mij
Nou, als er totaal geen hint in zit is het niet handigquote:Op woensdag 22 december 2010 14:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind de gokken maar lafjes. Iedereen roept maar geen idee. Zo komen we er nooit want wat niet gegokt wordt kan ook niet ontkend of bevestigd worden.
HUP RADEN DUS!
Ik niet?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El?
F_R?
Pagan?
Strega?
DML?
DM?
Muis?
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik denk dat iemand met katten mij heeft.
Cat of Tombo
Jij zweerde dat je mij niet hadquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik denk dat iemand met katten mij heeft.
Cat of Tombo
quote:
Zwabber nietquote:Op woensdag 22 december 2010 14:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het handschrift van Ing dr SeSa lijkt me vrouwelijk.
En DM iedereen van ons heeft wel katten toch?
Ynske heeft een konijn toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het handschrift van Ing dr SeSa lijkt me vrouwelijk.
En DM iedereen van ons heeft wel katten toch?
Muis misschien?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
Wie had eigenlijk -buiten JJH- zijn/haar pakketje als laatste?
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:42 schreef Muis006 het volgende:
Ohja ik moest nog gokken wie mijn SeSa is he?
Nou twijfel ik heel erg, want op mijn kaart stond 'Beste mevrouw <doorgestreept>, dankuwel voor de donatie' dus ik dacht "aha, een vrouw!"
Maarrr....
Toen moest ik aan die afleveriing van Friends denken dat ze een quiz doen en dat Monica en Rachel in de Lightning Round de vraag krijgen wie de TV-Guide elke week krijgt. Dat is Chandler maar dan wel als " Miss Chanandler Bong" dus toen ging ik weer twijfelen of mijn SeSa me expres op het verkeerde spoor wil zetten.
Conclusie; na een serieus potje Iene Miene Mutte zeg ik Strega.
Nou volgens mij kwam de helft op woensdag aan en behalve JJH had iedereen toen ook zijn/haar pakketje dus dat zegt niks.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
Wie had eigenlijk -buiten JJH- zijn/haar pakketje als laatste?
Nee, ik doe nie mee en ik neem gewoon Non en die krijgt ook geen gedicht, maar wel veel laf en kusjuhsquote:Op woensdag 22 december 2010 14:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe je volgend jaar mee en trek je dan mij?
Ik vind gedichtjes juist zo leuk
En Qwea danquote:Op woensdag 22 december 2010 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ik doe nie mee en ik neem gewoon Non en die krijgt ook geen gedicht, maar wel veel laf en kusjuhs
Ik heb zó gelachen die afleveringquote:Op woensdag 22 december 2010 14:42 schreef Muis006 het volgende:
Ohja ik moest nog gokken wie mijn SeSa is he?
Nou twijfel ik heel erg, want op mijn kaart stond 'Beste mevrouw <doorgestreept>, dankuwel voor de donatie' dus ik dacht "aha, een vrouw!"
Maarrr....
Toen moest ik aan die afleveriing van Friends denken dat ze een quiz doen en dat Monica en Rachel in de Lightning Round de vraag krijgen wie de TV-Guide elke week krijgt. Dat is Chandler maar dan wel als " Miss Chanandler Bong" dus toen ging ik weer twijfelen of mijn SeSa me expres op het verkeerde spoor wil zetten.
Conclusie; na een serieus potje Iene Miene Mutte zeg ik Strega.
Nee Qut en ik sturen elkaar het hele jaar door ranzige gedichten, dus niet nu, das saaiquote:Op woensdag 22 december 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En Qwea danDat was toch je pakketslet?
Ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 14:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb zó gelachen die aflevering
Dat kusjesdoorgevenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Deze zat ik net te kijken, hijs niet zo leuk als die in dat magazijn, maar toch nog wel vet grappig
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pestkop. Ik had het nog wel zo goed onderbouwd.
Ik ben niet zo lief?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:47 schreef Muis006 het volgende:
Nou ik denk serieus niet dat het DML is, dus ehhhhh ik zeeegggggggg -
Oh mijn eten is klaar
Jaaaaaaaaquote:
Tsss.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:48 schreef sesamuis006 het volgende:
Ik weet ook wie de SeSa van muis is.
Tomboquote:Op woensdag 22 december 2010 14:48 schreef sesamuis006 het volgende:
Ik weet ook wie de SeSa van muis is.
Oeh, dat klinkt ook als een leuk spelquote:Op woensdag 22 december 2010 14:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh maar dat vond die Mistress niet erg hoorEn die Imps gingen alleen maar harder rennen
Huh, dat is dr vandaag al???????quote:Op woensdag 22 december 2010 14:46 schreef Nonneke het volgende:
dank voor de Billymagneet en kaartje![]()
![]()
Ik denk dat ik zo eens een paar jaargangen naakthondenkaartjes ga opscharrelen en kijken hoever ik kom met de koelkast te beplakken
Hoi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Ergens moet er afwisseling inzittenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee Qut en ik sturen elkaar het hele jaar door ranzige gedichten, dus niet nu, das saai
quote:
ja ze blijven je verbazen die tntmensenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huh, dat is dr vandaag al???????
Wow, gisteren gepost![]()
Die kaart vond ik zo toepasselijk, en die kreeg ik gisteren pas binnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |