Hij ligt er nog steeds, kon na half 10 lekker doorrijdenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:06 schreef JDude het volgende:
Op de A16 was een vrachtwagen omgevallen. Gelukkig las ik dat thuis al, en kon ik vrijwel zonder vertraging omrijden langs Gorinchem.
Ze hebben hem extra de middenberm ingeduwd en wat schermen omheen gezet. Prima oplossing.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:48 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Hij ligt er nog steeds, kon na half 10 lekker doorrijden
Hij lag er net nog, ik denk dat ze hem komende nacht pas gaan weghalen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:58 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ze hebben hem extra de middenberm ingeduwd en wat schermen omheen gezet. Prima oplossing.
Komend weekend wordt het hier ook wel 10 graden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 05:51 schreef Rossdale het volgende:
Goedemorgenonderweg terug naar het mooie Breda
Al mis ik de egyptische temperaturen wel
Huh,dat is snel gegaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 05:51 schreef Rossdale het volgende:
Goedemorgenonderweg terug naar het mooie Breda
Al mis ik de egyptische temperaturen wel
Het lijkt wel 4 dagen geleden dat je zei dat je wegging.quote:
Het is je dus goed bevallen zo zonder hemquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het lijkt wel 4 dagen geleden dat je zei dat je wegging.
Time flies when you're having fun.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het lijkt wel 4 dagen geleden dat je zei dat je wegging.
Hmpfquote:
door de tunnel bij teteringen gereden ofzo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:39 schreef Asics het volgende:
STAMBOOM
BOOMSTAM
of
BOOMSTAM
STAMBOOM
Wie snapt 'm?
Mooi autootjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:22 schreef Ritchie het volgende:
Vanmiddag bij de Renault dealer geweest, het gaat zeer waarschijnlijk de Renault Clio Estate worden, dinsdag een proefrit maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |